hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 19:22



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 196 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 195 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Error LoG #2
HozzászólásElküldve: 2020.04.03. 14:31 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2018.12.09. 10:07
Hozzászólások: 84
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Sziasztok, megint kezd unalmas lenni nekem ez az egész, valaki valami megoldást?
Köszönöm
AMX Mod X Compiler 1.9.0.5263
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Error: Invalid statement; not in switch on line 5230
Error: Expected token: ";", but found ":" on line 5230
Error: Invalid expression, assumed zero on line 5230
Error: Too many error messages on one line on line 5230

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Users\Xahurew\Desktop\tesztingg.amx (compile failed).

_________________
[steam]steamcommunity.com/id/XaHuReW-NEW/[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Error LoG #2
HozzászólásElküldve: 2020.04.03. 14:48 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
✪ BeNiCh' írta:
Sziasztok, megint kezd unalmas lenni nekem ez az egész, valaki valami megoldást?
Köszönöm
AMX Mod X Compiler 1.9.0.5263
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Error: Invalid statement; not in switch on line 5230
Error: Expected token: ";", but found ":" on line 5230
Error: Invalid expression, assumed zero on line 5230
Error: Too many error messages on one line on line 5230

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Users\Xahurew\Desktop\tesztingg.amx (compile failed).


Azért kapod ezt az üzenetet mert nem zártad be valamelyik caset és nyitottál utána egy újat pl:
"Error: Invalid statement; not in switch on line 5230"
  1. switch(tempid)
  2.     {
  3.         case 1:
  4.         {
  5.         }
  6.         case 2:
  7.         {
  8.         case 3:
  9.         {
  10.         }
  11.     }

Helyes:
  1. switch(tempid)
  2.     {
  3.         case 1:
  4.         {
  5.         }
  6.         case 2:
  7.         {
  8.         }
  9.         case 3:
  10.         {
  11.         }
  12.     }

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Error LoG #2
HozzászólásElküldve: 2020.04.03. 15:07 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2018.12.09. 10:07
Hozzászólások: 84
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
A probléma mindig fen áll.

  1. public szerverbolt(id)
  2. {
  3. new String[256];
  4. format(String, charsmax(String), "%s \r- \ySzerver Bolt^nDollár:\r %3.2f $", Prefix,Dollar[id]);
  5. new menu = menu_create(String, "szerverbolth");
  6.  
  7. menu_additem(menu, "\w»\y1DB Kulcs\r(\y1,45$\r)", "1", 0);
  8. menu_additem(menu, "\w»\Skinek Boltja\r", "2", 0);
  9. menu_additem(menu, "\w»\yLáda Vásárlás\r", "3", 0);
  10. menu_additem(menu, "\w»\yLáda Váeladás\", "4", 0);
  11. menu_additem(menu, "\w»\yVicces Cuccok/later\r", "5", 0);
  12.  
  13.  
  14.     menu_display(id, menu, 0);
  15. }
  16. public szerverbolth(id, menu, item){
  17.  
  18. new data[9], szName[64];
  19. new access, callback;
  20. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  21. new key = str_to_num(data);
  22.  
  23. switch(key)
  24.     {
  25. }
  26.     switch(random_num(1,5))
  27.     {
  28.         case 1:
  29.         {
  30.             if(Dollar[id] >= 1.45)
  31.             {
  32.             Dollar[id] -= 1.45;
  33.             Kulcs[id]++;
  34.             ColorChat(id,BLUE,"%s ^3Sikeresen vettĂ©l^4 1 Kulcs^3-ot!",C_Prefix);
  35.             }
  36.             else
  37.             {
  38.             ColorChat(id,RED,"%s ^3Nincs elĂ©g dollárod!",C_Prefix);
  39.        
  40.        }
  41.        case 2: skinshop(id);
  42.        {
  43.        }
  44.        case 3: ladavesz(id);
  45.        {
  46.        }
  47.        case 4: ladaelad(id);
  48.     /*  case 5:
  49.         {
  50.         funny(id);*/
  51.         }
  52.     }
  53. }

_________________
[steam]steamcommunity.com/id/XaHuReW-NEW/[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Error LoG #2
HozzászólásElküldve: 2020.04.03. 15:15 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
  1. (id)
  2.  
  3. switch(key)
  4.     {
  5. }
  6.     switch(random_num(1,5))
  7.     {
  8.         case 1:
  9.         {
  10.             if(Dollar[id] >= 1.45)
  11.             {
  12.             Dollar[id] -= 1.45;
  13.             Kulcs[id]++;
  14.             ColorChat(id,BLUE,"%s ^3Sikeresen vettĂ©l^4 1 Kulcs^3-ot!",C_Prefix);
  15.             }
  16.             else
  17.             {
  18.             ColorChat(id,RED,"%s ^3Nincs elĂ©g dollárod!",C_Prefix);
  19.        
  20.         }
  21.         case 2: skinshop(id);
  22.         {
  23.         }
  24.         case 3: ladavesz(id);
  25.         {
  26.         }
  27.         case 4: ladaelad(id);
  28.     /*  case 5:
  29.         {
  30.         funny(id);*/
  31.         }
  32.     }
  33. }

MIEZ?XDDDD


Teszteld:

switch(key)
{
case 1:
{
if(Dollar[id] >= 1.45)
{
Dollar[id] -= 1.45;
Kulcs[id]++;
ColorChat(id,BLUE,"%s ^3Sikeresen vettél^4 1 Kulcs^3-ot!",C_Prefix);
}
else
{
ColorChat(id,RED,"%s ^3Nincs elég dollárod!",C_Prefix);
}
case 2: skinshop(id);
case 3: ladavesz(id);
case 4: ladaelad(id);

}
}
}

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk

Ők köszönték meg FonoK nek ezt a hozzászólást: HellEnergY (2020.04.03. 15:28)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Error LoG #2
HozzászólásElküldve: 2020.04.03. 15:22 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
✪ BeNiCh' írta:
A probléma mindig fen áll.

  1. public szerverbolt(id)
  2. {
  3. new String[256];
  4. format(String, charsmax(String), "%s \r- \ySzerver Bolt^nDollár:\r %3.2f $", Prefix,Dollar[id]);
  5. new menu = menu_create(String, "szerverbolth");
  6.  
  7. menu_additem(menu, "\w»\y1DB Kulcs\r(\y1,45$\r)", "1", 0);
  8. menu_additem(menu, "\w»\Skinek Boltja\r", "2", 0);
  9. menu_additem(menu, "\w»\yLáda Vásárlás\r", "3", 0);
  10. menu_additem(menu, "\w»\yLáda Váeladás\", "4", 0);
  11. menu_additem(menu, "\w»\yVicces Cuccok/later\r", "5", 0);
  12.  
  13.  
  14.     menu_display(id, menu, 0);
  15. }
  16. public szerverbolth(id, menu, item){
  17.  
  18. new data[9], szName[64];
  19. new access, callback;
  20. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  21. new key = str_to_num(data);
  22.  
  23. switch(key)
  24.     {
  25. }
  26.     switch(key)
  27.     {
  28.         case 1:
  29.         {
  30.             if(Dollar[id] >= 1.45)
  31.             {
  32.             Dollar[id] -= 1.45;
  33.             Kulcs[id]++;
  34.             ColorChat(id,BLUE,"%s ^3Sikeresen vettĂ©l^4 1 Kulcs^3-ot!",C_Prefix);
  35.             }
  36.             else
  37.             {
  38.             ColorChat(id,RED,"%s ^3Nincs elĂ©g dollárod!",C_Prefix);
  39.        
  40.        }
  41.        case 2: skinshop(id);
  42.        {
  43.        }
  44.        case 3: ladavesz(id);
  45.        {
  46.        }
  47.        case 4: ladaelad(id);
  48.     /*  case 5:
  49.         {
  50.         funny(id);*/
  51.         }
  52.     }
  53. }


Nem értetted mit írtam :'D

  1. case 3: ladavesz(id);
  2.         {
  3.         }

ezek itt jelen esetben feleslegesek, és ez rossz is mert csak 1 dolgot írsz oda, nem tudom máshogyan elmagyarázni, mutatok példát.

Van ez, itt egy dolog van amit meghívsz a caseban.
  1. case 3: ladavesz(id);


Ha kettőt dolgot hívsz meg akkor kell nyitni és zárni {} jelekkel, lehet az akár Kulcs[id]++ is utána.
  1. case 3:
  2.         {
  3.           ladavesz(id);
  4.            szerverbolt(id)
  5.         }

Helyes:

  1. switch(key)
  2.     {
  3.         case 1:
  4.         {
  5.             if(Dollar[id] >= 1.45)
  6.             {
  7.                 Dollar[id] -= 1.45;
  8.                 Kulcs[id]++;
  9.                 ColorChat(id,BLUE,"%s ^3Sikeresen vettĂ©l^4 1 Kulcs^3-ot!",C_Prefix);
  10.             }
  11.             else
  12.             {
  13.                 ColorChat(id,RED,"%s ^3Nincs elĂ©g dollárod!",C_Prefix);
  14.             }
  15.         }
  16.         case 2: skinshop(id);
  17.             case 3: ladavesz(id);
  18.             case 4: ladaelad(id);
  19.             /*  case 5:
  20.     {
  21.         funny(id);*/
  22.     }


Persze nekem is azt mondták jó ha használod a {} jeleket mert nagyobb projektben elveszel, főleg ha nemrég kezdted.
De szerintem felesleges csak plusz sor xD

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára HellEnergY 2020.04.03. 16:10-kor.

Ők köszönték meg HellEnergY nek ezt a hozzászólást: ultraibolya (2020.04.03. 16:11)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Error LoG #2
HozzászólásElküldve: 2020.04.03. 16:10 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2018.12.09. 10:07
Hozzászólások: 84
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Most megint ez a probléma ütött valahogy fel.
  1. public ladaelad(id)
  2. {
  3. new String[256];
  4. format(String, charsmax(String), "%s \r- \yTárgyak vásárlása^nDollár:\r %3.2f $", Prefix,Dollar[id]);
  5. new menu = menu_create(String, "ladaelad");
  6.  
  7. menu_additem(menu, "\w»\yBronz Láda\r(\y0,10$\r)", "1", 0);
  8. menu_additem(menu, "\w»\ySzínözön Láda\r(\y0,10$\r)", "2", 0);
  9. menu_additem(menu, "\w»\yFalchion Láda\r(\y0,100$\r)", "3", 0);
  10. menu_additem(menu, "\w»\yOperation Breakout Láda\r(\0,10$\r)", "4", 0);
  11. menu_additem(menu, "\w»\yPhoenix Láda\r(\y0,10$\r)", "5", 0);
  12. menu_additem(menu, "\w»\yHuntsman Láda\r(\y0,10$\r)", "6", 0);
  13. menu_additem(menu, "\w»\yÁrnyék Láda\r(\y0,10$\r)", "7", 0);
  14.  
  15. menu_display(id, menu, 0);
  16. }
  17. public ladaelad(id, menu, item)
  18. {
  19. if(item == MENU_EXIT)
  20. {
  21. menu_destroy(menu);
  22. return;
  23. }
  24.  
  25. new data[9], szName[64];
  26. new access, callback;
  27. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  28. new key = str_to_num(data);
  29.  
  30. switch(key)
  31.     {
  32.         case 1:
  33.         {
  34.             if(Dollar[id] <= 3.00)
  35.             {
  36.             Lada[0][id]++;
  37.             Dollar[id] =- 3.00;
  38.             ColorChat(id,BLUE,"%s ^3Sikeresen vettĂ©l^4 1 Bronz Ládát^3!",C_Prefix);
  39.             }
  40.             else
  41.             {
  42.             ColorChat(id,RED,"%s ^3Nincs elĂ©g dollárod!",C_Prefix);
  43.             }
  44.         }
  45.         case 2:
  46.         {
  47.             if(Dollar[id] >= 3.00)
  48.             {
  49.             Lada[1][id]++;
  50.             Dollar[id] -= 3.00;
  51.             ColorChat(id,BLUE,"%s ^3Sikeresen vettĂ©l^4 1 SzĂ­nözön Ládát^3!",C_Prefix);
  52.             }
  53.             else
  54.             {
  55.             ColorChat(id,RED,"%s ^3Nincs elĂ©g dollárod!",C_Prefix);
  56.             }
  57.         }
  58.         case 3:
  59.         {
  60.             if(Dollar[id] >= 3.00)
  61.             {
  62.             Lada[2][id]++;
  63.             Dollar[id] -= 3.00;
  64.             ColorChat(id,BLUE,"%s ^3Sikeresen vettĂ©l^4 1 Falchion Ládát^3!",C_Prefix);
  65.             }
  66.             else
  67.             {
  68.             ColorChat(id,RED,"%s ^3Nincs elĂ©g dollárod!",C_Prefix);
  69.             }
  70.         }
  71.         case 4:
  72.         {
  73.             if(Dollar[id] >= 3.00)
  74.             {
  75.             Lada[3][id]++;
  76.             Dollar[id] -= 3.00;
  77.             ColorChat(id,BLUE,"%s ^3Sikeresen vettĂ©l^4 1 Operation Breakout Ládát^3!",C_Prefix);
  78.             }
  79.             else
  80.             {
  81.             ColorChat(id,RED,"%s ^3Nincs elĂ©g dollárod!",C_Prefix);
  82.             }
  83.         }
  84.         case 5:
  85.         {
  86.             if(Dollar[id] >= 3.00)
  87.             {
  88.             Lada[4][id]++;
  89.             Dollar[id] -= 3.00;
  90.             ColorChat(id,BLUE,"%s ^3Sikeresen vettĂ©l^4 1 Phoenix Ládát^3!",C_Prefix);
  91.             }
  92.             else
  93.             {
  94.             ColorChat(id,RED,"%s ^3Nincs elĂ©g dollárod!",C_Prefix);
  95.             }
  96.         }
  97.         case 6:
  98.         {
  99.             if(Dollar[id] >= 3.00)
  100.             {
  101.             Lada[5][id]++;
  102.             Dollar[id] -= 3.00;
  103.             ColorChat(id,BLUE,"%s ^3Sikeresen vettĂ©l^4 1 Huntsman Ládát^3!",C_Prefix);
  104.             }
  105.             else
  106.             {
  107.             ColorChat(id,RED,"%s ^3Nincs elĂ©g dollárod!",C_Prefix);
  108.             }
  109.         }
  110.         case7:
  111.         {
  112.             if(Dollar[id] >= 5.00)
  113.             {
  114.             Lada[6][id]++;
  115.             Dollar[id] -= 5.00;
  116.             ColorChat(id,BLUE,"%s ^3Sikeresen vettĂ©l^4 1 ÁrnyĂ©k Ládát^3!",C_Prefix);
  117.             }
  118.             else
  119.             {
  120.             ColorChat(id,RED,"%s ^3Nincs elĂ©g dollárod!",C_Prefix);
  121.             }
  122.         }
  123.          
  124.     }
  125.     ladavesz(id);
  126. }
  127.     ladaelad(id);
  128. }  
  129. public ladavesz(id)
  130. {
  131. new String[256];
  132. format(String, charsmax(String), "%s \r- \yTárgyak vásárlása^nDollár:\r %3.2f $", Prefix,Dollar[id]);
  133. new menu = menu_create(String, "ladaveszh");
  134.  
  135. menu_additem(menu, "\w»\yBronz Láda\r(\y3.00$\r)", "1", 0);
  136. menu_additem(menu, "\w»\ySzínözön Láda\r(\y3.00$\r)", "2", 0);
  137. menu_additem(menu, "\w»\yFalchion Láda\r(\y3.00$\r)", "3", 0);
  138. menu_additem(menu, "\w»\yOperation Breakout Láda\r(\3.00$\r)", "4", 0);
  139. menu_additem(menu, "\w»\yPhoenix Láda\r(\y3.00$\r)", "5", 0);
  140. menu_additem(menu, "\w»\yHuntsman Láda\r(\y3.00$\r)", "6", 0);
  141. menu_additem(menu, "\w»\yÁrnyék Láda\r(\y3.00$\r)", "7", 0);
  142.  
  143. menu_display(id, menu, 0);
  144. }
  145. public ladaveszh(id, menu, item){
  146. if(item == MENU_EXIT)
  147. {
  148. menu_destroy(menu);
  149. return;
  150. }
  151.  
  152. new data[9], szName[64];
  153. new access, callback;
  154. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  155. new key = str_to_num(data);
  156.  
  157. switch(key)
  158.     {
  159.         case 1:
  160.         {
  161.             if(Dollar[id] >= 3.00)
  162.             {
  163.             Lada[0][id]++;
  164.             Dollar[id] -= 3.00;
  165.             ColorChat(id,BLUE,"%s ^3Sikeresen vettĂ©l^4 1 Bronz Ládát^3!",C_Prefix);
  166.             }
  167.             else
  168.             {
  169.             ColorChat(id,RED,"%s ^3Nincs elĂ©g dollárod!",C_Prefix);
  170.             }
  171.         }
  172.         case 2:
  173.         {
  174.             if(Dollar[id] >= 3.00)
  175.             {
  176.             Lada[1][id]++;
  177.             Dollar[id] -= 3.00;
  178.             ColorChat(id,BLUE,"%s ^3Sikeresen vettĂ©l^4 1 SzĂ­nözön Ládát^3!",C_Prefix);
  179.             }
  180.             else
  181.             {
  182.             ColorChat(id,RED,"%s ^3Nincs elĂ©g dollárod!",C_Prefix);
  183.             }
  184.         }
  185.         case 3:
  186.         {
  187.             if(Dollar[id] >= 3.00)
  188.             {
  189.             Lada[2][id]++;
  190.             Dollar[id] -= 3.00;
  191.             ColorChat(id,BLUE,"%s ^3Sikeresen vettĂ©l^4 1 Falchion Ládát^3!",C_Prefix);
  192.             }
  193.             else
  194.             {
  195.             ColorChat(id,RED,"%s ^3Nincs elĂ©g dollárod!",C_Prefix);
  196.             }
  197.         }
  198.         case 4:
  199.         {
  200.             if(Dollar[id] >= 3.00)
  201.             {
  202.             Lada[3][id]++;
  203.             Dollar[id] -= 3.00;
  204.             ColorChat(id,BLUE,"%s ^3Sikeresen vettĂ©l^4 1 Operation Breakout Ládát^3!",C_Prefix);
  205.             }
  206.             else
  207.             {
  208.             ColorChat(id,RED,"%s ^3Nincs elĂ©g dollárod!",C_Prefix);
  209.             }
  210.         }
  211.         case 5:
  212.         {
  213.             if(Dollar[id] >= 3.00)
  214.             {
  215.             Lada[4][id]++;
  216.             Dollar[id] -= 3.00;
  217.             ColorChat(id,BLUE,"%s ^3Sikeresen vettĂ©l^4 1 Phoenix Ládát^3!",C_Prefix);
  218.             }
  219.             else
  220.             {
  221.             ColorChat(id,RED,"%s ^3Nincs elĂ©g dollárod!",C_Prefix);
  222.             }
  223.         }
  224.         case 6:
  225.         {
  226.             if(Dollar[id] >= 3.00)
  227.             {
  228.             Lada[5][id]++;
  229.             Dollar[id] -= 3.00;
  230.             ColorChat(id,BLUE,"%s ^3Sikeresen vettĂ©l^4 1 Huntsman Ládát^3!",C_Prefix);
  231.             }
  232.             else
  233.             {
  234.             ColorChat(id,RED,"%s ^3Nincs elĂ©g dollárod!",C_Prefix);
  235.             }
  236.         }
  237.         case7:
  238.         {
  239.             if(Dollar[id] >= 5.00)
  240.             {
  241.             Lada[6][id]++;
  242.             Dollar[id] -= 5.00;
  243.             ColorChat(id,BLUE,"%s ^3Sikeresen vettĂ©l^4 1 ÁrnyĂ©k Ládát^3!",C_Prefix);
  244.             }
  245.             else
  246.             {
  247.             ColorChat(id,RED,"%s ^3Nincs elĂ©g dollárod!",C_Prefix);
  248.             }
  249.         }
  250.          
  251.     }
  252.     ladavesz(id);
  253. }


AMX Mod X Compiler 1.9.0.5263
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Error: Function heading differs from prototype on line 5252
Error: Symbol already defined: "ladaelad" on line 5253
Error: Only a single statement (or expression) can follow each "case" on line 5345
Error: Unmatched closing brace on line 5361
Error: Symbol already defined: "ladaelad" on line 5362
Error: Only a single statement (or expression) can follow each "case" on line 5472
Error: Symbol already defined: "ladavesz" on line 5487
Error: Undefined symbol "Ham_Player_ResetMaxSpeed" on line 6785
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 6785
Error: Invalid expression, assumed zero on line 6785
Error: Too many error messages on one line on line 6785

Compilation aborted.
11 Errors.
Could not locate output file C:\Users\Xahurew\Desktop\tesztingg.amx (compile failed).

_________________
[steam]steamcommunity.com/id/XaHuReW-NEW/[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Error LoG #2
HozzászólásElküldve: 2020.04.03. 16:12 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
case7 nincs max case 7

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Error LoG #2
HozzászólásElküldve: 2020.04.03. 16:14 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2018.12.09. 10:07
Hozzászólások: 84
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
ultraibolya írta:
case7 nincs max case 7

Hogyérted?

_________________
[steam]steamcommunity.com/id/XaHuReW-NEW/[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Error LoG #2
HozzászólásElküldve: 2020.04.03. 16:15 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Nézd meg forráskódodat.
Hiányzik egy szóköz case és a 7-es között

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Error LoG #2
HozzászólásElküldve: 2020.04.03. 16:16 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
✪ BeNiCh' írta:
ultraibolya írta:
case7 nincs max case 7

Hogyérted?

case7 / case(space)7
Latom a 2 ev itt folosleges volt neked.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép

Ők köszönték meg DeteCT0R nek ezt a hozzászólást: 8mTNNe (2020.04.03. 16:56)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole