hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 12:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 274 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 273 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: T Főmenü Átírása
HozzászólásElküldve: 2020.04.21. 17:43 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.12.06. 20:00
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Sziasztok!

valaki javítaná a hibát nekem ?

darkdemonsmod2020.sma(46) : error 029: invalid expression, assumed zero
darkdemonsmod2020.sma(46) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
darkdemonsmod2020.sma(199) : error 001: expected token: "}", but found "-identifier-"
darkdemonsmod2020.sma(496) : error 017: undefined symbol "MainStrings"
darkdemonsmod2020.sma(496) : error 036: empty statement
darkdemonsmod2020.sma(496) : error 017: undefined symbol "i"
darkdemonsmod2020.sma(496) : fatal error 107: too many error messages on one line


Csatolmányok:
darkdemonsmod2020.sma [55.95 KiB]
Letöltve 93 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: T Főmenü Átírása
HozzászólásElküldve: 2020.04.21. 22:37 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
shoxe írta:
Sziasztok!

valaki javítaná a hibát nekem ?

darkdemonsmod2020.sma(46) : error 029: invalid expression, assumed zero
darkdemonsmod2020.sma(46) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
darkdemonsmod2020.sma(199) : error 001: expected token: "}", but found "-identifier-"
darkdemonsmod2020.sma(496) : error 017: undefined symbol "MainStrings"
darkdemonsmod2020.sma(496) : error 036: empty statement
darkdemonsmod2020.sma(496) : error 017: undefined symbol "i"
darkdemonsmod2020.sma(496) : fatal error 107: too many error messages on one line


Kicsit szedd össze elsőnek a gondolataidat mi hova menne, mi kell, mikor, miért, mire jó?

Az elején van egy ilyen:
  1. new const MainStrings[][] = {
  2.         "«M4a1 Skinek»",
  3.         "«Ak47 Skinek»",
  4.         "«Awp Skinek»",
  5.         "«Scout Skinek»",
  6.         "«Famas Skinek»",
  7.         "«Galil Skinek»",
  8.         "«Aug Skinek»",
  9.         "«M3 Skinek»",
  10.         "«Xm1014 Skinek»",
  11.         "«KĂ©s Skinek»",
  12.         "«Deagle Skinek»",
  13.         "«Usp Skinek»",
  14.         "«Glock18 Skinek»"
  15.     }


Nem gondolkoztál és fogtad bemásoltad a helyére ezt:
  1. public ShowMenu(id) {
  2.     new temp[128];
  3.     formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wFegyver Skinek", PREFIX);
  4.     new menu = menu_create(temp, "mh_MyMenu");
  5.    
  6.     formatex(temp, charsmax(temp), "M4a1 Skinek");
  7.     menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  8.     formatex(temp, charsmax(temp), "Ak47 Skinek");
  9.     menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  10.     formatex(temp, charsmax(temp), "Awp Skinek");
  11.     menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  12.     formatex(temp, charsmax(temp), "Scout Skinek");
  13.     menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  14.     formatex(temp, charsmax(temp), "Glock Skinek");
  15.     menu_additem(menu, temp, "4", 0);
  16.     formatex(temp, charsmax(temp), "KĂ©s Skinek");
  17.     menu_additem(menu, temp, "5", 0);
  18.    
  19.    
  20. }


Ezzel annyi a baj hogy te kicserélted a konstanst egy menüre amit nem értek hogy miért, plusz handlerja sincs.
A kettő nem ugyan az.

itt pedig itt hagytad(error 017: undefined symbol "MainStrings"):
  1. for(new i ;i < sizeof(MainStrings); i++) {
  2.         num_to_str(i, String, 5)
  3.         formatex(szMenu, charsmax(szMenu), MainStrings[i]);
  4.         menu_additem(menu, szMenu, String);
  5.         }


Plusz utána is meghívja a MainString konstanst.
Ez lekéri a MainString nagyságát és amíg az i változó kisebb mint a MainString (sorban 0,1,2,3stb) addig kiírja a tartalmát.
Persze itt az is megvan adva mennyit rakjon egy oldalra.


Azon kívül pedig van ez: (Itt az a hiba hogy a skin neve után van "" jel, egy darab kell oda.)

  1. {"XM1014 | Asiimow", ""models/darkdemonsfun_mod/v_xm1014_asiimow.mdl", 300, -1},


Helyesen:

  1. {"XM1014 | Asiimow", "models/darkdemonsfun_mod/v_xm1014_asiimow.mdl", 300, -1},



UI: nem értem miért akarod hogy úgy legyen?
Ha mégis nagyon kell neked az olyan változat van 1000féle minta amiből ki tudnád nézni nem találomra ctrl c és ctrl v.
Egy kicsit próbáld megérteni mit csinálsz, mert így nem fog menni soha.

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: T Főmenü Átírása
HozzászólásElküldve: 2020.04.22. 05:55 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.12.06. 20:00
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
HellEnergY írta:
shoxe írta:
Sziasztok!

valaki javítaná a hibát nekem ?

darkdemonsmod2020.sma(46) : error 029: invalid expression, assumed zero
darkdemonsmod2020.sma(46) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
darkdemonsmod2020.sma(199) : error 001: expected token: "}", but found "-identifier-"
darkdemonsmod2020.sma(496) : error 017: undefined symbol "MainStrings"
darkdemonsmod2020.sma(496) : error 036: empty statement
darkdemonsmod2020.sma(496) : error 017: undefined symbol "i"
darkdemonsmod2020.sma(496) : fatal error 107: too many error messages on one line


Kicsit szedd össze elsőnek a gondolataidat mi hova menne, mi kell, mikor, miért, mire jó?

Az elején van egy ilyen:
  1. new const MainStrings[][] = {
  2.         "«M4a1 Skinek»",
  3.         "«Ak47 Skinek»",
  4.         "«Awp Skinek»",
  5.         "«Scout Skinek»",
  6.         "«Famas Skinek»",
  7.         "«Galil Skinek»",
  8.         "«Aug Skinek»",
  9.         "«M3 Skinek»",
  10.         "«Xm1014 Skinek»",
  11.         "«KĂ©s Skinek»",
  12.         "«Deagle Skinek»",
  13.         "«Usp Skinek»",
  14.         "«Glock18 Skinek»"
  15.     }


Nem gondolkoztál és fogtad bemásoltad a helyére ezt:
  1. public ShowMenu(id) {
  2.     new temp[128];
  3.     formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wFegyver Skinek", PREFIX);
  4.     new menu = menu_create(temp, "mh_MyMenu");
  5.    
  6.     formatex(temp, charsmax(temp), "M4a1 Skinek");
  7.     menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  8.     formatex(temp, charsmax(temp), "Ak47 Skinek");
  9.     menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  10.     formatex(temp, charsmax(temp), "Awp Skinek");
  11.     menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  12.     formatex(temp, charsmax(temp), "Scout Skinek");
  13.     menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  14.     formatex(temp, charsmax(temp), "Glock Skinek");
  15.     menu_additem(menu, temp, "4", 0);
  16.     formatex(temp, charsmax(temp), "KĂ©s Skinek");
  17.     menu_additem(menu, temp, "5", 0);
  18.    
  19.    
  20. }


Ezzel annyi a baj hogy te kicserélted a konstanst egy menüre amit nem értek hogy miért, plusz handlerja sincs.
A kettő nem ugyan az.

itt pedig itt hagytad(error 017: undefined symbol "MainStrings"):
  1. for(new i ;i < sizeof(MainStrings); i++) {
  2.         num_to_str(i, String, 5)
  3.         formatex(szMenu, charsmax(szMenu), MainStrings[i]);
  4.         menu_additem(menu, szMenu, String);
  5.         }


Plusz utána is meghívja a MainString konstanst.
Ez lekéri a MainString nagyságát és amíg az i változó kisebb mint a MainString (sorban 0,1,2,3stb) addig kiírja a tartalmát.
Persze itt az is megvan adva mennyit rakjon egy oldalra.


Azon kívül pedig van ez: (Itt az a hiba hogy a skin neve után van "" jel, egy darab kell oda.)

  1. {"XM1014 | Asiimow", ""models/darkdemonsfun_mod/v_xm1014_asiimow.mdl", 300, -1},


Helyesen:

  1. {"XM1014 | Asiimow", "models/darkdemonsfun_mod/v_xm1014_asiimow.mdl", 300, -1},



UI: nem értem miért akarod hogy úgy legyen?
Ha mégis nagyon kell neked az olyan változat van 1000féle minta amiből ki tudnád nézni nem találomra ctrl c és ctrl v.
Egy kicsit próbáld megérteni mit csinálsz, mert így nem fog menni soha.



Hát ez nekem oltári magas, :( megköszönném ha megcsinálnád nekem :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: T Főmenü Átírása
HozzászólásElküldve: 2020.04.22. 09:07 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Leirta a megfejtést, a seggedet ne törölje ki?
NE LEGYÉL LUSTA! LEGALÁBB ENNYIT FOGLALKOZZ AZZAL A *****!

Már bocsánat.. de... Ja.

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Pika 2020.04.22. 19:50-kor.
..

Ők köszönték meg The Peace nek ezt a hozzászólást: 8mTNNe (2020.04.22. 09:37)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: T Főmenü Átírása
HozzászólásElküldve: 2020.04.22. 11:35 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.12.06. 20:00
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
The Peace írta:
Leirta a megfejtést, a seggedet ne törölje ki?
NE LEGYÉL LUSTA! LEGALÁBB ENNYIT FOGLALKOZZ AZZAL A SZARRAL!

Már bocsánat.. de... Ja.


  1. * Fegyver Skinek


-------> Lenyilló menü

  1. <M4A1 Skinek>



-----> Lenyilló menü


  1. és itt kiírja az összes M4A1 Fegyver Skint.


Ez hogyan oldható meg?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: T Főmenü Átírása
HozzászólásElküldve: 2020.04.22. 14:28 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.04. 18:53
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Csinálsz egy menüt. Vagy ha meg van az alap.. Akkor a legkönyebb kiindulnod belőle.
-Bolt-
-Valami-
-Szabályzat-
-Fegyver Skinek- // <---
alatta találod a case-eket.
oda csinálsz még egyet. pl:
case 1:
{
Bolt(id);
}
case 2:
{
Valami(id);
}
case 3:
{
Szabalyzat(id);
}
case 4:
{
Fegyver_Skinek(id); // <----
}


Utána megcsinálod a Fegyver skineknek a menüjét.

public Fegyver_Skinek(id)
{
new String[121];
format(String, charsmax(String), "Fegyver Skinek");
new menu = menu_create(String, "Fegyver_Skinek_almenu");

menu_additem(menu, "M4A1 Skinek", "1", 0);
menu_additem(menu, "AK47 Skinek", "2", 0);
menu_additem(menu, "stb", "3", 0);
menu_additem(menu, "stb", "4", 0);

menu_display(id, menu, 0);
}
public Fegyver_Skinek_almenu(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return;
}

new data[9], szName[64];
new access, callback;
new key = str_to_num(data);

switch(key)
{
case 1:
{
M4A1_Skinek(id);
}
case 2:
{
AK47_Skinek(id);
}
És így tovább ahogy az előzőt is.

Bocsi. Kicsit össze van hányva, de a lényeg benne van.
Szerk.: A menüt én is csak kimásoltam. Ezért vannak benne fölösleges dolgok
De ha nem megy. Akkor ajánlom ezt: viewtopic.php?f=14&t=2650


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: T Főmenü Átírása
HozzászólásElküldve: 2020.04.22. 17:48 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Neharagudj már krisz de ez mi?
Attól hogy m4a1(id)-t berakod nem fogja neked kilistázni.
Forciklust nehogy megmutasd neki hogy működik,csak csinálj egy menüt ja ezt is kérte.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: T Főmenü Átírása
HozzászólásElküldve: 2020.04.22. 18:05 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.12.06. 20:00
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
ultraibolya írta:
Neharagudj már krisz de ez mi?
Attól hogy m4a1(id)-t berakod nem fogja neked kilistázni.
Forciklust nehogy megmutasd neki hogy működik,csak csinálj egy menüt ja ezt is kérte.



van egy skinmenüm aminek a fűmenüje ez!


  1. new const MainStrings[][] = {
  2.             "«M4a1 Skinek»",
  3.             "«Ak47 Skinek»",
  4.             "«Awp Skinek»",
  5.             "«Scout Skinek»",
  6.             "«Famas Skinek»",
  7.             "«Galil Skinek»",
  8.             "«Aug Skinek»",
  9.             "«M3 Skinek»",
  10.             "«Xm1014 Skinek»",
  11.             "«KĂ©s Skinek»",
  12.             "«Deagle Skinek»",
  13.             "«Usp Skinek»",
  14.             "«Glock18 Skinek»"
  15.         }


ezt kellene módosítani hogy lenyílós menü legyen!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: T Főmenü Átírása
HozzászólásElküldve: 2020.04.22. 19:18 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Fegyver szerint szortírozod a constban ahol a skinek vannak?
Pl ak47 redline és utána valami index ami megmondja hogy milyen fegyverhez szól a skin,ebben az esetben ak47
Ha nem akkor felejtős,nem mintha nehéz lenne beleírni de az ilyenekre gondolni kellene

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: T Főmenü Átírása
HozzászólásElküldve: 2020.04.22. 19:33 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.12.06. 20:00
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
ultraibolya írta:
Fegyver szerint szortírozod a constban ahol a skinek vannak?
Pl ak47 redline és utána valami index ami megmondja hogy milyen fegyverhez szól a skin,ebben az esetben ak47
Ha nem akkor felejtős,nem mintha nehéz lenne beleírni de az ilyenekre gondolni kellene



Ez nekem full kínai neharagudj! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole