hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 11:35



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 217 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 215 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver sprite API
HozzászólásElküldve: 2020.06.05. 16:57 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.01.28. 19:04
Hozzászólások: 135
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Sziasztok!
Az elmúlt napokban szükségem volt rá, így írtam egy fegyver sprite API plugint és gondoltam közzé teszem, viszonylag egyszerű kis plugin.
Azoknak ajánlom a használatát, akik egyedi fegyverekkel dolgoznak és nem szeretnék fegyverenként megírni a kliens felé az üzenet küldést, szimplán elég egy paranccsal helyettesíteni azt.

Két paranccsal rendelkezik az API:
Kód:
msg_set_player_weapon_sprite(id, weaponId, const newWeaponName[], flags = -1)
id - A játékos játék id-je
weaponId - A fegyver cstrike_constban található id-je (CSW_*)
newWeaponName - A fegyver és egyben txt fájljának új neve
flags - Bit flagek, a constban találhatóak

Ha a flags-hez semmi nem kerül, az alapjáraton fegyvernek szánt flagek lesznek használva.


msg_reset_player_weapon_sprite(id, weaponId, flags = -1)
id - A játékos játék id-je
weaponId - A fegyver cstrike_constban található id-je (CSW_*)
flags - Bit flagek, a constban találhatóak

Szimplán visszaállítja az alapra a játékosnak a fegyver sprite-ját ezen a típuson.
Flags azért került ide is, hogy ha esetleg a fegyver sprite-okat elvennénk, de az általunk adott tulajdonságait megtartanánk, ezzel lehetséges legyen. Fontos, ha ide semmit nem írunk, akkor az ALAP FEGYVER flag-jei kerülnek be!


Valamint pár kifejezést találhatunk az msg_weap_sprite_api_const.inc fájlban:
Kód:
WEAP_FL_SELECTONEMPTY      (1<<0)
WEAP_FL_NOAUTORELOAD       (1<<1)
WEAP_FL_NOAUTOSWITCHEMPTY   (1<<2)
WEAP_FL_LIMITINWORLD      (1<<3)
WEAP_FL_EXHAUSTIBLE      (1<<4)

WEAP_FL_SELECTONEMPTY - Ha jól tippelem, ez azt takarja, hogy egy másik fegyver kifogyása esetén erre vált. Szerintem ez nem íródik felül, ha más fegyverhez is regisztráljuk ezt a tulajdonságot, szimplán csak felállít automata egy sorrendet(valszeg id szerint növekvő/csökkenő sorrendben)
WEAP_FL_NOAUTORELOAD - Kifogyáskor nincs automata újratöltés
WEAP_FL_NOAUTOSWITCHEMPTY - Ez valószínüleg a legelső bit-ünket írja felül az ezzel regisztrált fegyvereknék
WEAP_FL_LIMITINWORLD - Ezt nem tudom, hogy pontosan mit takarhat, de az alap tulajdonságok alapján arra gondolok, hogy megvan adva egy egzakt maximum töltény szám a fegyvernek és azt nem lépheti tovább(?)
WEAP_FL_EXHAUSTIBLE - Ha kifogy, elveszik a fegyver


Példa:
msg_set_player_weapon_sprite(id, CSW_AK47, "weapon_tesztak", (WEAP_FL_EXHAUSTIBLE|WEAP_FL_NOAUTORELOAD))

Ezzel pluginunk a (ak47 alapú)fegyverhez tartozó képeket a "sprites/weapon_tesztak.txt"-ből fogja beolvasni.
- Töltény kép jobb alul
- Fegyverváltási kép, mikor görgővel váltjuk a fegyvert
- Fegyver szerzési kép(jobb oldalt, mikor felveszel vagy megszerzel egy fegyvert)
- Célkereszt (Az alap half-life-os állítható[A 4pont spectatorban célkereszt helyén] és csak akkor látható, ha egy nem használt zoom mennyiséget használunk[használt zoom mérték pl. az awp nagyítása vagy az alap nagyítás(90(?))])

Valamint ha teljesen kifogy elveszti a tulajdonosa a fegyvert és automata újratöltés sincs rajta.


msg_reset_player_weapon_sprite(id, CSW_AK47)

Szimplán visszarakja a játékosnak az AK-ra az alap sprite-ot és alap tulajdonságokat.

A msg_reset_player_weapon_sprite parancsot akkor kell használni, mikor fegyverünk elveszik, így a sprite is visszaáll a régire.(Ha használunk cs_weap_models_api-t, akkor mehet a cs_reset_player_(view/weap)_model parancsok mellé)

Fegyverváltást is kezeli!

_________________
[ MasterGaming ]

[ TS3 -- Discord ]
[ FB Oldal -- FB Csoport ]

[ CS1.6 Szerverek ]

Hamarosan


A hozzászólást 12 alkalommal szerkesztették, utoljára Vieni 2020.06.05. 19:19-kor.

Ők köszönték meg Vieni nek ezt a hozzászólást (összesen 4): kiki (2020.06.11. 19:21) • DexoN (2020.06.13. 02:12) • HellEnergY (2020.06.30. 12:23) • saxxo (2020.07.04. 19:42)
  Népszerűség: 9.09%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver sprite API
HozzászólásElküldve: 2020.06.06. 19:18 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
Hozzászólások: 140
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Nagyon hasznosnak tűnik, gratulálok. :)
Csak sajnos egyhamar nem fogják elfogadni.

_________________
[ExTasY] Super Deathmatch [SENTRY GUN] [Soon]

ExTasY Zombie Mutation
217.144.54.193:27057
Facebook
Discord

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole