hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 245 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 243 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], MateaBoss az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: event drop időre
HozzászólásElküldve: 2020.06.29. 19:18 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.07.19. 10:58
Hozzászólások: 175
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Sziasztok, csináltam egy droprendszert, és melle szeretnek, hogy eltudjak inditani én is egy "eventet"

  1. if(Drop[id] == 15)
  2. {
  3. Lada[8][id] ++;
  4. Drop[id] = 0;
  5. ColorChat(0, GREEN, "%s^3%s ^1Talált egy: ^4%s^1-t.", Event_Prefix, Nev, LadaNev[8][0]);
  6. }
  7. }


És azt akarom, hogy pl beírom /event - akkor ez a kis dolog kb félóráig müködjön a "drop" aztán befelyeződjön.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: event drop időre
HozzászólásElküldve: 2020.06.29. 19:43 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.01.28. 19:04
Hozzászólások: 135
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Mint előző posztodnál:
dropTime = get_systime() + 60*30

Az ellenőrzése ott megvan

_________________
[ MasterGaming ]

[ TS3 -- Discord ]
[ FB Oldal -- FB Csoport ]

[ CS1.6 Szerverek ]

Hamarosan

Ők köszönték meg Vieni nek ezt a hozzászólást: HellEnergY (2020.06.30. 12:25)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: event drop időre
HozzászólásElküldve: 2020.06.29. 19:55 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Egy boolean ellenőrizze, hogy van-e event. Beírod /event, akkor event == true, elindul mondjuk egy set_task akár, és ha az lejár, akkor az kikapcsolja az eventet.
Csak annyit csinálj, hogy ha már beírták hogy /event, akkor többet ne lehessen, mert elindul megint a set task

Ez a kód biztosan nem működik, meg valószínű nem jól használom a set_task-ot de látszat megvan. Nem vagyok biztos benne, hogy ez elméleteben is oké-e, de elv. jónak kell lennie. A task másodpercben van szerintem szóval 1800mp az 30 perc.
  1. new bool:event = false;
  2.  
  3. public plugin_init() {
  4.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  5.     register_clcmd("event", "ev_fgv")
  6. }
  7. public ev_fgv()
  8. {
  9.     if(event == true){
  10.         print_chat(id, "online")
  11.     }
  12.     else
  13.     {
  14.         event == true
  15.         set_task(1800, "lejarat", 0)
  16.     }
  17. }
  18. lejarat
  19.  
  20. event == false


A te kódodban meg ezt is át kell akkor írni

  1. if(Drop[id] == 15 && event == true)

Ők köszönték meg Pika nek ezt a hozzászólást: Alekvar (2020.06.30. 12:06)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: event drop időre
HozzászólásElküldve: 2020.06.30. 10:14 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
Alekvar írta:
Sziasztok, csináltam egy droprendszert, és melle szeretnek, hogy eltudjak inditani én is egy "eventet"

  1. if(Drop[id] == 15)
  2. {
  3. Lada[8][id] ++;
  4. Drop[id] = 0;
  5. ColorChat(0, GREEN, "%s^3%s ^1Talált egy: ^4%s^1-t.", Event_Prefix, Nev, LadaNev[8][0]);
  6. }
  7. }


És azt akarom, hogy pl beírom /event - akkor ez a kis dolog kb félóráig müködjön a "drop" aztán befelyeződjön.


Set_task nelkul akar ahogy Vieni irta:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <mg_core>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "author"
  8.  
  9. new dropTimeg;
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13.    
  14.     register_clcmd("/event", "StartEvent");
  15. }
  16. public StartEvent(iId)
  17. {
  18.     dropTimeg = get_systime() + 60 * 30;
  19.     new sTime[32];
  20.     format_time(sTime , charsmax(sTime), "%H:%M:%S", dropTimeg);
  21.     client_print_color(0, print_team_default, "Az egyik admin EVENTET inditott xy ladara/valamire, %s-ig tart!", sTime);
  22. }
  23. public ChestDrop(iId)
  24. {
  25.     //es akkor ide a ladadropp ellenorzest ha dropTimeg nagyobb vagy egyenlo mint az alap rendszerido, akkor droppol, ha nem - nem.
  26.     //tehat
  27.     if(dropTimeg >= get_systime())
  28.         //droppol ladat
  29.     else
  30.         //nem droppol ladat mert nem nagyobb vagyis lejart, ide akar lehet az alap droppot ha peldaul csak nagyobb esellyel szeretned droppoltatni +%ra
  31. }

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."

Ők köszönték meg HellEnergY nek ezt a hozzászólást: Alekvar (2020.06.30. 12:07)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: event drop időre
HozzászólásElküldve: 2020.06.30. 12:07 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.07.19. 10:58
Hozzászólások: 175
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Köszönöm, müködik!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole