hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 22:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 195 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 195 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: TGA megjelenítése
HozzászólásElküldve: 2020.08.01. 02:01 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Nézd úgy hogy a meglévő TGA fájloknak megvan a helye a képernyőn a kliensekben rögzítve, ha újat akarsz akkor bizony módosítani kell vagy felülírni, viszont ez túl sok macera és csak NS-eknél lehet szerver oldalról, legalábbis a Steames CS nem díjazza az alap fájlok piszkálást hosszú távon, plusz a játékosoknak így más szerveren is módosulna az adott dolog ugye (amit én pl. rohadtul nem szívlelek).

Személyszerint inkább egy több képkockás sprite-ot hoznék létre amit kirakva lehet lapozgatni tetszés szerint (frameratet 0-ra állítva persze).
Kód:
set_pev( iEnt , pev_frame , iFrame ); // iFrame = képkocka

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: FonoK (2020.08.01. 20:30)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: TGA megjelenítése
HozzászólásElküldve: 2020.08.01. 10:48 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
FonoK írta:
Képernyőn amit látsz(pl: lent-> élet, kör idő, lőszer), azok tga fájlokból épűltek.


Az szerintem csak HUD, nem több.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: TGA megjelenítése
HozzászólásElküldve: 2020.08.01. 11:41 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Pika írta:
A kérdést decinek szántam, de kedves ultraviola megválaszolta!

Amit linkeltem legelsőnek témát, abban is leírták, hogy nem lehetséges.

Nyitottál már meg .tga fájlokat? Nem azért mert hülyének nézlek, csak az alap .tga fájlokból kiindulva, én nem látom reálisnak, hogy azokat meg lehet jeleníteni HUD-on, de még abban sem vagyok biztos, hogy a játékos képernyőjén, MOTD-n, meg VGUI-n kívül. Javítsatok ha tévedek.

Reg neztem mar fajlok koze. Azthittem fegyohud is tga de nem.

 ! Moderátori megjegyzés (Pika):
Ezt viszont már nem neked szántam, elhagytam az idézéseket. :lol:

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: TGA megjelenítése
HozzászólásElküldve: 2020.08.01. 20:36 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Pika írta:
FonoK írta:
Képernyőn amit látsz(pl: lent-> élet, kör idő, lőszer), azok tga fájlokból épűltek.


Az szerintem csak HUD, nem több.


Legyen akkor HUUUUD.

Köszönöm




regener írta:
Nézd úgy hogy a meglévő TGA fájloknak megvan a helye a képernyőn a kliensekben rögzítve, ha újat akarsz akkor bizony módosítani kell vagy felülírni, viszont ez túl sok macera és csak NS-eknél lehet szerver oldalról, legalábbis a Steames CS nem díjazza az alap fájlok piszkálást hosszú távon, plusz a játékosoknak így más szerveren is módosulna az adott dolog ugye (amit én pl. rohadtul nem szívlelek).

Személyszerint inkább egy több képkockás sprite-ot hoznék létre amit kirakva lehet lapozgatni tetszés szerint (frameratet 0-ra állítva persze).
Kód:
set_pev( iEnt , pev_frame , iFrame ); // iFrame = képkocka



Köszönöm szépen!


Megprobálok sprite-okat alkotni.


Annyit szeretnék kérdezni, hogy sok sprite milyen hatással lenne a szervernek?

Esetleg egy nagyobb sprite nem készitene egy kis bakit?

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole