hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 12:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 223 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 221 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Nem működik a scout skin rész.
HozzászólásElküldve: 2020.08.21. 22:54 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2020.08.04. 23:19
Hozzászólások: 36
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hali.
Nem működik a skin rendszerben a scout rész.. MI a hiba?


► Spoiler mutatása



A scout modellt kérésre csatolom, de előre utánanézek hogyan kell mert nm akarok újabb szabályt szegni. :lol:
Komolyan gondoltam.


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára efem 2020.08.22. 21:33-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem működik a scout skin rész.
HozzászólásElküldve: 2020.08.22. 16:17 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
efem írta:
Hali.
Nem működik a skin rendszerben a scout rész.. MI a hiba?


► Spoiler mutatása



A scout modellt kérésre csatolom, de előre utánanézek hogyan kell mert nm akarok újabb szabályt szegni. :lol:
Komolyan gondoltam.


Szeva!

Nézted a többinél az értékeket? A relációs jeleket?
Az első itemnél menüben okés, hogy 0 mert akkor valószinű ingyen van.

Ez azt jelenti hogy HA az ölés változód kisebb, mint 365 akkor...(vagyis ha a feltételed igaz)
  1. if(oles[id] < 365(Ez jelenti azt hogy mennyi ölés kelljen ahhoz hogy megkaphasd az adott skint))

else(ha a feltételed hamis)
  1. menu_additem(menu, "Camo AK47 [Elerve]", "2", 0)


Összesítve ha nincs meg 365nél több ölésed, akkor igaz jön vissza.

Te ugyan ezt megcsináltad, csak végig az összes itemnél a feltételben az volt, hogy ha az ölés 0.
Ezért kb mindegyik már az elején elérhető volt.
  1. if(oles[id] < 0)
  2.     {
  3.         formatex(szText, charsmax(szText), "Scout 1 \r[\wMég %d Ölés\r]", 0-oles[id])
  4.         menu_additem(menu, szText, "1", 0)
  5.     }
  6.     else
  7.         menu_additem(menu, "Scout 1 \r[\wElérve\r]", "1", 0)
  8.     if(oles[id] < 0) -- itt a hiba
  9.     {
  10.         formatex(szText, charsmax(szText), "Scout 2 \r[\wMég %d Ölés\r]", 0-oles[id]) -- itt a hiba
  11.         menu_additem(menu, szText, "2", 0)
  12.     }
  13.     else
  14.         menu_additem(menu, "Scout 2 \r[\wElérve\r]", "1", 0)


Handlerban pedig:

első itemnél: Ha a scout változód nem egyenlő 1 akkor a feltétel igaz és tovább fut.
  1. if(scout[id] != 1)

else, tehát ha hamis:
  1. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_SCOUT")
  2. scout_menu(id)

Ha a kódot jól értelmezem azt fogja írni ezt már kiválaszottad.

Menjünk beljebb, de a második itemre, mivel az első alapból free:

Ha az ölés 0(vagyis free), akkor igaz, ezért nem ugrik tovább a hamisra és egyből rárakja a skint.
  1. if(oles[id] >= 0)


Kis kitérés mert ez is rossz(második item):
  1. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 1-oles[id])

A végén az 1-oles[id] jelenti azt hogy mennyi a hátralévő oles mennyisés amit még gyűjtened kell ölésekből.

  1. 1-0 - 1 kell
  2. 1-1 - 0 kell


Remélem tudod követnü a blfsz logikám, sorry.

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."

Ők köszönték meg HellEnergY nek ezt a hozzászólást: efem (2020.08.22. 17:26)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem működik a scout skin rész.
HozzászólásElküldve: 2020.08.22. 17:25 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2020.08.04. 23:19
Hozzászólások: 36
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Persze! Köszönöm!! De csak úgy ment, hogy scoutból is 5 skint raktam fel. Nem ment úgy, hogy csak 2 db skin van. De azért megnézem még 1x. És igen, látom a hibáimat, figyelmetlenség.

Illetve, látom, hogy:

Kód:
format(cim, charsmax(cim), "- Skinek [Öléseid: %d]",oles[id]
helyett
Kód:
format(cim, charsmax(cim), "- Skinek [Öléseid: %d]",0-oles[id]
volt. Látszik a figyelmetlenségem, lehet, hogy így jó lesz most nem érek rá, hazaérek tesztelem!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem működik a scout skin rész.
HozzászólásElküldve: 2020.08.22. 18:50 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
efem írta:
Persze! Köszönöm!! De csak úgy ment, hogy scoutból is 5 skint raktam fel. Nem ment úgy, hogy csak 2 db skin van. De azért megnézem még 1x. És igen, látom a hibáimat, figyelmetlenség.

Illetve, látom, hogy:

Kód:
format(cim, charsmax(cim), "- Skinek [Öléseid: %d]",oles[id]
helyett
Kód:
format(cim, charsmax(cim), "- Skinek [Öléseid: %d]",0-oles[id]
volt. Látszik a figyelmetlenségem, lehet, hogy így jó lesz most nem érek rá, hazaérek tesztelem!


Sorry, nem láttam, vagyis nem látom át abban a kódboxban. :oops:
Ha nagyobb forrást raksz ki, vagy töltsd fel sma formában, vagy pedig jobb felül rakd sma forráskódba(ahol a szövegkiemelő van). ;)

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem működik a scout skin rész.
HozzászólásElküldve: 2020.08.22. 21:31 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2020.08.04. 23:19
Hozzászólások: 36
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
HellEnergY írta:
efem írta:
Persze! Köszönöm!! De csak úgy ment, hogy scoutból is 5 skint raktam fel. Nem ment úgy, hogy csak 2 db skin van. De azért megnézem még 1x. És igen, látom a hibáimat, figyelmetlenség.

Illetve, látom, hogy:

Kód:
format(cim, charsmax(cim), "- Skinek [Öléseid: %d]",oles[id]
helyett
Kód:
format(cim, charsmax(cim), "- Skinek [Öléseid: %d]",0-oles[id]
volt. Látszik a figyelmetlenségem, lehet, hogy így jó lesz most nem érek rá, hazaérek tesztelem!


Sorry, nem láttam, vagyis nem látom át abban a kódboxban. :oops:
Ha nagyobb forrást raksz ki, vagy töltsd fel sma formában, vagy pedig jobb felül rakd sma forráskódba(ahol a szövegkiemelő van). ;)


  1. Ilyenbe?
És semmi baj, az én hibám! :lol:

Szerk.: Javítva!


Szerk2.: + hogyan tudnám azt megoldani, hogy ha bevan valakinek tegyük fel rakva a 2. skin, ne kelljen minden egyes csatlakozásnál újrafelrakni?

Teszteltem csak 2 skinnel, de a második érték az nem 0 volt, hanem 5 és most mindenre odafigyeltem, és tökéletesen megy. Már csak azt kellessz letesztelnem, hogy ha megvan az 5 kill normálisan megy-e.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem működik a scout skin rész.
HozzászólásElküldve: 2020.08.23. 15:28 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
efem írta:
HellEnergY írta:
efem írta:
Persze! Köszönöm!! De csak úgy ment, hogy scoutból is 5 skint raktam fel. Nem ment úgy, hogy csak 2 db skin van. De azért megnézem még 1x. És igen, látom a hibáimat, figyelmetlenség.

Illetve, látom, hogy:

Kód:
format(cim, charsmax(cim), "- Skinek [Öléseid: %d]",oles[id]
helyett
Kód:
format(cim, charsmax(cim), "- Skinek [Öléseid: %d]",0-oles[id]
volt. Látszik a figyelmetlenségem, lehet, hogy így jó lesz most nem érek rá, hazaérek tesztelem!


Sorry, nem láttam, vagyis nem látom át abban a kódboxban. :oops:
Ha nagyobb forrást raksz ki, vagy töltsd fel sma formában, vagy pedig jobb felül rakd sma forráskódba(ahol a szövegkiemelő van). ;)


  1. Ilyenbe?
És semmi baj, az én hibám! :lol:

Szerk.: Javítva!


Szerk2.: + hogyan tudnám azt megoldani, hogy ha bevan valakinek tegyük fel rakva a 2. skin, ne kelljen minden egyes csatlakozásnál újrafelrakni?

Teszteltem csak 2 skinnel, de a második érték az nem 0 volt, hanem 5 és most mindenre odafigyeltem, és tökéletesen megy. Már csak azt kellessz letesztelnem, hogy ha megvan az 5 kill normálisan megy-e.


Az utólsó használt skint lemented(lecsatlakozáskor) és azt töltöd be neki(felcsatlakozáskor).

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem működik a scout skin rész.
HozzászólásElküldve: 2020.08.23. 15:58 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2020.08.04. 23:19
Hozzászólások: 36
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Idézet:
Az utólsó használt skint lemented(lecsatlakozáskor) és azt töltöd be neki(felcsatlakozáskor).


Vagyis? Bocsi, nem tom :c


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem működik a scout skin rész.
HozzászólásElküldve: 2020.08.23. 23:56 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
efem írta:
Idézet:
Az utólsó használt skint lemented(lecsatlakozáskor) és azt töltöd be neki(felcsatlakozáskor).


Vagyis? Bocsi, nem tom :c


Tegyük fel van egy tömböd aminek a neve legyen M4[33], amikor ennek értéket adsz aszerint xedik skint aktiválja. PL M4[id] = 1(itt kapja meg a tömböd az értéket ekkor már 1);

Ezt lecsatlakozáskoz lemented, (mintha lementenéd az ölést), nullázod M4[id] = 0(ha a 0.elemen is van skin akkor -1re rakod), mint az ölést, ugye amit irt Vieni azért.
Mikor felcsatlakozik az adatbázisból(akár f vagy nvaultból) steam id, vagy név szerint betöltöd neki a tömböt, mint az ölést.

Egyszerűen kezeld úgy mintha egy oles[id] tombot mentenel le.
Vagod, csak az a para ezt minden fegyvernel muszaj lesz megcsinalnod, es itt inkabb az a fő kérdés birja e a vaultod :).

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem működik a scout skin rész.
HozzászólásElküldve: 2020.08.24. 03:13 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2020.08.04. 23:19
Hozzászólások: 36
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
HellEnergY írta:
efem írta:
Idézet:
Az utólsó használt skint lemented(lecsatlakozáskor) és azt töltöd be neki(felcsatlakozáskor).


Vagyis? Bocsi, nem tom :c


Tegyük fel van egy tömböd aminek a neve legyen M4[33], amikor ennek értéket adsz aszerint xedik skint aktiválja. PL M4[id] = 1(itt kapja meg a tömböd az értéket ekkor már 1);

Ezt lecsatlakozáskoz lemented, (mintha lementenéd az ölést), nullázod M4[id] = 0(ha a 0.elemen is van skin akkor -1re rakod), mint az ölést, ugye amit irt Vieni azért.
Mikor felcsatlakozik az adatbázisból(akár f vagy nvaultból) steam id, vagy név szerint betöltöd neki a tömböt, mint az ölést.

Egyszerűen kezeld úgy mintha egy oles[id] tombot mentenel le.
Vagod, csak az a para ezt minden fegyvernel muszaj lesz megcsinalnod, es itt inkabb az a fő kérdés birja e a vaultod :).


Hát szerintem inkább hagyom.
Okok:
[*]1. nem tanultam semmi ehhez kellőt, így kb minuszba van a tudásom..
[*]2. nem akarok minig hlmod.hu-n lógni, és kikunyerálni a sorokat, hogy mit hova kell...

De azért köszönöm a sok segítség HellEnergY, örömödre ha nyílik a bolt iszok egy jó hideg Hell-t. :lol:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole