hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 08:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 96 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 95 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: segítség (Skinmenü)
HozzászólásElküldve: 2020.08.23. 17:21 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Tisztel! Tagok!


Aki esetleg megcsinálná nekem, hogyan lehetne egyszerűbbre ezt megcsinálni?


  1. public m4a1_menu(id) {
  2.  
  3.     new String[121];
  4.    
  5.     new cim[512];
  6.     format(cim, charsmax(cim), "[.:prefix:.] \wM4A1 Skinek \r[\dPontjaid: \y%d\r]", m4a1Oles[id]);
  7.     new menu = menu_create(cim, "HHm4a1_handler" );
  8.        
  9.     for(new i;i < sizeof(m4a1_list); i++)
  10.     {
  11.     new a[6]; num_to_str(i, a, 5);
  12.      if(m4a1_list[i][fgy_oles] <= m4a1Oles[id])
  13.     {
  14.     formatex(String, charsmax(String), "\w%s \y*Elérve", m4a1_list[i][Nevei],m4a1Oles[id],m4a1_list[i][fgy_oles]);
  15.     }
  16.     else if(m4a1_list[i][fgy_oles] > m4a1Oles[id])
  17.     {
  18.     formatex(String, charsmax(String), "\d%s \y[\d%d\w/\r%d\y]", m4a1_list[i][Nevei],m4a1Oles[id],m4a1_list[i][fgy_oles]);
  19.     }
  20.     menu_additem(menu, String, a);
  21. }
  22.    
  23.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  24.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  25.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  26.    
  27.         menu_display(id, menu, 0);
  28. }
  29.  
  30. public HHm4a1_handler(id, menu, item) {
  31.         if( item == MENU_EXIT )
  32.         {
  33.         menu_destroy(menu);
  34.         return PLUGIN_HANDLED;
  35.         }
  36.         new data[9], szName[64];
  37.         new access, callback;
  38.         menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  39.         new key = str_to_num(data);
  40.    
  41.         if(m4a1_list[key][fgy_oles] <= m4a1Oles[id])
  42.         {
  43.         kivalasztott[id][v_M4A1] = key;
  44.         }
  45.         else
  46.         {
  47.         client_print_color(id, GREEN, "^3[.:prefix:.]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!");
  48.         }
  49.  
  50.         menu_destroy(menu);
  51.         return PLUGIN_HANDLED;


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: segítség (Skinmenü)
HozzászólásElküldve: 2020.08.24. 11:38 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Helló.

Szerintem így megfelelő, nem kell rajta módosítani. Max a taboláson, hogy átlátható legyen a kód.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: segítség (Skinmenü)
HozzászólásElküldve: 2020.08.24. 16:21 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Dooz írta:
Helló.

Szerintem így megfelelő, nem kell rajta módosítani. Max a taboláson, hogy átlátható legyen a kód.



Rendben! köszi hogy ránéztél! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: segítség (Skinmenü)
HozzászólásElküldve: 2020.08.24. 22:05 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
saxxo írta:
Tisztel! Tagok!


Aki esetleg megcsinálná nekem, hogyan lehetne egyszerűbbre ezt megcsinálni?


  1. public m4a1_menu(id) {
  2.  
  3.     new String[121];
  4.    
  5.     new cim[512];
  6.     format(cim, charsmax(cim), "[.:prefix:.] \wM4A1 Skinek \r[\dPontjaid: \y%d\r]", m4a1Oles[id]);
  7.     new menu = menu_create(cim, "HHm4a1_handler" );
  8.        
  9.     for(new i;i < sizeof(m4a1_list); i++)
  10.     {
  11.     new a[6]; num_to_str(i, a, 5);
  12.      if(m4a1_list[i][fgy_oles] <= m4a1Oles[id])
  13.     {
  14.     formatex(String, charsmax(String), "\w%s \y*Elérve", m4a1_list[i][Nevei],m4a1Oles[id],m4a1_list[i][fgy_oles]);
  15.     }
  16.     else if(m4a1_list[i][fgy_oles] > m4a1Oles[id])
  17.     {
  18.     formatex(String, charsmax(String), "\d%s \y[\d%d\w/\r%d\y]", m4a1_list[i][Nevei],m4a1Oles[id],m4a1_list[i][fgy_oles]);
  19.     }
  20.     menu_additem(menu, String, a);
  21. }
  22.    
  23.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  24.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  25.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  26.    
  27.         menu_display(id, menu, 0);
  28. }
  29.  
  30. public HHm4a1_handler(id, menu, item) {
  31.         if( item == MENU_EXIT )
  32.         {
  33.         menu_destroy(menu);
  34.         return PLUGIN_HANDLED;
  35.         }
  36.         new data[9], szName[64];
  37.         new access, callback;
  38.         menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  39.         new key = str_to_num(data);
  40.    
  41.         if(m4a1_list[key][fgy_oles] <= m4a1Oles[id])
  42.         {
  43.         kivalasztott[id][v_M4A1] = key;
  44.         }
  45.         else
  46.         {
  47.         client_print_color(id, GREEN, "^3[.:prefix:.]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!");
  48.         }
  49.  
  50.         menu_destroy(menu);
  51.         return PLUGIN_HANDLED;

  1. public m4a1_menu(id) {
  2.  
  3.     new String[121];
  4.    
  5.     new cim[512];
  6.     format(cim, charsmax(cim), "[.:prefix:.] \wM4A1 Skinek \r[\dPontjaid: \y%d\r]", m4a1Oles[id]);
  7.     new menu = menu_create(cim, "HHm4a1_handler" );
  8.        
  9.     for(new i;i < sizeof(m4a1_list); i++)
  10.     {
  11.         new a[6]; num_to_str(i, a, 5);
  12.     formatex(String, charsmax(String), m4a1_list[i][fgy_oles] <= m4a1Oles[id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérve",m4a1_list[i][Nevei],m4a1Oles[id],m4a1_list[i][fgy_oles])
  13.      menu_additem(menu, String, a);
  14.     }
  15.    
  16.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  17.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  18.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  19.    
  20.         menu_display(id, menu, 0);
  21. }
  22.  
  23. public HHm4a1_handler(id, menu, item) {
  24.         if( item == MENU_EXIT )
  25.         {
  26.         menu_destroy(menu);
  27.         return PLUGIN_HANDLED;
  28.         }
  29.         new data[9], szName[64];
  30.         new access, callback;
  31.         menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  32.         new key = str_to_num(data);
  33.    
  34.         if(m4a1_list[key][fgy_oles] <= m4a1Oles[id]) kivalasztott[id][v_M4A1] = key;
  35.         else client_print_color(id, GREEN, "^3[.:prefix:.]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!");
  36.  
  37.         menu_destroy(menu);
  38.         return PLUGIN_HANDLED;
  39. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: segítség (Skinmenü)
HozzászólásElküldve: 2020.08.25. 09:46 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Supra írta:
  1. public m4a1_menu(id) {
  2.  
  3.     new String[121];
  4.    
  5.     new cim[512];
  6.     format(cim, charsmax(cim), "[.:prefix:.] \wM4A1 Skinek \r[\dPontjaid: \y%d\r]", m4a1Oles[id]);
  7.     new menu = menu_create(cim, "HHm4a1_handler" );
  8.        
  9.     for(new i;i < sizeof(m4a1_list); i++)
  10.     {
  11.         new a[6]; num_to_str(i, a, 5);
  12.     formatex(String, charsmax(String), m4a1_list[i][fgy_oles] <= m4a1Oles[id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérve",m4a1_list[i][Nevei],m4a1Oles[id],m4a1_list[i][fgy_oles])
  13.      menu_additem(menu, String, a);
  14.     }
  15.    
  16.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  17.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  18.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  19.    
  20.         menu_display(id, menu, 0);
  21. }
  22.  
  23. public HHm4a1_handler(id, menu, item) {
  24.         if( item == MENU_EXIT )
  25.         {
  26.         menu_destroy(menu);
  27.         return PLUGIN_HANDLED;
  28.         }
  29.         new data[9], szName[64];
  30.         new access, callback;
  31.         menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  32.         new key = str_to_num(data);
  33.    
  34.         if(m4a1_list[key][fgy_oles] <= m4a1Oles[id]) kivalasztott[id][v_M4A1] = key;
  35.         else client_print_color(id, GREEN, "^3[.:prefix:.]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!");
  36.  
  37.         menu_destroy(menu);
  38.         return PLUGIN_HANDLED;
  39. }


Ezzel nem lett egyszerűbb a kód, max rövidebb és kezdők számára nem annyira átlátható.

----

De ha már rövidíteni/szépíteni akarunk:
  1. public m4a1_menu(iId) {
  2.     new sText[256], iSize = sizeof(m4a1_list);
  3.    
  4.     format(sText, charsmax(sText), "[.:prefix:.] \wM4A1 Skinek \r[\dPontjaid: \y%d\r]", m4a1Oles[iId]);
  5.     new iMenu = menu_create(sText, "HHm4a1_handler");
  6.        
  7.     for(new i; i < iSize; i++){
  8.         formatex(sText, charsmax(sText), m4a1_list[i][fgy_oles] <= m4a1Oles[id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérve", m4a1_list[i][Nevei], m4a1Oles[iId], m4a1_list[i][fgy_oles])
  9.         menu_additem(iMenu, sText);
  10.     }
  11.    
  12.     menu_setprop(iMenu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  13.     menu_setprop(iMenu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  14.     menu_setprop(iMenu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  15.  
  16.     menu_display(iId, iMenu, 0);
  17. }
  18.  
  19. public HHm4a1_handler(iId, iMenu, iItem) {
  20.     if( iItem == MENU_EXIT ) {
  21.         menu_destroy(iMenu);
  22.         return PLUGIN_HANDLED;
  23.     }
  24.  
  25.     if(m4a1_list[iItem][fgy_oles] <= m4a1Oles[iId]) {
  26.         kivalasztott[iId][v_M4A1] = iItem;
  27.     } else {
  28.         client_print_color(iId, GREEN, "^3[.:prefix:.]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!");
  29.     }
  30.    
  31.     menu_destroy(iMenu);
  32.     return PLUGIN_HANDLED;
  33. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: segítség (Skinmenü)
HozzászólásElküldve: 2020.08.25. 15:06 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Szerintem nem kell. Ebből kiindulva elég szépen megfogod tanulni a dolgokat. Ha most még egy lapáttal rá teszel. Nem igen fogod megérteni a dolgokat.

Nem mindig jó mindenre segítséget kérni! Persze, csak akkor jó ha tanulsz is belőle, vagy ha ténylegesen elakadtál. De ha nem érted az össze függéseit, ne akarj még + rá fejleszteni.


Inkább haladj sorban.

Tömbök szerkezete, szerkesztése, kezelése, elhelyezése.

Ebből kiindulva már hozzá tudsz csatolni mindig +1 dolgot amivel tudsz haladni. Ha nem lett jó, addig probálgatom, addig nézek utána míg jó nem lesz. Esetleg ha nem találsz róla infót, akkor már érdemes segítséget kérni.

*Ui: Vagy ha nem vagy benne biztos, akkor rákérdezni :)

Aztán jöhetnek az elágazásai. Új dolgok megtanulása(pl: hozzá kötni egy másik tömböt és azzal a kettővel egy részletet kidolgozni, azután jöhet hozzá még +1 dolog aminek az elágazásait figyeli és hiba mentesen lefuttatja).


Érdemes sorban menni, vagy átgondolod hogy milyen plugint is szeretnél készíteni/szerkeszteni. Azzal a tempóval sorban megtanulod a részeit. Azután már könnyebb dolgod lesz. Ha még itt leragadsz, az új dolgokat annál később fogod észre venni/megtanulni(pl nem rég jelent meg a fegyver cserére). Lehet az új dolog jobban hasznát veszed, mint a régebbinek.
De ezt megkell tanulni.

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk

Ők köszönték meg FonoK nek ezt a hozzászólást: saxxo (2020.09.29. 17:58)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: segítség (Skinmenü)
HozzászólásElküldve: 2020.09.29. 17:58 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Dooz írta:
Supra írta:
  1. public m4a1_menu(id) {
  2.  
  3.     new String[121];
  4.    
  5.     new cim[512];
  6.     format(cim, charsmax(cim), "[.:prefix:.] \wM4A1 Skinek \r[\dPontjaid: \y%d\r]", m4a1Oles[id]);
  7.     new menu = menu_create(cim, "HHm4a1_handler" );
  8.        
  9.     for(new i;i < sizeof(m4a1_list); i++)
  10.     {
  11.         new a[6]; num_to_str(i, a, 5);
  12.     formatex(String, charsmax(String), m4a1_list[i][fgy_oles] <= m4a1Oles[id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérve",m4a1_list[i][Nevei],m4a1Oles[id],m4a1_list[i][fgy_oles])
  13.      menu_additem(menu, String, a);
  14.     }
  15.    
  16.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  17.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  18.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  19.    
  20.         menu_display(id, menu, 0);
  21. }
  22.  
  23. public HHm4a1_handler(id, menu, item) {
  24.         if( item == MENU_EXIT )
  25.         {
  26.         menu_destroy(menu);
  27.         return PLUGIN_HANDLED;
  28.         }
  29.         new data[9], szName[64];
  30.         new access, callback;
  31.         menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  32.         new key = str_to_num(data);
  33.    
  34.         if(m4a1_list[key][fgy_oles] <= m4a1Oles[id]) kivalasztott[id][v_M4A1] = key;
  35.         else client_print_color(id, GREEN, "^3[.:prefix:.]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!");
  36.  
  37.         menu_destroy(menu);
  38.         return PLUGIN_HANDLED;
  39. }


Ezzel nem lett egyszerűbb a kód, max rövidebb és kezdők számára nem annyira átlátható.

----

De ha már rövidíteni/szépíteni akarunk:
  1. public m4a1_menu(iId) {
  2.     new sText[256], iSize = sizeof(m4a1_list);
  3.    
  4.     format(sText, charsmax(sText), "[.:prefix:.] \wM4A1 Skinek \r[\dPontjaid: \y%d\r]", m4a1Oles[iId]);
  5.     new iMenu = menu_create(sText, "HHm4a1_handler");
  6.        
  7.     for(new i; i < iSize; i++){
  8.         formatex(sText, charsmax(sText), m4a1_list[i][fgy_oles] <= m4a1Oles[id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérve", m4a1_list[i][Nevei], m4a1Oles[iId], m4a1_list[i][fgy_oles])
  9.         menu_additem(iMenu, sText);
  10.     }
  11.    
  12.     menu_setprop(iMenu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  13.     menu_setprop(iMenu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  14.     menu_setprop(iMenu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  15.  
  16.     menu_display(iId, iMenu, 0);
  17. }
  18.  
  19. public HHm4a1_handler(iId, iMenu, iItem) {
  20.     if( iItem == MENU_EXIT ) {
  21.         menu_destroy(iMenu);
  22.         return PLUGIN_HANDLED;
  23.     }
  24.  
  25.     if(m4a1_list[iItem][fgy_oles] <= m4a1Oles[iId]) {
  26.         kivalasztott[iId][v_M4A1] = iItem;
  27.     } else {
  28.         client_print_color(iId, GREEN, "^3[.:prefix:.]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!");
  29.     }
  30.    
  31.     menu_destroy(iMenu);
  32.     return PLUGIN_HANDLED;
  33. }



köszönöm szépen! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole