hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 11:06



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 261 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 261 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fömenü_h error
HozzászólásElküldve: 2020.08.28. 18:20 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Nem tudom mai világban ki áll neki ezzel a nyelvel foglalkozni, nem kell erőltetni ezt most már. Nem tudom fel-e tűnt, hogy minden témája alatt valaki elmagyarázza neki, hogy mit is hogyan kéne, de sosem történik semmi. Ha nem tudsz segíteni, vagy értetlenkedik, és nem tudod kezelni, akkor hagyd rá, nem kötelező senkinek sem segíteni. Egyértelmű, hogy nem akarja fejleszteni a tudását, meg akarja csináltatni, mert nem akarja megérteni a kódokat, csak azt próbálja kijavítani amit leírtok neki, azt is fél vállról veszi, és utána jön a következő hibakód. Ez megy már legalább 1 éve. El kéne engedni most már a meglepődéseket / kiakadásokat.

Ők köszönték meg Pika nek ezt a hozzászólást (összesen 2): saxxo (2020.08.28. 18:56) • Dooz (2020.08.28. 20:56)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fömenü_h error
HozzászólásElküldve: 2020.08.30. 18:05 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Pika írta:
Nem tudom mai világban ki áll neki ezzel a nyelvel foglalkozni, nem kell erőltetni ezt most már. Nem tudom fel-e tűnt, hogy minden témája alatt valaki elmagyarázza neki, hogy mit is hogyan kéne, de sosem történik semmi. Ha nem tudsz segíteni, vagy értetlenkedik, és nem tudod kezelni, akkor hagyd rá, nem kötelező senkinek sem segíteni. Egyértelmű, hogy nem akarja fejleszteni a tudását, meg akarja csináltatni, mert nem akarja megérteni a kódokat, csak azt próbálja kijavítani amit leírtok neki, azt is fél vállról, és utána jön a következő hibakód. Ez megy már legalább 1 éve. Mindenki jót szeretne neki, de nem kér belőle. El kéne engedni most már a nagy meglepődéseket / kiakadásokat stb.




  1. vessző hiba van de nem találom :(
  2.  
  3. próbamod.sma(269) : error 029: invalid expression, assumed zero
  4. próbamod.sma(269) : warning 215: expression has no effect
  5. próbamod.sma(269) : error 029: invalid expression, assumed zero
  6. próbamod.sma(269) : warning 215: expression has no effect
  7. próbamod.sma(269) : warning 215: expression has no effect
  8. próbamod.sma(269) : error 001: expected token: ";", but found ")"
  9. próbamod.sma(269) : fatal error 107: too many error messages on one line




  1. /* Script generated by Pawn Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <colorchat>
  8. #include <engine>
  9. #include <fun>
  10. #include <fakemeta>
  11. #include <sqlx>
  12.  
  13. new const PLUGIN[] = "Próba mód"
  14. new const VERSION[] = "1.1.1.1.1"
  15. new const AUTHOR[] = "Akárkiaz nem tudom a nevét!"
  16.  
  17. /*
  18. -----|----------|----
  19. -----| AKÁRKIAZ |----
  20. -----|----------|----
  21. */
  22.  
  23.  
  24. //-------------------------------------
  25.  
  26.  
  27. #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY
  28. #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_B
  29. #define ADMIN ADMIN_BAN_LEVEL_E
  30. #define VIP ADMIN_LEVEL_H
  31.  
  32. new const Prefix[] = "[.:Akárkiaz:.] \dFun"; //Menüben megjelenő prefix
  33. new const C_Prefix[] = "[.:Akárkiaz:.]"; //Chat Prefix
  34. new const Chat_Prefix[] = "[.:Akárkiaz:.]"; //Chat Prefix
  35.  
  36. //Fegyverenkénti ölések
  37.  
  38. new m4a1Oles[33], ak47Oles[33], awpOles[33], scoutOles[33], famasOles[33], galilOles[33], augOles[33], m3Oles[33], xm1014Oles[33], knifeOles[33], deagleOles[33], uspOles[33], glockOles[33];
  39.  
  40. new Oles[33];
  41.  
  42. new Handle:g_SqlTuple;
  43.  
  44. static color[10];
  45.  
  46. new cvSzolgaltato, cvFelhasznalonev, cvJelszo, cvDbnev
  47.  
  48. new x_tempid;
  49.  
  50. enum _:Adatok { Nevei[64], Model[64], fgy_oles[8] };
  51.  
  52. new const m4a1_list[][Adatok] =
  53. {
  54. {"M4a1 | Default", "models/v_m4a1.mdl", 0}
  55. };
  56. new const ak47_list[][Adatok] =
  57. {
  58. {"Ak47 | Default", "models/v_ak47.mdl", 0}
  59. };
  60. new const awp_list[][Adatok] =
  61. {
  62. {"Awp | Default", "models/v_awp.mdl", 0}
  63. };
  64. new const scout_list[][Adatok] =
  65. {
  66. {"Scout | Default", "models/v_scout.mdl", 0}
  67. };
  68. new const famas_list[][Adatok] =
  69. {
  70. {"Famas | Default", "models/v_famas.mdl", 0}
  71. };
  72. new const galil_list[][Adatok] =
  73. {
  74. {"Galil | Default", "models/v_galil.mdl", 0}
  75. };
  76. new const aug_list[][Adatok] =
  77. {
  78. {"Aug | Default", "models/v_aug.mdl", 0}
  79. };
  80. new const m3_list[][Adatok] =
  81. {
  82. {"M3 | Default", "models/v_m3.mdl", 0}
  83. };
  84. new const xm1014_list[][Adatok] =
  85. {
  86. {"XM1014 | Default", "models/v_xm1014.mdl", 0}
  87. };
  88. new const knife_list[][Adatok] =
  89. {
  90. {"Knife | Default", "models/v_knife.mdl", 0}
  91. };
  92. new const deagle_list[][Adatok] =
  93. {
  94. {"Deagle | Default", "models/v_deagle.mdl", 0}
  95. };
  96. new const usp_list[][Adatok] =
  97. {
  98. {"Usp | Default", "models/v_usp.mdl", 0}
  99. };
  100. new const glock_list[][Adatok] =
  101. {
  102. {"Glock18 | Default", "models/v_glock18.mdl", 0}
  103. };
  104. public plugin_init()
  105. {
  106.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  107.    
  108.    
  109.     register_clcmd("say", "sayhook");
  110.     register_impulse(201, "Fomenu");
  111.     register_clcmd( "say /menu", "Fomenu" );
  112.     register_clcmd( "say /fomenu", "Fomenu" );
  113.     register_clcmd("say /add", "m_Addolas", TULAJ);
  114.    
  115.     register_clcmd("Mennyit_szeretnel_elkuldeni", "oles_kuld");
  116.     register_clcmd("Mennyit_szeretnel_elvenni", "oles_elvetel");
  117.    
  118.     register_event("CurWeapon", "FegyverValtas", "be", "1=1");
  119.     register_event("DeathMsg", "Halal", "a");
  120.    
  121.     cvSzolgaltato = register_cvar("cvSzolgaltato", "")
  122.     cvFelhasznalonev = register_cvar("cvFelhasznalonev", "")
  123.     cvJelszo = register_cvar("cvJelszo", "")
  124.     cvDbnev = register_cvar("adatbazis_nev", "")
  125.    
  126.     makeTuple()
  127.    
  128.    
  129.     }
  130.  
  131. public makeTuple()
  132. {
  133.     new Szolgaltato[100], Felhasznalonev[20], Jelszo[20], Dbnev[100]
  134.    
  135.     get_pcvar_string(cvSzolgaltato, Szolgaltato, 99)
  136.     get_pcvar_string(cvFelhasznalonev, Felhasznalonev, 19)
  137.     get_pcvar_string(cvJelszo, Jelszo, 19)
  138.     get_pcvar_string(cvDbnev, Dbnev, 99)
  139.    
  140.     g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(Szolgaltato, Felhasznalonev, Jelszo, Dbnev)
  141. }
  142. public m_Addolas(id)
  143. {
  144.     if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  145.     {
  146.         m4a1Oles[id] += 50;
  147.         ak47Oles[id] += 50;
  148.         awpOles[id] += 50;
  149.         scoutOles[id] += 50;
  150.         famasOles[id] += 50;
  151.         galilOles[id] += 50;
  152.         augOles[id] += 50;
  153.         m3Oles[id] += 50;
  154.         xm1014Oles[id] += 50;
  155.         knifeOles[id] += 50;
  156.         deagleOles[id] += 50;
  157.         uspOles[id] += 50;
  158.         glockOles[id] += 50;
  159.         Oles[id] += 10;
  160.         }
  161.     }
  162.     public plugin_precache()
  163. {
  164. for(new i;i < sizeof(m4a1_list); i++) precache_model(m4a1_list[i][Model]);
  165.  
  166. for(new i;i < sizeof(ak47_list); i++) precache_model(ak47_list[i][Model]);
  167.  
  168. for(new i;i < sizeof(awp_list); i++) precache_model(awp_list[i][Model]);
  169.  
  170. for(new i;i < sizeof(scout_list); i++) precache_model(scout_list[i][Model]);
  171.  
  172. for(new i;i < sizeof(famas_list); i++) precache_model(famas_list[i][Model]);
  173.  
  174. for(new i;i < sizeof(galil_list); i++) precache_model(galil_list[i][Model]);
  175.  
  176. for(new i;i < sizeof(aug_list); i++) precache_model(aug_list[i][Model]);
  177.  
  178. for(new i;i < sizeof(m3_list); i++) precache_model(m3_list[i][Model]);
  179.  
  180. for(new i;i < sizeof(xm1014_list); i++) precache_model(xm1014_list[i][Model]);
  181.  
  182. for(new i;i < sizeof(knife_list); i++) precache_model(knife_list[i][Model]);
  183.  
  184. for(new i;i < sizeof(deagle_list); i++) precache_model(deagle_list[i][Model]);
  185.  
  186. for(new i;i < sizeof(usp_list); i++) precache_model(usp_list[i][Model]);
  187.  
  188. for(new i;i < sizeof(glock_list); i++) precache_model(glock_list[i][Model]);
  189.  
  190. }
  191.  enum _:WPNS
  192. {
  193.     v_M4A1,
  194.     v_AK47,
  195.     v_AWP,
  196.     v_SCOUT,
  197.     v_FAMAS,
  198.     v_GALIL,
  199.     v_AUG,
  200.     v_M3,
  201.     v_XM1014,
  202.     v_KNIFE,
  203.     v_DEAGLE,
  204.     v_USP,
  205.     v_GLOCK
  206. };
  207. new const kivalasztott[33][WPNS];
  208.  
  209. public FegyverValtas(id)
  210. {
  211. new fgy = get_user_weapon(id);
  212.  
  213.  
  214. for(new i;i < sizeof(m4a1_list); i++)
  215. if(kivalasztott[id][v_M4A1] == i && is_user_alive(id) && fgy  == CSW_M4A1) set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1_list[i][Model]);
  216.  
  217. for(new i;i < sizeof(ak47_list); i++)
  218. if(kivalasztott[id][v_AK47] == i && is_user_alive(id) && fgy  == CSW_AK47) set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47_list[i][Model]);
  219.  
  220. for(new i;i < sizeof(awp_list); i++)
  221. if(kivalasztott[id][v_AWP] == i && is_user_alive(id) && fgy  == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_list[i][Model]);
  222.  
  223. for(new i;i < sizeof(scout_list); i++)
  224. if(kivalasztott[id][v_SCOUT] == i && is_user_alive(id) && fgy  == CSW_SCOUT) set_pev(id, pev_viewmodel2, scout_list[i][Model]);
  225.  
  226. for(new i;i < sizeof(famas_list); i++)
  227. if(kivalasztott[id][v_FAMAS] == i && is_user_alive(id) && fgy  == CSW_FAMAS) set_pev(id, pev_viewmodel2, famas_list[i][Model]);
  228.  
  229. for(new i;i < sizeof(galil_list); i++)
  230. if(kivalasztott[id][v_GALIL] == i && is_user_alive(id) && fgy  == CSW_GALIL) set_pev(id, pev_viewmodel2, galil_list[i][Model]);
  231.  
  232. for(new i;i < sizeof(aug_list); i++)
  233. if(kivalasztott[id][v_AUG] == i && is_user_alive(id) && fgy  == CSW_AUG) set_pev(id, pev_viewmodel2, aug_list[i][Model]);
  234.  
  235. for(new i;i < sizeof(m3_list); i++)
  236. if(kivalasztott[id][v_M3] == i && is_user_alive(id) && fgy  == CSW_M3) set_pev(id, pev_viewmodel2, m3_list[i][Model]);
  237.  
  238. for(new i;i < sizeof(xm1014_list); i++)
  239. if(kivalasztott[id][v_XM1014] == i && is_user_alive(id) && fgy  == CSW_XM1014) set_pev(id, pev_viewmodel2, xm1014_list[i][Model]);
  240.  
  241. for(new i;i < sizeof(knife_list); i++)
  242. if(kivalasztott[id][v_KNIFE] == i && is_user_alive(id) && fgy  == CSW_KNIFE) set_pev(id, pev_viewmodel2, knife_list[i][Model]);
  243.  
  244. for(new i;i < sizeof(deagle_list); i++)
  245. if(kivalasztott[id][v_DEAGLE] == i && is_user_alive(id) && fgy  == CSW_DEAGLE) set_pev(id, pev_viewmodel2, deagle_list[i][Model]);
  246.  
  247. for(new i;i < sizeof(usp_list); i++)
  248. if(kivalasztott[id][v_USP] == i && is_user_alive(id) && fgy  == CSW_USP) set_pev(id, pev_viewmodel2, usp_list[i][Model]);
  249.  
  250. for(new i;i < sizeof(glock_list); i++)
  251. if(kivalasztott[id][v_GLOCK] == i && is_user_alive(id) && fgy  == CSW_GLOCK18) set_pev(id, pev_viewmodel2, glock_list[i][Model]);
  252. }  
  253. public Fomenu(id)
  254. {
  255.     new cim[121];
  256.     format(cim, charsmax(cim), "[%s] \r- \dRaktár", Prefix);
  257.     new menu = menu_create(cim, "Fomenu_h");
  258.  
  259.    
  260.     menu_additem(menu, "\y* \wFegyver Skinek \wNEW!", "7", 0);
  261.     menu_additem(menu, "\y\wAdatkezelés""6", TULAJ);
  262.  
  263.    
  264.         menu_display(id, menu, 0);
  265.    
  266. }
  267. public Fomenu_h(id, menu, item){
  268.         if(item == MENU_EXIT)
  269.             {
  270.                 menu_destroy(menu);
  271.                 return PLUGIN_HANDLED;
  272.             }
  273.    
  274.     new data[9], szName[64];
  275.     new access, callback;
  276.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  277.     new key = str_to_num(data);
  278.    
  279.     switch(key)
  280.     {
  281.         case 7: Raktar(id);
  282.         case 3:
  283.         {
  284.         Fomenu(id);
  285.         }
  286.         case 6:
  287.         {
  288.         if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  289.         {
  290.         adatkezelo(id);
  291.         }
  292.         else client_print_color(id, GREEN, " "^3.:DarK~DemonS:. ^1Ezt a menüt csak ^4Tulajdonos ^1használhatja!");
  293.                 }
  294.         }
  295.     return PLUGIN_HANDLED  
  296.     }
  297. public Raktar(id)
  298. {
  299.     new cim[121];
  300.    format(cim, charsmax(cim), "[%s] \r- \dRaktár", Prefix);
  301.    new menu = menu_create(cim, "Raktar_h");
  302.  
  303.    menu_additem(menu, "\rM4A1 \ySkinek", "1", 0);
  304.    menu_additem(menu, "\rAK47 \ySkinek", "2", 0);
  305.    menu_additem(menu, "\rAWP \ySkinek", "3", 0);
  306.    menu_additem(menu, "\rSCOUT \ySkinek", "4", 0);
  307.    menu_additem(menu, "\rFAMAS \ySkinek", "5", 0);
  308.    menu_additem(menu, "\rGALIL  \ySkinek", "6", 0);
  309.    menu_additem(menu, "\rAUG \ySkinek", "7", 0);
  310.    menu_additem(menu, "\rM3 \ySkinek", "8", 0);
  311.    menu_additem(menu, "\rXM1014 \ySkinek", "9", 0);
  312.    menu_additem(menu, "\rKNIFE \ySkinek", "10", 0);
  313.    menu_additem(menu, "\rDEAGLE \ySkinek", "11", 0);
  314.    menu_additem(menu, "\rUSP \ySkinek", "12", 0);
  315.    menu_additem(menu, "\rGLOCK18 \ySkinek", "13", 0);
  316.  
  317.    menu_display(id, menu, 0);
  318. }
  319.         public m4a1_menu(iId) {
  320.        new sText[256], iSize = sizeof(m4a1_list);
  321.      
  322.        format(sText, charsmax(sText), "[.:prefix:.] \wM4A1 Skinek \r[\dPontjaid: \y%d\r]", m4a1Oles[iId]);
  323.        new iMenu = menu_create(sText, "HHm4a1_handler");
  324.          
  325.            for(new i; i < iSize; i++){
  326.            formatex(sText, charsmax(sText), m4a1_list[i][fgy_oles] <= m4a1Oles[id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*Elérhető", m4a1_list[i][Nevei], m4a1Oles[id], m4a1_list[i][fgy_oles])
  327.            menu_additem(iMenu, sText);
  328.        }
  329.      
  330.        menu_setprop(iMenu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  331.        menu_setprop(iMenu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  332.        menu_setprop(iMenu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  333.    
  334.        menu_display(id, iMenu, 0);
  335.        
  336.    }
  337.    public HHm4a1_handler(id, iMenu, iItem) {
  338.        if( iItem == MENU_EXIT ) {
  339.            menu_destroy(iMenu);
  340.            return PLUGIN_HANDLED;
  341.        }
  342.    
  343.        if(m4a1_list[iItem][fgy_oles] <= m4a1Oles[id]) {
  344.            kivalasztott[id][v_M4A1] = iItem;
  345.        } else {
  346.            client_print_color(iId, GREEN, "^3[.:prefix:.]^4 ^1Sajnálom, nincs elegendő ^3Pontod^3!");
  347.        }
  348.      
  349.        menu_destroy(iMenu);
  350.        return PLUGIN_HANDLED;
  351.    }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fömenü_h error
HozzászólásElküldve: 2020.08.30. 22:11 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.07.12. 13:47
Hozzászólások: 305
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 48 alkalommal
public Fomenu_h(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

new data[9], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);

switch(key)
{
case 7: Raktar(id);
case 3:
{
Fomenu(id);
}
case 6:
{
if(get_user_flags(id) & TULAJ)
{
adatkezelo(id);
}
else
{
client_print_color(id, GREEN, " "^3.:DarK~DemonS:. ^1Ezt a menüt csak ^4Tulajdonos ^1használhatja!");
}

}
}

_________________
Munkáim / Segítkezésem
Serial BanSystem v3
Serial BanSystem v4
HerBoy - Avatár MultiMod


Avatár: 37.221.209.130:27350
HerBoy: 37.221.209.130:27295


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole