Offline |
|
|
Csatlakozott:2017.08.09. 17:01 Hozzászólások:266 Megköszönt másnak: 61 alkalommal Megköszönték neki: 72 alkalommal
|
DaffikiD írta: Sziasztok ha egy bizonyos fegyverre pl: AWP Asiimovra felrakom a névcédulát(DaffikiD fegyverre) akkor nem azt irja hudba hogy AWP Asiimov Névcédula DaffikiD fegyvere Statrak: 10 Hannem a névcédula névre rá buggol hogy Statrak:10 (Ahogy a képen látható) public StatrakHud(id) { new Target = pev(id, pev_iuser1) == 4 ? pev(id, pev_iuser2) : id; if(is_user_alive(id)) { if(Skin[0][id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[0][Name], Statrak[0][id]); } if(Skin[0][id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[1][Name], Statrak[1][id]); } if(Skin[0][id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[2][Name], Statrak[2][id]); } if(Skin[0][id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[3][Name], Statrak[3][id]); } if(Skin[1][id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[11][Name], Statrak[4][id]); } if(Skin[1][id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(120, 120, 120, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[12][Name], Statrak[5][id]); } if(Skin[1][id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[13][Name], Statrak[6][id]); } if(Skin[1][id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[14][Name], Statrak[7][id]); } if(Skin[2][id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[22][Name], Statrak[8][id]); } if(Skin[2][id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[23][Name], Statrak[9][id]); } if(Skin[2][id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[24][Name], Statrak[10][id]); } if(Skin[2][id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[25][Name], Statrak[11][id]); } if(hanyasnevcedula[id] == 0 && Skin[0][id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[0][Name], Fegyverneve[id], Statrak[0][id]); } if(hanyasnevcedula[id] == 1 && Skin[0][id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[1][Name], Fegyverneve[id], Statrak[1][id]); } if(hanyasnevcedula[id] == 2 && Skin[0][id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[2][Name], Fegyverneve[id], Statrak[2][id]); } if(hanyasnevcedula[id] == 3 && Skin[0][id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[3][Name], Fegyverneve[id], Statrak[3][id]); } if(hanyasnevcedula[id] == 11 && Skin[1][id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[11][Name], Fegyverneve[id], Statrak[4][id]); } if(hanyasnevcedula[id] == 12 && Skin[1][id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[12][Name], Fegyverneve[id], Statrak[5][id]); } if(hanyasnevcedula[id] == 13 && Skin[1][id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[13][Name], Fegyverneve[id], Statrak[6][id]); } if(hanyasnevcedula[id] == 14 && Skin[1][id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[14][Name], Fegyverneve[id], Statrak[7][id]); } if(hanyasnevcedula[id] == 22 && Skin[2][id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[22][Name], Fegyverneve[id], Statrak[8][id]); } if(hanyasnevcedula[id] == 23 && Skin[2][id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[23][Name], Fegyverneve[id], Statrak[9][id]); } if(hanyasnevcedula[id] == 24 && Skin[2][id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[24][Name], Fegyverneve[id], Statrak[10][id]); } if(hanyasnevcedula[id] == 25 && hanyasnevcedula[id] == 0 && Skin[2][id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[25][Name], Fegyverneve[id], Statrak[11][id]); } if(Skin[0][id] == 5 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(127, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[4][Name]); } if(Skin[0][id] == 6 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(127, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[5][Name]); } if(Skin[0][id] == 7 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(127, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[6][Name]); } if(Skin[0][id] == 8 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(127, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[7][Name]); } if(Skin[0][id] == 9 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(127, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[8][Name]); } if(Skin[0][id] == 10 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(127, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[9][Name]); } if(Skin[0][id] == 11 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(127, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[10][Name]); } if(Skin[1][id] == 5 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 212, 42, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[15][Name]); } if(Skin[1][id] == 6 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 212, 42, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[16][Name]); } if(Skin[1][id] == 7 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 212, 42, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[17][Name]); } if(Skin[1][id] == 8 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 212, 42, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[18][Name]); } if(Skin[1][id] == 9 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 212, 42, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[19][Name]); } if(Skin[1][id] == 10 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 212, 42, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[20][Name]); } if(Skin[1][id] == 11 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[21][Name]); } if(Skin[2][id] == 5 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[26][Name]); } if(Skin[2][id] == 6 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[27][Name]); } if(Skin[2][id] == 7 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[28][Name]); } if(Skin[2][id] == 8 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[29][Name]); } if(Skin[2][id] == 9 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[30][Name]); } if(Skin[2][id] == 10 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[31][Name]); } if(Skin[2][id] == 11 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[32][Name]); } if(Skin[2][id] == 12 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 255, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[33][Name]); } if(Skin[2][id] == 13 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[34][Name]); } if(Skin[3][id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[35][Name]); } if(Skin[3][id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[36][Name]); } if(Skin[3][id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[37][Name]); } if(Skin[3][id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[38][Name]); } if(Skin[3][id] == 5 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[39][Name]); } if(Skin[3][id] == 6 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[40][Name]); } if(Skin[3][id] == 7 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[41][Name]); } if(Skin[3][id] == 8 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[42][Name]); } if(Skin[3][id] == 9 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[43][Name]); } if(Skin[3][id] == 10 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[44][Name]); } if(Skin[4][id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[45][Name]); } if(Skin[4][id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[46][Name]); } if(Skin[4][id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[47][Name]); } if(Skin[4][id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[48][Name]); } if(Skin[4][id] == 5 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[49][Name]); } if(Skin[4][id] == 6 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[50][Name]); } if(Skin[4][id] == 7 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[51][Name]); } if(Skin[4][id] == 8 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[52][Name]); } if(Skin[4][id] == 9 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[53][Name]); } if(Skin[4][id] == 10 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[54][Name]); } if(Skin[4][id] == 11 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[55][Name]); } if(Skin[4][id] == 12 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[56][Name]); } if(Skin[4][id] == 13 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[57][Name]); } if(Skin[4][id] == 14 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[58][Name]); } if(Skin[4][id] == 15 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[59][Name]); } if(Skin[4][id] == 16 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[60][Name]); } if(Skin[4][id] == 17 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[61][Name]); } if(Skin[4][id] == 18 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[62][Name]); } if(Skin[4][id] == 19 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[63][Name]); } if(Skin[4][id] == 20 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && Gun[id] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[64][Name]); } else { if(Skin[0][Target] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[0][Name], Statrak[0][Target]); } if(Skin[0][Target] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[1][Name], Statrak[1][Target]); } if(Skin[0][Target] == 3 && get_user_weapon(Target) == CSW_AK47 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[2][Name], Statrak[2][Target]); } if(Skin[0][Target] == 4 && get_user_weapon(Target) == CSW_AK47 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[3][Name], Statrak[3][Target]); } if(Skin[1][Target] == 1 && get_user_weapon(Target) == CSW_M4A1 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[11][Name], Statrak[4][Target]); } if(Skin[1][Target] == 2 && get_user_weapon(Target) == CSW_M4A1 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(120, 120, 120, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[12][Name], Statrak[5][Target]); } if(Skin[1][Target] == 3 && get_user_weapon(Target) == CSW_M4A1 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[13][Name], Statrak[6][Target]); } if(Skin[1][Target] == 4 && get_user_weapon(Target) == CSW_M4A1 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[14][Name], Statrak[7][Target]); } if(Skin[2][Target] == 1 && get_user_weapon(Target) == CSW_AWP && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[22][Name], Statrak[8][Target]); } if(Skin[2][Target] == 2 && get_user_weapon(Target) == CSW_AWP && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[23][Name], Statrak[9][Target]); } if(Skin[2][Target] == 3 && get_user_weapon(Target) == CSW_AWP && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[24][Name], Statrak[10][Target]); } if(Skin[2][Target] == 4 && get_user_weapon(Target) == CSW_AWP && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[25][Name], Statrak[11][Target]); } if(hanyasnevcedula[Target] == 0 && Skin[0][Target] == 1 && get_user_weapon(Target) == CSW_AK47 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[0][Name], Fegyverneve[Target], Statrak[0][Target]); } if(hanyasnevcedula[Target] == 1 && Skin[0][Target] == 2 && get_user_weapon(Target) == CSW_AK47 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[1][Name], Fegyverneve[Target], Statrak[1][Target]); } if(hanyasnevcedula[Target] == 2 && Skin[0][Target] == 3 && get_user_weapon(Target) == CSW_AK47 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[2][Name], Fegyverneve[Target], Statrak[2][Target]); } if(hanyasnevcedula[Target] == 3 && Skin[0][Target] == 4 && get_user_weapon(Target) == CSW_AK47 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[3][Name], Fegyverneve[Target], Statrak[3][Target]); } if(hanyasnevcedula[Target] == 11 && Skin[1][Target] == 1 && get_user_weapon(Target) == CSW_M4A1 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[11][Name], Fegyverneve[Target], Statrak[4][Target]); } if(hanyasnevcedula[Target] == 12 && Skin[1][Target] == 2 && get_user_weapon(Target) == CSW_M4A1 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[12][Name], Fegyverneve[Target], Statrak[5][Target]); } if(hanyasnevcedula[Target] == 13 && Skin[1][Target] == 3 && get_user_weapon(Target) == CSW_M4A1 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[13][Name], Fegyverneve[Target], Statrak[6][Target]); } if(hanyasnevcedula[Target] == 14 && Skin[1][Target] == 4 && get_user_weapon(Target) == CSW_M4A1 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[14][Name], Fegyverneve[Target], Statrak[7][Target]); } if(hanyasnevcedula[Target] == 22 && Skin[2][Target] == 1 && get_user_weapon(Target) == CSW_AWP && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[22][Name], Fegyverneve[Target], Statrak[8][Target]); } if(hanyasnevcedula[Target] == 23 && Skin[2][Target] == 2 && get_user_weapon(Target) == CSW_AWP && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[23][Name], Fegyverneve[Target], Statrak[9][Target]); } if(hanyasnevcedula[Target] == 24 && Skin[2][Target] == 3 && get_user_weapon(Target) == CSW_AWP && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[24][Name], Fegyverneve[Target], Statrak[10][Target]); } if(hanyasnevcedula[Target] == 25 && hanyasnevcedula[Target] == 0 && Skin[2][Target] == 4 && get_user_weapon(Target) == CSW_AWP && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[25][Name], Fegyverneve[Target], Statrak[11][Target]); } if(Skin[0][Target] == 5 && get_user_weapon(Target) == CSW_AK47 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(127, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[4][Name]); } if(Skin[0][Target] == 6 && get_user_weapon(Target) == CSW_AK47 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(127, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[5][Name]); } if(Skin[0][Target] == 7 && get_user_weapon(Target) == CSW_AK47 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(127, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[6][Name]); } if(Skin[0][Target] == 8 && get_user_weapon(Target) == CSW_AK47 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(127, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[7][Name]); } if(Skin[0][Target] == 9 && get_user_weapon(Target) == CSW_AK47 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(127, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[8][Name]); } if(Skin[0][Target] == 10 && get_user_weapon(Target) == CSW_AK47 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(127, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[9][Name]); } if(Skin[0][Target] == 11 && get_user_weapon(Target) == CSW_AK47 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(127, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[10][Name]); } if(Skin[1][Target] == 5 && get_user_weapon(Target) == CSW_AK47 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 212, 42, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[15][Name]); } if(Skin[1][Target] == 6 && get_user_weapon(Target) == CSW_M4A1 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 212, 42, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[16][Name]); } if(Skin[1][Target] == 7 && get_user_weapon(Target) == CSW_M4A1 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 212, 42, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[17][Name]); } if(Skin[1][Target] == 8 && get_user_weapon(Target) == CSW_M4A1 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 212, 42, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[18][Name]); } if(Skin[1][Target] == 9 && get_user_weapon(Target) == CSW_M4A1 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 212, 42, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[19][Name]); } if(Skin[1][Target] == 10 && get_user_weapon(Target) == CSW_M4A1 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 212, 42, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[20][Name]); } if(Skin[1][Target] == 11 && get_user_weapon(Target) == CSW_M4A1 && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[21][Name]); } if(Skin[2][Target] == 5 && get_user_weapon(Target) == CSW_AWP && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[26][Name]); } if(Skin[2][Target] == 6 && get_user_weapon(Target) == CSW_AWP && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[27][Name]); } if(Skin[2][Target] == 7 && get_user_weapon(Target) == CSW_AWP && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[28][Name]); } if(Skin[2][Target] == 8 && get_user_weapon(Target) == CSW_AWP && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[29][Name]); } if(Skin[2][Target] == 9 && get_user_weapon(Target) == CSW_AWP && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[30][Name]); } if(Skin[2][Target] == 10 && get_user_weapon(Target) == CSW_AWP && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[31][Name]); } if(Skin[2][Target] == 11 && get_user_weapon(Target) == CSW_AWP && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[32][Name]); } if(Skin[2][Target] == 12 && get_user_weapon(Target) == CSW_AWP && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 255, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[33][Name]); } if(Skin[2][Target] == 13 && get_user_weapon(Target) == CSW_AWP && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[34][Name]); } if(Skin[3][Target] == 1 && get_user_weapon(Target) == CSW_DEAGLE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[35][Name]); } if(Skin[3][Target] == 2 && get_user_weapon(Target) == CSW_DEAGLE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[36][Name]); } if(Skin[3][Target] == 3 && get_user_weapon(Target) == CSW_DEAGLE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[37][Name]); } if(Skin[3][Target] == 4 && get_user_weapon(Target) == CSW_DEAGLE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[38][Name]); } if(Skin[3][Target] == 5 && get_user_weapon(Target) == CSW_DEAGLE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[39][Name]); } if(Skin[3][Target] == 6 && get_user_weapon(Target) == CSW_DEAGLE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[40][Name]); } if(Skin[3][Target] == 7 && get_user_weapon(Target) == CSW_DEAGLE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[41][Name]); } if(Skin[3][Target] == 8 && get_user_weapon(Target) == CSW_DEAGLE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[42][Name]); } if(Skin[3][Target] == 9 && get_user_weapon(Target) == CSW_DEAGLE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[43][Name]); } if(Skin[3][Target] == 10 && get_user_weapon(Target) == CSW_DEAGLE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 255, 255, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[44][Name]); } if(Skin[4][Target] == 1 && get_user_weapon(Target) == CSW_KNIFE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[45][Name]); } if(Skin[4][Target] == 2 && get_user_weapon(Target) == CSW_KNIFE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[46][Name]); } if(Skin[4][Target] == 3 && get_user_weapon(Target) == CSW_KNIFE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[47][Name]); } if(Skin[4][Target] == 4 && get_user_weapon(Target) == CSW_KNIFE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[48][Name]); } if(Skin[4][Target] == 5 && get_user_weapon(Target) == CSW_KNIFE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[49][Name]); } if(Skin[4][Target] == 6 && get_user_weapon(Target) == CSW_KNIFE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[50][Name]); } if(Skin[4][Target] == 7 && get_user_weapon(Target) == CSW_KNIFE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[51][Name]); } if(Skin[4][Target] == 8 && get_user_weapon(Target) == CSW_KNIFE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[52][Name]); } if(Skin[4][Target] == 9 && get_user_weapon(Target) == CSW_KNIFE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[53][Name]); } if(Skin[4][Target] == 10 && get_user_weapon(Target) == CSW_KNIFE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[54][Name]); } if(Skin[4][Target] == 11 && get_user_weapon(Target) == CSW_KNIFE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[55][Name]); } if(Skin[4][Target] == 12 && get_user_weapon(Target) == CSW_KNIFE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[56][Name]); } if(Skin[4][Target] == 13 && get_user_weapon(Target) == CSW_KNIFE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[57][Name]); } if(Skin[4][Target] == 14 && get_user_weapon(Target) == CSW_KNIFE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[58][Name]); } if(Skin[4][Target] == 15 && get_user_weapon(Target) == CSW_KNIFE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[59][Name]); } if(Skin[4][Target] == 16 && get_user_weapon(Target) == CSW_KNIFE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[60][Name]); } if(Skin[4][Target] == 17 && get_user_weapon(Target) == CSW_KNIFE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[61][Name]); } if(Skin[4][Target] == 18 && get_user_weapon(Target) == CSW_KNIFE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[62][Name]); } if(Skin[4][Target] == 19 && get_user_weapon(Target) == CSW_KNIFE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[63][Name]); } if(Skin[4][Target] == 20 && get_user_weapon(Target) == CSW_KNIFE && Gun[Target] == 1) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); show_hudmessage(id, "%s", Fegyverek[64][Name]); } } } }
köszönöm a segítséget megy a pacsi Tudom ez nem egy scripting rész, te arra vagy kíváncsi miért írja azt.. hát fogalmam nincs. 892 sor csak hudbol meg ifből áll, respect annak aki kibogózza a hibádat. Nem harap az else és a switch sem . Egyedül ez volt ami szemetszúrt: if(hanyasnevcedula[id] == 25 && hanyasnevcedula[id] == 0 && Skin[2][id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Gun[id] == 1)
Itt 2x ellenőrzöd a hanyasnevcedula[id] értékét 25 és utána 0. Szerintem te csak a 25-et akartad. De pár észrevétel: A hudot ugyan oda jeleníted meg, szóval elég egyszer set-elni, minden fegyvernél ellenőrzöd hogy a Gun[id] == 1, ezt már az elején is tudod akkor. Elég bőven lekérned a get_user_weapont egy változóba aztán ellenőrizni azzal, és végül egy egyszerű sorral meg tudod "változtatni" az indexet, idről Targetre és vissza, ha él és nem. if(Gun[id] == 0) return; new Target = pev(id, pev_iuser1) == 4 ? pev(id, pev_iuser2) : id; new iWeapon = get_user_weapon(id); // ez pedig csak egyszerűen átláthatóbb xD is_user_alive(id) ? id:Target; // ezzel már is megfelezed a 892 sort. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.43, 0.78, 0, 6.0, 12.0); //ez minden olyan helyen ahol seteltél -1 sor.
Pluszban az első kettő a névcédula és stattrak, vagy simán stattrakos dolgot így is meg tudod csinálni: if(hanyasnevcedula[id] == 0) show_hudmessage(id, "%s^n Névcédula: %s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[0][Name], Fegyverneve[id], Statrak[0][id]); else show_hudmessage(id, "%s^n StatTrak*: %d", Fegyverek[0][Name], Statrak[0][id])
De utólag mindent megcsináltam kevesebb sor és "egyszerűbbre", ide nem rakom mert ez nem scripting. _________________ "Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára HellEnergY 2020.09.23. 18:04-kor.
|
|