hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 18:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 208 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 208 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Nem jelenik meg a hózzáírt skin
HozzászólásElküldve: 2020.09.26. 09:02 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Sziasztok!

@HellEnergY elkészítette nekem az átláthatóbb SkinMenüt, amivel semmi gond nincs, csak ha hozzá írok egy Skin

{"AK47 | RedLine", "model/darkdszerver/ak47/v_ak47_redline.mdl", 100},

Ha ezt így megcsinálom akkor, lefórdítom amxxre felrakom a szerverre és nem jelenik meg a felrakott skin az Ak47 skin menüben.

Aki esetleg tudna segíteni benne azt meg köszönném!

Csatolmány:
teszztmod1_1 (2).sma [29.17 KiB]
Letöltve 60 alkalommal.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem jelenik meg a hózzáírt skin
HozzászólásElküldve: 2020.09.26. 17:56 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
saxxo írta:
Sziasztok!

@HellEnergY elkészítette nekem az átláthatóbb SkinMenüt, amivel semmi gond nincs, csak ha hozzá írok egy Skin

{"AK47 | RedLine", "model/darkdszerver/ak47/v_ak47_redline.mdl", 100},

Ha ezt így megcsinálom akkor, lefórdítom amxxre felrakom a szerverre és nem jelenik meg a felrakott skin az Ak47 skin menüben.

Aki esetleg tudna segíteni benne azt meg köszönném!

Csatolmány:
teszztmod1_1 (2).sma


Persze hogy nem jelenik meg ha nem irod át azt amit mutattam.

  1. case 1:
  2.             {
  3.                 for(new i = 0; i < 1; i++)
  4.                 {
  5.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[0][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[0][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  6.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  7.                 }
  8.             }


Ezeket 0tól 13ig számolja.
  1. new const gWeaponList[][eData] = {
  2.         {"M4a1 | Default", "models/v_m4a1.mdl", 0},
  3.         //IDE M4 jon
  4.         {"Ak47 | Default", "models/v_ak47.mdl", 0},
  5.         //IDE AK jon
  6.         {"Awp | Default", "models/v_awp.mdl", 0},
  7.         //IDE AWP jon
  8.         {"Scout | Default", "models/v_scout.mdl", 0},
  9.         //IDE SCOUT jon
  10.         {"Famas | Default", "models/v_famas.mdl", 0},
  11.         //IDE FAMAS jon
  12.         {"Galil | Default", "models/v_galil.mdl", 0},
  13.         //IDE GALIL jon
  14.         {"Aug | Default", "models/v_aug.mdl", 0},
  15.         //IDE AUG jon
  16.         {"M3 | Default", "models/v_m3.mdl", 0},
  17.         //IDE M3 jon
  18.         {"XM1014 | Default", "models/v_xm1014.mdl", 0},
  19.         //IDE XM1014 jon
  20.         {"Knife | Default", "models/v_knife.mdl", 0},
  21.         //IDE Knife jon
  22.         {"Deagle | Default", "models/v_deagle.mdl", 0},
  23.         //IDE Deagle jon
  24.         {"Usp | Default", "models/v_usp.mdl", 0},
  25.         //IDE USP jon
  26.         {"Glock18 | Default", "models/v_glock18.mdl", 0}//Ha bĹ‘vited ne felejtsd a vesszĹ‘t!
  27.         //IDE GLOCK jon
  28.     };


Ha megtoldod ezzel, akkor már 0..14ig számolja:
  1. {"AK47 | RedLine", "model/darkdszerver/ak47/v_ak47_redline.mdl", 100},

Ami így nézne ki:
  1. new const gWeaponList[][eData] = {
  2.         {"M4a1 | Default", "models/v_m4a1.mdl", 0},
  3.         //IDE M4 jon
  4.         {"Ak47 | Default", "models/v_ak47.mdl", 0},
  5.         {"AK47 | RedLine", "model/darkdszerver/ak47/v_ak47_redline.mdl", 100},
  6.         //IDE AK jon
  7.         {"Awp | Default", "models/v_awp.mdl", 0},
  8.         //IDE AWP jon
  9.         {"Scout | Default", "models/v_scout.mdl", 0},
  10.         //IDE SCOUT jon
  11.         {"Famas | Default", "models/v_famas.mdl", 0},
  12.         //IDE FAMAS jon
  13.         {"Galil | Default", "models/v_galil.mdl", 0},
  14.         //IDE GALIL jon
  15.         {"Aug | Default", "models/v_aug.mdl", 0},
  16.         //IDE AUG jon
  17.         {"M3 | Default", "models/v_m3.mdl", 0},
  18.         //IDE M3 jon
  19.         {"XM1014 | Default", "models/v_xm1014.mdl", 0},
  20.         //IDE XM1014 jon
  21.         {"Knife | Default", "models/v_knife.mdl", 0},
  22.         //IDE Knife jon
  23.         {"Deagle | Default", "models/v_deagle.mdl", 0},
  24.         //IDE Deagle jon
  25.         {"Usp | Default", "models/v_usp.mdl", 0},
  26.         //IDE USP jon
  27.         {"Glock18 | Default", "models/v_glock18.mdl", 0}//Ha bĹ‘vited ne felejtsd a vesszĹ‘t!
  28.         //IDE GLOCK jon
  29.     };


Eddig oké, megtoldottad, de hol van az hogy meg is jelenítse ? Habokban.

Ennél a résznél jeleníti meg neked a constból a neveket:
  1. switch(iNum)
  2.         {
  3.             case 1:
  4.             {
  5.                 for(new i = 0; i < 1; i++)
  6.                 {
  7.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[0][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[0][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  8.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  9.                 }
  10.             }
  11.             case 2:
  12.             {
  13.                 for(new i = 1; i < 2; i++)
  14.                 {
  15.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[1][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[1][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  16.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  17.                 }
  18.             }
  19.             case 3:
  20.             {
  21.                 for(new i = 2; i < 3; i++)
  22.                 {
  23.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[2][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[2][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  24.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  25.                 }
  26.             }
  27.             case 4:
  28.             {
  29.                 for(new i = 3; i < 4; i++)
  30.                 {
  31.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[3][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[3][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  32.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  33.                 }
  34.             }
  35.             case 5:
  36.             {
  37.                 for(new i = 4; i < 5; i++)
  38.                 {
  39.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[4][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[4][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  40.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  41.                 }
  42.             }
  43.             case 6:
  44.             {
  45.                 for(new i = 5; i < 6; i++)
  46.                 {
  47.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[5][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[5][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  48.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  49.                 }
  50.             }
  51.             case 7:
  52.             {
  53.                 for(new i = 6; i < 7; i++)
  54.                 {
  55.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[6][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[6][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  56.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  57.                 }
  58.             }
  59.             case 8:
  60.             {
  61.                 for(new i = 7; i < 8; i++)
  62.                 {
  63.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[7][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[7][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  64.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  65.                 }
  66.             }
  67.             case 9:
  68.             {
  69.                 for(new i = 8; i < 9; i++)
  70.                 {
  71.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[8][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[8][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  72.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  73.                 }
  74.             }
  75.             case 10:
  76.             {
  77.                 for(new i = 9; i < 10; i++)
  78.                 {
  79.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[9][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[9][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  80.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  81.                 }
  82.             }
  83.             case 11:
  84.             {
  85.                 for(new i = 10; i < 11; i++)
  86.                 {
  87.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[10][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[10][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  88.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  89.                 }
  90.             }
  91.             case 12:
  92.             {
  93.                 for(new i = 11; i < 12; i++)
  94.                 {
  95.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[11][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[11][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  96.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  97.                 }
  98.             }
  99.             case 13:
  100.             {
  101.                 for(new i = 12; i < 13; i++)
  102.                 {
  103.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[12][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[12][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  104.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  105.                 }
  106.             }
  107.         }


Itt mindegyik 1 elemet jelenít meg a case 1ben 0tól 1ig, azaz 1. elem(vagyis a nulladik lesz).
Ami a constból kinézve az első alap m4 lenne.
Ha megtoldod egy db AKval akkor azzal is számolni kell hogy a 2-3 már más lesz a case 3nál, onnantól már mindegyik +1 el növekedik.
Vagyis akkor az aknál nem 1 elemet kell megjeleníteni, hanem 2db-ot. a case 2nél jeleníted meg az Ak fegyvereket, akkor onnéttól lefele írod át:

  1. switch(iNum)
  2.         {
  3.             case 1:
  4.             {
  5.                 for(new i = 0; i < 1; i++)
  6.                 {
  7.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[0][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[0][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  8.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  9.                 }
  10.             }
  11.             case 2:
  12.             {
  13.                 for(new i = 1; i < 3; i++)
  14.                 {
  15.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[1][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[1][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  16.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  17.                 }
  18.             }
  19.             case 3:
  20.             {
  21.                 for(new i = 3; i < 4; i++)
  22.                 {
  23.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[2][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[2][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  24.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  25.                 }
  26.             }
  27.             case 4:
  28.             {
  29.                 for(new i = 4; i < 6; i++)
  30.                 {
  31.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[3][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[3][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  32.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  33.                 }
  34.             }
  35.             case 5:
  36.             {
  37.                 for(new i = 5; i < 6; i++)
  38.                 {
  39.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[4][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[4][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  40.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  41.                 }
  42.             }
  43.             case 6:
  44.             {
  45.                 for(new i = 7; i < 8; i++)
  46.                 {
  47.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[5][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[5][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  48.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  49.                 }
  50.             }
  51.             case 7:
  52.             {
  53.                 for(new i = 8; i < 9; i++)
  54.                 {
  55.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[6][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[6][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  56.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  57.                 }
  58.             }
  59.             case 8:
  60.             {
  61.                 for(new i = 9; i < 10; i++)
  62.                 {
  63.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[7][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[7][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  64.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  65.                 }
  66.             }
  67.             case 9:
  68.             {
  69.                 for(new i = 10; i < 11; i++)
  70.                 {
  71.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[8][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[8][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  72.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  73.                 }
  74.             }
  75.             case 10:
  76.             {
  77.                 for(new i = 11; i < 12; i++)
  78.                 {
  79.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[9][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[9][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  80.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  81.                 }
  82.             }
  83.             case 11:
  84.             {
  85.                 for(new i = 12; i < 13; i++)
  86.                 {
  87.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[10][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[10][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  88.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  89.                 }
  90.             }
  91.             case 12:
  92.             {
  93.                 for(new i = 13; i < 14; i++)
  94.                 {
  95.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[11][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[11][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  96.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  97.                 }
  98.             }
  99.             case 13:
  100.             {
  101.                 for(new i = 14; i < 15; i++)
  102.                 {
  103.                     formatex(sTitle, charsmax(sTitle), gWeaponList[i][gWeaponKill] <= gWeaponKills[12][id] ? "\w%s \y[\d%d\w/\r%d\y]":"\w%s \y*ElĂ©rhetĹ‘", gWeaponList[i][gWeaponName], gWeaponKills[12][id], gWeaponList[i][gWeaponKill])
  104.                     menu_additem(iMenu, sTitle);
  105.                 }
  106.             }
  107.         }


Tessék a for definíciója és felépítése:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Ciklus_(programoz%C3%A1s)#Sz%C3%A1ml%C3%A1l%C3%B3s_(FOR)_ciklus
neked ez a resze kell csak:
  1. int sum = 0; // Kezdetben a szumma 0
  2. for(int i=1; i<201; ++i) // Kezdőérték; feltétel; növelés
  3.    sum = sum + i; // Az i hozzáadása sum-hoz

Annyi hogy amxmodxben a cvel ellentetben new-al tudsz deklaralni stringet, intet, boolt és stb(kb helyettesíti neked).

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."

Ők köszönték meg HellEnergY nek ezt a hozzászólást: saxxo (2020.09.26. 19:20)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole