hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 23:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 191 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 1 rejtett és 189 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: maradék hp
HozzászólásElküldve: 2020.10.02. 20:00 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 453
Megköszönt másnak: 106 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sziasztok van-e olyan plugin hogyha megöl téged egy adott játékos akkor ölés után kiírja chatbe,hogy annak aki megölt téged mennyi hp-ja maradt? köszönöm a válaszokat

UI: és hogy beírom /fps kiírja fpst

 ! Moderátori megjegyzés (Pika):
AMX Mod X » Pluginok » Plugin keresése vagy kérése

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: maradék hp
HozzászólásElküldve: 2020.10.02. 21:04 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
DaffikiD írta:
Sziasztok van-e olyan plugin hogyha megöl téged egy adott játékos akkor ölés után kiírja chatbe,hogy annak aki megölt téged mennyi hp-ja maradt? köszönöm a válaszokat

UI: és hogy beírom /fps kiírja fpst



FPS chatre:https://forum.kgb-hosting.com/showthread.php?t=98117

A másikat meg már írtam, de látom nem volt elég érthető egy konkrét forrás :c

A haláleventnél(publicnál) --> public Halal()

Deklarálsz egy int változót, lekéred a gyilkos hpját, majd kiiratod az áldozatnak:
new iHealth;
iHealth = get_user_health(Attacker);
client_print_color(Victim, print_team_default, "^4%s^1A gyilkosodnak maradt^3 %d^1hpja.", C_PR, iHealth);

De itt egy másik verzió is fps plugin(testreszabhatóbb egy kezdő embernek):
  1. /* Script generated by Pawn Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fakemeta>
  6.  
  7. #define PLUGIN  "Plugin"
  8. #define AUTHOR  "Unknown"
  9. #define VERSION "1.0"  
  10.  
  11. new g_iUserFPS[32 + 1], Float:g_fCommandDelay[33];
  12. new g_cMaxFPS, g_cDelayTimer, g_cDelayCommand, g_cMaxWarn, g_cFpsCheckOFF;
  13. new iWarn[33];
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  18.     register_clcmd("say /fps", "ClientOtherPlayerFPS");
  19.    
  20.     g_cMaxFPS = register_cvar("MAXFPS", "121");//Mennyi a megengedelyezett maxfps
  21.     g_cDelayTimer = register_cvar("Timer", "1.0");//| ezt ne ird at, csak ha tudod mi |  mpben
  22.     g_cDelayCommand = register_cvar("DelayChat", "10.0");//Chat tiltas | mpben
  23.     g_cMaxWarn = register_cvar("MAXWarn", "4");//Mennyi figyelmeztetes legyen a max, 4, vagy annal tobbet adj meg! 5 az 4, 4 az 3 és stb
  24.     g_cFpsCheckOFF = register_cvar("Ki/Be", "1")//Alap az 0 - nem ellenőrzi, 1 - ellenőrzi
  25.    
  26.     set_task(10.0, "CheckFPS",_,_,_,"b");
  27.    
  28.     register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwdPlayerPreThink");
  29. }
  30. public fwdPlayerPreThink(id)
  31. {
  32.     static Float:fGameTime, Float:fCountNext[MAX_PLAYERS], iCountFrames[MAX_PLAYERS], Float:fDelayTimer;
  33.    
  34.     fDelayTimer = get_pcvar_float(g_cDelayTimer);
  35.    
  36.     if(fCountNext[id] >= (fGameTime = get_gametime()))
  37.     {
  38.         iCountFrames[id]++;
  39.         return FMRES_IGNORED;
  40.     }
  41.    
  42.     g_iUserFPS[id] = iCountFrames[id];
  43.     iCountFrames[id] = 0;
  44.     fCountNext[id] = fGameTime + fDelayTimer;
  45.    
  46.     return FMRES_IGNORED;
  47. }
  48. public ClientOtherPlayerFPS(id)
  49. {
  50.     new Menustring[256], Row[7], sName[MAX_NAME_LENGTH];
  51.     static players[32], pnum;
  52.     get_players(players, pnum, "c");  
  53.     formatex(Menustring, charsmax(Menustring), "\r[InformáciĂł]\d |\w Kinek az fpsere vagy kivancsi?");
  54.     new menu = menu_create(Menustring, "ClientOtherPlayerFPS_h");
  55.    
  56.     for(new i; i < pnum; i++)
  57.     {
  58.         get_user_name(players[i], sName, charsmax(sName));
  59.         formatex(Menustring, charsmax(Menustring),"%s", sName);
  60.         num_to_str(players[i], Row, charsmax(Row));
  61.         menu_additem(menu, Menustring, Row);
  62.     }
  63.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\wKilepes");
  64.     menu_display(id, menu, 0);
  65. }
  66. public ClientOtherPlayerFPS_h(id, menu, item)
  67. {
  68.     if(item == MENU_EXIT)
  69.     {  
  70.         menu_destroy(menu);
  71.         return PLUGIN_HANDLED;
  72.     }
  73.     new Data[6], Name[64], Access, Key;
  74.     menu_item_getinfo(menu, item, Access, Data, charsmax(Data), Name, charsmax(Name));
  75.     Key = str_to_num(Data);
  76.    
  77.     if(g_fCommandDelay[id] >= get_gametime())
  78.     {
  79.         new Float:iTime = g_fCommandDelay[id] -= get_gametime();
  80.         client_print_color(id, print_team_default, "^4[InformáciĂł]^1 Ezt a parancsot nem hasznalhatod meg:^3 %.2f^1 mpig", iTime);
  81.         return PLUGIN_HANDLED;
  82.     }
  83.    
  84.     g_fCommandDelay[id] = (get_gametime() + get_pcvar_float(g_cDelayCommand));
  85.     client_print_color(id, print_team_default, "^4[InformáciĂł]^3 %s^1 fps-e:^3 %d^1.", Name, g_iUserFPS[Key]);
  86.    
  87.     menu_destroy(menu);
  88.     return PLUGIN_HANDLED;
  89. }
  90. public CheckFPS()
  91. {
  92.     if(get_pcvar_num(g_cFpsCheckOFF) == 0)
  93.         return;
  94.    
  95.     new iPlayers[32], iPnum, id;
  96.     get_players(iPlayers, iPnum, "ch");
  97.    
  98.     for(new i = 0; i < iPnum; i++)
  99.     {
  100.         id = iPlayers[i];
  101.        
  102.         if(g_iUserFPS[id] <= get_pcvar_num(g_cMaxFPS))
  103.             iWarn[id] = 0;
  104.        
  105.         if(g_iUserFPS[id] > get_pcvar_num(g_cMaxFPS))
  106.         {
  107.             client_print_color(id, print_team_default, "^4[InformáciĂł]^3 Figyelmeztetes!^1 az FPS-ed nagyobb, mint a megengedett!^3 [%d/%d]", iWarn[id]+1, get_pcvar_num(g_cMaxWarn));
  108.             client_print_color(id, print_team_default, "^4[InformáciĂł]^1 A Konzolba ird be:^3 fps_max %d", get_pcvar_num(g_cMaxFPS));
  109.             iWarn[id]+= 1;
  110.         }
  111.        
  112.         if(iWarn[id] == get_pcvar_num(g_cMaxWarn))
  113.         {
  114.             console_print(id, "------------**##**------------");
  115.             console_print(id, "Az fpsed: %d", g_iUserFPS[id]);
  116.             console_print(id, "Megengedett max fps: %d", get_pcvar_num(g_cMaxFPS));
  117.             console_print(id, "Figyelmeztetesek: %d/%d", iWarn[id], get_pcvar_num(g_cMaxWarn));
  118.             console_print(id, "------------**##**------------");
  119.             iWarn[id] = 0;
  120.             server_cmd("kick #%d", get_user_userid(id));
  121.         }
  122.     }
  123. }
  124. public client_disconnected(id)
  125. {
  126.     g_fCommandDelay[id] = 0.0;
  127.     g_iUserFPS[id] = 0;
  128.     iWarn[id] = 0;
  129. }

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."

Ők köszönték meg HellEnergY nek ezt a hozzászólást: DaffikiD (2020.10.02. 21:29)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole