hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 22:45



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 218 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 217 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: #ID rendszer beleirás
HozzászólásElküldve: 2020.10.23. 12:57 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.11.03. 22:00
Hozzászólások: 346
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Sziasztok nekem ebbe beletudná irni valaki
az ID-Rendszer?
  1. new Pont[33], Rang[33], CsPont[33], Oles[33], Masodpercek[33], Csomag[33], Vip[33]; //Kellékek
  2. new ujraeledes[33]=1, granyo[33]=1; //Bolt Kellékek
  3. new ajandek1, ajandek2, ajandek3 //Ajándékok
  4. new sebzok[32], sebzesek[32], sebzettek[32]; // Fragelsztó Kellékek
  5. new jumpnum[33] = 0, bool:dojump[33] = false; //Multijump Kellékek
  6. new CVAR_SPEED; // Gyorskés Kellék
  7. new cvar_afktime, cvar_afkimmunity, last_origins[33][3]; //AFK Kellékek
  8. new Temp[192], Handle:g_SqlTuple, Send[33], TempID; //AFK Kellékek
  9. static color[10];
  10. enum _:Rangs { Szint[32], Xp[8] }; //Rang Kellékek


  1. public AutoCheck()
  2. {
  3.     new p[32],n;
  4.     get_players(p,n,"ch");
  5.     for(new i=0;i<n;i++)
  6.     {
  7.         new id = p[i];
  8.         InfoHud(id);
  9.     }
  10. }
  11. public InfoHud(id)
  12. {  
  13.     if(is_user_alive(id))
  14.     {  
  15.         new iMasodperc, iPerc, iOra, Nev[32];
  16.         get_user_name(id, Nev, 31);
  17.         iMasodperc = Masodpercek[id] + get_user_time(id);
  18.         iPerc = iMasodperc / 60;
  19.         iOra = iPerc / 60;
  20.         iMasodperc = iMasodperc - iPerc * 60;
  21.         iPerc = iPerc - iOra * 60;
  22.        
  23.         set_hudmessage(127, 42, 255, -1.0, 0.0, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1);
  24.         show_hudmessage(id, "WHX Pontod: %d | CsPont: %d | Rangod: %s^nJátszott idĹ‘d: %d:%d:%d", Pont[id], CsPont[id], Rangok[Rang[id]][Szint], iOra, iPerc, iMasodperc);
  25.     }
  26. }


  1. public plugin_cfg()
  2. {
  3.     g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(SQLINFO[0], SQLINFO[1], SQLINFO[2], SQLINFO[3]);
  4.    
  5.     static Query[10048];
  6.     new Len;
  7.    
  8.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `onlydll`");
  9.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "(`Steamid` varchar(32) NOT NULL, ");
  10.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Pont` int(11) NOT NULL,");
  11.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Masodpercek` int(11) NOT NULL,");
  12.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Rang` int(11) NOT NULL,");
  13.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`CsPont` int(11) NOT NULL,");
  14.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Csomag` int(11) NOT NULL,");
  15.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Oles` int(11) NOT NULL,");
  16.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Vip` int(11) NOT NULL,");
  17.    
  18.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`id` INT(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY)");
  19.    
  20.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "createTableThread", Query);
  21. }
  22. public Load(id) {
  23.     static Query[10048];
  24.     new Data[1], Steam[32];
  25.     get_user_authid(id, Steam, 31);
  26.     Data[0] = id;
  27.    
  28.     formatex(Query, charsmax(Query), "SELECT * FROM `onlydll` WHERE Steamid = ^"%s^";", Steam);
  29.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectData", Query, Data, 1);
  30. }
  31. public QuerySelectData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  32.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) {
  33.         log_amx("%s", Error);
  34.         return;
  35.     }
  36.     else {
  37.         new id = Data[0];
  38.     if(SQL_NumRows(Query) > 0)
  39.     {
  40.     Pont[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "Pont"));
  41.     Masodpercek[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "Masodpercek"));
  42.     Rang[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "Rang"));
  43.     CsPont[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "CsPont"));
  44.     Csomag[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "Csomag"));
  45.     Oles[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "Oles"));
  46.     Vip[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "Vip"));
  47.            
  48.         }
  49.         else
  50.         {
  51.             Save(id);
  52.         }
  53.     }
  54. }
  55. public Save(id)
  56. {
  57.     static Query[256];
  58.     new Steam[32]; get_user_authid(id, Steam, 31);
  59.    
  60.     formatex(Query, charsmax(Query), "INSERT INTO `onlydll` (`Steamid`) VALUES (^"%s^");", Steam);
  61.    
  62.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query);
  63. }
  64. public Update(id)
  65. {
  66.     static Query[10048];
  67.     new Len;
  68.     new Steam[32]; get_user_authid(id, Steam, 31);
  69.    
  70.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "UPDATE `onlydll` SET Pont = ^"%i^", ", Pont[id]);
  71.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Rang = ^"%i^", ", Rang[id]);
  72.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "CsPont = ^"%i^", ", CsPont[id]);
  73.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Csomag = ^"%i^", ", Csomag[id]);
  74.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Oles = ^"%i^", ", Oles[id]);
  75.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Vip = ^"%i^", ", Vip[id]-get_user_time(id));
  76.    
  77.     Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Masodpercek = ^"%i^" WHERE Steamid = ^"%s^";", Masodpercek[id]+get_user_time(id), Steam);
  78.    
  79.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query);
  80. }
  81. public createTableThread(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  82.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  83.         set_fail_state("[HIBA*] NEM TUDTAM CSATLAKOZNI AZ ADATBAZISHOZ!");
  84.     else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  85.         set_fail_state("Query Error");
  86.     if(Errcode)
  87.         log_amx("[HIBA*] HIBAT DOBTAM: %s",Error);
  88. }
  89. public QuerySetData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  90.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) {
  91.         log_amx("%s", Error);
  92.         return;
  93.     }
  94. }
  95. public client_putinserver(id)
  96. {
  97.     Pont[id] = 0;
  98.     Masodpercek[id] = 0;
  99.     Rang[id] = 0;
  100.     Csomag[id] = 0;
  101.     Vip[id] = 0;
  102.     CsPont[id] = 0;
  103.     jumpnum[id] = 0;
  104.     dojump[id] = false;
  105.     Oles[id] = 0;

Köszönöm előre is.
UI: mármint szálomja pl aki feljön legyen neki ott a hudba hogy
(#ID10) ilyenre gondoltam.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: #ID rendszer beleirás
HozzászólásElküldve: 2020.10.23. 21:42 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
public Load(id) thread részében kéred le, integer valtozoba.

Lekéred egy globális integer változóba a táblából az id-t(automatán növeli is).
Utána oda irod ahova akarod és jó lesz.
Elvileg tudnod kéne :?

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: #ID rendszer beleirás
HozzászólásElküldve: 2020.10.24. 12:31 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.11.03. 22:00
Hozzászólások: 346
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
HellEnergY írta:
public Load(id) thread részében kéred le, integer valtozoba.

Lekéred egy globális integer változóba a táblából az id-t(automatán növeli is).
Utána oda irod ahova akarod és jó lesz.
Elvileg tudnod kéne :?

Sajnos nem tudom :(

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: #ID rendszer beleirás
HozzászólásElküldve: 2020.10.24. 13:04 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Plugin eleje:

  1. new AccountId[33]


Ezt meg írd a public QuerySelectData-hez:

  1. AccountId[id]=SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "id"))


És tessék,be van töltve az acc id.
Kiírás:

  1. client_print(id,print_chat,"Account id-d (avagy hányadik regisztrált játékos vagy): %d",AccountId[id])


Szerk.:
Itt nem mentesz semmit ugye,mivel ez soha nem változik. (Kivéve ha te bűvészkedsz sqlben)
Annyit még hozzátennék,hogy nem tudom ha még nem regisztrált (nem volt fent még előtte) akkor mi lesz. Elvileg lefut a mentés ugye előtte amikor mindent nulláz,hogy benne legyen a játékos a rendszerben és megkapja egyből az id-t,viszont ezt még nem tudod beolvasni,mert ez amit most írtam nem fog lefutni.
Másodszorra mikor feljön viszont lesz egy kézzelfogható id-je.
(Bele tudtam volna azt is írni hogy egyből legyen,de csak egy fél forrást adtál,ahol nulláz új játékosnál azt pont nem mutattad meg nekünk)

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: #ID rendszer beleirás
HozzászólásElküldve: 2020.10.24. 14:06 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.11.03. 22:00
Hozzászólások: 346
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
ultraibolya írta:
Plugin eleje:

  1. new AccountId[33]


Ezt meg írd a public QuerySelectData-hez:

  1. AccountId[id]=SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "id"))


És tessék,be van töltve az acc id.
Kiírás:

  1. client_print(id,print_chat,"Account id-d (avagy hányadik regisztrált játékos vagy): %d",AccountId[id])


Szerk.:
Itt nem mentesz semmit ugye,mivel ez soha nem változik. (Kivéve ha te bűvészkedsz sqlben)
Annyit még hozzátennék,hogy nem tudom ha még nem regisztrált (nem volt fent még előtte) akkor mi lesz. Elvileg lefut a mentés ugye előtte amikor mindent nulláz,hogy benne legyen a játékos a rendszerben és megkapja egyből az id-t,viszont ezt még nem tudod beolvasni,mert ez amit most írtam nem fog lefutni.
Másodszorra mikor feljön viszont lesz egy kézzelfogható id-je.
(Bele tudtam volna azt is írni hogy egyből legyen,de csak egy fél forrást adtál,ahol nulláz új játékosnál azt pont nem mutattad meg nekünk)

És az probléma ha nincs a skinrendszerbe regisztrációs rendszer?

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: #ID rendszer beleirás
HozzászólásElküldve: 2020.10.24. 14:22 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Nem.
A 'regisztrációt' úgy értem hogy még nem volt fent szerveren,ergó még nincs a rendszerben.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA

Ők köszönték meg ultraibolya nek ezt a hozzászólást: 8mTNNe (2020.10.24. 17:25)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole