hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 23:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 208 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 208 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ZeneKészlet
HozzászólásElküldve: 2020.11.21. 16:15 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
Nem igazán az a hasznos plugin amire mostanában mindenkinek igénye van, de ilyet még nem láttam fent.
Célja a szórakoztatás


Lényege pedig hogy minden játékos külön kiválaszthatja menüből a már meglévő zenék közül, hogy melyiket szeretné hallani, és csak azokat fogja.

A plugin kizárólag csak 1.9.0 és afelett működik, mivel a menü az fmt() funkcióval lett megírva.
A mentés sql, azon belül pedig steam id-re menti. Iniből olvassa be a zene címét és elérését.


A plugin dinamikus arrayt használ és azzal ment/betölt.
Ebben az oktatást köszönöm -nek!
Ini beolvasás oktatást pedig -nak!

Egyéb tudni valók:

Cvarok:
  1. g_cPrefix = register_cvar("ServerPrefix", "[Szerver]");//Ide ajánlom [], || jeleket használni mert chatnél csak sima %s van!


SQL elérést initben kell megadni:
  1. /*Kiszolgáló | Felhasználó | Jelszó | Adatbázis neve*/
  2. SQLtuple = SQL_MakeDbTuple("", "", "", "");


Telepítés:Ha letöltöd a tömörített fájlt akkor meg is vagy, mivel csak fel kell rakni őket mappák szerint.

UI: Amilyen szerencsétlen vagyok már huszadikra töltöm fel mert mindig rájövök a rossz verziót rakom fel. Szóval ezért is bocsánat.

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


A hozzászólást 27 alkalommal szerkesztették, utoljára HellEnergY 2020.11.22. 01:26-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ZeneKészlet
HozzászólásElküldve: 2020.11.21. 16:33 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Ezt mindenféleképpen bővíteném, legalább 8 zenére. Valamint hiányzik a tömörített fájl a hangokkal. Hiába jó a forráskód, ha nincsenek hozzá alapból hangok, és csak 2 zenéből választhat.
  1. {"Titkos1", "Zenek/1.mp3"},//Zene neve | Zene elérése
  2. {"Titkos2", "Zenek/2.mp3"},

Ők köszönték meg Pika nek ezt a hozzászólást: HellEnergY (2020.11.21. 16:33)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ZeneKészlet
HozzászólásElküldve: 2020.11.21. 16:38 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
Pika írta:
Ezt mindenféleképpen bővíteném, legalább 8 zenére. Valamint hiányzik a tömörített fájl a hangokkal. Hiába jó a forráskód, ha nincsenek hozzá alapból hangok, és csak 2 zenéből választhat.


Bővítettem 7 zenével, emellett a tömörített fájl is felkerült.

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."

Ők köszönték meg HellEnergY nek ezt a hozzászólást: Pika (2020.11.21. 19:01)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ZeneKészlet
HozzászólásElküldve: 2020.12.18. 19:02 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
király.
de minek kelett az sql mentés? a betöltött zenéket le menti?

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ZeneKészlet
HozzászólásElküldve: 2020.12.19. 00:59 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
8mTNNe írta:
a betöltött beállított zenéket menti játékosonként


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ZeneKészlet
HozzászólásElküldve: 2021.05.21. 22:34 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.12.01. 15:42
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Sziasztok!
Ezt hogyan lehetne beletenni egy ládanyitós módba?
Pl.: A global offensive 1.0 módba
Válaszokat előre is köszönöm! :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ZeneKészlet
HozzászólásElküldve: 2021.09.28. 22:00 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2018.05.05. 18:34
Hozzászólások: 198
Megköszönt másnak: 39 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Kicsit több mint egy sima körvégi plugin :)
Rég nem foglalkozok a játékkal így posztólom.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <engine>
  6.  
  7.  
  8. new const PLUGIN [] = "MVP"
  9. new const VERSION [] = "1.0"
  10. new const AUTHOR [] = "Toretto"
  11.  
  12. new const C_Prefix[] = "[BadboYs]"; //Chat Prefix
  13.  
  14. //Kör cuccai
  15. const max_rounds = 30;
  16. const min_win = 16;
  17. const Float:streak_time = 10.0;
  18. new rounds, ct_wins, t_wins, bool:map_end = false;
  19. new kills[33], kill_streak[33], kill_streak_max[33], bool:in_ks[33], hs[33], points[33], planter, defuser;
  20. new most_hs, most_kills, most_points, most_ks;
  21. new mvp[33];
  22. new rounds_played[33], rounds_won[33], maps_won[33], maps_played[33], plants[33], defuses[33];
  23. new g_mvpMentett_zene[33]
  24.  
  25. enum _:Adatstrukturak {
  26.     zene_nev[64],
  27.     zene_eleres[64]
  28. }
  29.  
  30.  
  31. new const mvp_zenek[][Adatstrukturak] =
  32. {
  33.     { "Clean Bandit - Rockabye","mvp_zenek/mvpzene2.mp3" },
  34.     { "Galantis - Hunter","mvp_zenek/mvpzene3.mp3" },
  35.     { "David Guetta - Flames (ft. Sia)","mvp_zenek/mvpzene4.mp3" },
  36.     { "Childish Gambino - This Is America","mvp_zenek/mvpzene5.mp3" },
  37.     { "Calvin Harris - One Kiss","mvp_zenek/mvpzene6.mp3" },
  38.     { "BUNT. - For You My Love","mvp_zenek/mvpzene7.mp3" },
  39.     { "Armin van Buuren vs Vini Vici - Great Spirit","mvp_zenek/mvpzene8.mp3" },
  40.     { "Sam Feldt & Alex Schulz - By My Lover","mvp_zenek/mvpzene9.mp3" },
  41.     { "R3H4B x Skytech - What You Do","mvp_zenek/mvpzene10.mp3" },
  42.     { "Kaskade, BROHUG & Mr. Tape - Fun (ft. Madge)","mvp_zenek/mvpzene11.mp3" },
  43.     { "Laidback Luke & Peking Duk - Mufasa","mvp_zenek/mvpzene12.mp3" },
  44.     { "Virtual Self - Ghost Voices","mvp_zenek/mvpzene13.mp3" }
  45.  
  46. };
  47. public plugin_precache()
  48. {
  49.    
  50.    
  51.     for(new i;i < sizeof(mvp_zenek);i++)
  52.     {
  53.         precache_sound(mvp_zenek[i][zene_eleres]);
  54.     }
  55.    
  56.    
  57.    
  58. }
  59.  
  60. public plugin_init() {
  61.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  62.     //Kör cuccok
  63.     register_impulse(201, "raktaralapp");
  64.     register_event("SendAudio", "CT_Win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") ;
  65.     register_event("SendAudio", "T_Win", "a", "2&%!MRAD_terwin");
  66.  
  67.     register_logevent("Round_End", 2, "1=Round_End");
  68.     register_logevent("Round_Reset", 2, "1&Restart_Round_", "1=Game_Commencing");
  69.     register_logevent("Round_Start", 2, "1=Round_Start");
  70. }
  71. public raktaralap(id)
  72. {
  73.     new String[121];
  74.     format(String, charsmax(String), "[BadboYs]");
  75.     new menu = menu_create(String, "raktaralap_hhh");
  76.    
  77.     menu_additem(menu, "\w»\r{\yZenekĂ©szletek\r}", "2", 0);
  78.  
  79.    
  80.     menu_display(id, menu, 0);
  81. }
  82. public raktaralap_hhh(id, menu, item){
  83.     if(item == MENU_EXIT)
  84.     {
  85.         menu_destroy(menu);
  86.         return;
  87.     }
  88.    
  89.     new data[9], szName[64];
  90.     new access, callback;
  91.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  92.     new key = str_to_num(data);
  93.    
  94.     switch(key)
  95.     {
  96.         case 2: mvpmenu(id);
  97.     }
  98.  
  99.        
  100. }
  101. public mvpmenu(id)
  102. {
  103.     new cim[121]
  104.     formatex(cim, charsmax(cim), "[BadboYs] \r- \wMVP MenĂĽ")
  105.     new menu = menu_create(cim, "mvpmenu_handler")
  106.    
  107.    
  108.     for(new i;i < sizeof(mvp_zenek); i++)
  109.     {
  110.         new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  111.         formatex(cim, charsmax(cim), "\yZenekĂ©szlet:\w %s", mvp_zenek[i][zene_nev]);
  112.         menu_additem(menu, cim, Sor);
  113.     }
  114.    
  115.    
  116.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  117.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s")
  118.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  119.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  120.    
  121.     menu_display(id, menu, 0)
  122.     return PLUGIN_HANDLED
  123. }
  124. public mvpmenu_handler(id, menu, item){
  125.     if(item == MENU_EXIT)
  126.     {
  127.         menu_destroy(menu);
  128.         return;
  129.     }
  130.    
  131.     new data[9], szName[64];
  132.     new access, callback;
  133.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  134.     new key = str_to_num(data);
  135.    
  136.     g_mvpMentett_zene[id] = key;
  137.     ColorChat(id,BLUE,"%s ^3ZenekĂ©szlet:^4 %s ^3lett kiválasztva!",C_Prefix,mvp_zenek[key][zene_nev]);
  138.    
  139. }
  140.    
  141. public CT_Win()
  142. {
  143.     set_task(0.5, "CT_Delayed", 6696);
  144. }
  145.  
  146. public CT_Delayed()
  147. {
  148.     new players[32], pnum, id;
  149.     get_players(players,  pnum);
  150.    
  151.     for(new i; i<pnum; i++)
  152.     {
  153.         id=players[i]
  154.         if(get_user_team(id) == 2)
  155.         {
  156.             rounds_won[id]++;
  157.             //Save_Rounds_Won(id);
  158.         }
  159.     }
  160.    
  161.     new name[64];
  162.     Count_Points(CS_TEAM_CT);
  163.     ct_wins++;
  164.     Highest_Points(CS_TEAM_CT);
  165.     Highest_HS(CS_TEAM_CT);
  166.     Highest_Kills(CS_TEAM_CT);
  167.     Highest_KillStreak(CS_TEAM_CT);
  168.     if(defuser != -1)
  169.     {
  170.         get_user_name(defuser, name, charsmax(name));
  171.         client_print(0, print_chat, "^4%s ^3%s ^1a hatástalanĂ­totta a bombát!", C_Prefix, name);
  172.         mvp[defuser]++;
  173.         //Save_MVP(defuser);
  174.        
  175.         for( new i; i < pnum; i++ )
  176.         {
  177.             id = players[i];
  178.            
  179.             client_cmd( id, "mp3 play ^"sound/%s^"", mvp_zenek[g_mvpMentett_zene[defuser]][zene_eleres] );
  180.         }
  181.     }
  182.     else if(most_hs == most_points)
  183.     {
  184.         get_user_name(most_hs, name, charsmax(name));
  185.         client_print(0, print_chat, "^4%s ^3%s ^4%d ^1fejest lĹ‘tt ebben a körben!", C_Prefix, name, hs[most_hs]);
  186.         mvp[most_hs]++;
  187.         //Save_MVP(most_hs);
  188.        
  189.         for( new i; i < pnum; i++ )
  190.         {
  191.             id = players[i];
  192.            
  193.             client_cmd( id, "mp3 play ^"sound/%s^"", mvp_zenek[g_mvpMentett_zene[most_hs]][zene_eleres] );
  194.         }
  195.     }
  196.     else if(most_ks == most_points)
  197.     {
  198.         get_user_name(most_ks, name, charsmax(name));
  199.         client_print(0, print_chat, "^4%s ^3%s  ^4%d^1-t ölt egyhuzamban!", C_Prefix, name, kill_streak[most_ks]);
  200.         mvp[most_ks]++;
  201.         //Save_MVP(most_ks);
  202.        
  203.         for( new i; i < pnum; i++ )
  204.         {
  205.             id = players[i];
  206.            
  207.             client_cmd( id, "mp3 play ^"sound/%s^"", mvp_zenek[g_mvpMentett_zene[most_ks]][zene_eleres] );
  208.         }
  209.     }
  210.     else if(most_kills == most_points)
  211.     {
  212.         get_user_name(most_kills, name, charsmax(name));
  213.         client_print(0, print_chat, "^4%s ^3%s ^4%d^1-t ölt a körben!", C_Prefix, name, kills[most_kills]);
  214.         mvp[most_kills]++;
  215.         //Save_MVP(most_kills);
  216.        
  217.         for( new i; i < pnum; i++ )
  218.         {
  219.             id = players[i];
  220.            
  221.             client_cmd( id, "mp3 play ^"sound/%s^"", mvp_zenek[g_mvpMentett_zene[most_kills]][zene_eleres] );
  222.         }
  223.     }
  224.     else
  225.     {
  226.         get_user_name(most_points, name, charsmax(name));
  227.         client_print(0, print_chat, "^4%s ^3%s ^1lett az MVP!", C_Prefix, name);
  228.         mvp[most_points]++;
  229.         //Save_MVP(most_points);
  230.        
  231.         for( new i; i < pnum; i++ )
  232.         {
  233.             id = players[i];
  234.            
  235.             client_cmd( id, "mp3 play ^"sound/%s^"", mvp_zenek[g_mvpMentett_zene[most_points]][zene_eleres] );
  236.         }
  237.     }
  238. }
  239.  
  240. public T_Win()
  241. {
  242.     set_task(0.5, "T_Delayed", 9969);
  243. }
  244.  
  245. public T_Delayed()
  246. {
  247.     new players[32], pnum, id;
  248.     get_players(players,  pnum);
  249.    
  250.     for(new i; i<pnum; i++)
  251.     {
  252.         id=players[i]
  253.         if(get_user_team(id) == 1)
  254.         {
  255.             rounds_won[id]++;
  256.             //Save_Rounds_Won(id);
  257.         }
  258.     }
  259.    
  260.     new name[64];
  261.     Count_Points(CS_TEAM_T);
  262.     t_wins++;
  263.     Highest_Points(CS_TEAM_T);
  264.     Highest_HS(CS_TEAM_T);
  265.     Highest_Kills(CS_TEAM_T);
  266.     Highest_KillStreak(CS_TEAM_T);
  267.     if(planter != -1)
  268.     {
  269.         get_user_name(planter, name, charsmax(name));
  270.         client_print(0, print_chat, "^4%s ^3%s ^1a Ă©lesĂ­tette a bombát!", C_Prefix, name);
  271.         mvp[planter]++;
  272.         //Save_MVP(planter);
  273.        
  274.         for( new i; i < pnum; i++ )
  275.         {
  276.             id = players[i];
  277.        
  278.             client_cmd( id, "mp3 play ^"sound/%s^"", mvp_zenek[g_mvpMentett_zene[planter]][zene_eleres] );
  279.         }
  280.     }
  281.     else if(most_hs == most_points)
  282.     {
  283.         get_user_name(most_hs, name, charsmax(name));
  284.         client_print(0, print_chat, "^4%s ^3%s ^4%d ^1fejest lĹ‘tt ebben a körben!", C_Prefix, name, hs[most_hs]);
  285.         mvp[most_hs]++;
  286.         //Save_MVP(most_hs);
  287.        
  288.         for( new i; i < pnum; i++ )
  289.         {
  290.             id = players[i];
  291.        
  292.             client_cmd( id, "mp3 play ^"sound/%s^"", mvp_zenek[g_mvpMentett_zene[most_hs]][zene_eleres] );
  293.         }
  294.     }
  295.     else if(most_ks == most_points)
  296.     {
  297.         get_user_name(most_ks, name, charsmax(name));
  298.         client_print(0, print_chat, "^4%s ^3%s  ^4%d^1-t ölt egyhuzamban!", C_Prefix, name, kill_streak[most_ks]);
  299.         mvp[most_ks]++;
  300.         //Save_MVP(most_ks);
  301.        
  302.         for( new i; i < pnum; i++ )
  303.         {
  304.             id = players[i];
  305.        
  306.             client_cmd( id, "mp3 play ^"sound/%s^"", mvp_zenek[g_mvpMentett_zene[most_ks]][zene_eleres] );
  307.         }
  308.     }
  309.     else if(most_kills == most_points)
  310.     {
  311.         get_user_name(most_kills, name, charsmax(name));
  312.         client_print(0, print_chat, "^4%s ^3%s ^4%d^1-t ölt ebben a körben!", C_Prefix, name, kills[most_kills]);
  313.         mvp[most_kills]++;
  314.         //Save_MVP(most_kills);
  315.        
  316.         for( new i; i < pnum; i++ )
  317.         {
  318.             id = players[i];
  319.        
  320.             client_cmd( id, "mp3 play ^"sound/%s^"", mvp_zenek[g_mvpMentett_zene[most_kills]][zene_eleres] );
  321.         }
  322.     }
  323.     else
  324.     {
  325.         get_user_name(most_points, name, charsmax(name));
  326.         client_print(0, print_chat, "^4%s ^3%s ^1lett az MVP!", C_Prefix, name);
  327.         mvp[most_points]++;
  328.         //Save_MVP(most_points);
  329.        
  330.         for( new i; i < pnum; i++ )
  331.         {
  332.             id = players[i];
  333.        
  334.             client_cmd( id, "mp3 play ^"sound/%s^"", mvp_zenek[g_mvpMentett_zene[most_points]][zene_eleres] );
  335.         }
  336.     }
  337. }
  338.  
  339. public Round_Reset()
  340. {
  341.     t_wins = 0;
  342.     ct_wins = 0;
  343.     rounds = 0;
  344.     planter = -1;
  345.     defuser = -1;
  346.     most_hs = -1;
  347.     most_kills = -1;
  348.     most_points = -1;
  349.     most_ks = -1;
  350. }
  351.  
  352. public Round_End()
  353. {
  354.     rounds++;
  355.     new players[32], pnum, id;
  356.     get_players(players,  pnum);
  357.    
  358.     for(new i; i<pnum; i++)
  359.     {
  360.         id=players[i]
  361.         rounds_played[id]++;
  362.         //set_task(0.1, "Count_Elo", id+1111);
  363.     }
  364.    
  365.     if(rounds == max_rounds)
  366.     {
  367.         map_end = true;
  368.         Map_End(0);
  369.     }
  370.     else if(t_wins == min_win)
  371.     {
  372.        
  373.         map_end = true;
  374.         Map_End(1);
  375.        
  376.    
  377.         for(new i; i<pnum; i++)
  378.         {
  379.             id=players[i]
  380.             if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  381.             {
  382.                 maps_won[id]++;
  383.                 //Save_Maps_Won(id);
  384.             }
  385.            
  386.         }
  387.     }
  388.     else if(ct_wins == min_win)
  389.     {
  390.         map_end = true;
  391.         Map_End(2);
  392.         for(new i; i<pnum; i++)
  393.         {
  394.             id=players[i]
  395.             if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  396.             {
  397.                 maps_won[id]++;
  398.                 //Save_Maps_Won(id);
  399.             }
  400.            
  401.         }
  402.     }
  403. }
  404.  
  405. public Round_Start()
  406. {  
  407.     planter = -1;
  408.     defuser = -1;
  409.     most_hs = -1;
  410.     most_kills = -1;
  411.     most_points = -1;
  412.     most_ks = -1;
  413.     new players[32], pnum, id;
  414.     get_players(players,  pnum);
  415.     for(new i; i < pnum; i++)
  416.     {
  417.         id=players[i]
  418.         kills[id] = 0;
  419.         kill_streak[id] = 0;
  420.         hs[id] = 0;
  421.         points[id] = 0;
  422.     }
  423.     if(map_end)
  424.         server_cmd("changelevel ^"de_dust2^"");
  425. }
  426.  
  427. public bomb_planted(id)
  428. {
  429.     planter = id;
  430.     plants[id]++;
  431.     //Save_Plants(id);
  432. }
  433.  
  434. public bomb_defused(id)
  435. {
  436.     defuser = id;
  437.     //client_print(0, print_chat, "Defuse lefut, a mentett id: %d", defuser);
  438.     defuses[id]++;
  439.     //Save_Defuses(id);
  440. }
  441.  
  442. public Map_End(Who_Won)
  443. {
  444.     switch(Who_Won)
  445.     {
  446.         case 0:{
  447.             client_print(0, print_center, "A meccs döntetlen lett!");
  448.         }
  449.         case 1:{
  450.             client_print(0, print_center, "A Terroristák megnyertĂ©k a meccset!");
  451.         }
  452.         case 2:{
  453.             client_print(0, print_center, "Az Anti-Terroristák megnyertĂ©k a meccset!");
  454.         }
  455.     }
  456.     new players[32], pnum, id;
  457.     get_players(players,  pnum);
  458.    
  459.     for(new i; i<pnum; i++)
  460.     {
  461.         id=players[i]
  462.         maps_played[id]++;
  463.     }
  464. }
  465.  
  466. /*=====================MVP cuccok================================*/
  467. public Streak_End(TaskId)
  468. {
  469.     new id = TaskId-6969;
  470.     if(in_ks[id])
  471.     {
  472.         in_ks[id] = false;
  473.         if(kill_streak[id] >= kill_streak_max[id])
  474.             kill_streak_max[id] = kill_streak[id];
  475.        
  476.         kill_streak[id] =0;
  477.     }
  478. }
  479.  
  480. public Count_Points(CsTeams:Team)
  481. {
  482.     new players[32], pnum, id;
  483.     get_players(players,  pnum);
  484.     new pts;
  485.    
  486.     for(new i; i<pnum; i++)
  487.     {
  488.         id = players[i]
  489.         if(cs_get_user_team(id) != Team)
  490.             continue;
  491.        
  492.         pts += kill_streak_max[id]*5;
  493.         pts += hs[id]*4
  494.         pts += (kills[id]+hs[id])*3
  495.         points[id] = pts;
  496.         rounds_won[id]++;
  497.     }
  498. }
  499.  
  500. public Highest_Points(CsTeams:Team)
  501. {
  502.     new players[32], pnum, id;
  503.     get_players(players, pnum);
  504.     new x;
  505.    
  506.     for(new i; i<pnum; i++)
  507.     {
  508.         id = players[i]
  509.         if(cs_get_user_team(id) != Team)
  510.             continue;
  511.        
  512.         if(points[id] > points[x])
  513.             x = id;
  514.         else if(points[id] == points[x])
  515.         {
  516.             if(kill_streak_max[id] > kill_streak_max[x])
  517.                 x = id;
  518.             else if(hs[id] > hs[x])
  519.                 x = id;
  520.             else if((kills[id]+hs[x]) > (kills[x]+hs[x]))
  521.                 x = id;
  522.         }
  523.     }
  524.     most_points = x;
  525. }
  526.  
  527. public Highest_HS(CsTeams:Team)
  528. {
  529.     new players[32], pnum;
  530.     get_players(players, pnum);
  531.     new id, x;
  532.    
  533.     for(new i; i<pnum; i++)
  534.     {
  535.         id = players[i]
  536.         if(cs_get_user_team(id) != Team)
  537.             continue;
  538.        
  539.         if(hs[id] > hs[x])
  540.             x = id;
  541.     }
  542.     most_hs = x;
  543. }
  544.  
  545. public Highest_Kills(CsTeams:Team)
  546. {
  547.     new players[32], pnum;
  548.     get_players(players, pnum);
  549.     new id, x;
  550.    
  551.     for(new i; i<pnum; i++)
  552.     {
  553.         id = players[i]
  554.         if(cs_get_user_team(id) != Team)
  555.             continue;
  556.        
  557.         if(kills[id] > kills[x])
  558.             x = id;
  559.     }
  560.     most_kills = x;
  561. }
  562.  
  563. public Highest_KillStreak(CsTeams:Team)
  564. {
  565.     new players[32], pnum;
  566.     get_players(players, pnum);
  567.     new id, x;
  568.    
  569.     for(new i; i<pnum; i++)
  570.     {
  571.         id = players[i]
  572.         if(cs_get_user_team(id) != Team)
  573.             continue;
  574.        
  575.         if(kill_streak_max[id] > kill_streak_max[x])
  576.             x = id;
  577.     }
  578.     most_ks = x;
  579. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole