hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 05:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 242 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 242 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: hó esés kivétel+hóban lépés
HozzászólásElküldve: 2020.12.10. 21:06 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 453
Megköszönt másnak: 106 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sziasztok ebből a pluginból hogyan tudnám kivenni a hóesést és hogy ne legyen hallható hogy lépked a hóban? előre is köszönöm

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Winter Environment"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Alka"
  7.  
  8. #define STEP_DELAY 0.5
  9.  
  10. new const g_szBombModels[][] = {
  11.    
  12.     "models/ch-m/c4-christmastree2.mdl",
  13.     "models/ch-m/c4-christmastree.mdl",
  14.     "models/ch-m/frost_man.mdl",
  15.     "models/ch-m/present1.mdl"
  16. };
  17. new const g_szBombSounds[][] = {
  18.    
  19.     "ch-s/bmb_planted.wav",
  20.     "ch-s/bmb_defused.wav",
  21.     "ch-s/bmb_defuse_failure.wav"
  22. };
  23. new const g_szStepSound[][] = {
  24.    
  25.     "player/pl_snow1.wav",
  26.     "player/pl_snow2.wav",
  27.     "player/pl_snow3.wav",
  28.     "player/pl_snow4.wav",
  29.     "player/pl_snow5.wav",
  30.     "player/pl_snow6.wav"
  31. };
  32. new g_iLedSprite;
  33.  
  34. new Float:g_fNextStep[33];
  35.  
  36. public plugin_init() {
  37.    
  38.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  39.    
  40.     register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
  41.     register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_PlayerPreThink", 0);
  42.    
  43.     register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
  44.     register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
  45.     register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");
  46.    
  47.     register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
  48. }
  49.  
  50. public plugin_precache()
  51. {
  52.     engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow"));
  53.    
  54.     new i;
  55.     for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
  56.         precache_model(g_szBombModels[i]);
  57.     for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++)
  58.         precache_sound(g_szBombSounds[i]);
  59.     for(i = 0 ; i < sizeof g_szStepSound ; i++)
  60.         precache_sound(g_szStepSound[i]);
  61.    
  62.     g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
  63. }
  64.  
  65. public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
  66. {
  67.     if(!pev_valid(ent))
  68.         return FMRES_IGNORED;
  69.    
  70.     if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
  71.     {
  72.         static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
  73.         engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);
  74.        
  75.         return FMRES_SUPERCEDE;
  76.     }
  77.     return FMRES_IGNORED;
  78. }
  79.  
  80. public fwd_PlayerPreThink(id)
  81. {
  82.     if(!is_user_alive(id))
  83.         return FMRES_IGNORED;
  84.    
  85.     static Float:fGmTime ; fGmTime = get_gametime();
  86.     if(g_fNextStep[id] < fGmTime)
  87.     {
  88.         if(fm_get_user_speed(id) && (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND) && is_user_outside(id))
  89.         {
  90.             set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 999);
  91.             engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_AUTO, g_szStepSound[random_num(0, sizeof g_szStepSound - 1)], 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  92.            
  93.             g_fNextStep[id] = fGmTime + STEP_DELAY;
  94.         }
  95.     }
  96.     return FMRES_IGNORED;
  97. }
  98.  
  99. public logevent_BombPlanted()
  100. {
  101.     emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  102. }
  103.  
  104. public logevent_BombDefused()
  105. {
  106.     client_cmd(0, "wait;stopsound");
  107.     emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  108. }
  109.  
  110. public logevent_BombExploded()
  111. {
  112.     emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  113. }
  114.  
  115. public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
  116. {
  117.     if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
  118.     {
  119.         if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
  120.             return PLUGIN_HANDLED;
  121.     }
  122.     return PLUGIN_CONTINUE;
  123. }
  124.  
  125. stock Float:is_user_outside(id)
  126. {
  127.     new Float:vOrigin[3], Float:fDist;
  128.     pev(id, pev_origin, vOrigin);
  129.    
  130.     fDist = vOrigin[2];
  131.    
  132.     while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
  133.         vOrigin[2] += 5.0;
  134.    
  135.     if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)
  136.         return (vOrigin[2] - fDist);
  137.    
  138.     return 0.0;
  139. }
  140.  
  141. stock Float:fm_get_user_speed(id)
  142. {
  143.     if(!is_user_connected(id))
  144.         return 0.0;
  145.    
  146.     static Float:fVelocity[3];
  147.     pev(id, pev_velocity, fVelocity);
  148.    
  149.     fVelocity[2] = 0.0;
  150.    
  151.     return vector_length(fVelocity);
  152. }

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára DaffikiD 2020.12.10. 21:14-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hó esés kivétel+hóban lépés
HozzászólásElküldve: 2020.12.10. 21:18 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2017.04.30. 17:21
Hozzászólások: 286
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 66 alkalommal
Kód:
    #include <amxmodx>
    #include <fakemeta>
     
    #define PLUGIN "Winter Environment"
    #define VERSION "1.0"
    #define AUTHOR "Alka"
     
    new const g_szBombModels[][] = {
       
        "models/ch-m/c4-christmastree2.mdl",
        "models/ch-m/c4-christmastree.mdl",
        "models/ch-m/frost_man.mdl",
        "models/ch-m/present1.mdl"
    };
    new const g_szBombSounds[][] = {
       
        "ch-s/bmb_planted.wav",
        "ch-s/bmb_defused.wav",
        "ch-s/bmb_defuse_failure.wav"
    };
    new g_iLedSprite;
     
    public plugin_init() {
       
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
       
        register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
       
        register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
        register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
        register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");
       
        register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
    }
     
    public plugin_precache()
    {
        new i;
        for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
            precache_model(g_szBombModels[i]);
        for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++)
            precache_sound(g_szBombSounds[i]);
       
        g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
    }
     
    public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
    {
        if(!pev_valid(ent))
            return FMRES_IGNORED;
       
        if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
        {
            static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
            engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);
           
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        return FMRES_IGNORED;
    }
    public logevent_BombPlanted()
    {
        emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
    }
     
    public logevent_BombDefused()
    {
        client_cmd(0, "wait;stopsound");
        emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
    }
     
    public logevent_BombExploded()
    {
        emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
    }
     
    public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
    {
        if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
        {
            if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
                return PLUGIN_HANDLED;
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
     
    stock Float:is_user_outside(id)
    {
        new Float:vOrigin[3], Float:fDist;
        pev(id, pev_origin, vOrigin);
       
        fDist = vOrigin[2];
       
        while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
            vOrigin[2] += 5.0;
       
        if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)
            return (vOrigin[2] - fDist);
       
        return 0.0;
    }
     
    stock Float:fm_get_user_speed(id)
    {
        if(!is_user_connected(id))
            return 0.0;
       
        static Float:fVelocity[3];
        pev(id, pev_velocity, fVelocity);
       
        fVelocity[2] = 0.0;
       
        return vector_length(fVelocity);
    }

Ők köszönték meg aarpi. nek ezt a hozzászólást: DaffikiD (2020.12.10. 21:25)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hó esés kivétel+hóban lépés
HozzászólásElküldve: 2020.12.10. 21:25 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 453
Megköszönt másnak: 106 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
aarpi. írta:
Kód:
    #include <amxmodx>
    #include <fakemeta>
     
    #define PLUGIN "Winter Environment"
    #define VERSION "1.0"
    #define AUTHOR "Alka"
     
    new const g_szBombModels[][] = {
       
        "models/ch-m/c4-christmastree2.mdl",
        "models/ch-m/c4-christmastree.mdl",
        "models/ch-m/frost_man.mdl",
        "models/ch-m/present1.mdl"
    };
    new const g_szBombSounds[][] = {
       
        "ch-s/bmb_planted.wav",
        "ch-s/bmb_defused.wav",
        "ch-s/bmb_defuse_failure.wav"
    };
    new g_iLedSprite;
     
    public plugin_init() {
       
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
       
        register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
       
        register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
        register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
        register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");
       
        register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
    }
     
    public plugin_precache()
    {
        new i;
        for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
            precache_model(g_szBombModels[i]);
        for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++)
            precache_sound(g_szBombSounds[i]);
       
        g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
    }
     
    public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
    {
        if(!pev_valid(ent))
            return FMRES_IGNORED;
       
        if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
        {
            static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
            engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);
           
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        return FMRES_IGNORED;
    }
    public logevent_BombPlanted()
    {
        emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
    }
     
    public logevent_BombDefused()
    {
        client_cmd(0, "wait;stopsound");
        emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
    }
     
    public logevent_BombExploded()
    {
        emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
    }
     
    public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
    {
        if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
        {
            if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
                return PLUGIN_HANDLED;
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
     
    stock Float:is_user_outside(id)
    {
        new Float:vOrigin[3], Float:fDist;
        pev(id, pev_origin, vOrigin);
       
        fDist = vOrigin[2];
       
        while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
            vOrigin[2] += 5.0;
       
        if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)
            return (vOrigin[2] - fDist);
       
        return 0.0;
    }
     
    stock Float:fm_get_user_speed(id)
    {
        if(!is_user_connected(id))
            return 0.0;
       
        static Float:fVelocity[3];
        pev(id, pev_velocity, fVelocity);
       
        fVelocity[2] = 0.0;
       
        return vector_length(fVelocity);
    }



Köszi szépen és azt nem lehet valahogy megoldani nem tudja valaki hogy van pl de_dust2_xmas map és abból kivenni hóesést?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hó esés kivétel+hóban lépés
HozzászólásElküldve: 2020.12.11. 12:11 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.07.12. 13:47
Hozzászólások: 305
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 48 alkalommal
DaffikiD írta:
aarpi. írta:
Kód:
    #include <amxmodx>
    #include <fakemeta>
     
    #define PLUGIN "Winter Environment"
    #define VERSION "1.0"
    #define AUTHOR "Alka"
     
    new const g_szBombModels[][] = {
       
        "models/ch-m/c4-christmastree2.mdl",
        "models/ch-m/c4-christmastree.mdl",
        "models/ch-m/frost_man.mdl",
        "models/ch-m/present1.mdl"
    };
    new const g_szBombSounds[][] = {
       
        "ch-s/bmb_planted.wav",
        "ch-s/bmb_defused.wav",
        "ch-s/bmb_defuse_failure.wav"
    };
    new g_iLedSprite;
     
    public plugin_init() {
       
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
       
        register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
       
        register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
        register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
        register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");
       
        register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
    }
     
    public plugin_precache()
    {
        new i;
        for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
            precache_model(g_szBombModels[i]);
        for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++)
            precache_sound(g_szBombSounds[i]);
       
        g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
    }
     
    public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
    {
        if(!pev_valid(ent))
            return FMRES_IGNORED;
       
        if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
        {
            static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
            engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);
           
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        return FMRES_IGNORED;
    }
    public logevent_BombPlanted()
    {
        emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
    }
     
    public logevent_BombDefused()
    {
        client_cmd(0, "wait;stopsound");
        emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
    }
     
    public logevent_BombExploded()
    {
        emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
    }
     
    public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
    {
        if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
        {
            if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
                return PLUGIN_HANDLED;
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
     
    stock Float:is_user_outside(id)
    {
        new Float:vOrigin[3], Float:fDist;
        pev(id, pev_origin, vOrigin);
       
        fDist = vOrigin[2];
       
        while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
            vOrigin[2] += 5.0;
       
        if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)
            return (vOrigin[2] - fDist);
       
        return 0.0;
    }
     
    stock Float:fm_get_user_speed(id)
    {
        if(!is_user_connected(id))
            return 0.0;
       
        static Float:fVelocity[3];
        pev(id, pev_velocity, fVelocity);
       
        fVelocity[2] = 0.0;
       
        return vector_length(fVelocity);
    }



Köszi szépen és azt nem lehet valahogy megoldani nem tudja valaki hogy van pl de_dust2_xmas map és abból kivenni hóesést?

Minden játékosnak lefuttatod putinservernel a cl_weather 0 át

_________________
Munkáim / Segítkezésem
Serial BanSystem v3
Serial BanSystem v4
HerBoy - Avatár MultiMod


Avatár: 37.221.209.130:27350
HerBoy: 37.221.209.130:27295


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hó esés kivétel+hóban lépés
HozzászólásElküldve: 2020.12.11. 15:20 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
******aki nem steames
Merthogy a cl_ parancsok egyike sem működik steamesen.


~Shediboii írta:
DaffikiD írta:
aarpi. írta:
Kód:
    #include <amxmodx>
    #include <fakemeta>
     
    #define PLUGIN "Winter Environment"
    #define VERSION "1.0"
    #define AUTHOR "Alka"
     
    new const g_szBombModels[][] = {
       
        "models/ch-m/c4-christmastree2.mdl",
        "models/ch-m/c4-christmastree.mdl",
        "models/ch-m/frost_man.mdl",
        "models/ch-m/present1.mdl"
    };
    new const g_szBombSounds[][] = {
       
        "ch-s/bmb_planted.wav",
        "ch-s/bmb_defused.wav",
        "ch-s/bmb_defuse_failure.wav"
    };
    new g_iLedSprite;
     
    public plugin_init() {
       
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
       
        register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
       
        register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
        register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
        register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");
       
        register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
    }
     
    public plugin_precache()
    {
        new i;
        for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
            precache_model(g_szBombModels[i]);
        for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++)
            precache_sound(g_szBombSounds[i]);
       
        g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
    }
     
    public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
    {
        if(!pev_valid(ent))
            return FMRES_IGNORED;
       
        if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
        {
            static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
            engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);
           
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        return FMRES_IGNORED;
    }
    public logevent_BombPlanted()
    {
        emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
    }
     
    public logevent_BombDefused()
    {
        client_cmd(0, "wait;stopsound");
        emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
    }
     
    public logevent_BombExploded()
    {
        emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
    }
     
    public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
    {
        if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
        {
            if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
                return PLUGIN_HANDLED;
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
     
    stock Float:is_user_outside(id)
    {
        new Float:vOrigin[3], Float:fDist;
        pev(id, pev_origin, vOrigin);
       
        fDist = vOrigin[2];
       
        while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
            vOrigin[2] += 5.0;
       
        if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)
            return (vOrigin[2] - fDist);
       
        return 0.0;
    }
     
    stock Float:fm_get_user_speed(id)
    {
        if(!is_user_connected(id))
            return 0.0;
       
        static Float:fVelocity[3];
        pev(id, pev_velocity, fVelocity);
       
        fVelocity[2] = 0.0;
       
        return vector_length(fVelocity);
    }



Köszi szépen és azt nem lehet valahogy megoldani nem tudja valaki hogy van pl de_dust2_xmas map és abból kivenni hóesést?

Minden játékosnak lefuttatod putinservernel a cl_weather 0 át

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole