hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.09.24. 16:06



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 294 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 292 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [15 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Glow
HozzászólásElküldve:2012.03.22. 15:54 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Valaki megmondaná hogy így halál után is rajta marad-e a glow az illetőn?
Kód:
new tempid = str_to_num(data); 
new szName
[32], szName2[32]; 
get_user_name
(id, szName, 31); 
get_user_name
(tempid, szName2, 31); 
set_user_rendering
(tempid, kRenderFxGlowShell, 255, 140, 0, kRenderNormal, 20)


és ha nem hogy kell?

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Glow
HozzászólásElküldve:2012.03.22. 16:02 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Nem marad rajta.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Glow
HozzászólásElküldve:2012.03.22. 16:07 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
minek ez a sok névlekérés?

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Glow
HozzászólásElküldve:2012.03.22. 16:24 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
ezért
Kód:
(0, " %s bekapcsolta %s-nek a vilagitast!", szName, szName2);

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Glow
HozzászólásElküldve:2012.03.22. 16:29 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Kód:
new bool:vanglow[32];

ha ráteszi:
Kód:
vanglow[id] = true;

és spawnnál
Kód:
if(vanglow[id] == true)
{
 set_user_rendering...
}

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Glow
HozzászólásElküldve:2012.03.22. 16:40 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
és ha menube rakom akk így nézzen ki?
Kód:
case 9999:
 {
 vanglow[id] = true;
 ColorChat(id, RED, "^x04[Menu] ^x03Lila burokba oltoztel!")
 if(vanglow[id] == true)
 {
 set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,255,0,255,kRenderNormal,25)}
 


Vagy a vanglow true az hova menjen a switch (key) felé és akkor nem kell mind1ikbe belerakni?
vagy plugin_init-be?

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Glow
HozzászólásElküldve:2012.03.22. 16:50 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
fuck604 írta:
és ha menube rakom akk így nézzen ki?
Kód:
case 9999:
 {
 vanglow[id] = true;
 ColorChat(id, RED, "^x04[Menu] ^x03Lila burokba oltoztel!")
 if(vanglow[id] == true)
 {
 set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,255,0,255,kRenderNormal,25)}
 }


Vagy a vanglow true az hova menjen a switch (key) felé és akkor nem kell mind1ikbe belerakni?
vagy plugin_init-be?

te most mit akarsz? de amúgy ha egyik körben kiválasztja, többiben is megmarad asszem

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Glow
HozzászólásElküldve:2012.03.22. 16:54 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
glow menu. de amúgy az jó amit írtam?
meg ha belerakom plugin initbe akkor alapból megy nem?

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Glow
HozzászólásElküldve:2012.03.22. 17:02 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
mondom, amúgy elvileg alapból több körre megmarad a glow!

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Glow
HozzászólásElküldve:2012.03.22. 17:05 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
nem.
mikor így csináltam köv körre eltünt:
Kód:
 case 9:
 {
 set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,255,0, 0,kRenderNormal,25)
 ColorChat(id, RED, "^x04[Menu] ^x03Piros burokba oltoztel!")
 

mondjuk gungamera csináltam lehet azért tünt el. de hallod akk elég a plugin_init-e berakni?

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [15 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole