hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 03:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 228 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 228 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Láda dropp
HozzászólásElküldve: 2020.12.23. 19:09 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 453
Megköszönt másnak: 106 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sziasztok azt hogyan tudnám megoldani,hogy PL:Stattraktool-ra esély legyen a kinyitására hogy droppol a földre egy ládát akkor mennyi esélye legyen annak,hogy StattrakTool-t nyitok és még azt,hogyha megölök valakit és droppol a földre ládát csak én tudjam felvenni
köszönöm a segítséget
  1. public TalalLada(id)
  2. {
  3.     new iRandom;
  4.     iRandom = random_num(1, 15)
  5.     switch(random_num(0, 5))
  6.     {
  7.         case 0:
  8.         {
  9.             g_Tools[0][id]++
  10.             client_print_color(0, print_team_default, "^3%s^1 Játékos: ^3%s^1 | ^1Talált egy ^4Stattrak Toolt^1-t ^4Karácsonyi Dobozból^1", PREFIX, name[id], g_Tools[0])
  11.         }
  12.         case 1:
  13.         {
  14.             g_dollar[id] += iRandom
  15.             client_print_color(0, print_team_default, "^3%s^1 Játékos: ^3%s^1 | ^1Talált egy ^4+%d Dollár-t^1 ^4Karácsonyi Dobozból^1", PREFIX, name[id], iRandom)
  16.         }
  17.         case 2:
  18.         {
  19.             g_Tools[1][id]++
  20.             client_print_color(0, print_team_default, "^3%s^1 Játékos: ^3%s^1 | ^1Talált egy ^4Névcédulát^1-t ^4Karácsonyi Dobozból^1", PREFIX, name[id], g_Tools[1])
  21.         }
  22.         case 3:
  23.         {
  24.             message_begin(MSG_ONE, gmsg_SetFOV, {0,0,0}, id)
  25.             write_byte(180)
  26.             message_end()
  27.             client_print_color(0, print_team_default, "^4%s^1 Játékos: ^3%s^1 | ^1Talált egy ^4+%d Drogo-t^1 ^4Karácsonyi Dobozból^1", PREFIX, name[id])
  28.             }
  29.         case 4:
  30.         {
  31.             entity_set_float(id, EV_FL_health, entity_get_float(id, EV_FL_health)+25.0 );
  32.             client_print_color(0, print_team_default, "^4%s^1 Játékos: ^3%s^1 | ^1Talált egy ^4+%d +25 HP-t^1 ^4Karácsonyi Dobozból^1", PREFIX, name[id])
  33.         }
  34.     }
  35.    
  36.    
  37. }
  38. public logevent_round_start()
  39. {
  40.     new hkt = FM_NULLENT;
  41.     while ( ( hkt = fm_find_ent_by_class( hkt, "caseasd") ) )
  42.     {
  43.         engfunc( EngFunc_RemoveEntity, hkt );
  44.     }  
  45. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Láda dropp
HozzászólásElküldve: 2020.12.23. 22:22 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Az elsőt részhez lehet én vagyok a hülye, de nem értem mit szeretnél..
A második résznél pedig annyi a dolgod, hogy amikor hozod létre a droppot a földre, akkor beállítod például a pev_impulseot a játékos azonosítójára:

  1. set_pev(iEntity, pev_impulse, iKiller);

És amikor felvenné valaki a ládát akkor ellenőrzöd, hogy a személy azonosítója egyenlő-e a pev_impulseban levővel. Ha igen, megkapja a ládát, ha nem akkor return.
  1. if(pev(iEntity, pev_impulse) != iId) {
  2.         return;
  3. }
  4.  
  5. // Ez után jön, hogy megkapja a ládát

Ők köszönték meg Dooz nek ezt a hozzászólást: DaffikiD (2020.12.24. 12:04)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Láda dropp
HozzászólásElküldve: 2020.12.24. 12:04 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 453
Megköszönt másnak: 106 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Köszönöm.
első pedig ugye van a StattrakTool a ládában és annak legyen egy xy esélye a ládából való kinyitásra,hogy mennyi esélye van annak,hogy én a StattrakTool-t fogom kinyitni
+a dobdobas és ForwardTouch hátha ez is egy kis segítség ugymond
  1. public dropdobas()
  2. {  
  3.     new victim = read_data( 2 );
  4.    
  5.     static Float:origin[ 3 ];
  6.     pev( victim, pev_origin, origin );
  7.    
  8.     new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
  9.     origin[ 2 ] -= 36;
  10.     engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin );
  11.    
  12.     if( !pev_valid( ent ) )
  13.     {
  14.         return PLUGIN_HANDLED;
  15.     }
  16.     set_pev(ent, pev_classname, "caseasd")
  17.     entity_set_model(ent, "models/news1/caseasd.mdl")
  18.     dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent );
  19.     set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX );
  20.     set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE );
  21.     engfunc( EngFunc_SetSize, ent, Float:{ -23.160000, -13.660000, -0.050000 }, Float:{ 11.470000, 12.780000, 6.720000 } );
  22.     engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent );
  23.    
  24.     return PLUGIN_HANDLED;
  25. }
  26. public ForwardTouch( ent, id )
  27. {
  28.     if(pev_valid(ent))
  29.     {
  30.         new classname[ 32 ];
  31.         pev( ent, pev_classname, classname, charsmax( classname ) );
  32.        
  33.         if( !equal( classname, "caseasd") )
  34.         {
  35.             return FMRES_IGNORED;
  36.         }
  37.         new szName[32];
  38.         get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
  39.        
  40.         TalalLada(id);
  41.        
  42.         engfunc( EngFunc_RemoveEntity, ent );
  43.     }
  44.     return FMRES_IGNORED;
  45. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole