hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 214 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 214 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Zene a páylán.
HozzászólásElküldve: 2021.01.18. 19:38 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2021.01.08. 18:25
Hozzászólások: 273
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Sziasztok.
Keresnék 1 olyan plugint ami a pálya elejétől-végéig zene szól, jelen esetben 30 percről van szó.
Köszönöm.

_________________
Kép
FÓRUM


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zene a páylán.
HozzászólásElküldve: 2021.01.18. 20:04 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Össze googleztam egy plugint. Remélem működik. tesi.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "author"
  7.  
  8.  
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12.     client_cmd(0, "spk mappa1/valami.wav")
  13.     client_cmd(0, "mp3 play mappa1/valami.mp3")
  14. }
  15. public plugin_precache()
  16. {
  17.     precache_sound("mappa1/valami.wav")
  18.     precache_sound("mappa1/valami.mp3")
  19. }
  20. public plugin_end() {
  21.     client_cmd(0, "stopsound")
  22. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zene a páylán.
HozzászólásElküldve: 2021.01.19. 14:26 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2021.01.08. 18:25
Hozzászólások: 273
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Pika írta:
Össze googleztam egy plugint. Remélem működik. tesi.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "author"
  7.  
  8.  
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12.     client_cmd(0, "spk mappa1/valami.wav")
  13.     client_cmd(0, "mp3 play mappa1/valami.mp3")
  14. }
  15. public plugin_precache()
  16. {
  17.     precache_sound("mappa1/valami.wav")
  18.     precache_sound("mappa1/valami.mp3")
  19. }
  20. public plugin_end() {
  21.     client_cmd(0, "stopsound")
  22. }



Nem működik.
Meg próbáltam először 192Kb/s- os zenével, nem volt jó utánna 112kb/s-os bitsebességű zenével(amit támogat) de úgy sem szólal meg semmi.

_________________
Kép
FÓRUM


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zene a páylán.
HozzászólásElküldve: 2021.01.19. 14:31 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
Hozzászólások: 140
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Idézet:
Nem működik.
Meg próbáltam először 192Kb/s- os zenével, nem volt jó utánna 112kb/s-os bitsebességű zenével(amit támogat) de úgy sem szólal meg semmi.


Szia.
Pedig működnie kéne, csatolnád az általad szerkesztett forráskódot?

Megjegyzés: A hangfájl nevének nem szabad tartalmaznia ékezetet.

_________________
[ExTasY] Super Deathmatch [SENTRY GUN] [Soon]

ExTasY Zombie Mutation
217.144.54.193:27057
Facebook
Discord

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zene a páylán.
HozzászólásElküldve: 2021.01.19. 14:48 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2021.01.08. 18:25
Hozzászólások: 273
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
DexoN írta:
Idézet:
Nem működik.
Meg próbáltam először 192Kb/s- os zenével, nem volt jó utánna 112kb/s-os bitsebességű zenével(amit támogat) de úgy sem szólal meg semmi.


Szia.
Pedig működnie kéne, csatolnád az általad szerkesztett forráskódot?

Megjegyzés: A hangfájl nevének nem szabad tartalmaznia ékezetet.


  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "author"
  7.  
  8.  
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12.     client_cmd(0, "spk TwixX_QS/")
  13.     client_cmd(0, "mp3 play TwixX_QS/")
  14. }
  15. public plugin_precache()
  16. {
  17.     precache_sound("TwixX_QS/")
  18.     precache_sound("TwixX_QS/")
  19. }
  20. public plugin_end() {
  21.     client_cmd(0, "stopsound")
  22. }

_________________
Kép
FÓRUM


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zene a páylán.
HozzászólásElküldve: 2021.01.19. 15:14 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
Hozzászólások: 140
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Idézet:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "author"
  7.  
  8. public plugin_init() {
  9.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  10.     client_cmd(0, "spk TwixX_QS/")
  11.     client_cmd(0, "mp3 play TwixX_QS/")
  12. }
  13.  
  14. public plugin_precache()
  15. {
  16.     precache_sound("TwixX_QS/")
  17.     precache_sound("TwixX_QS/")
  18. }
  19.  
  20. public plugin_end() {
  21.     client_cmd(0, "stopsound")
  22. }


1.
A public plugin_init-ben tisztelt Pika azért adott meg 2 parancsot, mert azok 2 különböző kiterjesztésű fájl lejátszására szolgálnak.
Tehát, ha a hangfájlod kiterjesztése:
.wav, akkor
Kód:
client_cmd(0, "spk mappa1/valami.wav")

.mp3, akkor
Kód:
client_cmd(0, "mp3 play mappa1/valami.mp3")

Mind a kettő esetnél ki kell írnod a fájl teljes útvonalát (beleértve a kiterjesztést is) a sound mappán belül.

2.
A public plugin_precache-nél feleslegesen írtad le kétszer ugyanazt, ez nem fog semmit sem csinálni, itt is a kiterjesztéssel együtt kell beírni 1 hangfájlt csak 1x a függvényhez.
Tehát, ha a hangfájlod kiterjesztése:
.wav, akkor
Kód:
precache_sound("mappa1/valami.wav")

.mp3, akkor
Kód:
precache_sound("mappa1/valami.mp3")


Végül, például ha a hangfájlod neve fortnite.mp3, mappád neve pedig TwixX_QS
Akkor:

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "author"
  7.  
  8. public plugin_init(){
  9.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  10.     client_cmd(0, "mp3 play TwixX_QS/fortnite.mp3")
  11. }
  12. public plugin_precache(){
  13.     precache_sound("TwixX_QS/fortnite.mp3")
  14. }
  15. public plugin_end() {
  16.     client_cmd(0, "stopsound")
  17. }

_________________
[ExTasY] Super Deathmatch [SENTRY GUN] [Soon]

ExTasY Zombie Mutation
217.144.54.193:27057
Facebook
Discord

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zene a páylán.
HozzászólásElküldve: 2021.01.19. 16:04 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2021.01.08. 18:25
Hozzászólások: 273
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
DexoN írta:
Idézet:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "author"
  7.  
  8. public plugin_init() {
  9.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  10.     client_cmd(0, "spk TwixX_QS/")
  11.     client_cmd(0, "mp3 play TwixX_QS/")
  12. }
  13.  
  14. public plugin_precache()
  15. {
  16.     precache_sound("TwixX_QS/")
  17.     precache_sound("TwixX_QS/")
  18. }
  19.  
  20. public plugin_end() {
  21.     client_cmd(0, "stopsound")
  22. }


1.
A public plugin_init-ben tisztelt Pika azért adott meg 2 parancsot, mert azok 2 különböző kiterjesztésű fájl lejátszására szolgálnak.
Tehát, ha a hangfájlod kiterjesztése:
.wav, akkor
Kód:
client_cmd(0, "spk mappa1/valami.wav")

.mp3, akkor
Kód:
client_cmd(0, "mp3 play mappa1/valami.mp3")

Mind a kettő esetnél ki kell írnod a fájl teljes útvonalát (beleértve a kiterjesztést is) a sound mappán belül.

2.
A public plugin_precache-nél feleslegesen írtad le kétszer ugyanazt, ez nem fog semmit sem csinálni, itt is a kiterjesztéssel együtt kell beírni 1 hangfájlt csak 1x a függvényhez.
Tehát, ha a hangfájlod kiterjesztése:
.wav, akkor
Kód:
precache_sound("mappa1/valami.wav")

.mp3, akkor
Kód:
precache_sound("mappa1/valami.mp3")


Végül, például ha a hangfájlod neve fortnite.mp3, mappád neve pedig TwixX_QS
Akkor:

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "author"
  7.  
  8. public plugin_init(){
  9.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  10.     client_cmd(0, "mp3 play TwixX_QS/fortnite.mp3")
  11. }
  12. public plugin_precache(){
  13.     precache_sound("TwixX_QS/fortnite.mp3")
  14. }
  15. public plugin_end() {
  16.     client_cmd(0, "stopsound")
  17. }


..... :)


Buta nem vagyok nem csak a mappa nevét kapta meg a kód.
A teljes forrás így nézne ki:
  1. client_cmd(0, "spk TwixX_QS/TwixX_Full_zene.mp3")
  2.     client_cmd(0, "mp3 play TwixX_QS/TwixX_Full_zene.mp3")

De sajna akkor sem, és szerintem hogy 2x bele írtam ugyan azt nem szabadnak befolyásolni a plugin működését.

_________________
Kép
FÓRUM


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zene a páylán.
HozzászólásElküldve: 2021.01.19. 16:04 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
DexoN írta:
Szia.
Pedig működnie kéne, csatolnád az általad szerkesztett forráskódot?

Megjegyzés: A hangfájl nevének nem szabad tartalmaznia ékezetet.


Nem működhet, mert plugin_init lefutáskor még nincs egy kliens sem csatlakozva állapotban, később csatlakozókra sem érvényes. A plugin_end-nél pedig már nem jut el a klienshez, ott max a memóriában tárolhatsz valamit a következő plugin_init-ig az új páyára.
A kért módszer nem megvalósítható ilyen módon, mivel ha valaki nem mapváltásnál van fent akkor neki később kezdődik a zene és nem szól végig, így mindig csak a végét hallaná ha épp későn csatlakozik.
Ha ez nem gond akkor így menni fog. Csak azt használd amilyen formátumú hangod van a parancsokból!

Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

// MP3 hanghoz, ha WAV-ot használsz kommenteld ki két // jellel!
#define MP3

#if !defined MP3
   new sSound[32] = "mappa1/valami.wav"
#else
   new sSound[32] = "mappa1/valami.mp3"
#endif

public plugin_init()
{
   register_plugin("A zene az jó", "0.1", "HLmod Forum");
   register_forward(FM_ChangeLevel, "changelevel_forward");
}

public plugin_precache()
{
   #if defined MP3
   precache_sound(sSound);
   #else
   precache_generic(sSound);
   #endif
}

// Csatlakozás után
public client_putinserver(id)
{
   if(is_user_bot(id))
      return

   #if !defined MP3
   client_cmd(0, "spk %s", remove_quotes(sSound));
   #else
   client_cmd(0, "mp3 play %s", remove_quotes(sSound));
   #endif
}

// Pályaváltáskor (menüből és időlejáratkor is lefut)
public changelevel_forward()
{
   #if !defined MP3
   client_cmd(0, "stopsound");
   #else
   client_cmd(0, "mp3 stop");
   #endif

   return FMRES_IGNORED;
}






1. pont így igaz.

2. pont: mp3 fájlt nem kell hangként precachelni, elég precache_generic-el.
Hangfájlok precache limit 511, generic limitje pedig 4096
WAV formátumot persze muszáj hangként kezelni.

Kiegészítésképp a "stopsound" nem állít meg mp3 hangot, arra az "mp3 stop" parancs szükséges.

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: Pika (2021.01.19. 19:11)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zene a páylán.
HozzászólásElküldve: 2021.01.19. 16:12 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2021.01.08. 18:25
Hozzászólások: 273
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
regener írta:
DexoN írta:
Szia.
Pedig működnie kéne, csatolnád az általad szerkesztett forráskódot?

Megjegyzés: A hangfájl nevének nem szabad tartalmaznia ékezetet.


Nem működhet, mert plugin_init lefutáskor még nincs egy kliens sem csatlakozva állapotban, később csatlakozókra sem érvényes. A plugin_end-nél pedig már nem jut el a klienshez, ott max a memóriában tárolhatsz valamit a következő plugin_init-ig az új páyára.
A kért módszer nem megvalósítható ilyen módon, mivel ha valaki nem mapváltásnál van fent akkor neki később kezdődik a zene és nem szól végig, így mindig csak a végét hallaná ha épp későn csatlakozik.
Ha ez nem gond akkor így menni fog. Csak azt használd amilyen formátumú hangod van a parancsokból!

Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

// MP3 hanghoz, ha WAV-ot használsz kommenteld ki két // jellel!
#define MP3

#if !defined MP3
   new sSound[32] = "mappa1/valami.wav"
#else
   new sSound[32] = "mappa1/valami.mp3"
#endif

public plugin_init()
{
   register_plugin("A zene az jó", "0.1", "HLmod Forum");
   register_forward(FM_ChangeLevel, "changelevel_forward");
}

public plugin_precache()
{
   #if defined MP3
   precache_sound(sSound);
   #else
   precache_generic(sSound);
   #endif
}

// Csatlakozás után
public client_putinserver(id)
{
   if(is_user_bot(id))
      return

   #if !defined MP3
   client_cmd(0, "spk %s", remove_quotes(sSound));
   #else
   client_cmd(0, "mp3 play %s", remove_quotes(sSound));
   #endif
}

// Pályaváltáskor (menüből és időlejáratkor is lefut)
public changelevel_forward()
{
   #if !defined MP3
   client_cmd(0, "stopsound");
   #else
   client_cmd(0, "mp3 stop");
   #endif

   return FMRES_IGNORED;
}






1. pont így igaz.

2. pont: mp3 fájlt nem kell hangként precachelni, elég precache_generic-el.
Hangfájlok precache limit 511, generic limitje pedig 4096
WAV formátumot persze muszáj hangként kezelni.

Kiegészítésképp a "stopsound" nem állít meg mp3 hangot, arra az "mp3 stop" parancs szükséges.


Nem sikerült lefordítani


Csatolmányok:
ii.jpg
ii.jpg [ 432.63 KiB | Megtekintve 1092 alkalommal ]

_________________
Kép
FÓRUM
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zene a páylán.
HozzászólásElküldve: 2021.01.19. 16:17 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2021.01.08. 18:25
Hozzászólások: 273
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
kajlakaki01 írta:
regener írta:
DexoN írta:
Szia.
Pedig működnie kéne, csatolnád az általad szerkesztett forráskódot?

Megjegyzés: A hangfájl nevének nem szabad tartalmaznia ékezetet.


Nem működhet, mert plugin_init lefutáskor még nincs egy kliens sem csatlakozva állapotban, később csatlakozókra sem érvényes. A plugin_end-nél pedig már nem jut el a klienshez, ott max a memóriában tárolhatsz valamit a következő plugin_init-ig az új páyára.
A kért módszer nem megvalósítható ilyen módon, mivel ha valaki nem mapváltásnál van fent akkor neki később kezdődik a zene és nem szól végig, így mindig csak a végét hallaná ha épp későn csatlakozik.
Ha ez nem gond akkor így menni fog. Csak azt használd amilyen formátumú hangod van a parancsokból!

Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

// MP3 hanghoz, ha WAV-ot használsz kommenteld ki két // jellel!
#define MP3

#if !defined MP3
   new sSound[32] = "mappa1/valami.wav"
#else
   new sSound[32] = "mappa1/valami.mp3"
#endif

public plugin_init()
{
   register_plugin("A zene az jó", "0.1", "HLmod Forum");
   register_forward(FM_ChangeLevel, "changelevel_forward");
}

public plugin_precache()
{
   #if defined MP3
   precache_sound(sSound);
   #else
   precache_generic(sSound);
   #endif
}

// Csatlakozás után
public client_putinserver(id)
{
   if(is_user_bot(id))
      return

   #if !defined MP3
   client_cmd(0, "spk %s", remove_quotes(sSound));
   #else
   client_cmd(0, "mp3 play %s", remove_quotes(sSound));
   #endif
}

// Pályaváltáskor (menüből és időlejáratkor is lefut)
public changelevel_forward()
{
   #if !defined MP3
   client_cmd(0, "stopsound");
   #else
   client_cmd(0, "mp3 stop");
   #endif

   return FMRES_IGNORED;
}






1. pont így igaz.

2. pont: mp3 fájlt nem kell hangként precachelni, elég precache_generic-el.
Hangfájlok precache limit 511, generic limitje pedig 4096
WAV formátumot persze muszáj hangként kezelni.

Kiegészítésképp a "stopsound" nem állít meg mp3 hangot, arra az "mp3 stop" parancs szükséges.


Nem sikerült lefordítani


SorrY!
Elbaxtam a kimásolást xd
De viszont most se szól!

_________________
Kép
FÓRUM


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole