hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 21:15



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 205 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 205 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2021.01.21. 17:09 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 453
Megköszönt másnak: 106 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sziasztok mikor awpt veszel és ki írja hogy 4v4től nem dobja vissza a fegyvermenüt és ha be írom /guns akkor a kis fegyókba dob bele
köszönöm a segítséget
  1. public fegyverad(id)
  2. {
  3.     if(!is_user_alive(id))
  4.     {
  5.         return PLUGIN_HANDLED;
  6.     }
  7.     g_Awps[TE] = 0;
  8.     g_Awps[CT] = 0;
  9.     g_iEnemiesKilled[id] = 0;
  10.     g_KivalasztottFegyver[id] = 0;
  11.     strip_user_weapons(id);
  12.     set_task(0.5, "Give_Defaults", id);
  13.     fegyvermenu(id);
  14.    
  15.     return PLUGIN_HANDLED;
  16. }
  17. public Give_Defaults(id)
  18. {
  19.     give_item(id, "weapon_flashbang");
  20.     give_item(id, "weapon_flashbang");
  21.     give_item(id, "weapon_knife");
  22.     give_item(id, "item_assaultsuit");
  23.        
  24.     if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  25.         give_item(id, "item_thighpack");
  26. }
  27. public cmdGuns(id)
  28. {
  29.     if(!is_user_connected(id))
  30.         return;
  31.        
  32.     if(!is_user_alive(id))
  33.         return;
  34.        
  35.     if(g_KivalasztottFegyver[id] == 0)
  36.         fegyvermenu(id);
  37.     else if(g_KivalasztottFegyver[id] == 1)
  38.         kisfegyverek(id);
  39.     else   
  40.         return;
  41.        
  42.     return;
  43. }
  44.  
  45. public fegyvermenu(id)
  46. {
  47.     if(g_KivalasztottFegyver[id] < 1)
  48.     {
  49.    
  50.        
  51.        
  52.         new cim[121]
  53.         format(cim, charsmax(cim), "\y%s \r- \dElsődleges Fegyver", Prefix);
  54.         new menu = menu_create(cim, "fegyo_h")
  55.        
  56.         menu_additem(menu, "M4A1", "2",0)
  57.         menu_additem(menu, "AK47", "1",0)
  58.         menu_additem(menu, "AWP", "3",0)
  59.         menu_additem(menu, "FAMAS", "4",0)
  60.         menu_additem(menu, "P90", "5",0)
  61.         menu_additem(menu, "M3", "6",0)
  62.         menu_additem(menu, "GALIL", "7",0)
  63.         menu_additem(menu, "MP5", "8",0)
  64.         menu_additem(menu, "SCOUT", "9",0)
  65.        
  66.         menu_display(id, menu)
  67.     }
  68. }
  69.  
  70. public fegyo_h(id, menu, item)
  71. {
  72.    
  73.     if(item == MENU_EXIT)
  74.     {
  75.         menu_destroy(menu)
  76.         return
  77.     }
  78.    
  79.     new data[9], szName[64]
  80.     new access, callback
  81.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  82.     new key = str_to_num(data)
  83.    
  84.     g_KivalasztottFegyver[id] = 1;
  85.    
  86.     switch(key)
  87.     {
  88.         case 1:{
  89.             kisfegyverek(id)
  90.             give_item(id, "weapon_ak47")
  91.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 120)
  92.         }
  93.         case 2: {
  94.             kisfegyverek(id)
  95.             give_item(id, "weapon_m4a1")
  96.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 120)
  97.         }
  98.         case 3:
  99.         {
  100.             new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  101.             new Players[32], iNum;
  102.             new tt_num = 0;
  103.             new ct_num = 0;
  104.             get_players(Players, iNum, "ch");
  105.             for(new i=0;i<iNum;i++)
  106.             {
  107.                 if(cs_get_user_team(Players[i])==CS_TEAM_T)
  108.                 {tt_num++;}
  109.                 else if(cs_get_user_team(Players[i])==CS_TEAM_CT)
  110.                 {
  111.                     ct_num++;
  112.                 }
  113.             }
  114.             if (tt_num >=4 && ct_num >= 4)
  115.             {
  116.                 if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  117.                 {
  118.                     if(g_Awps[CT] < 2)
  119.                     {
  120.                        
  121.                         kisfegyverek(id)
  122.                         give_item(id, "weapon_awp")
  123.                         cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 120)
  124.                         client_print_color(id, print_team_default, "^3[^3PornHub+18^4]^1 Kaptál egy ^3AWP^1 fegyvert!");
  125.                         g_Awps[CT]++;
  126.                     }
  127.                     else
  128.                     {
  129.                         client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  130.                         fegyvermenu(id);
  131.                     }
  132.                 }
  133.                 if(userTeam == CS_TEAM_T)
  134.                 {
  135.                     if(g_Awps[TE] < 2)
  136.                     {
  137.                        
  138.                         kisfegyverek(id)
  139.                         give_item(id, "weapon_awp")
  140.                         cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 120)
  141.                         client_print_color(id, print_team_default, "^3[^3PornHub+18^4]^1 Kaptál egy ^3AWP^1 fegyvert!");
  142.                         g_Awps[TE]++;
  143.                     }
  144.                     else
  145.                     {
  146.                         client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  147.                         fegyvermenu(id);
  148.                     }
  149.                 }
  150.             }
  151.             else
  152.             {
  153.                 client_print(id, print_center, "Csak 4vs4-től választhatod az AWP csomagot!");
  154.             }
  155.            
  156.         }
  157.         case 4: {
  158.             kisfegyverek(id)
  159.             give_item(id, "weapon_famas")
  160.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
  161.         }
  162.         case 5: {
  163.             kisfegyverek(id)
  164.             give_item(id, "weapon_p90")
  165.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_P90, 90)
  166.         }
  167.         case 6: {
  168.             kisfegyverek(id)
  169.             give_item(id, "weapon_m3")
  170.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3, 90)
  171.         }
  172.         case 7: {
  173.             kisfegyverek(id)
  174.             give_item(id, "weapon_galil")
  175.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL,90)
  176.         }
  177.         case 8: {
  178.             kisfegyverek(id)
  179.             give_item(id, "weapon_mp5navy")
  180.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY,90)
  181.         }
  182.         case 9: {
  183.             kisfegyverek(id)
  184.             give_item(id, "weapon_scout")
  185.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT,90)
  186.    
  187.         }
  188.     }
  189. }
  190.  
  191. public kisfegyverek(id)
  192. {
  193.     if(g_KivalasztottFegyver[id] < 2)
  194.     {
  195.         new cim[121]
  196.         format(cim, charsmax(cim),  "\y%s \r- \dMásodlagos Fegyver",Prefix);
  197.         new menu = menu_create(cim, "kis_h")
  198.        
  199.         menu_additem(menu, "DEAGLE", "1",0)
  200.         menu_additem(menu, "USP", "2",0)
  201.         menu_additem(menu, "GLOCK", "3",0)
  202.        
  203.        
  204.         menu_display(id, menu)
  205.     }
  206. }
  207.  
  208. public kis_h(id, menu, item){
  209.    
  210.     if(item == MENU_EXIT)
  211.     {
  212.         menu_destroy(menu)
  213.         return
  214.     }
  215.    
  216.     new data[9], szName[64]
  217.     new access, callback
  218.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  219.     new key = str_to_num(data)
  220.    
  221.     g_KivalasztottFegyver[id] = 2;
  222.    
  223.     switch(key)
  224.     {
  225.         case 1:
  226.         {
  227.             give_item(id, "weapon_deagle")
  228.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 90)
  229.             give_item(id, "weapon_hegrenade");
  230.         }
  231.         case 2:
  232.         {
  233.             give_item(id, "weapon_usp")
  234.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 90)
  235.             give_item(id, "weapon_hegrenade");
  236.         }
  237.         case 3:
  238.         {
  239.             give_item(id, "weapon_glock18")
  240.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 90)
  241.             give_item(id, "weapon_hegrenade");
  242.         }
  243.                  
  244.     }
  245. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2021.01.21. 18:21 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.11.03. 22:00
Hozzászólások: 346
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
  1. public fegyverad(id)
  2. {
  3.     if(!is_user_alive(id))
  4.     {
  5.         return PLUGIN_HANDLED;
  6.     }
  7.     g_iEnemiesKilled[id] = 0;
  8.     g_KivalasztottFegyver[id] = 0;
  9.     strip_user_weapons(id);
  10.     set_task(0.5, "Give_Defaults", id);
  11.     fegyvermenu(id);
  12.    
  13.     return PLUGIN_HANDLED;
  14. }
  15. public Give_Defaults(id)
  16. {
  17.     give_item(id, "weapon_flashbang");
  18.     give_item(id, "weapon_flashbang");
  19.     give_item(id, "weapon_knife");
  20.     give_item(id, "item_assaultsuit");
  21.        
  22.     if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  23.         give_item(id, "item_thighpack");
  24. }
  25. public cmdGuns(id)
  26. {
  27.     if(!is_user_connected(id))
  28.         return;
  29.        
  30.     if(!is_user_alive(id))
  31.         return;
  32.        
  33.     if(g_KivalasztottFegyver[id] == 0)
  34.         fegyvermenu(id);
  35.     else if(g_KivalasztottFegyver[id] == 1)
  36.         kisfegyverek(id);
  37.     else   
  38.         return;
  39.        
  40.     return;
  41. }
  42.  
  43. public fegyvermenu(id)
  44. {
  45.     if(g_KivalasztottFegyver[id] < 1)
  46.     {
  47.    
  48.        
  49.        
  50.         new cim[121]
  51.         format(cim, charsmax(cim), "\y%s \r- \dElsĹ‘dleges Fegyver", Prefix);
  52.         new menu = menu_create(cim, "fegyo_h")
  53.        
  54.         menu_additem(menu, "M4A1", "2",0)
  55.         menu_additem(menu, "AK47", "1",0)
  56.         menu_additem(menu, "AWP", "3",0)
  57.         menu_additem(menu, "FAMAS", "4",0)
  58.         menu_additem(menu, "P90", "5",0)
  59.         menu_additem(menu, "M3", "6",0)
  60.         menu_additem(menu, "GALIL", "7",0)
  61.         menu_additem(menu, "MP5", "8",0)
  62.         menu_additem(menu, "SCOUT", "9",0)
  63.        
  64.         menu_display(id, menu)
  65.     }
  66. }
  67.  
  68. public fegyo_h(id, menu, item)
  69. {
  70.    
  71.     if(item == MENU_EXIT)
  72.     {
  73.         menu_destroy(menu)
  74.         return
  75.     }
  76.    
  77.     new data[9], szName[64]
  78.     new access, callback
  79.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  80.     new key = str_to_num(data)
  81.    
  82.     g_KivalasztottFegyver[id] = 1;
  83.    
  84.     switch(key)
  85.     {
  86.         case 1:{
  87.             kisfegyverek(id)
  88.             give_item(id, "weapon_ak47")
  89.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 120)
  90.         }
  91.         case 2: {
  92.             kisfegyverek(id)
  93.             give_item(id, "weapon_m4a1")
  94.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 120)
  95.         }
  96.         case 3: {
  97.             kisfegyverek(id)
  98.             give_item(id, "weapon_awp")
  99.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 120)
  100.         }
  101.         case 4: {
  102.             kisfegyverek(id)
  103.             give_item(id, "weapon_famas")
  104.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
  105.         }
  106.         case 5: {
  107.             kisfegyverek(id)
  108.             give_item(id, "weapon_p90")
  109.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_P90, 90)
  110.         }
  111.         case 6: {
  112.             kisfegyverek(id)
  113.             give_item(id, "weapon_m3")
  114.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3, 90)
  115.         }
  116.         case 7: {
  117.             kisfegyverek(id)
  118.             give_item(id, "weapon_galil")
  119.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL,90)
  120.         }
  121.         case 8: {
  122.             kisfegyverek(id)
  123.             give_item(id, "weapon_mp5navy")
  124.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY,90)
  125.         }
  126.         case 9: {
  127.             kisfegyverek(id)
  128.             give_item(id, "weapon_scout")
  129.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT,90)
  130.    
  131.         }
  132.     }
  133. }
  134.  
  135. public kisfegyverek(id)
  136. {
  137.     if(g_KivalasztottFegyver[id] < 2)
  138.     {
  139.         new cim[121]
  140.         format(cim, charsmax(cim),  "\y%s \r- \dMásodlagos Fegyver",Prefix);
  141.         new menu = menu_create(cim, "kis_h")
  142.        
  143.         menu_additem(menu, "DEAGLE", "1",0)
  144.         menu_additem(menu, "USP", "2",0)
  145.         menu_additem(menu, "GLOCK", "3",0)
  146.        
  147.        
  148.         menu_display(id, menu)
  149.     }
  150. }
  151.  
  152. public kis_h(id, menu, item){
  153.    
  154.     if(item == MENU_EXIT)
  155.     {
  156.         menu_destroy(menu)
  157.         return
  158.     }
  159.    
  160.     new data[9], szName[64]
  161.     new access, callback
  162.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  163.     new key = str_to_num(data)
  164.    
  165.     g_KivalasztottFegyver[id] = 2;
  166.    
  167.     switch(key)
  168.     {
  169.         case 1:
  170.         {
  171.             give_item(id, "weapon_deagle")
  172.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 90)
  173.             give_item(id, "weapon_hegrenade");
  174.         }
  175.         case 2:
  176.         {
  177.             give_item(id, "weapon_usp")
  178.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 90)
  179.             give_item(id, "weapon_hegrenade");
  180.         }
  181.         case 3:
  182.         {
  183.             give_item(id, "weapon_glock18")
  184.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 90)
  185.             give_item(id, "weapon_hegrenade");
  186.         }
  187.                  
  188.     }
  189. }

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2021.01.21. 20:22 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Kérdések fórum, nem igazán adtál neki választ csak idebasztad a javított kódot ami nem tudom miért javított mert nekem olyan mintha kiszedted volna az awp limitet csak. Itt tartunk még mindig lol.

Itt van ez példának a forrásból.

  1. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  2.                         fegyvermenu(id);


Meg kell hívnod a fegyvermenu függvényt.

Ez van most jelenleg:
  1. {
  2.                 client_print(id, print_center, "Csak 4vs4-től választhatod az AWP csomagot!");
  3.             }


Ez kéne helyette.
  1. {
  2.                 client_print(id, print_center, "Csak 4vs4-től választhatod az AWP csomagot!");
  3.                 fegyvermenu(id);
  4.             }


Tehát ha nincs 4v4, akkor visszadobja az elejére. Újra megnyitja a fegyvermenüt.

A /guns parancs pedig szerintem azért nem működik olyankor, mert tovább lép a handlerbe, és ott megkapja ezt az értéket: g_KivalasztottFegyver[id] = 1; ezért az elsődleges fegyver már kivan választva. De ez nem biztos csak tipp.

Amit itt ellenőriz:
  1. if(g_KivalasztottFegyver[id] == 0)
  2.         fegyvermenu(id);
  3.     else if(g_KivalasztottFegyver[id] == 1)
  4.         kisfegyverek(id);


Azt nem tudom, hogy ez a cmdGUns fgv melyik parancshoz van kötve, de gondolom a /guns hoz.
Úgy is a kisfegyverekhez dob, ha már 2 ember kiválasztotta az awp-t és rányomsz az AWP-re? Mert szerintem ezeknél az else ágaknál akkor nullázni kéne a kiválasztott fegyvert. De javítson valaki lehet hülyeséget írok.

Ők köszönték meg Pika nek ezt a hozzászólást: DaffikiD (2021.03.18. 08:44)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole