hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 12:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 268 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 267 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2021.02.17. 19:55 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Üdv!
Az alábbi SMA-t szeretném, ha valaki átírná úgy,
hogy ne HUD-ba, hanem CHAT-be írja ki ezt a 2 üzenetet:

- WARUMP_START
- WARUMP_END

SMA:
  1. /*
  2.    Fordította: BBk
  3. */
  4.  
  5. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  6.  
  7. #include <amxmodx>
  8. #include <amxmisc>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Simple Knife Warump"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "Sn!ff3r"
  13.  
  14. #define TASKID 1234
  15.  
  16. new hudtimer, cvar, hudhandler, mp_freezetime, value
  17.  
  18. public plugin_init()
  19. {
  20.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21.        
  22.     register_message(get_user_msgid("TextMsg") ,"message_TextMsg") 
  23.    
  24.     register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")
  25.    
  26.     register_dictionary("simple_warmup.txt")
  27.    
  28.     cvar = register_cvar("warmup_timer", "60")
  29.    
  30.     hudhandler = CreateHudSyncObj()
  31. }
  32.  
  33. public plugin_cfg()
  34. {
  35.     mp_freezetime = get_cvar_pointer("mp_freezetime")
  36.    
  37.     set_task(10.0, "read_vars")
  38. }
  39.  
  40. public read_vars()
  41. {  
  42.     value = get_pcvar_num(mp_freezetime)
  43. }
  44.  
  45. public message_TextMsg(const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity)
  46. {  
  47.     static message[64]
  48.     get_msg_arg_string(2, message, charsmax(message))
  49.    
  50.     if(equal(message, "#Game_Commencing"))
  51.     {
  52.         hudtimer = get_pcvar_num(cvar)
  53.        
  54.         if(hudtimer == -1)
  55.             return
  56.        
  57.         formatex(message, charsmax(message), "%L", LANG_PLAYER, "WARUMP_START")
  58.         set_msg_arg_string(2, message)
  59.        
  60.         set_task(1.0, "restart", TASKID, _, _, "b")    
  61.         set_pcvar_num(mp_freezetime, 0)    
  62.     }
  63.     if(equal(message, "#Game_will_restart_in"))
  64.     {
  65.         formatex(message, charsmax(message), "%L", LANG_PLAYER, "WARUMP_END")  
  66.         set_msg_arg_string(2, message)
  67.     }
  68. }
  69.  
  70. public restart()
  71. {          
  72.     if(hudtimer <= 0)
  73.     {
  74.         remove_task(TASKID)
  75.         set_cvar_num("sv_restartround", 1)
  76.         set_pcvar_num(mp_freezetime, value)    
  77.     }
  78.     else
  79.     {
  80.         set_hudmessage(255,255,255,-1.0,0.9,0,6.0,1.0,0.1,0.2) 
  81.         ShowSyncHudMsg(0, hudhandler, "%L", LANG_PLAYER, "COUNTING", hudtimer)
  82.     }  
  83.     hudtimer--
  84. }
  85.  
  86. public switchweapon(id)
  87. {
  88.     if(task_exists(TASKID))
  89.     {
  90.         engclient_cmd(id, "weapon_knife")
  91.     }
  92. }

Előre is köszönöm!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára ZiT3K 2021.02.21. 08:42-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.02.17. 20:03 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.11.03. 22:00
Hozzászólások: 346
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Üdv, Tessék teszteld

  1. /*
  2.    Fordította: BBk
  3. */
  4.  
  5. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  6.  
  7. #include <amxmodx>
  8. #include <amxmisc>
  9. #include <colorchat>
  10.  
  11. #define PLUGIN "Simple Knife Warump"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "Sn!ff3r"
  14.  
  15. #define TASKID 1234
  16.  
  17. new hudtimer, cvar, hudhandler, mp_freezetime, value
  18.  
  19. public plugin_init()
  20. {
  21.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  22.        
  23.     register_message(get_user_msgid("TextMsg") ,"message_TextMsg")
  24.    
  25.     register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")
  26.    
  27.     register_dictionary("simple_warmup.txt")
  28.    
  29.     cvar = register_cvar("warmup_timer", "60")
  30.    
  31.     hudhandler = CreateHudSyncObj()
  32. }
  33.  
  34. public plugin_cfg()
  35. {
  36.     mp_freezetime = get_cvar_pointer("mp_freezetime")
  37.    
  38.     set_task(10.0, "read_vars")
  39. }
  40.  
  41. public read_vars()
  42. {  
  43.     value = get_pcvar_num(mp_freezetime)
  44. }
  45.  
  46. public message_TextMsg(const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity)
  47. {  
  48.     static message[64]
  49.     get_msg_arg_string(2, message, charsmax(message))
  50.    
  51.     if(equal(message, "#Game_Commencing"))
  52.     {
  53.         hudtimer = get_pcvar_num(cvar)
  54.        
  55.         if(hudtimer == -1)
  56.             return
  57.        
  58.         formatex(message, charsmax(message), "%L", LANG_PLAYER, "WARUMP_START")
  59.         set_msg_arg_string(2, message)
  60.        
  61.         set_task(1.0, "restart", TASKID, _, _, "b")    
  62.         set_pcvar_num(mp_freezetime, 0)    
  63.     }
  64.     if(equal(message, "#Game_will_restart_in"))
  65.     {
  66.         formatex(message, charsmax(message), "%L", LANG_PLAYER, "WARUMP_END")  
  67.         set_msg_arg_string(2, message)
  68.     }
  69. }
  70.  
  71. public restart()
  72. {          
  73.     if(hudtimer <= 0)
  74.     {
  75.         remove_task(TASKID)
  76.         set_cvar_num("sv_restartround", 1)
  77.         set_pcvar_num(mp_freezetime, value)    
  78.     }
  79.     else
  80.     {
  81.     ColorChat(0, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "COUNTING", hudtimer)
  82.     }  
  83.     hudtimer--
  84. }
  85.  
  86. public switchweapon(id)
  87. {
  88.     if(task_exists(TASKID))
  89.     {
  90.         engclient_cmd(id, "weapon_knife")
  91.     }
  92. }

_________________
****

Ők köszönték meg Csabika20034 nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2021.02.17. 20:40)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.02.17. 20:40 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Ezzel a baj, hogy a 2 üzit, amit chatbe szeretnék, azt itt hud-ba írja és pont, ami maradhatna hudon a visszaszámlálás, azt írja a chatben.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.02.17. 23:31 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
 ! Moderátori megjegyzés (theglorious):
Felhívom a figyelmed, hogy a témáidat a megfelelő helyre nyisd. Plugin (sma) szerkesztésnél a Scripting fórumba tessék nyitni.

_________________
Kép

Ők köszönték meg theglorious nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2021.02.18. 06:01)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.02.17. 23:57 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Teszteld:
  1. /*
  2.    Fordította: BBk
  3. */
  4.  
  5. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  6.  
  7. #include <amxmodx>
  8. #include <amxmisc>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Simple Knife Warump"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "Sn!ff3r"
  13.  
  14. #define TASKID 1234
  15.  
  16. new hudtimer, cvar, hudhandler, mp_freezetime, value
  17.  
  18. public plugin_init()
  19. {
  20.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21.  
  22.     register_message(get_user_msgid("TextMsg") ,"message_TextMsg")
  23.  
  24.     register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")
  25.  
  26.     register_dictionary("simple_warmup.txt")
  27.  
  28.     cvar = register_cvar("warmup_timer", "60")
  29.  
  30.     hudhandler = CreateHudSyncObj()
  31. }
  32.  
  33. public plugin_cfg()
  34. {
  35.     mp_freezetime = get_cvar_pointer("mp_freezetime")
  36.  
  37.     set_task(10.0, "read_vars")
  38. }
  39.  
  40. public read_vars()
  41. {
  42.     value = get_pcvar_num(mp_freezetime)
  43. }
  44.  
  45. public message_TextMsg(const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity)
  46. {
  47.     static message[64]
  48.     get_msg_arg_string(2, message, charsmax(message))
  49.  
  50.     if(equal(message, "#Game_Commencing"))
  51.     {
  52.         hudtimer = get_pcvar_num(cvar)
  53.  
  54.         if(hudtimer == -1)
  55.             return
  56.  
  57.         formatex(message, charsmax(message), "%L", LANG_PLAYER, "WARUMP_START")
  58.         //set_msg_arg_string(2, "")
  59.         client_print_color(0, print_team_default, message)
  60.  
  61.         set_task(1.0, "restart", TASKID, _, _, "b")
  62.         set_pcvar_num(mp_freezetime, 0)
  63.     }
  64.     if(equal(message, "#Game_will_restart_in"))
  65.     {
  66.         formatex(message, charsmax(message), "%L", LANG_PLAYER, "WARUMP_END")
  67.         //set_msg_arg_string(2, "")
  68.         client_print_color(0, print_team_default, message)
  69.     }
  70. }
  71.  
  72. public restart()
  73. {
  74.     if(hudtimer <= 0)
  75.     {
  76.         remove_task(TASKID)
  77.         set_cvar_num("sv_restartround", 1)
  78.         set_pcvar_num(mp_freezetime, value)
  79.     }
  80.     else
  81.     {
  82.         set_hudmessage(255,255,255,-1.0,0.9,0,6.0,1.0,0.1,0.2)
  83.         ShowSyncHudMsg(0, hudhandler, "%L", LANG_PLAYER, "COUNTING", hudtimer)
  84.     }
  85.     hudtimer--
  86. }
  87.  
  88. public switchweapon(id)
  89. {
  90.     if(task_exists(TASKID))
  91.     {
  92.         engclient_cmd(id, "weapon_knife")
  93.     }
  94. }


Ha mégis kiírna valamit középre akkor a két kommentelt sor elől szedd ki a komment jelet (azaz "semmire" állítja az eredeti kiírást).

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2021.02.18. 06:08)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.02.18. 06:07 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
regener írta:
Teszteld:
► Spoiler mutatása

Ha mégis kiírna valamit középre akkor a két kommentelt sor elől szedd ki a komment jelet (azaz "semmire" állítja az eredeti kiírást).

MŰKÖDIK!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole