hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 01:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 198 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 196 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: fegyvermenü pénzért
HozzászólásElküldve: 2021.03.11. 21:02 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 453
Megköszönt másnak: 106 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sziasztok már kb 1.5 órája keressek itt fórumon fegyvermenüt pénzért tehát hasonló mint a B betűs,de kör elején is jöjjön elő gomb nyomás nélkül és természetesen szerver dollárért lehessen fegyvert vásárolni
ha van ilyen valaki tudná linkelni vagy forráskódot? köszönöm előre

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü pénzért
HozzászólásElküldve: 2021.03.12. 04:08 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
DaffikiD írta:
Sziasztok már kb 1.5 órája keressek itt fórumon fegyvermenüt pénzért tehát hasonló mint a B betűs,de kör elején is jöjjön elő gomb nyomás nélkül és természetesen szerver dollárért lehessen fegyvert vásárolni
ha van ilyen valaki tudná linkelni vagy forráskódot? köszönöm előre


Szeva:

Ilyenre gondoltál ?

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <fun>
  7.  
  8. #pragma semicolon 1
  9. #define MONEYBUY // ha nem szeretned hogy a jatekbeli penzer vonja rakj ele egy // jelet.
  10. #define MAXPLAYERS 33
  11.  
  12. new const cPrefix[] = "PREFIX";
  13.  
  14. new Array: aWeaponIni;
  15.  
  16. enum _:eWeapons{eWeaponName[64],eWeaponAmmo,eWeaponType2[64],eWeaponPrize,};
  17. enum _:ePlayer{eMinTeamCT,eMinTeamT,eCounterCT,eCounterT,};
  18. new g_ePlayer[ePlayer];
  19. new bool:g_bChoosed[MAXPLAYERS];
  20.  
  21. public plugin_init(){
  22.     register_plugin("Fegyvermenu", "1.0", "Hell");
  23.     register_clcmd("say /fegyo", "weapon_m");
  24.    
  25.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawnplayer_p", 1);
  26.    
  27.     g_ePlayer[eMinTeamCT] = register_cvar("ctmin", "2");
  28.     g_ePlayer[eMinTeamT] = register_cvar("tmin", "2");
  29. }
  30. public spawnplayer_p(id)
  31. {
  32.     if(!is_user_alive(id))
  33.         return HAM_IGNORED;
  34.    
  35.     strip_user_weapons(id);
  36.     g_ePlayer[eCounterCT] = 0; g_ePlayer[eCounterT] = 0;
  37.     give_item(id, "weapon_knife");
  38.     give_item(id, "weapon_hegrenade");
  39.     give_item(id, "weapon_flashbang");
  40.     g_bChoosed[id] = false;
  41.     weapon_m(id);
  42.    
  43.     return HAM_IGNORED;
  44. }
  45. public weapon_m(id)
  46. {
  47.     if(g_bChoosed[id] == true)
  48.     {
  49.         client_print_color(id, print_team_default, "^4[%s] ^3»^1 Már válaszottál fegyvert!",cPrefix);
  50.         return;
  51.     }
  52.    
  53.     new sText[128], iRow[8];
  54.     static eData[eWeapons];
  55.     formatex(sText, charsmax(sText), "\d[%s]\w |\d Nagy fegyverek^n\wVálassz fegyvert",cPrefix);
  56.     new iMenu = menu_create(sText, "weapon_mh");
  57.    
  58.     for(new i = 0; i < 10; i++)
  59.     {
  60.         ArrayGetArray(aWeaponIni, i, eData);
  61.         num_to_str(i, iRow, charsmax(iRow));
  62.         formatex(sText, charsmax(sText), "%s - %d$", eData[eWeaponName], eData[eWeaponPrize]);
  63.         menu_additem(iMenu, sText, iRow);
  64.     }
  65.    
  66.     menu_setprop(iMenu, MPROP_BACKNAME, "\wVissza");
  67.     menu_setprop(iMenu, MPROP_NEXTNAME, "\wKövetkező");
  68.     menu_setprop(iMenu, MPROP_EXITNAME, "\wKilépés");
  69.     menu_display(id, iMenu, 0);
  70. }
  71. public weapon_mh(id, iMenu, iItem)
  72. {
  73.     if(iItem == MENU_EXIT){menu_destroy(iMenu); return PLUGIN_HANDLED;}
  74.    
  75.     new sData[10], sName[64], iPlayer[2][32], iTeam[2], iMax;
  76.     new iAccess, iCallback;
  77.     static eData[eWeapons];
  78.     menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, sData, charsmax(sData), sName, charsmax(sName), iCallback);
  79.     new iKey = str_to_num(sData);
  80.    
  81.     get_players(iPlayer[0], iTeam[0], "ce", "CT");
  82.     get_players(iPlayer[1], iTeam[1], "ce", "T");
  83.    
  84.     ArrayGetArray(aWeaponIni, iKey, eData);
  85.    
  86.     if(iTeam[0] > 6 && iTeam[1] > 6)
  87.         iMax = 2;
  88.     else
  89.         iMax = 1;
  90.    
  91.     #if defined MONEYBUY
  92.     if(eData[eWeaponPrize] > cs_get_user_money(id))
  93.     {
  94.         client_print_color(id, print_team_default, "^4[%s] ^3»^1 Nincs elegendő pénzed erre!",cPrefix);
  95.         return PLUGIN_HANDLED;
  96.     }
  97.     #endif
  98.    
  99.     if(iKey == 2)
  100.     {
  101.         if(iTeam[0] < g_ePlayer[eMinTeamCT] || iTeam[1] < g_ePlayer[eMinTeamT])
  102.         {
  103.             client_print_color(id, print_team_default, "^4[%s] ^3»^1 Nincs elegendő játékos valamelyik csapatban, hogy awpt használj!",cPrefix);
  104.             weapon_m(id);
  105.             return PLUGIN_HANDLED;
  106.         }
  107.         if(get_user_team(id) == 2)
  108.         {
  109.             if(g_ePlayer[eCounterCT] > iMax)
  110.             {
  111.                 client_print_color(id, print_team_default, "^4[%s] ^3»^1 A csapatod elérte az awp limitet.",cPrefix);
  112.                 weapon_m(id);
  113.                 return PLUGIN_HANDLED;
  114.             }
  115.             g_ePlayer[eCounterCT]++;
  116.         }
  117.         else if(get_user_team(id) == 1)
  118.         {
  119.             if(g_ePlayer[eCounterT] > iMax)
  120.             {
  121.                 client_print_color(id, print_team_default, "^4[%s] ^3»^1 A csapatod elérte az awp limitet.",cPrefix);
  122.                 weapon_m(id);
  123.                 return PLUGIN_HANDLED;
  124.             }
  125.             g_ePlayer[eCounterT]++;
  126.         }
  127.     }
  128.     give_item(id, eData[eWeaponType2]);
  129.     give_item(id, "item_assaultsuit");
  130.     give_bpammo(id, eData[eWeaponType2], iKey);
  131.     #if defined MONEYBUY
  132.     cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-eData[eWeaponPrize]);
  133.     #endif
  134.     client_print_color(id, print_team_default, "^4[%s] ^3» ^1Kiválasztottad a(z) %s nagyfegyvert.",cPrefix, eData[eWeaponName]);
  135.     weaponmimi_m(id);
  136.    
  137.     return PLUGIN_HANDLED;
  138. }
  139. public weaponmimi_m(id)
  140. {
  141.     new sText[128], iRow[8];
  142.     static eData[eWeapons];
  143.     formatex(sText, charsmax(sText), "\d[%s]\w Kis fegyverek^n\wVálassz fegyvert",cPrefix);
  144.     new iMenu = menu_create(sText, "weaponmimi_mh");
  145.    
  146.     for(new i = 11; i < 14; i++)
  147.     {
  148.         ArrayGetArray(aWeaponIni, i, eData);
  149.         num_to_str(i, iRow, charsmax(iRow));
  150.         formatex(sText, charsmax(sText), "%s- %d$", eData[eWeaponName], eData[eWeaponPrize]);
  151.         menu_additem(iMenu, sText, iRow);
  152.     }
  153.    
  154.     menu_setprop(iMenu, MPROP_EXITNAME, "\wKilépés");
  155.     menu_display(id, iMenu, 0);
  156. }
  157. public weaponmimi_mh(id, iMenu, iItem)
  158. {
  159.     if(iItem == MENU_EXIT){menu_destroy(iMenu); return PLUGIN_HANDLED;}
  160.    
  161.     new sData[10], sName[64];
  162.     static eData[eWeapons];
  163.     new iAccess, iCallback;
  164.     menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, sData, charsmax(sData), sName, charsmax(sName), iCallback);
  165.     new iKey = str_to_num(sData);
  166.    
  167.     ArrayGetArray(aWeaponIni, iKey, eData);
  168.     #if defined MONEYBUY
  169.     if(eData[eWeaponPrize] > cs_get_user_money(id))
  170.     {
  171.         client_print_color(id, print_team_default, "^4[%s] ^3»^1 Nincs elegendő pénzed erre!",cPrefix);
  172.         return PLUGIN_HANDLED;
  173.     }
  174.     #endif
  175.     give_item(id, eData[eWeaponType2]);
  176.     give_item(id, "item_assaultsuit");
  177.     give_bpammo(id, eData[eWeaponType2], iKey);
  178.     #if defined MONEYBUY
  179.     cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-eData[eWeaponPrize]);
  180.     #endif
  181.     client_print_color(id, print_team_default, "^4[%s] ^3»^1 Kiválasztottad a(z) %s kisfegyvert.",cPrefix, eData[eWeaponName]);
  182.     g_bChoosed[id] = true;
  183.    
  184.    
  185.     return PLUGIN_HANDLED;
  186. }
  187. public client_disconnected(id)
  188. {
  189.     if(is_user_bot(id))
  190.         return PLUGIN_HANDLED;
  191.    
  192.     g_bChoosed[id] = false;
  193.    
  194.     return PLUGIN_HANDLED;
  195. }
  196. public LoadWeapons(){
  197.     aWeaponIni = ArrayCreate(eWeapons);
  198.     new sPath[40];
  199.     get_configsdir(sPath, charsmax(sPath));
  200.    
  201.     format(sPath, charsmax(sPath), "%s/weaponmenu.ini", sPath);
  202.    
  203.     if(!file_exists(sPath))
  204.     {
  205.         log_amx("[HIBA]: Ez a fájl nem létezik: (%s).", sPath);
  206.         return PLUGIN_HANDLED;
  207.     }
  208.     if(file_exists(sPath))
  209.     {
  210.         enum _:eDatas{enumData[64],enumData2[64],enumData3[64],enumData4[64],
  211.         }
  212.         new sData[eDatas];
  213.        
  214.         new sLineData[512], iLine;
  215.         new iFile = fopen(sPath, "rt");
  216.        
  217.         if (!iFile) return PLUGIN_HANDLED;
  218.        
  219.         while(!feof(iFile))
  220.         {
  221.             fgets(iFile, sLineData, charsmax(sLineData));
  222.             replace(sLineData, charsmax(sLineData), "^n", "");
  223.            
  224.             if(sLineData[0] == ';' || !sLineData[0]) continue;
  225.            
  226.             parse(sLineData, sData[enumData], charsmax(sData), sData[enumData2], charsmax(sData), sData[enumData3], charsmax(sData),
  227.             sData[enumData4], charsmax(sData));
  228.             remove_quotes(sData[enumData]);
  229.             remove_quotes(sData[enumData2]);
  230.             remove_quotes(sData[enumData3]);
  231.             remove_quotes(sData[enumData4]);
  232.            
  233.             static eData[eWeapons];
  234.             copy(eData[eWeaponName], sizeof(eData[eWeaponName]) - 1, sData[enumData]);
  235.             eData[eWeaponAmmo] = str_to_num(sData[enumData2]);
  236.             copy(eData[eWeaponType2], sizeof(eData[eWeaponType2]) - 1, sData[enumData3]);
  237.             eData[eWeaponPrize] = str_to_num(sData[enumData4]);
  238.            
  239.             ArrayPushArray(aWeaponIni, eData);
  240.             iLine++;
  241.         }
  242.         fclose(iFile);
  243.     }
  244.     return PLUGIN_HANDLED;
  245. }
  246. stock give_bpammo(id, const sWeapon[], iKey)
  247. {
  248.     static eData[eWeapons];
  249.     ArrayGetArray(aWeaponIni, iKey, eData);
  250.     new iWeaponid = get_weaponid(sWeapon);
  251.     cs_set_user_bpammo(id, iWeaponid, eData[eWeaponAmmo]);
  252. }
  253. public plugin_precache()
  254.     LoadWeapons();
  255.  
  256. public plugin_end()
  257.     ArrayDestroy(aWeaponIni);


Neve, ammo, tipus, erteke

Ini tartalma(weaponmenu.ini):
Rejtett tartalom
A tartalom csak bejelentkezett felhasználók részére látható.


Vagy pedig konkret olyanra mint a b betűs dolog, hogy a menüpontok ugyan azok lehetne pajzsot venni stb stb...

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."

Ők köszönték meg HellEnergY nek ezt a hozzászólást: DaffikiD (2021.03.12. 19:50)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü pénzért
HozzászólásElküldve: 2021.03.12. 19:49 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 453
Megköszönt másnak: 106 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
HellEnergY írta:
DaffikiD írta:
Sziasztok már kb 1.5 órája keressek itt fórumon fegyvermenüt pénzért tehát hasonló mint a B betűs,de kör elején is jöjjön elő gomb nyomás nélkül és természetesen szerver dollárért lehessen fegyvert vásárolni
ha van ilyen valaki tudná linkelni vagy forráskódot? köszönöm előre


Szeva:

Ilyenre gondoltál ?

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <fun>
  7.  
  8. #pragma semicolon 1
  9. #define MONEYBUY // ha nem szeretned hogy a jatekbeli penzer vonja rakj ele egy // jelet.
  10. #define MAXPLAYERS 33
  11.  
  12. new const cPrefix[] = "PREFIX";
  13.  
  14. new Array: aWeaponIni;
  15.  
  16. enum _:eWeapons{eWeaponName[64],eWeaponAmmo,eWeaponType2[64],eWeaponPrize,};
  17. enum _:ePlayer{eMinTeamCT,eMinTeamT,eCounterCT,eCounterT,};
  18. new g_ePlayer[ePlayer];
  19. new bool:g_bChoosed[MAXPLAYERS];
  20.  
  21. public plugin_init(){
  22.     register_plugin("Fegyvermenu", "1.0", "Hell");
  23.     register_clcmd("say /fegyo", "weapon_m");
  24.    
  25.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawnplayer_p", 1);
  26.    
  27.     g_ePlayer[eMinTeamCT] = register_cvar("ctmin", "2");
  28.     g_ePlayer[eMinTeamT] = register_cvar("tmin", "2");
  29. }
  30. public spawnplayer_p(id)
  31. {
  32.     if(!is_user_alive(id))
  33.         return HAM_IGNORED;
  34.    
  35.     strip_user_weapons(id);
  36.     g_ePlayer[eCounterCT] = 0; g_ePlayer[eCounterT] = 0;
  37.     give_item(id, "weapon_knife");
  38.     give_item(id, "weapon_hegrenade");
  39.     give_item(id, "weapon_flashbang");
  40.     g_bChoosed[id] = false;
  41.     weapon_m(id);
  42.    
  43.     return HAM_IGNORED;
  44. }
  45. public weapon_m(id)
  46. {
  47.     if(g_bChoosed[id] == true)
  48.     {
  49.         client_print_color(id, print_team_default, "^4[%s] ^3»^1 Már válaszottál fegyvert!",cPrefix);
  50.         return;
  51.     }
  52.    
  53.     new sText[128], iRow[8];
  54.     static eData[eWeapons];
  55.     formatex(sText, charsmax(sText), "\d[%s]\w |\d Nagy fegyverek^n\wVálassz fegyvert",cPrefix);
  56.     new iMenu = menu_create(sText, "weapon_mh");
  57.    
  58.     for(new i = 0; i < 10; i++)
  59.     {
  60.         ArrayGetArray(aWeaponIni, i, eData);
  61.         num_to_str(i, iRow, charsmax(iRow));
  62.         formatex(sText, charsmax(sText), "%s - %d$", eData[eWeaponName], eData[eWeaponPrize]);
  63.         menu_additem(iMenu, sText, iRow);
  64.     }
  65.    
  66.     menu_setprop(iMenu, MPROP_BACKNAME, "\wVissza");
  67.     menu_setprop(iMenu, MPROP_NEXTNAME, "\wKövetkező");
  68.     menu_setprop(iMenu, MPROP_EXITNAME, "\wKilépés");
  69.     menu_display(id, iMenu, 0);
  70. }
  71. public weapon_mh(id, iMenu, iItem)
  72. {
  73.     if(iItem == MENU_EXIT){menu_destroy(iMenu); return PLUGIN_HANDLED;}
  74.    
  75.     new sData[10], sName[64], iPlayer[2][32], iTeam[2], iMax;
  76.     new iAccess, iCallback;
  77.     static eData[eWeapons];
  78.     menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, sData, charsmax(sData), sName, charsmax(sName), iCallback);
  79.     new iKey = str_to_num(sData);
  80.    
  81.     get_players(iPlayer[0], iTeam[0], "ce", "CT");
  82.     get_players(iPlayer[1], iTeam[1], "ce", "T");
  83.    
  84.     ArrayGetArray(aWeaponIni, iKey, eData);
  85.    
  86.     if(iTeam[0] > 6 && iTeam[1] > 6)
  87.         iMax = 2;
  88.     else
  89.         iMax = 1;
  90.    
  91.     #if defined MONEYBUY
  92.     if(eData[eWeaponPrize] > cs_get_user_money(id))
  93.     {
  94.         client_print_color(id, print_team_default, "^4[%s] ^3»^1 Nincs elegendő pénzed erre!",cPrefix);
  95.         return PLUGIN_HANDLED;
  96.     }
  97.     #endif
  98.    
  99.     if(iKey == 2)
  100.     {
  101.         if(iTeam[0] < g_ePlayer[eMinTeamCT] || iTeam[1] < g_ePlayer[eMinTeamT])
  102.         {
  103.             client_print_color(id, print_team_default, "^4[%s] ^3»^1 Nincs elegendő játékos valamelyik csapatban, hogy awpt használj!",cPrefix);
  104.             weapon_m(id);
  105.             return PLUGIN_HANDLED;
  106.         }
  107.         if(get_user_team(id) == 2)
  108.         {
  109.             if(g_ePlayer[eCounterCT] > iMax)
  110.             {
  111.                 client_print_color(id, print_team_default, "^4[%s] ^3»^1 A csapatod elérte az awp limitet.",cPrefix);
  112.                 weapon_m(id);
  113.                 return PLUGIN_HANDLED;
  114.             }
  115.             g_ePlayer[eCounterCT]++;
  116.         }
  117.         else if(get_user_team(id) == 1)
  118.         {
  119.             if(g_ePlayer[eCounterT] > iMax)
  120.             {
  121.                 client_print_color(id, print_team_default, "^4[%s] ^3»^1 A csapatod elérte az awp limitet.",cPrefix);
  122.                 weapon_m(id);
  123.                 return PLUGIN_HANDLED;
  124.             }
  125.             g_ePlayer[eCounterT]++;
  126.         }
  127.     }
  128.     give_item(id, eData[eWeaponType2]);
  129.     give_item(id, "item_assaultsuit");
  130.     give_bpammo(id, eData[eWeaponType2], iKey);
  131.     #if defined MONEYBUY
  132.     cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-eData[eWeaponPrize]);
  133.     #endif
  134.     client_print_color(id, print_team_default, "^4[%s] ^3» ^1Kiválasztottad a(z) %s nagyfegyvert.",cPrefix, eData[eWeaponName]);
  135.     weaponmimi_m(id);
  136.    
  137.     return PLUGIN_HANDLED;
  138. }
  139. public weaponmimi_m(id)
  140. {
  141.     new sText[128], iRow[8];
  142.     static eData[eWeapons];
  143.     formatex(sText, charsmax(sText), "\d[%s]\w Kis fegyverek^n\wVálassz fegyvert",cPrefix);
  144.     new iMenu = menu_create(sText, "weaponmimi_mh");
  145.    
  146.     for(new i = 11; i < 14; i++)
  147.     {
  148.         ArrayGetArray(aWeaponIni, i, eData);
  149.         num_to_str(i, iRow, charsmax(iRow));
  150.         formatex(sText, charsmax(sText), "%s- %d$", eData[eWeaponName], eData[eWeaponPrize]);
  151.         menu_additem(iMenu, sText, iRow);
  152.     }
  153.    
  154.     menu_setprop(iMenu, MPROP_EXITNAME, "\wKilépés");
  155.     menu_display(id, iMenu, 0);
  156. }
  157. public weaponmimi_mh(id, iMenu, iItem)
  158. {
  159.     if(iItem == MENU_EXIT){menu_destroy(iMenu); return PLUGIN_HANDLED;}
  160.    
  161.     new sData[10], sName[64];
  162.     static eData[eWeapons];
  163.     new iAccess, iCallback;
  164.     menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, sData, charsmax(sData), sName, charsmax(sName), iCallback);
  165.     new iKey = str_to_num(sData);
  166.    
  167.     ArrayGetArray(aWeaponIni, iKey, eData);
  168.     #if defined MONEYBUY
  169.     if(eData[eWeaponPrize] > cs_get_user_money(id))
  170.     {
  171.         client_print_color(id, print_team_default, "^4[%s] ^3»^1 Nincs elegendő pénzed erre!",cPrefix);
  172.         return PLUGIN_HANDLED;
  173.     }
  174.     #endif
  175.     give_item(id, eData[eWeaponType2]);
  176.     give_item(id, "item_assaultsuit");
  177.     give_bpammo(id, eData[eWeaponType2], iKey);
  178.     #if defined MONEYBUY
  179.     cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-eData[eWeaponPrize]);
  180.     #endif
  181.     client_print_color(id, print_team_default, "^4[%s] ^3»^1 Kiválasztottad a(z) %s kisfegyvert.",cPrefix, eData[eWeaponName]);
  182.     g_bChoosed[id] = true;
  183.    
  184.    
  185.     return PLUGIN_HANDLED;
  186. }
  187. public client_disconnected(id)
  188. {
  189.     if(is_user_bot(id))
  190.         return PLUGIN_HANDLED;
  191.    
  192.     g_bChoosed[id] = false;
  193.    
  194.     return PLUGIN_HANDLED;
  195. }
  196. public LoadWeapons(){
  197.     aWeaponIni = ArrayCreate(eWeapons);
  198.     new sPath[40];
  199.     get_configsdir(sPath, charsmax(sPath));
  200.    
  201.     format(sPath, charsmax(sPath), "%s/weaponmenu.ini", sPath);
  202.    
  203.     if(!file_exists(sPath))
  204.     {
  205.         log_amx("[HIBA]: Ez a fájl nem létezik: (%s).", sPath);
  206.         return PLUGIN_HANDLED;
  207.     }
  208.     if(file_exists(sPath))
  209.     {
  210.         enum _:eDatas{enumData[64],enumData2[64],enumData3[64],enumData4[64],
  211.         }
  212.         new sData[eDatas];
  213.        
  214.         new sLineData[512], iLine;
  215.         new iFile = fopen(sPath, "rt");
  216.        
  217.         if (!iFile) return PLUGIN_HANDLED;
  218.        
  219.         while(!feof(iFile))
  220.         {
  221.             fgets(iFile, sLineData, charsmax(sLineData));
  222.             replace(sLineData, charsmax(sLineData), "^n", "");
  223.            
  224.             if(sLineData[0] == ';' || !sLineData[0]) continue;
  225.            
  226.             parse(sLineData, sData[enumData], charsmax(sData), sData[enumData2], charsmax(sData), sData[enumData3], charsmax(sData),
  227.             sData[enumData4], charsmax(sData));
  228.             remove_quotes(sData[enumData]);
  229.             remove_quotes(sData[enumData2]);
  230.             remove_quotes(sData[enumData3]);
  231.             remove_quotes(sData[enumData4]);
  232.            
  233.             static eData[eWeapons];
  234.             copy(eData[eWeaponName], sizeof(eData[eWeaponName]) - 1, sData[enumData]);
  235.             eData[eWeaponAmmo] = str_to_num(sData[enumData2]);
  236.             copy(eData[eWeaponType2], sizeof(eData[eWeaponType2]) - 1, sData[enumData3]);
  237.             eData[eWeaponPrize] = str_to_num(sData[enumData4]);
  238.            
  239.             ArrayPushArray(aWeaponIni, eData);
  240.             iLine++;
  241.         }
  242.         fclose(iFile);
  243.     }
  244.     return PLUGIN_HANDLED;
  245. }
  246. stock give_bpammo(id, const sWeapon[], iKey)
  247. {
  248.     static eData[eWeapons];
  249.     ArrayGetArray(aWeaponIni, iKey, eData);
  250.     new iWeaponid = get_weaponid(sWeapon);
  251.     cs_set_user_bpammo(id, iWeaponid, eData[eWeaponAmmo]);
  252. }
  253. public plugin_precache()
  254.     LoadWeapons();
  255.  
  256. public plugin_end()
  257.     ArrayDestroy(aWeaponIni);


Neve, ammo, tipus, erteke

Ini tartalma(weaponmenu.ini):
Rejtett tartalom
A tartalom csak bejelentkezett felhasználók részére látható.


Vagy pedig konkret olyanra mint a b betűs dolog, hogy a menüpontok ugyan azok lehetne pajzsot venni stb stb...


Tökéletes köszönöm szépen

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole