hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 10:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 326 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 326 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2021.05.24. 15:30 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.12.01. 15:42
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Hello
Exodusnak van egy Global Offensive 4.0 módja
Abból hogyan tudom kivenni a fegyvermenüt mert awp vagy kés mapokon zavaró
Köszi a választ


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára theglorious 2021.05.26. 13:59-kor.
Cím javítva


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Exodus Global Offensive 4.0
HozzászólásElküldve: 2021.05.25. 00:04 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
Hozzászólások: 140
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Szia, nem ilyen egyszerű a dolog. :xicon_e_biggrin:
Csatold a kódot, és megnézem

_________________
[ExTasY] Super Deathmatch [SENTRY GUN] [Soon]

ExTasY Zombie Mutation
217.144.54.193:27057
Facebook
Discord

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Exodus Global Offensive 4.0
HozzászólásElküldve: 2021.05.25. 08:26 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
DexoN írta:
Szia, nem ilyen egyszerű a dolog. :xicon_e_biggrin:
Csatold a kódot, és megnézem


pedig de egyszerű xD :lol:

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Exodus Global Offensive 4.0
HozzászólásElküldve: 2021.05.25. 13:44 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
Hozzászólások: 140
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
8mTNNe írta:
DexoN írta:
Szia, nem ilyen egyszerű a dolog. :xicon_e_biggrin:
Csatold a kódot, és megnézem


pedig de egyszerű xD :lol:

Szerintem félreértettél.
Ha az a kérdés, hogy hogyan lehet kiszedni egy komplett módból egy fegyvermenüt, akkor valószínűleg a kérdező nem fogja megérteni, ha körbeírod neki hogy mit hol kéne keresnie (kivétel ha te kened-vágod a módot, akkor le is írhatnád neki). Egyszerűbb lenne ha megadná a módot, és leírná valaki neki hogy mit kell csináljon (amit én is terveztem).

_________________
[ExTasY] Super Deathmatch [SENTRY GUN] [Soon]

ExTasY Zombie Mutation
217.144.54.193:27057
Facebook
Discord

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Exodus Global Offensive 4.0
HozzászólásElküldve: 2021.05.25. 14:14 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
DexoN írta:
Szerintem félreértettél.
Ha az a kérdés, hogy hogyan lehet kiszedni egy komplett módból egy fegyvermenüt, akkor valószínűleg a kérdező nem fogja megérteni, ha körbeírod neki hogy mit hol kéne keresnie (kivétel ha te kened-vágod a módot, akkor le is írhatnád neki). Egyszerűbb lenne ha megadná a módot, és leírná valaki neki hogy mit kell csináljon (amit én is terveztem).


igazad van.

igazából egyszerűbb az hogy nem vesszük ki hanem ki keressük
az autoNews-t és azon belül a openGunMenu-t

Opengunmenü elé teszünk kettő //-rt és nem fog menni a fegyvermenü, ennyi
470-ik sorba van

  1. }
  2. public autoNews()
  3. {
  4. new random = random_num(0,4)
  5. ColorChat(0, GREEN, "%s ^1%s", C_PR, News[random]);
  6. }
  7. public playerSpawn(id)
  8. {
  9. if(!is_user_alive(id))
  10. {
  11. return PLUGIN_HANDLED;
  12. }
  13. g_MVPoints[id] = 0;
  14. g_UseWeapon[id] = false;
  15. cs_set_user_money(id, 0);
  16. strip_user_weapons(id);
  17. give_item(id, "weapon_knife");
  18. give_item(id, "item_thighpack");
  19. give_item(id, "item_assaultsuit");
  20. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  21. give_item(id, "weapon_flashbang");
  22. give_item(id, "weapon_flashbang");
  23. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  24. vipCheck(id);
  25. //openGunMenu(id); áhá itt a főkolompos
  26. resetModels(id);
  27.  
  28. return PLUGIN_HANDLED;
  29. }


vagy ha ez a megoldás nem tetszik egy Cvart kell bele írni és kibe lehet kapcsolgatni a fegyvermenüt awp mappokon.

  1. new megyFgy;
  2.  
  3. //itt ezt meg a plugin_init-hez
  4. megyFgy = register_cvar("megyFgy","1");  // ha 1 akkor megy a fegyvermenü. ha 0 akkor nem.
  5.  
  6. // itt ezt a fegyvermenühöz.
  7. {
  8.     if(get_pcvar_num(megyFgy) == 1)
  9.     {


itt a forráskód, nem teszteltem.


Csatolmányok:
exodus_go_2017.sma [129.66 KiB]
Letöltve 55 alkalommal.

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)

Ők köszönték meg 8mTNNe nek ezt a hozzászólást: Zolika_36 (2021.05.25. 15:07)
  Népszerűség: 2.27%
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Exodus Global Offensive 4.0
HozzászólásElküldve: 2021.05.25. 14:59 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.12.01. 15:42
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
8mTNNe írta:
DexoN írta:
Szerintem félreértettél.
Ha az a kérdés, hogy hogyan lehet kiszedni egy komplett módból egy fegyvermenüt, akkor valószínűleg a kérdező nem fogja megérteni, ha körbeírod neki hogy mit hol kéne keresnie (kivétel ha te kened-vágod a módot, akkor le is írhatnád neki). Egyszerűbb lenne ha megadná a módot, és leírná valaki neki hogy mit kell csináljon (amit én is terveztem).


igazad van.

igazából egyszerűbb az hogy nem vesszük ki hanem ki keressük
az autoNews-t és azon belül a openGunMenu-t

Opengunmenü elé teszünk kettő //-rt és nem fog menni a fegyvermenü, ennyi
470-ik sorba van

  1. }
  2. public autoNews()
  3. {
  4. new random = random_num(0,4)
  5. ColorChat(0, GREEN, "%s ^1%s", C_PR, News[random]);
  6. }
  7. public playerSpawn(id)
  8. {
  9. if(!is_user_alive(id))
  10. {
  11. return PLUGIN_HANDLED;
  12. }
  13. g_MVPoints[id] = 0;
  14. g_UseWeapon[id] = false;
  15. cs_set_user_money(id, 0);
  16. strip_user_weapons(id);
  17. give_item(id, "weapon_knife");
  18. give_item(id, "item_thighpack");
  19. give_item(id, "item_assaultsuit");
  20. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  21. give_item(id, "weapon_flashbang");
  22. give_item(id, "weapon_flashbang");
  23. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  24. vipCheck(id);
  25. //openGunMenu(id); áhá itt a főkolompos
  26. resetModels(id);
  27.  
  28. return PLUGIN_HANDLED;
  29. }


vagy ha ez a megoldás nem tetszik egy Cvart kell bele írni és kibe lehet kapcsolgatni a fegyvermenüt awp mappokon.

  1. new megyFgy;
  2.  
  3. //itt ezt meg a plugin_init-hez
  4. megyFgy = register_cvar("megyFgy","1");  // ha 1 akkor megy a fegyvermenü. ha 0 akkor nem.
  5.  
  6. // itt ezt a fegyvermenühöz.
  7. {
  8.     if(get_pcvar_num(megyFgy) == 1)
  9.     {


itt a forráskód, nem teszteltem.



Szia.
Köszönöm szépen működött. :)

Ők köszönték meg Zolika_36 nek ezt a hozzászólást: 8mTNNe (2021.05.25. 15:00)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole