hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 14:06



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 228 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 227 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: töltény vételkori hang LETILTÁSA
HozzászólásElküldve: 2021.11.01. 08:17 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Üdv!

Hogyan lehetséges LETILTANI?
Azt a megoldást nem szeretném, hogy csak simán kitörlöm azt a hangot.

Előre is köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: töltény vételkori hang LETILTÁSA
HozzászólásElküldve: 2021.11.02. 09:47 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Próbáld ki ezt.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define PLUGIN  "Töltényhang megszakító"
  5. #define VERSION "1.00"
  6. #define AUTHOR  "RaZ_HU"
  7.  
  8. public plugin_init()
  9. {
  10.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  11.     register_forward(FM_EmitSound, "toltenyhang")
  12. }
  13.  
  14. public toltenyhang(ent, ch, const snd[])
  15. {
  16.     if(equali(snd, "items/9mmclip",13))
  17.         return FMRES_SUPERCEDE
  18.  
  19.     return FMRES_IGNORED
  20. }

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2021.11.02. 21:11)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: töltény vételkori hang LETILTÁSA
HozzászólásElküldve: 2021.11.02. 14:15 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Köszönöm, működik.

Még (mivel azt hittem, h egy hang[nem todom miért..])
Az lenne még a kérésem, hogy amikor fegyvert vásárolsz annak a hangját is szeretném letiltani.
Nem tudom, hogy mindegyiknek más-e, de HA INGEN, akkor kimondottan az awp és a scout vételkori hangját szeretném letiltatni.
Viszont az a legjobb, ha egyiknek se lenne, se gránát, se semminek.

Előre is köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: töltény vételkori hang LETILTÁSA
HozzászólásElküldve: 2021.11.02. 18:41 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
ZiT3K írta:
Még (mivel azt hittem, h egy hang[nem todom miért..])
Az lenne még a kérésem, hogy amikor fegyvert vásárolsz annak a hangját is szeretném letiltani.
Nem tudom, hogy mindegyiknek más-e, de HA INGEN, akkor kimondottan az awp és a scout vételkori hangját szeretném letiltatni.
Viszont az a legjobb, ha egyiknek se lenne, se gránát, se semminek.


Bocsi előre is, telefonról írok.
Az ifben egy || jellel elválasztva és mögé írva az előtte lévő sort, csak más eléréssel megoldható a problémád szerintem.
Értem itt hogy annak a hangnak az elérését amit le szeretnél tiltani.
Ha tévedek akkor bocsánat.

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."

Ők köszönték meg HellEnergY nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2021.11.02. 21:11)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: töltény vételkori hang LETILTÁSA
HozzászólásElküldve: 2021.11.02. 21:09 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Így nem értem sajna :| .Megvárom, inkább regener-t vagy valakit, aki megírja készre.
De köszi a válaszod!

HellEnergY írta:
Bocsi előre is, telefonról írok.
Az ifben egy || jellel elválasztva és mögé írva az előtte lévő sort, csak más eléréssel megoldható a problémád szerintem.
Értem itt hogy annak a hangnak az elérését amit le szeretnél tiltani.
Ha tévedek akkor bocsánat.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: töltény vételkori hang LETILTÁSA
HozzászólásElküldve: 2021.11.04. 11:06 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Pedig az lenne a lényege hogy megtanuld, a főnököd sem fog fizetni ha nem dolgozol meg érte.
Az alap ott van fent, ezt átnézve 5 perc alatt felfogható hogyan kell bővíteni:
If/else használata és a vagy ( || ) operátor:
https://wiki.alliedmods.net/Pawn_Tutorial#If_Statements
https://wiki.alliedmods.net/Pawn_Tutorial#Expressions

equali:
http://www.amxmodx.org/api/string/equali

A hangokat pedig a valve/sounds vagy a cstrike/sounds-on belül elérési mappával kell megadni majd, ahogy látod a mostanit is a kódban.

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2021.11.04. 18:07)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: töltény vételkori hang LETILTÁSA
HozzászólásElküldve: 2021.11.04. 17:57 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Hidd el, regener, hogy havi 300 óra költöztetés mellett nincs időm megtanulni. Azt a kevés szabadidőmet, ami van inkább hasznosabb dologra fordítom, edzés stb. és már vége is a napnak..
Most 1 hónapot rááldozok, hogy 3. nekifutásból megcsináljam a szervert.
Mert már régi álmom és mert vannak azért páran, akik eléggé várják is.
Van konfigosom, de ő sem ér rá sokszor, így próbálom ezeket a kisebb dolgokat itt megszerezni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: töltény vételkori hang LETILTÁSA
HozzászólásElküldve: 2021.11.05. 10:01 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Ha ennyire kevés a szabad időd, és a hozzáértésed, akkor ne egy kihalt játékba fektess bele ennyi munkát.. Különben meg ne használd kifogásnak. Te akarod a szervered nem más. Leírta regener hogyan bővítheted, még forrásokat is csatolt. Minden adva.

Ők köszönték meg Pika nek ezt a hozzászólást (összesen 2): ZiT3K (2021.11.05. 19:38) • [K]eNu* (2021.11.06. 14:25)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: töltény vételkori hang LETILTÁSA
HozzászólásElküldve: 2021.11.08. 17:27 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
Így tényleg nem lesz hang, de még akkor sem, ha felveszel valamit a földről.
  1. if(equali(snd, "items/9mmclip",13) || equali(snd, "items/gunpickup2",16))

_________________
Kép

Ők köszönték meg theglorious nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2021.11.15. 20:14)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 37 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole