hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 23:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 204 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 204 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 27 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2021.12.27. 16:45 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
A penz a legfontosabb.
Amugy felkeltette az erdeklodesemet mit lehet csinalni. Tegnap teszteltem @Norbee-val merre lehet elindulni es hogy a felhasznalohoz hogyan ferhetnek hozza.
Idaig sikerult kikaparnom egy HWID- feleseget bar nem tokeletes viszont ido kerdese es energia.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép

Ők köszönték meg DeteCT0R nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2021.12.27. 18:08)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.12.27. 17:46 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
DeteCT0R írta:
A penz a legfontosabb.
Amugy felkeltette az erdeklodesemet mit lehet csinalni. Tegnap teszteltem @Norbee-val merre lehet elindulni es hogy a felhasznalohoz hogyan ferhetnek hozza.
Idaig sikerult kikaparnom egy HWID- feleseget bar nem tokeletes viszont ido kerdese es energia.

És külső program által? Egy ilyen lehetőség lenne a magyar szerver tulajok kezében, biztos, hogy több játékost tudnának visszacsalogatni.

_________________
Kép

Ők köszönték meg theglorious nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2021.12.27. 18:09)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.12.27. 18:11 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
Nem külső program alapján, mivel annak nem lenne értelme, mint ahogy le is írta detector. Senki nem lenne hajlandó 1 szerver miatt letölteni egy külső programot ami kitudja mit csinál a gépeden.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.12.27. 18:13 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
DeteCT0R írta:
A penz a legfontosabb.
Amugy felkeltette az erdeklodesemet mit lehet csinalni. Tegnap teszteltem @Norbee-val merre lehet elindulni es hogy a felhasznalohoz hogyan ferhetnek hozza.
Idaig sikerult kikaparnom egy HWID- feleseget bar nem tokeletes viszont ido kerdese es energia.


Kokával már egyeztettem TS3 -on még pár nap múlva eldől, hogy milyen irányba fogunk megindulni, ugyanis van 3 is.

De kb. mindenképp fog kelleni egy ilyesmi megoldás.

UI.: Köszi, hogy te is foglalkozol vele DeteCT0R

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok mindenkinek!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.12.27. 20:46 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.07.12. 13:47
Hozzászólások: 305
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 48 alkalommal
aarpi. írta:
ZiT3K írta:
2. Kidobni való pénzem nincs, de egy befektetni való igen :)

Ha valamibe befektetek későbbiekben pénzt várok belőle az 1.6 szerver futtatásból nem hinném, hogy a belefektetett pénzed vissza kapod tehát továbbra is kidobni való pénzed van.


~Shediboii írta:
Azért kap mindenki kész dolgot és nem smat, mert mi nem vállalunk felelősséget azért ha valaki belenyúl és nem úgy működik, illetve az + nyűg a hátunkon hogy kitaláljuk mi a gondja miután belenyúl. Egyedin kapod mert ez a banrendszer sehol nincs fent.


Tegnap este már leírtam erre valamit csak törölve volt.

Tudni szeretném, hogy mit tartalmaz ez a banrendszer amit más banrendszer már nem jelenleg amiket ismerek (ip, steamid, cookie) mindegyikre van egy kiskapu és ezeken kívül nem ismerek mást, de lehet, hogy csak én mint egy laikus nem látok ezektől tovább viszont azon kívül, hogy dicsérve van, hogy milyen jó meg milyen hatékony nem látok mást kérdem én úgy mint vevő akár (nem fizetnék másnak scriptelésért) mit tud ez a banrendszer? Mit mondasz egy vevőnek miért jobb ez? Jelenleg csak egy hirdetést látok róla ami csak annyiból áll, hogy leghatásosabb pedig sehol nincs róla információ, hogy miért.


Azért hatásos, mert senki nem tudja mire bannol. Csak az akiben azt látjuk, hogy tényleg megakarja venni.
Ha össze vissza mondanánk azt mindenhol, hogy mire bannolunk, talán akkor kijátszható lesz. De így elég kevés erre az esély.
Eddig 4-en vették meg, azóta se érkezett panasz rá.

_________________
Munkáim / Segítkezésem
Serial BanSystem v3
Serial BanSystem v4
HerBoy - Avatár MultiMod


Avatár: 37.221.209.130:27350
HerBoy: 37.221.209.130:27295

Ők köszönték meg ~Shediboii nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2021.12.27. 20:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.12.27. 20:55 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
~Shediboii írta:
Azért hatásos, mert senki nem tudja mire bannol. Csak az akiben azt látjuk, hogy tényleg megakarja venni.
Ha össze vissza mondanánk azt mindenhol, hogy mire bannolunk, talán akkor kijátszható lesz. De így elég kevés erre az esély.
Eddig 4-en vették meg, azóta se érkezett panasz rá.


És ez így is van rendjén!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.12.27. 23:48 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.24. 05:30
Hozzászólások: 42
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
DeteCT0R írta:
A penz a legfontosabb.
Amugy felkeltette az erdeklodesemet mit lehet csinalni. Tegnap teszteltem @Norbee-val merre lehet elindulni es hogy a felhasznalohoz hogyan ferhetnek hozza.
Idaig sikerult kikaparnom egy HWID- feleseget bar nem tokeletes viszont ido kerdese es energia.


Kód:
    internal static class LocalSecurity
    {
        internal static bool IsVPNConnected()
        {
            if (NetworkInterface.GetIsNetworkAvailable())
            {
                NetworkInterface[] interfaces = NetworkInterface.GetAllNetworkInterfaces();
                foreach (NetworkInterface Interface in interfaces)
                {
                    if (Interface.OperationalStatus == OperationalStatus.Up)
                    {
                        if ((Interface.NetworkInterfaceType == NetworkInterfaceType.Ppp) && (Interface.NetworkInterfaceType != NetworkInterfaceType.Loopback))
                        {
                            return true;
                        }
                    }
                }
            }
            return false;
        }

        internal static bool IsVirtualMachine()
        {
            using (var searcher = new System.Management.ManagementObjectSearcher("Select * from Win32_ComputerSystem"))
            {
                using (var items = searcher.Get())
                {
                    foreach (var item in items)
                    {
                        string manufacturer = item["Manufacturer"].ToString().ToLower();
                        if ((manufacturer == "microsoft corporation" && item["Model"].ToString().ToUpperInvariant().Contains("VIRTUAL"))
                            || manufacturer.Contains("vmware")
                            || item["Model"].ToString() == "VirtualBox")
                        {
                            return true;
                        }
                    }
                }
            }

            if (VirtualMachineDetector.Assert())
                return true;

            return false;
        }

        internal static class FingerPrint
        {
            private static string fingerPrint = string.Empty;
            private static bool success = true;

            internal static string Value()
            {
                if (string.IsNullOrEmpty(fingerPrint))
                {
                    fingerPrint += IsEmpty(cpuId(), FingerPrint.success, out FingerPrint.success) + ";"; // CPU
                    fingerPrint += IsEmpty(cpu(), FingerPrint.success, out FingerPrint.success) + ";"; // CPU 2nd method
                    fingerPrint += IsEmpty(baseId(), FingerPrint.success, out FingerPrint.success) + ";"; // motherboard
                    fingerPrint += IsEmpty(motherboard(), FingerPrint.success, out FingerPrint.success) + ";"; // motherboard 2nd method
                    fingerPrint += IsEmpty(diskId(), FingerPrint.success, out FingerPrint.success) + ";"; // c drive
                    fingerPrint += IsEmpty(disk(), FingerPrint.success, out FingerPrint.success) + ";";  // c drive 2nd method
                    fingerPrint += IsEmpty(macId(), FingerPrint.success, out FingerPrint.success); //MAC
                }

                return fingerPrint;
            }
            internal static string Value(out bool success)
            {
                if (string.IsNullOrEmpty(fingerPrint))
                {
                    fingerPrint += IsEmpty(cpuId(), FingerPrint.success, out FingerPrint.success) + ";"; // CPU
                    fingerPrint += IsEmpty(cpu(), FingerPrint.success, out FingerPrint.success) + ";"; // CPU 2nd method
                    fingerPrint += IsEmpty(baseId(), FingerPrint.success, out FingerPrint.success) + ";"; // motherboard
                    fingerPrint += IsEmpty(motherboard(), FingerPrint.success, out FingerPrint.success) + ";"; // motherboard 2nd method
                    fingerPrint += IsEmpty(diskId(), FingerPrint.success, out FingerPrint.success) + ";"; // c drive
                    fingerPrint += IsEmpty(disk(), FingerPrint.success, out FingerPrint.success) + ";";  // c drive 2nd method
                    fingerPrint += IsEmpty(macId(), FingerPrint.success, out FingerPrint.success); //MAC
                }

                success = FingerPrint.success;

                return fingerPrint;
            }

            private static string IsEmpty(string input, bool NotEmpty, out bool OutNotEmpty)
            {
                if (NotEmpty == false || input == "")
                    OutNotEmpty = false;
                else
                    OutNotEmpty = true;

                return input;
            }

            #region Original Device ID Getting Code
            //Return a hardware identifier
            private static string identifier
            (string wmiClass, string wmiProperty, string wmiMustBeTrue)
            {
                string result = "";
                System.Management.ManagementClass mc =
            new System.Management.ManagementClass(wmiClass);
                System.Management.ManagementObjectCollection moc = mc.GetInstances();
                foreach (System.Management.ManagementObject mo in moc)
                {
                    if (mo[wmiMustBeTrue].ToString() == "True")
                    {
                        //Only get the first one
                        if (result == "")
                        {
                            try
                            {
                                result = mo[wmiProperty].ToString();
                                break;
                            }
                            catch
                            {
                            }
                        }
                    }
                }
                return result;
            }
            //Return a hardware identifier
            private static string identifier(string wmiClass, string wmiProperty)
            {
                string result = "";
                System.Management.ManagementClass mc =
            new System.Management.ManagementClass(wmiClass);
                System.Management.ManagementObjectCollection moc = mc.GetInstances();
                foreach (System.Management.ManagementObject mo in moc)
                {
                    //Only get the first one
                    if (result == "")
                    {
                        try
                        {
                            result = mo[wmiProperty].ToString();
                            break;
                        }
                        catch
                        {
                        }
                    }
                }
                return result;
            }
            private static string cpu()
            {
                ManagementObjectCollection mbsList = null;
                ManagementObjectSearcher mbs = new ManagementObjectSearcher("Select * From Win32_processor");
                mbsList = mbs.Get();
                string id = "";
                foreach (ManagementObject mo in mbsList)
                {
                    id += mo["ProcessorID"].ToString();
                }
                return id;
            }

            private static string disk()
            {
                ManagementObject dsk = new ManagementObject(@"win32_logicaldisk.deviceid=""c:""");
                dsk.Get();
                return dsk["VolumeSerialNumber"].ToString();
            }

            private static string motherboard()
            {
                ManagementObjectSearcher mos = new ManagementObjectSearcher("SELECT * FROM Win32_BaseBoard");
                ManagementObjectCollection moc = mos.Get();
                string serial = "";
                foreach (ManagementObject mo in moc)
                {
                    serial = (string)mo["SerialNumber"];
                }
                return serial;
            }
            private static string cpuId()
            {
                //Uses first CPU identifier available in order of preference
                //Don't get all identifiers, as it is very time consuming
                string retVal = identifier("Win32_Processor", "UniqueId");
                if (retVal == "") //If no UniqueID, use ProcessorID
                    retVal = identifier("Win32_Processor", "ProcessorId");

                return retVal;
            }
            //BIOS Identifier
            private static string biosId()
            {
                return
                //  identifier("Win32_BIOS", "Manufacturer")
                //+ identifier("Win32_BIOS", "SMBIOSBIOSVersion")
                identifier("Win32_BIOS", "IdentificationCode")
                //+ identifier("Win32_BIOS", "SerialNumber")
                //+ identifier("Win32_BIOS", "ReleaseDate")
                //+ identifier("Win32_BIOS", "Version")
                ;
            }
            //Main physical hard drive ID
            private static string diskId()
            {
                return
                    //identifier("Win32_DiskDrive", "Model")
                //+ identifier("Win32_DiskDrive", "Manufacturer")
                 identifier("Win32_DiskDrive", "Signature")
                //identifier("Win32_DiskDrive", "TotalHeads")
                ;
            }
            //Motherboard ID
            private static string baseId()
            {
                return
                    //identifier("Win32_BaseBoard", "Model")
                //+ identifier("Win32_BaseBoard", "Manufacturer")
                //+ identifier("Win32_BaseBoard", "Name")
                 identifier("Win32_BaseBoard", "SerialNumber");
            }
            //Primary video controller ID
            private static string videoId()
            {
                return identifier("Win32_VideoController", "DriverVersion")
                + identifier("Win32_VideoController", "Name");
            }
            //First enabled network card ID
            private static string macId()
            {
                return identifier("Win32_NetworkAdapterConfiguration",
                    "MACAddress", "IPEnabled");
            }
            #endregion
        }
    }


Ezt még én írtam egy régebbi programhoz ebbe van bőven azonosító, a gond ott jön be hogyan kommunikálod le a szerverre hogy kihez tartozik.
Ha felhasználjátok credit-eljetek!

_________________
Saját munkák, közreműködések:
NextLvL Mód - SKA 2.1
Sebesség korlát
kovakovi2000 @ cs 1.6 - gyenge/terhelt szerver hitbox javítás

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 27 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole