hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 12:01



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 223 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 222 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: new iString[512];
HozzászólásElküldve: 2022.02.10. 17:25 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
error log minden nélkül én hogy javítsam? nagyítóval keressem a hibádat?.

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: new iString[512];
HozzászólásElküldve: 2022.02.10. 18:22 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
A kérdésre a válasz IGEN. Kell bővítened manuálisan az SQL táblát is ha bővíteni akarod a kinézeteket. Ha használsz PHPMyAdmint akkor ott egyszerű bővíteni:

https://www.pair.com/support/kb/adding-a-column-to-a-database-in-phpmyadmin/

----

Nem értem a többi hozzászólást, teljesen a téma mellett van az összes.. semmi köze a new iString[512]-nek, amikor az a változó csak a formatexnél van használva (170, 176 stb.. sorok). Sőt, így is túl nagy a mérete, hát meg ha 10048 lenne.. Kérlek ne osszátok meg a sok hülyeséget anélkül, hogy utána néznétek, illetve megértenétek mi miért van..

Ők köszönték meg Dooz nek ezt a hozzászólást: DexoN (2022.02.10. 18:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: new iString[512];
HozzászólásElküldve: 2022.02.10. 18:52 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
Vagy így egyszerübb a modelleket bővíteni.
Itt az egész sql táblád.

  1. -- phpMyAdmin SQL Dump
  2. -- version 5.1.0
  3. -- https://www.phpmyadmin.net/
  4. --
  5. -- Host: mysql.srkhost.eu
  6. -- Generation Time: Feb 10, 2022 at 06:46 PM
  7. -- Server version: 5.7.34
  8. -- PHP Version: 7.3.27-1~deb10u1
  9.  
  10. SET SQL_MODE = "NO_AUTO_VALUE_ON_ZERO";
  11. START TRANSACTION;
  12. SET time_zone = "+00:00";
  13.  
  14.  
  15. /*!40101 SET @OLD_CHARACTER_SET_CLIENT=@@CHARACTER_SET_CLIENT */;
  16. /*!40101 SET @OLD_CHARACTER_SET_RESULTS=@@CHARACTER_SET_RESULTS */;
  17. /*!40101 SET @OLD_COLLATION_CONNECTION=@@COLLATION_CONNECTION */;
  18. /*!40101 SET NAMES utf8mb4 */;
  19.  
  20. --
  21. -- Database: `s12381_darkkinght`
  22. --
  23.  
  24. -- --------------------------------------------------------
  25.  
  26. --
  27. -- Table structure for table `WeaponKills`
  28. --
  29.  
  30. CREATE TABLE `WeaponKills` (
  31.   `Id` INT(11) NOT NULL,
  32.   `name` VARCHAR(32) NOT NULL,
  33.   `m4a1_0` INT(11) NOT NULL,
  34.   `m4a1_1` INT(11) NOT NULL,
  35.   `m4a1_2` INT(11) NOT NULL,
  36.   `m4a1_3` INT(11) NOT NULL,
  37.   `m4a1_4` INT(11) NOT NULL,
  38.   `m4a1_5` INT(11) NOT NULL,
  39.   `m4a1_6` INT(11) NOT NULL,
  40.   `m4a1_7` INT(11) NOT NULL,
  41.   `m4a1_8` INT(11) NOT NULL,
  42.   `m4a1_9` INT(11) NOT NULL,
  43.   `m4a1_10` INT(11) NOT NULL,
  44.   `m4a1_11` INT(11) NOT NULL,
  45.   `m4a1_12` INT(11) NOT NULL,
  46.   `m4a1_13` INT(11) NOT NULL,
  47.   `m4a1_14` INT(11) NOT NULL,
  48.   `m4a1_15` INT(11) NOT NULL,
  49.   `m4a1_16` INT(11) NOT NULL,
  50.   `m4a1_17` INT(11) NOT NULL,
  51.   `m4a1_18` INT(11) NOT NULL,
  52.   `m4a1_19` INT(11) NOT NULL,
  53.   `m4a1_20` INT(11) NOT NULL,
  54.   `m4a1_21` INT(11) NOT NULL,
  55.   `m4a1_22` INT(11) NOT NULL,
  56.   `ak_0` INT(11) NOT NULL,
  57.   `ak_1` INT(11) NOT NULL,
  58.   `ak_2` INT(11) NOT NULL,
  59.   `ak_3` INT(11) NOT NULL,
  60.   `ak_4` INT(11) NOT NULL,
  61.   `ak_5` INT(11) NOT NULL,
  62.   `ak_6` INT(11) NOT NULL,
  63.   `ak_7` INT(11) NOT NULL,
  64.   `ak_8` INT(11) NOT NULL,
  65.   `ak_9` INT(11) NOT NULL,
  66.   `ak_10` INT(11) NOT NULL,
  67.   `ak_11` INT(11) NOT NULL,
  68.   `ak_12` INT(11) NOT NULL,
  69.   `ak_13` INT(11) NOT NULL,
  70.   `ak_14` INT(11) NOT NULL,
  71.   `ak_15` INT(11) NOT NULL,
  72.   `ak_16` INT(11) NOT NULL,
  73.   `ak_17` INT(11) NOT NULL,
  74.   `ak_18` INT(11) NOT NULL,
  75.   `ak_19` INT(11) NOT NULL,
  76.   `ak_20` INT(11) NOT NULL,
  77.   `ak_21` INT(11) NOT NULL,
  78.   `ak_22` INT(11) NOT NULL,
  79.   `awp_0` INT(11) NOT NULL,
  80.   `awp_1` INT(11) NOT NULL,
  81.   `awp_2` INT(11) NOT NULL,
  82.   `awp_3` INT(11) NOT NULL,
  83.   `awp_4` INT(11) NOT NULL,
  84.   `awp_5` INT(11) NOT NULL,
  85.   `awp_6` INT(11) NOT NULL,
  86.   `awp_7` INT(11) NOT NULL,
  87.   `awp_8` INT(11) NOT NULL,
  88.   `awp_9` INT(11) NOT NULL,
  89.   `awp_10` INT(11) NOT NULL,
  90.   `awp_11` INT(11) NOT NULL,
  91.   `awp_12` INT(11) NOT NULL,
  92.   `awp_13` INT(11) NOT NULL,
  93.   `awp_14` INT(11) NOT NULL,
  94.   `deagle_0` INT(11) NOT NULL,
  95.   `deagle_1` INT(11) NOT NULL,
  96.   `deagle_2` INT(11) NOT NULL,
  97.   `deagle_3` INT(11) NOT NULL,
  98.   `deagle_4` INT(11) NOT NULL,
  99.   `deagle_5` INT(11) NOT NULL,
  100.   `deagle_6` INT(11) NOT NULL,
  101.   `deagle_7` INT(11) NOT NULL,
  102.   `deagle_8` INT(11) NOT NULL,
  103.   `deagle_9` INT(11) NOT NULL,
  104.   `deagle_10` INT(11) NOT NULL,
  105.   `knife_0` INT(11) NOT NULL,
  106.   `steamid` VARCHAR(32) NOT NULL
  107. ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1;
  108.  
  109. --
  110. -- Dumping data for table `WeaponKills`
  111. --
  112.  
  113. INSERT INTO `WeaponKills` (`Id`, `name`, `m4a1_0`, `m4a1_1`, `m4a1_2`, `m4a1_3`, `m4a1_4`, `m4a1_5`, `m4a1_6`, `m4a1_7`, `m4a1_8`, `m4a1_9`, `m4a1_10`, `m4a1_11`, `m4a1_12`, `m4a1_13`, `m4a1_14`, `m4a1_15`, `m4a1_16`, `m4a1_17`, `m4a1_18`, `m4a1_19`, `m4a1_20`, `m4a1_21`, `m4a1_22`, `ak_0`, `ak_1`, `ak_2`, `ak_3`, `ak_4`, `ak_5`, `ak_6`, `ak_7`, `ak_8`, `ak_9`, `ak_10`, `ak_11`, `ak_12`, `ak_13`, `ak_14`, `ak_15`, `ak_16`, `ak_17`, `ak_18`, `ak_19`, `ak_20`, `ak_21`, `ak_22`, `awp_0`, `awp_1`, `awp_2`, `awp_3`, `awp_4`, `awp_5`, `awp_6`, `awp_7`, `awp_8`, `awp_9`, `awp_10`, `awp_11`, `awp_12`, `awp_13`, `awp_14`, `deagle_0`, `deagle_1`, `deagle_2`, `deagle_3`, `deagle_4`, `deagle_5`, `deagle_6`, `deagle_7`, `deagle_8`, `deagle_9`, `deagle_10`, `knife_0`, `steamid`) VALUES
  114. (1, 'ChaoS*', 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 'STEAM_0:1:153030796'),
  115. (2, 'Airoz', 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 'STEAM_0:0:492651965');
  116.  
  117. --
  118. -- Indexes for dumped tables
  119. --
  120.  
  121. --
  122. -- Indexes for table `WeaponKills`
  123. --
  124. ALTER TABLE `WeaponKills`
  125.   ADD PRIMARY KEY (`Id`);
  126.  
  127. --
  128. -- AUTO_INCREMENT for dumped tables
  129. --
  130.  
  131. --
  132. -- AUTO_INCREMENT for table `WeaponKills`
  133. --
  134. ALTER TABLE `WeaponKills`
  135.   MODIFY `Id` INT(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT, AUTO_INCREMENT=3;
  136. COMMIT;
  137.  
  138. /*!40101 SET CHARACTER_SET_CLIENT=@OLD_CHARACTER_SET_CLIENT */;
  139. /*!40101 SET CHARACTER_SET_RESULTS=@OLD_CHARACTER_SET_RESULTS */;
  140. /*!40101 SET COLLATION_CONNECTION=@OLD_COLLATION_CONNECTION */;


írtam mindenhez +1 skint.
  1. CREATE TABLE `WeaponKills` (
  2.   `Id` int(11) NOT NULL,
  3.   `name` varchar(32) NOT NULL,
  4.   `m4a1_0` int(11) NOT NULL,
  5.   `m4a1_1` int(11) NOT NULL,
  6.   `m4a1_2` int(11) NOT NULL,
  7.   `m4a1_3` int(11) NOT NULL,
  8.   `m4a1_4` int(11) NOT NULL,
  9.   `m4a1_5` int(11) NOT NULL,
  10.   `m4a1_6` int(11) NOT NULL,
  11.   `m4a1_7` int(11) NOT NULL,
  12.   `m4a1_8` int(11) NOT NULL,
  13.   `m4a1_9` int(11) NOT NULL,
  14.   `m4a1_10` int(11) NOT NULL,
  15.   `m4a1_11` int(11) NOT NULL,
  16.   `m4a1_12` int(11) NOT NULL,
  17.   `m4a1_13` int(11) NOT NULL,
  18.   `m4a1_14` int(11) NOT NULL,
  19.   `m4a1_15` int(11) NOT NULL,
  20.   `m4a1_16` int(11) NOT NULL,
  21.   `m4a1_17` int(11) NOT NULL,
  22.   `m4a1_18` int(11) NOT NULL,
  23.   `m4a1_19` int(11) NOT NULL,
  24.   `m4a1_20` int(11) NOT NULL,
  25.   `m4a1_21` int(11) NOT NULL,
  26.   `m4a1_22` int(11) NOT NULL,
  27.   `m4a1_23` int(11) NOT NULL,
  28.   `ak_0` int(11) NOT NULL,
  29.   `ak_1` int(11) NOT NULL,
  30.   `ak_2` int(11) NOT NULL,
  31.   `ak_3` int(11) NOT NULL,
  32.   `ak_4` int(11) NOT NULL,
  33.   `ak_5` int(11) NOT NULL,
  34.   `ak_6` int(11) NOT NULL,
  35.   `ak_7` int(11) NOT NULL,
  36.   `ak_8` int(11) NOT NULL,
  37.   `ak_9` int(11) NOT NULL,
  38.   `ak_10` int(11) NOT NULL,
  39.   `ak_11` int(11) NOT NULL,
  40.   `ak_12` int(11) NOT NULL,
  41.   `ak_13` int(11) NOT NULL,
  42.   `ak_14` int(11) NOT NULL,
  43.   `ak_15` int(11) NOT NULL,
  44.   `ak_16` int(11) NOT NULL,
  45.   `ak_17` int(11) NOT NULL,
  46.   `ak_18` int(11) NOT NULL,
  47.   `ak_19` int(11) NOT NULL,
  48.   `ak_20` int(11) NOT NULL,
  49.   `ak_21` int(11) NOT NULL,
  50.   `ak_22` int(11) NOT NULL,
  51.   `ak_23` int(11) NOT NULL,
  52.   `awp_0` int(11) NOT NULL,
  53.   `awp_1` int(11) NOT NULL,
  54.   `awp_2` int(11) NOT NULL,
  55.   `awp_3` int(11) NOT NULL,
  56.   `awp_4` int(11) NOT NULL,
  57.   `awp_5` int(11) NOT NULL,
  58.   `awp_6` int(11) NOT NULL,
  59.   `awp_7` int(11) NOT NULL,
  60.   `awp_8` int(11) NOT NULL,
  61.   `awp_9` int(11) NOT NULL,
  62.   `awp_10` int(11) NOT NULL,
  63.   `awp_11` int(11) NOT NULL,
  64.   `awp_12` int(11) NOT NULL,
  65.   `awp_13` int(11) NOT NULL,
  66.   `awp_14` int(11) NOT NULL,
  67.   `awp_15` int(11) NOT NULL,
  68.   `deagle_0` int(11) NOT NULL,
  69.   `deagle_1` int(11) NOT NULL,
  70.   `deagle_2` int(11) NOT NULL,
  71.   `deagle_3` int(11) NOT NULL,
  72.   `deagle_4` int(11) NOT NULL,
  73.   `deagle_5` int(11) NOT NULL,
  74.   `deagle_6` int(11) NOT NULL,
  75.   `deagle_7` int(11) NOT NULL,
  76.   `deagle_8` int(11) NOT NULL,
  77.   `deagle_9` int(11) NOT NULL,
  78.   `deagle_10` int(11) NOT NULL,
  79.   `deagle_11` int(11) NOT NULL,
  80.   `knife_0` int(11) NOT NULL,
  81.   `steamid` varchar(32) NOT NULL
  82. ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1;


amit úgy tudsz csinálni hogy

  1. `deagle_0` int(11) NOT NULL,
  2. `deagle_1` int(11) NOT NULL,
  3. `deagle_2` int(11) NOT NULL,  //EZ MÁR PLUSZ SKIN



És ebben a táblában is ugyan így bővíted annyival emennyi skint hozzá adsz és amilyen skint hozzá adtál.

számozva vannak a skineid 1,2,3,4 és stb ha van mindenből 4 db és írsz mindegyikhez +1 et akkor nyílván mindegyik m4 dezi ak hoz ezt írod ak_5 (model_szám) és stb

  1. INSERT INTO `WeaponKills` (`Id`, `name`, `m4a1_0`, `m4a1_1`, `m4a1_2`, `m4a1_3`, `m4a1_4`, `m4a1_5`, `m4a1_6`, `m4a1_7`, `m4a1_8`, `m4a1_9`, `m4a1_10`, `m4a1_11`, `m4a1_12`, `m4a1_13`, `m4a1_14`, `m4a1_15`, `m4a1_16`, `m4a1_17`, `m4a1_18`, `m4a1_19`, `m4a1_20`, `m4a1_21`, `m4a1_22`, `ak_0`, `ak_1`, `ak_2`, `ak_3`, `ak_4`, `ak_5`, `ak_6`, `ak_7`, `ak_8`, `ak_9`, `ak_10`, `ak_11`, `ak_12`, `ak_13`, `ak_14`, `ak_15`, `ak_16`, `ak_17`, `ak_18`, `ak_19`, `ak_20`, `ak_21`, `ak_22`, `awp_0`, `awp_1`, `awp_2`, `awp_3`, `awp_4`, `awp_5`, `awp_6`, `awp_7`, `awp_8`, `awp_9`, `awp_10`, `awp_11`, `awp_12`, `awp_13`, `awp_14`, `deagle_0`, `deagle_1`, `deagle_2`, `deagle_3`, `deagle_4`, `deagle_5`, `deagle_6`, `deagle_7`, `deagle_8`, `deagle_9`, `deagle_10`, `knife_0`, `steamid`) VALUES
  2. (1, 'ChaoS*', 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 'STEAM_0:1:153030796'),
  3. (2, 'Airoz', 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 'STEAM_0:0:492651965');


majd ha ezt meg csináltad az sql táblában a régi sql táblát törlöd az adatbázisből és fel töltöd az újjat.

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára 8mTNNe 2022.02.10. 18:56-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: new iString[512];
HozzászólásElküldve: 2022.02.10. 18:55 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
Hozzászólások: 140
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
The Peace írta:
8mTNNe írta:
  1. Növeled 10048 ra
  2.  
  3. Query[512]; ----> Query[10048];


Üdv! Én csak okulni jöttem, miért pont 10048-ra?

Engem ez érdekel, hogy fontos az az érték? Vagy lehet más is a lényeg, hogy növelni?

Ha belegondolsz, 1 változóban 1 betűt tudsz tárolni
Kód:
pl. new a = 'A'

2-ben 2-t:
Kód:
pl. new a[2]
a[0] = 'A'
a[1] = 'B'

Jelen esetben ha megnézed az iString[512]-t felhasználó részt, azt úgy is veheted hogy létrehoz 512 változót, ezzel lefoglalva 4*512 (2048) bájt memóriát full feleslegesen, mert ebből csak 9 (max 10) (*4 bájtot) változót fog felhasználni, mivel a leghosszabb karakterszám alatta (deagle_%d) 9 (max 10).
Tehát érdemes a karakterszámot megbecsülve megadni a tömb nagyságát

_________________
[ExTasY] Super Deathmatch [SENTRY GUN] [Soon]

ExTasY Zombie Mutation
217.144.54.193:27057
Facebook
Discord

Kép

Ők köszönték meg DexoN nek ezt a hozzászólást: Dooz (2022.02.10. 19:03)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: new iString[512];
HozzászólásElküldve: 2022.02.10. 19:07 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
8mTNNe írta:
Vagy így egyszerübb a modelleket bővíteni.
Itt az egész sql táblád.

  1. -- phpMyAdmin SQL Dump
  2. -- version 5.1.0
  3. -- https://www.phpmyadmin.net/
  4. --
  5. -- Host: mysql.srkhost.eu
  6. -- Generation Time: Feb 10, 2022 at 06:46 PM
  7. -- Server version: 5.7.34
  8. -- PHP Version: 7.3.27-1~deb10u1
  9.  
  10. SET SQL_MODE = "NO_AUTO_VALUE_ON_ZERO";
  11. START TRANSACTION;
  12. SET time_zone = "+00:00";
  13.  
  14.  
  15. /*!40101 SET @OLD_CHARACTER_SET_CLIENT=@@CHARACTER_SET_CLIENT */;
  16. /*!40101 SET @OLD_CHARACTER_SET_RESULTS=@@CHARACTER_SET_RESULTS */;
  17. /*!40101 SET @OLD_COLLATION_CONNECTION=@@COLLATION_CONNECTION */;
  18. /*!40101 SET NAMES utf8mb4 */;
  19.  
  20. --
  21. -- Database: `s12381_darkkinght`
  22. --
  23.  
  24. -- --------------------------------------------------------
  25.  
  26. --
  27. -- Table structure for table `WeaponKills`
  28. --
  29.  
  30. CREATE TABLE `WeaponKills` (
  31.   `Id` INT(11) NOT NULL,
  32.   `name` VARCHAR(32) NOT NULL,
  33.   `m4a1_0` INT(11) NOT NULL,
  34.   `m4a1_1` INT(11) NOT NULL,
  35.   `m4a1_2` INT(11) NOT NULL,
  36.   `m4a1_3` INT(11) NOT NULL,
  37.   `m4a1_4` INT(11) NOT NULL,
  38.   `m4a1_5` INT(11) NOT NULL,
  39.   `m4a1_6` INT(11) NOT NULL,
  40.   `m4a1_7` INT(11) NOT NULL,
  41.   `m4a1_8` INT(11) NOT NULL,
  42.   `m4a1_9` INT(11) NOT NULL,
  43.   `m4a1_10` INT(11) NOT NULL,
  44.   `m4a1_11` INT(11) NOT NULL,
  45.   `m4a1_12` INT(11) NOT NULL,
  46.   `m4a1_13` INT(11) NOT NULL,
  47.   `m4a1_14` INT(11) NOT NULL,
  48.   `m4a1_15` INT(11) NOT NULL,
  49.   `m4a1_16` INT(11) NOT NULL,
  50.   `m4a1_17` INT(11) NOT NULL,
  51.   `m4a1_18` INT(11) NOT NULL,
  52.   `m4a1_19` INT(11) NOT NULL,
  53.   `m4a1_20` INT(11) NOT NULL,
  54.   `m4a1_21` INT(11) NOT NULL,
  55.   `m4a1_22` INT(11) NOT NULL,
  56.   `ak_0` INT(11) NOT NULL,
  57.   `ak_1` INT(11) NOT NULL,
  58.   `ak_2` INT(11) NOT NULL,
  59.   `ak_3` INT(11) NOT NULL,
  60.   `ak_4` INT(11) NOT NULL,
  61.   `ak_5` INT(11) NOT NULL,
  62.   `ak_6` INT(11) NOT NULL,
  63.   `ak_7` INT(11) NOT NULL,
  64.   `ak_8` INT(11) NOT NULL,
  65.   `ak_9` INT(11) NOT NULL,
  66.   `ak_10` INT(11) NOT NULL,
  67.   `ak_11` INT(11) NOT NULL,
  68.   `ak_12` INT(11) NOT NULL,
  69.   `ak_13` INT(11) NOT NULL,
  70.   `ak_14` INT(11) NOT NULL,
  71.   `ak_15` INT(11) NOT NULL,
  72.   `ak_16` INT(11) NOT NULL,
  73.   `ak_17` INT(11) NOT NULL,
  74.   `ak_18` INT(11) NOT NULL,
  75.   `ak_19` INT(11) NOT NULL,
  76.   `ak_20` INT(11) NOT NULL,
  77.   `ak_21` INT(11) NOT NULL,
  78.   `ak_22` INT(11) NOT NULL,
  79.   `awp_0` INT(11) NOT NULL,
  80.   `awp_1` INT(11) NOT NULL,
  81.   `awp_2` INT(11) NOT NULL,
  82.   `awp_3` INT(11) NOT NULL,
  83.   `awp_4` INT(11) NOT NULL,
  84.   `awp_5` INT(11) NOT NULL,
  85.   `awp_6` INT(11) NOT NULL,
  86.   `awp_7` INT(11) NOT NULL,
  87.   `awp_8` INT(11) NOT NULL,
  88.   `awp_9` INT(11) NOT NULL,
  89.   `awp_10` INT(11) NOT NULL,
  90.   `awp_11` INT(11) NOT NULL,
  91.   `awp_12` INT(11) NOT NULL,
  92.   `awp_13` INT(11) NOT NULL,
  93.   `awp_14` INT(11) NOT NULL,
  94.   `deagle_0` INT(11) NOT NULL,
  95.   `deagle_1` INT(11) NOT NULL,
  96.   `deagle_2` INT(11) NOT NULL,
  97.   `deagle_3` INT(11) NOT NULL,
  98.   `deagle_4` INT(11) NOT NULL,
  99.   `deagle_5` INT(11) NOT NULL,
  100.   `deagle_6` INT(11) NOT NULL,
  101.   `deagle_7` INT(11) NOT NULL,
  102.   `deagle_8` INT(11) NOT NULL,
  103.   `deagle_9` INT(11) NOT NULL,
  104.   `deagle_10` INT(11) NOT NULL,
  105.   `knife_0` INT(11) NOT NULL,
  106.   `steamid` VARCHAR(32) NOT NULL
  107. ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1;
  108.  
  109. --
  110. -- Dumping data for table `WeaponKills`
  111. --
  112.  
  113. INSERT INTO `WeaponKills` (`Id`, `name`, `m4a1_0`, `m4a1_1`, `m4a1_2`, `m4a1_3`, `m4a1_4`, `m4a1_5`, `m4a1_6`, `m4a1_7`, `m4a1_8`, `m4a1_9`, `m4a1_10`, `m4a1_11`, `m4a1_12`, `m4a1_13`, `m4a1_14`, `m4a1_15`, `m4a1_16`, `m4a1_17`, `m4a1_18`, `m4a1_19`, `m4a1_20`, `m4a1_21`, `m4a1_22`, `ak_0`, `ak_1`, `ak_2`, `ak_3`, `ak_4`, `ak_5`, `ak_6`, `ak_7`, `ak_8`, `ak_9`, `ak_10`, `ak_11`, `ak_12`, `ak_13`, `ak_14`, `ak_15`, `ak_16`, `ak_17`, `ak_18`, `ak_19`, `ak_20`, `ak_21`, `ak_22`, `awp_0`, `awp_1`, `awp_2`, `awp_3`, `awp_4`, `awp_5`, `awp_6`, `awp_7`, `awp_8`, `awp_9`, `awp_10`, `awp_11`, `awp_12`, `awp_13`, `awp_14`, `deagle_0`, `deagle_1`, `deagle_2`, `deagle_3`, `deagle_4`, `deagle_5`, `deagle_6`, `deagle_7`, `deagle_8`, `deagle_9`, `deagle_10`, `knife_0`, `steamid`) VALUES
  114. (1, 'ChaoS*', 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 'STEAM_0:1:153030796'),
  115. (2, 'Airoz', 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 'STEAM_0:0:492651965');
  116.  
  117. --
  118. -- Indexes for dumped tables
  119. --
  120.  
  121. --
  122. -- Indexes for table `WeaponKills`
  123. --
  124. ALTER TABLE `WeaponKills`
  125.   ADD PRIMARY KEY (`Id`);
  126.  
  127. --
  128. -- AUTO_INCREMENT for dumped tables
  129. --
  130.  
  131. --
  132. -- AUTO_INCREMENT for table `WeaponKills`
  133. --
  134. ALTER TABLE `WeaponKills`
  135.   MODIFY `Id` INT(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT, AUTO_INCREMENT=3;
  136. COMMIT;
  137.  
  138. /*!40101 SET CHARACTER_SET_CLIENT=@OLD_CHARACTER_SET_CLIENT */;
  139. /*!40101 SET CHARACTER_SET_RESULTS=@OLD_CHARACTER_SET_RESULTS */;
  140. /*!40101 SET COLLATION_CONNECTION=@OLD_COLLATION_CONNECTION */;


írtam mindenhez +1 skint.
  1. CREATE TABLE `WeaponKills` (
  2.   `Id` int(11) NOT NULL,
  3.   `name` varchar(32) NOT NULL,
  4.   `m4a1_0` int(11) NOT NULL,
  5.   `m4a1_1` int(11) NOT NULL,
  6.   `m4a1_2` int(11) NOT NULL,
  7.   `m4a1_3` int(11) NOT NULL,
  8.   `m4a1_4` int(11) NOT NULL,
  9.   `m4a1_5` int(11) NOT NULL,
  10.   `m4a1_6` int(11) NOT NULL,
  11.   `m4a1_7` int(11) NOT NULL,
  12.   `m4a1_8` int(11) NOT NULL,
  13.   `m4a1_9` int(11) NOT NULL,
  14.   `m4a1_10` int(11) NOT NULL,
  15.   `m4a1_11` int(11) NOT NULL,
  16.   `m4a1_12` int(11) NOT NULL,
  17.   `m4a1_13` int(11) NOT NULL,
  18.   `m4a1_14` int(11) NOT NULL,
  19.   `m4a1_15` int(11) NOT NULL,
  20.   `m4a1_16` int(11) NOT NULL,
  21.   `m4a1_17` int(11) NOT NULL,
  22.   `m4a1_18` int(11) NOT NULL,
  23.   `m4a1_19` int(11) NOT NULL,
  24.   `m4a1_20` int(11) NOT NULL,
  25.   `m4a1_21` int(11) NOT NULL,
  26.   `m4a1_22` int(11) NOT NULL,
  27.   `m4a1_23` int(11) NOT NULL,
  28.   `ak_0` int(11) NOT NULL,
  29.   `ak_1` int(11) NOT NULL,
  30.   `ak_2` int(11) NOT NULL,
  31.   `ak_3` int(11) NOT NULL,
  32.   `ak_4` int(11) NOT NULL,
  33.   `ak_5` int(11) NOT NULL,
  34.   `ak_6` int(11) NOT NULL,
  35.   `ak_7` int(11) NOT NULL,
  36.   `ak_8` int(11) NOT NULL,
  37.   `ak_9` int(11) NOT NULL,
  38.   `ak_10` int(11) NOT NULL,
  39.   `ak_11` int(11) NOT NULL,
  40.   `ak_12` int(11) NOT NULL,
  41.   `ak_13` int(11) NOT NULL,
  42.   `ak_14` int(11) NOT NULL,
  43.   `ak_15` int(11) NOT NULL,
  44.   `ak_16` int(11) NOT NULL,
  45.   `ak_17` int(11) NOT NULL,
  46.   `ak_18` int(11) NOT NULL,
  47.   `ak_19` int(11) NOT NULL,
  48.   `ak_20` int(11) NOT NULL,
  49.   `ak_21` int(11) NOT NULL,
  50.   `ak_22` int(11) NOT NULL,
  51.   `ak_23` int(11) NOT NULL,
  52.   `awp_0` int(11) NOT NULL,
  53.   `awp_1` int(11) NOT NULL,
  54.   `awp_2` int(11) NOT NULL,
  55.   `awp_3` int(11) NOT NULL,
  56.   `awp_4` int(11) NOT NULL,
  57.   `awp_5` int(11) NOT NULL,
  58.   `awp_6` int(11) NOT NULL,
  59.   `awp_7` int(11) NOT NULL,
  60.   `awp_8` int(11) NOT NULL,
  61.   `awp_9` int(11) NOT NULL,
  62.   `awp_10` int(11) NOT NULL,
  63.   `awp_11` int(11) NOT NULL,
  64.   `awp_12` int(11) NOT NULL,
  65.   `awp_13` int(11) NOT NULL,
  66.   `awp_14` int(11) NOT NULL,
  67.   `awp_15` int(11) NOT NULL,
  68.   `deagle_0` int(11) NOT NULL,
  69.   `deagle_1` int(11) NOT NULL,
  70.   `deagle_2` int(11) NOT NULL,
  71.   `deagle_3` int(11) NOT NULL,
  72.   `deagle_4` int(11) NOT NULL,
  73.   `deagle_5` int(11) NOT NULL,
  74.   `deagle_6` int(11) NOT NULL,
  75.   `deagle_7` int(11) NOT NULL,
  76.   `deagle_8` int(11) NOT NULL,
  77.   `deagle_9` int(11) NOT NULL,
  78.   `deagle_10` int(11) NOT NULL,
  79.   `deagle_11` int(11) NOT NULL,
  80.   `knife_0` int(11) NOT NULL,
  81.   `steamid` varchar(32) NOT NULL
  82. ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1;


amit úgy tudsz csinálni hogy

  1. `deagle_0` int(11) NOT NULL,
  2. `deagle_1` int(11) NOT NULL,
  3. `deagle_2` int(11) NOT NULL,  //EZ MÁR PLUSZ SKIN



És ebben a táblában is ugyan így bővíted annyival emennyi skint hozzá adsz és amilyen skint hozzá adtál.

számozva vannak a skineid 1,2,3,4 és stb ha van mindenből 4 db és írsz mindegyikhez +1 et akkor nyílván mindegyik m4 dezi ak hoz ezt írod ak_5 (model_szám) és stb

  1. INSERT INTO `WeaponKills` (`Id`, `name`, `m4a1_0`, `m4a1_1`, `m4a1_2`, `m4a1_3`, `m4a1_4`, `m4a1_5`, `m4a1_6`, `m4a1_7`, `m4a1_8`, `m4a1_9`, `m4a1_10`, `m4a1_11`, `m4a1_12`, `m4a1_13`, `m4a1_14`, `m4a1_15`, `m4a1_16`, `m4a1_17`, `m4a1_18`, `m4a1_19`, `m4a1_20`, `m4a1_21`, `m4a1_22`, `ak_0`, `ak_1`, `ak_2`, `ak_3`, `ak_4`, `ak_5`, `ak_6`, `ak_7`, `ak_8`, `ak_9`, `ak_10`, `ak_11`, `ak_12`, `ak_13`, `ak_14`, `ak_15`, `ak_16`, `ak_17`, `ak_18`, `ak_19`, `ak_20`, `ak_21`, `ak_22`, `awp_0`, `awp_1`, `awp_2`, `awp_3`, `awp_4`, `awp_5`, `awp_6`, `awp_7`, `awp_8`, `awp_9`, `awp_10`, `awp_11`, `awp_12`, `awp_13`, `awp_14`, `deagle_0`, `deagle_1`, `deagle_2`, `deagle_3`, `deagle_4`, `deagle_5`, `deagle_6`, `deagle_7`, `deagle_8`, `deagle_9`, `deagle_10`, `knife_0`, `steamid`) VALUES
  2. (1, 'ChaoS*', 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 'STEAM_0:1:153030796'),
  3. (2, 'Airoz', 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 'STEAM_0:0:492651965');


majd ha ezt meg csináltad az sql táblában a régi sql táblát törlöd az adatbázisből és fel töltöd az újjat.


Értem hogy mire gondolsz :)de ez így egy kicsit bonyultan van még írva a kód


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: new iString[512];
HozzászólásElküldve: 2022.02.10. 19:09 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
Nem bonyolúlt nyisd meg visual studioban vagy notepadba az sql file-t és át látod

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: new iString[512];
HozzászólásElküldve: 2022.02.10. 19:13 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
8mTNNe írta:
Nem bonyolúlt nyisd meg visual studioban vagy notepadba az sql file-t és át látod


Kód át írása lehetséges?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole