hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 10:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 264 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 262 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: case key+1
HozzászólásElküldve: 2022.02.17. 11:09 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
Sziasztok.
ez így miért nem jó?

  1. case 0..49: model[0][id] = key+1;
  2.     case 1..39: model[1][id] = key+1;
  3.     case 2..25: model[2][id] = key+1;
  4.     case 3..12: model[3][id] = key+1;
  5.     case 4..6: model[4][id] = key+1;
  6.     case 5..3: model[5][id] = key+1;
  7.     case 6..3: model[6][id] = key+1;
  8.     case 7..2: model[10][id] = key+1;
  9.     case 8..12: model[11][id] = key+1;
  10.     case 9..29: model[12][id] = key+1;
  11.     case 10..15: model[13][id] = key+1;

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: case key+1
HozzászólásElküldve: 2022.02.17. 11:43 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Ha azt írod, hogy case 0..49 akkor ebbe bele fog tartozni a 0, 1, 2, 3, 4 stb.. számok egészen 49ig, azaz mindig az első case-be fog bemenni.

Ők köszönték meg Dooz nek ezt a hozzászólást: 8mTNNe (2022.02.17. 12:17)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: case key+1
HozzászólásElküldve: 2022.02.17. 13:10 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
És van rá egy egyszerübb meg oldás hogy ne keljen 300db modelnek 300 sort le foglaljon?

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: case key+1
HozzászólásElküldve: 2022.02.17. 13:24 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Írd le pontosabban mit szeretnél, esetleg kódrészletet is dobj. Így semmi nélkül kicsit nehéz segíteni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: case key+1
HozzászólásElküldve: 2022.02.17. 17:34 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
8mTNNe írta:
És van rá egy egyszerübb meg oldás hogy ne keljen 300db modelnek 300 sort le foglaljon?


Teljesen felesleges egy raktár menü alatti handlerban switchet használni, elég ha a tömbben tárolt számok részéhez írod a keyt.
Ha jól emlékszem mellé kell egy másik tömb is amiben tárolom a kiválasztott skint.

Vagyis:
Skin[120][id]ban tárolok 0-tól 119ig 120 skint

A handlerban pedig switch nélkül így hívom meg:
Skin[key][id] azaz a skin tömbömben tárolt x számú skint választom ki.

Skin[key][id] = kiválasztott[key][id]
valami ilyesmire emlékszem. :lol:
A skin csere helyén pedig a kiválasztott tömbbel kell dolgozni.

A lekért key a menüből az xedik elemet adja vissza, oldalanként, nem kell aggódni, mivel a következő oldaltól nem 0-tól számol hanem, az utolsó item +1edik helyéről.(pl:utolsó itemem a 9. akkor a következő oldal első item azonosítója a 10 lesz.)
Másrészt egy nyitogatos résznél nem igazán tudom elképzelni, hogy hogyan is működik, de nekem működött(értem itt ha 0 skin mellett kinyitom az ötödik skint is teljesen jól működött).
Talán azért mert már előre le lett foglalva az azonosítója, passz.

Érdemes ellenőrizni sima iffel hogy ha a kiválasztott skin újra ki lenne választva, ne csináljon semmit, esetleg ha a skinek feltételhez vannak szabva akkor azt is.

Bocsánat a helyesírás miatt, egyéb félre beszélés miatt is, ha rossz valamelyik gondolat menet javítsanak ki.

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."

Ők köszönték meg HellEnergY nek ezt a hozzászólást: 8mTNNe (2022.02.17. 18:45)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: case key+1
HozzászólásElküldve: 2022.02.17. 18:45 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
HellEnergY írta:
8mTNNe írta:
És van rá egy egyszerübb meg oldás hogy ne keljen 300db modelnek 300 sort le foglaljon?


Teljesen felesleges egy raktár menü alatti handlerban switchet használni, elég ha a tömbben tárolt számok részéhez írod a keyt.
Ha jól emlékszem mellé kell egy másik tömb is amiben tárolom a kiválasztott skint.

Vagyis:
Skin[120][id]ban tárolok 0-tól 119ig 120 skint

A handlerban pedig switch nélkül így hívom meg:
Skin[key][id] azaz a skin tömbömben tárolt x számú skint választom ki.

Skin[key][id] = kiválasztott[key][id]
valami ilyesmire emlékszem. :lol:
A skin csere helyén pedig a kiválasztott tömbbel kell dolgozni.

A lekért key a menüből az xedik elemet adja vissza, oldalanként, nem kell aggódni, mivel a következő oldaltól nem 0-tól számol hanem, az utolsó item +1edik helyéről.(pl:utolsó itemem a 9. akkor a következő oldal első item azonosítója a 10 lesz.)
Másrészt egy nyitogatos résznél nem igazán tudom elképzelni, hogy hogyan is működik, de nekem működött(értem itt ha 0 skin mellett kinyitom az ötödik skint is teljesen jól működött).
Talán azért mert már előre le lett foglalva az azonosítója, passz.

Érdemes ellenőrizni sima iffel hogy ha a kiválasztott skin újra ki lenne választva, ne csináljon semmit, esetleg ha a skinek feltételhez vannak szabva akkor azt is.

Bocsánat a helyesírás miatt, egyéb félre beszélés miatt is, ha rossz valamelyik gondolat menet javítsanak ki.


A raktár nyílván NEM a láda nyitásról szól most éppen, hanem hogy amit ki választok skint azt fel is szerelje.
Köszönöm segítséged.

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole