hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 17:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 246 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 244 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Mentésel való problémák!
HozzászólásElküldve: 2022.02.28. 06:44 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Tisztelt Csoport tagok! :)

Itt a fórumon találtam egy Skinrendszer féle plugint, aminek egy hibája van hogy idő közönként,játékosoknak dolgai eltűnnek, és az az érdekesség hogy nem mindenkinek jelentkezik a hiba!

köszönöm szépen aki ki tudja nekem javítani! :)

Teljes Forráskód!

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <sqlx>
  6.  
  7. #pragma tabsize 0
  8.  
  9. #define PLUGIN "New Plug-In"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "author"
  12. #define KILL_POINT 2
  13. #define HEADSHOT_POINT 5
  14.  
  15. #define TULAJ ADMIN_LEVEL_A
  16. #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_B
  17. #define ADMIN ADMIN_LEVEL_C
  18. #define VIP ADMIN_LEVEL_H
  19.  
  20. enum _:Rangs { Szint[32], Xp[8] };
  21.  
  22. new const SQLINFO[][] = {
  23.    
  24.     "",
  25.     "",
  26.     "",
  27.     ""
  28. };
  29.  
  30.  
  31. enum _:GunDatas {
  32.     M4A1,
  33.     AK47,
  34.     AWP,
  35.     SCOUT,
  36.     FAMAS,
  37.     GALIL,
  38.     AUG,
  39.     M3,
  40.     XM1014,
  41.     KNIFE,
  42.     DEAGLE,
  43.     USP,
  44.     GLOCK,
  45. }
  46.  
  47. new const Rangok[][Rangs] ={
  48.    
  49.     { "Újonc", 100 },
  50.     { "Honvéd", 200 },
  51.     { "Örvezető", 300 },
  52.     { "Szakaszvezető", 400 },
  53.     { "Őrmester", 500 },
  54.     { "Hadnagy", 600 },
  55.     { "Főhadnagy", 700 },
  56.     { "Százados", 800 },
  57.     { "Örnagy", 900 },
  58.     { "Alezredes", 1000 },
  59.     { "Ezredes", 1100 },
  60.     { "Dandártábornok", 1200 },
  61.     { "Vezérnagy", 1300 },
  62.     { "Altábornok", 1400 },
  63.     { "Vezérezredes", 1500 }
  64.    
  65. };
  66.  
  67. new g_SelectedGun[GunDatas][33], g_uPoints[GunDatas][33], g_Wpn[33], Handle:g_SqlTuple
  68.  
  69. new Rang[33], Oles[33];
  70. new hudkibe[33];
  71. new steamid[32][33];
  72. new const PREFIX[] = "\w[\y.arK*_*Knight:.\w]"
  73.  
  74. new const C_Perfix[] = "[.arK*_*Knight:.]"
  75.  
  76.  
  77. enum _:DATA {
  78.     GunName[64],
  79.     ModelName[128],
  80.     Points[8],
  81.     AnimType[8]
  82. }
  83. new const WeaponM4A1[][DATA] = {
  84.     {"M4a1 | Default", "models/v_m4a1.mdl", 0, -1},
  85.     {"M4a1 | Frost", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_Frost.mdl", 50, -1},
  86.     {"M4a1 | Hellfire", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_Hellfire.mdl", 100, -1},
  87.     {"M4a1 | Vanquish", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_vanquish.mdl", 150, -1},
  88.     {"M4a1 | White Gold", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_white_gold.mdl", 200, -1},
  89.     {"M4a1 | Neon Mist", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_neon-mist.mdl", 250, -1},
  90.     {"M4a1 | Icarus Fell", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_icarus-fell.mdl", 300, -1},
  91.     {"M4a1 | Desolate Space", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_desolate-space.mdl", 350, -1},
  92.     {"M4a1 | Chanticos Fire", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_chanticos-fire.mdl", 400, -1},
  93.     {"M4a1 | Asiimow", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_asiimov.mdl", 450, -1},
  94.     {"M4a1 | Firestyle", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_firestyle.mdl", 500, -1},
  95.     {"M4a1 | Master Piece", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_master_piece.mdl", 550, -1},
  96.     {"M4a1 | Golden Coil", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_golden_coil.mdl", 600, -1},
  97.     {"M4a1 | Sticker", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_sticker.mdl", 650, -1},
  98.     {"M4a1 | Hot Lava", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_hot_lava.mdl", 700, -1},
  99.     {"M4a1 | Decimator", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_decimator.mdl", 750, -1},
  100.     {"M4a1 | Frontsite Misty", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_frontsite_misty.mdl", 800, -1},
  101.     {"M4a1 | Flashback", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_flashback.mdl", 850, -1},
  102.     {"M4A1 | Mecha Industries", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_mecha-industries.mdl", 900, -1},
  103.     {"M4A1 | Dragon King", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_dragon_king.mdl", 950, -1},
  104.     {"M4A1 | Basilisk", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_basilisk.mdl", 1000, -1},
  105.     {"M4A1 | Fire", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_fire.mdl", 1150, -1},
  106.     {"M4A1 | Condor", "models/darkknight_skinek/m4a1/v_m4a1_condor.mdl", 1200, -1}
  107. }
  108. new const WeaponAK47[][DATA] = {
  109.     {"Ak47 | Default", "models/v_ak47.mdl", 0, -1},
  110.     {"AK47 | Blue", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_blue.mdl", 50, -1},
  111.     {"AK47 | Nox", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_Nox.mdl", 100, -1},
  112.     {"AK47 | Dream and Nightmare", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_Dream and Nightmare.mdl", 150, -1},
  113.     {"AK47 | Shadow Liquid", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_shadow_liquid.mdl", 200, -1},
  114.     {"AK47 | Robotto", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_robotto.mdl", 250, -1},
  115.     {"AK47 | Poison Sakura", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_Poison Sakura.mdl", 300, -1},
  116.     {"AK47 | Black Cartel", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_black-cartel.mdl", 350, -1},
  117.     {"AK47 | Chrome", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_chrome.mdl", 400, -1},
  118.     {"AK47 | Curzon", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_curzon.mdl", 450, -1},
  119.     {"AK47 | Desert Camo", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_desert_camo.mdl", 500, -1},
  120.     {"AK47 | Forest Camo", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_forest-camo.mdl", 550, -1},
  121.     {"AK47 | Furious Peacock", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_furious-peacock.mdl", 600, -1},
  122.     {"AK47 | Galaxy", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_galaxy.mdl", 650, -1},
  123.     {"AK47 | Akihabara Accept", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_akihabara-accept.mdl", 700, -1},
  124.     {"AK47 | Anubis", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_anubis.mdl", 750, -1},
  125.     {"AK47 | Aquamarine Revenge", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_aquamarine-revenge.mdl", 800, -1},
  126.     {"AK47 | Astronaut", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_astronaut.mdl", 850, -1},
  127.     {"AK47 | Bloodsport", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_bloodsport.mdl", 900, -1},
  128.     {"AK47 | Fire", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_fire.mdl", 950, -1},
  129.     {"AK47 | Fire Serpent", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_fire-serpent.mdl", 1000, -1},
  130.     {"AK47 | Fuel Injector", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_fuel-injector.mdl", 1050, -1},
  131.     {"AK47 | Neon Revolution", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_neon-revolution.mdl", 1100, -1},
  132.     {"AK47 | Vulkan", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_vulcan.mdl", 1150, -1},
  133.     {"AK47 | Weteland Rebel", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_wasteland-rebel.mdl", 1200, -1},
  134.     {"AK47 | Fire Serpent", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_fireserpent.mdl", 1250, -1},
  135.     {"AK47 | Pheonix", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_pheonix.mdl", 1300, -1},
  136.     {"AK47 | RedLine", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_redline.mdl", 1350, -1},
  137.     {"AK47 | Frontside Misty", "models/darkknight_skinek/ak47/v_ak47_frontside_misty.mdl", 1400, -1}
  138. }
  139. new const WeaponAWP[][DATA] = {
  140.     {"Awp | Default", "models/v_awp.mdl", 0, -1},
  141.     {"AWP | Banshee", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_banshee.mdl", 50, -1},
  142.     {"AWP | Snow", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_snow.mdl", 100, -1},
  143.     {"AWP | Graffiti", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_graffiti.mdl", 150, -1},
  144.     {"AWP | Cyrex", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_cyrex.mdl", 200, -1},
  145.     {"AWP | Malaysia", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_malaysia.mdl", 250, -1},
  146.     {"AWP | Raptor", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_raptor.mdl", 300, -1},
  147.     {"AWP | Golden", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_golden.mdl", 350, -1},
  148.     {"AWP | Asiimow Fnatic", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_asiimov-fnatic.mdl", 400, -1},
  149.     {"AWP | Dragon Lore", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_dragon-lore.mdl", 450, -1},
  150.     {"AWP | Red Puzzle", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_red-puzzle.mdl", 500, -1},
  151.     {"AWP | Black Chrome", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_black-chrome.mdl", 550, -1},
  152.     {"AWP | Lightning Strike", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_lightning-strike.mdl", 600, -1},
  153.     {"AWP | Fever Dream", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_fever-dream.mdl", 650, -1},
  154.     {"AWP | Frontside Misty", "models/darkknight_skinek/awp/v_awp_frontside-misty.mdl", 700, -1}
  155. }
  156. new const WeaponSCOUT[][DATA] = {
  157.     {"Scout | Default", "models/v_scout.mdl", 0, -1},
  158.     {"Scout | AWM Blue Diamond", "models/darkknight_skinek/scout/v_scout_bluediamond.mdl", 50, -1}
  159. }
  160. new const WeaponFAMAS[][DATA] = {
  161.     {"Famas | Default", "models/v_famas.mdl", 0, -1}
  162. }
  163. new const WeaponGALIL[][DATA] = {
  164.     {"Galil | Default", "models/v_galil.mdl", 0, -1},
  165.     {"Galil | Cerberus", "models/darkknight_skinek/galil/v_galil_cerberus.mdl", 50, -1},
  166.     {"Galil | Black N White", "models/darkknight_skinek/galil/v_galil_black-n-white.mdl", 100, -1},
  167.     {"Galil | Stone Cold", "models/darkknight_skinek/galil/v_galil_stone-cold.mdl", 150, -1}
  168. }
  169. new const WeaponAUG[][DATA] = {
  170.     {"Aug | Default", "models/v_aug.mdl", 0, -1}
  171. }
  172. new const WeaponM3[][DATA] = {
  173.     {"M3 | Default", "models/v_m3.mdl", 0, -1}
  174. }
  175. new const WeaponXM1014[][DATA] = {
  176.     {"XM1014 | Default", "models/v_xm1014.mdl", 0, -1},
  177.     {"XM1014 | Arcturus", "models/darkknight_skinek/xm1014/v_xm1014_arcturus.mdl", 50, -1},
  178.     {"XM1014 | Balrog Xi Blue", "models/darkknight_skinek/xm1014/v_xm1014_balrog-xi-blue.mdl", 100, -1},
  179.     {"XM1014 | Balrog Xi Red", "models/darkknight_skinek/xm1014/v_xm1014_balrog-xi-red.mdl", 150, -1},
  180.     {"XM1014 | XM1014 CSS", "models/darkknight_skinek/xm1014/v_xm1014_CSS.mdl", 200, -1},
  181.     {"XM1014 | Heaven Guard", "models/darkknight_skinek/xm1014/v_xm1014_heaven-guard.mdl", 250, -1},
  182.     {"XM1014 | Seasons", "models/darkknight_skinek/xm1014/v_xm1014_seasons.mdl", 300, -1},
  183.     {"XM1014 | Teclu Burner", "models/darkknight_skinek/xm1014/v_xm1014_teclu_burner.mdl", 350, -1},
  184.     {"XM1014 | Tranquility", "models/darkknight_skinek/xm1014/v_xm1014_tranquility.mdl", 400, -1},
  185.     {"XM1014 | Black Tie", "models/darkknight_skinek/xm1014/v_xm1014-black-tie.mdl", 150, -1}
  186. }
  187. new const WeaponKNIFE[][DATA] = {
  188.     {"Knife | Default", "models/v_knife.mdl", 0, -1},
  189.     {"Knife | Slaughter", "models/darkknight_skinek/knife/v_knife_bayonet_slaughter.mdl", 50, -1}
  190. }
  191. new const WeaponDEAGLE[][DATA] = {
  192.     {"Deagle | Default", "models/v_deagle.mdl", 0, -1},
  193.     {"Deagle | Devil", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_devil.mdl", 50, -1},
  194.     {"Deagle | Oxide Blaze", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_oxide_blaze.mdl", 100, -1},
  195.     {"Deagle | Debra", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_debra.mdl", 150, -1},
  196.     {"Deagle | Blaze", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_blaze.mdl", 200, -1},
  197.     {"Deagle | Redline", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_redline.mdl", 250, -1},
  198.     {"Deagle | Asiimov", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_asiimov.mdl", 300, -1},
  199.     {"Deagle | Bloodsport", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_bloodsport.mdl", 350, -1},
  200.     {"Deagle | Cobalt Disruption", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_cobalt-disruption.mdl", 400, -1},
  201.     {"Deagle | Neon Electro", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_neon-electro.mdl", 450, -1},
  202.     {"Deagle | Urban Camo", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_urban-camo.mdl", 500, -1},
  203.     {"Deagle | Egale Glory", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_eagle_glory.mdl", 550, -1},
  204.     {"Deagle | Emperor Dragon", "models/darkknight_skinek/deagle/v_deagle_emperor_dragon.mdl", 600, -1}
  205. }
  206. new const WeaponUSP[][DATA] = {
  207.     {"Usp | Default", "models/v_usp.mdl", 0, -1},
  208.     {"Usp | Cyrex", "models/darkknight_skinek/usp/v_usp_cyrex.mdl", 50, -1},
  209.     {"Usp | Kill Confirmed", "models/darkknight_skinek/usp/v_usp_Kill Confirmed.mdl", 100, -1},
  210.     {"Usp | Caiman", "models/darkknight_skinek/usp/v_usp_caiman.mdl", 150, -1},
  211.     {"Usp | Comet", "models/darkknight_skinek/usp/v_usp_comet.mdl", 200, -1}
  212. }
  213. new const WeaponGLOCK[][DATA] = {
  214.     {"Glock18 | Default",  "models//v_glock18.mdl", 0, -1},
  215.         {"Glock18 | The Watcher", "models/darkknight_skinek/glock18/v_glock18_The_Watcher.mdl", 50, -1},
  216.         {"Glock18 | Water Elementál", "models/darkknight_skinek/glock18/v_glock18_water_element.mdl", 100, -1},
  217.         {"Glock18 | Universe", "models/darkknight_skinek/glock18/v_glock18_universe.mdl", 150, -1},
  218.         {"Glock18 | Weasel", "models/darkknight_skinek/glock18/v_glock18_weasel.mdl", 200, -1}
  219.     }
  220.     new const MainStrings[][] = {
  221.         "M4a1 Skinek",
  222.         "Ak47 Skinek",
  223.         "Awp Skinek",
  224.         "Scout Skinek",
  225.         "Famas Skinek",
  226.         "Galil Skinek",
  227.         "Aug Skinek",
  228.         "M3 Skinek",
  229.         "Xm1014 Skinek",
  230.         "Kés Skinek",
  231.         "Deagle Skinek",
  232.         "Usp Skinek",
  233.         "Glock18 Skinek"
  234.     }
  235.     public plugin_init() {
  236.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  237.         register_clcmd("say /menu", "openMainMenu")
  238.         register_clcmd("say /add", "Addolas")
  239.         register_clcmd("say /rang", "showrang");
  240.         register_clcmd("say /hud", "hudkibekapcs");
  241.         register_impulse(201, "openMainMenu");
  242.         register_event("DeathMsg","Halal","a")
  243.         register_event("DeathMsg","Halals","a")
  244.        
  245.         register_event("CurWeapon", "evChangeWeapon", "be", "1=1")
  246.         register_impulse(100, "cmdInspectWeap");
  247.         register_clcmd("say", "sayhook");
  248.        
  249.         set_task(1.0, "hudrendszer",_,_,_,"b");
  250.        
  251.        
  252.     }
  253.     public hudrendszer(id){
  254.        
  255.         if(is_user_alive(id) && hudkibe[id])
  256.         {
  257.             set_hudmessage(67, 255, 120, 0.01, 0.15, 2, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1);
  258.             show_hudmessage(id, "Öléseid: %d^nRangod: %s^nParancsok: /rang /hud", Oles[id], Rangok[Rang[id]][Szint]);
  259.         }
  260.         else    {
  261.             return  
  262.         }
  263.     }  
  264.     public hudkibekapcs(id)
  265.     {
  266.         if(hudkibe[id])
  267.         {
  268.             client_print_color(id, print_team_default, "^4[%s] ^1Kikapcsoltad a hudot.", C_Perfix);
  269.             hudkibe[id] = false;
  270.         }
  271.         else
  272.         {
  273.             client_print_color(id, print_team_default, "^4[%s] ^1Bekapcsoltad a hudot.", C_Perfix);
  274.             hudkibe[id] = true;
  275.         }
  276.     }
  277.     public showrang(id)
  278.     {
  279.         if(Rangok[Rang[id]+1][Szint])
  280.         {
  281.             client_print_color(id, print_team_default, "^4[%s] ^3Rang: ^4%s ^1| ^3Öléseid: ^4%d ^1| ^3Kell még: ^4%d", C_Perfix, Rangok[Rang[id]][Szint], Oles[id], Rangok[Rang[id]][Xp]);
  282.         }
  283.         else
  284.         {
  285.             client_print_color(id, print_team_default, "^4[%s] ^3Rang: ^4%s ^1| ^3Ölések: ^4%d", C_Perfix, Rangok[Rang[id]][Szint], Oles[id]);
  286.             client_print_color(id, print_team_default, "^4[%s] ^1Elérted a legmagasabb ^3rangot.", C_Perfix);
  287.         }
  288.         return PLUGIN_HANDLED;
  289.     }
  290.     public Halals()
  291.     {
  292.         new Gyilkos = read_data(1);
  293.         new Aldozat = read_data(2);
  294.        
  295.         if(Gyilkos == Aldozat)
  296.             return PLUGIN_HANDLED;
  297.        
  298.         Oles[Gyilkos] ++;
  299.        
  300.         while(Oles[Gyilkos] >= Rangok[Rang[Gyilkos]][Xp])
  301.             Rang[Gyilkos]++;
  302.        
  303.         return PLUGIN_HANDLED;
  304.     }
  305.     public Addolas(id)
  306.     {
  307.         g_uPoints[M4A1][id] += 300
  308.         g_uPoints[AK47][id] += 300
  309.         g_uPoints[AWP][id] += 300
  310.         g_uPoints[SCOUT][id] += 300
  311.         g_uPoints[FAMAS][id] += 300
  312.         g_uPoints[GALIL][id] += 300
  313.         g_uPoints[AUG][id] += 300
  314.         g_uPoints[M3][id] += 300
  315.         g_uPoints[XM1014][id] += 300
  316.         g_uPoints[KNIFE][id] += 300
  317.         g_uPoints[DEAGLE][id] += 300
  318.         g_uPoints[USP][id] += 300
  319.         g_uPoints[GLOCK][id] += 300;
  320.     }
  321.     public plugin_precache() {
  322.         for(new i;i < sizeof(WeaponM4A1); i++) precache_model(WeaponM4A1[i][ModelName])
  323.         for(new i;i < sizeof(WeaponAK47); i++) precache_model(WeaponAK47[i][ModelName])
  324.         for(new i;i < sizeof(WeaponAWP); i++) precache_model(WeaponAWP[i][ModelName])
  325.         for(new i;i < sizeof(WeaponSCOUT); i++) precache_model(WeaponSCOUT[i][ModelName])
  326.         for(new i;i < sizeof(WeaponFAMAS); i++) precache_model(WeaponFAMAS[i][ModelName])
  327.         for(new i;i < sizeof(WeaponGALIL); i++) precache_model(WeaponGALIL[i][ModelName])
  328.         for(new i;i < sizeof(WeaponAUG); i++) precache_model(WeaponAUG[i][ModelName])
  329.         for(new i;i < sizeof(WeaponM3); i++) precache_model(WeaponM3[i][ModelName])
  330.         for(new i;i < sizeof(WeaponXM1014); i++) precache_model(WeaponXM1014[i][ModelName])
  331.         for(new i;i < sizeof(WeaponKNIFE); i++) precache_model(WeaponKNIFE[i][ModelName])
  332.         for(new i;i < sizeof(WeaponDEAGLE); i++) precache_model(WeaponDEAGLE[i][ModelName])
  333.         for(new i;i < sizeof(WeaponUSP); i++) precache_model(WeaponUSP[i][ModelName])
  334.         for(new i;i < sizeof(WeaponGLOCK); i++) precache_model(WeaponGLOCK[i][ModelName])
  335.     }
  336.     public cmdInspectWeap(id) {
  337.         if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  338.         new Wpns = get_user_weapon(id)
  339.        
  340.         switch(Wpns) {
  341.             case CSW_M4A1: {
  342.                 if(WeaponM4A1[g_SelectedGun[M4A1][id]][AnimType] == -1) return PLUGIN_HANDLED;
  343.                 UTIL_PlayWeaponAnimation(id, WeaponM4A1[g_SelectedGun[M4A1][id]][AnimType]);
  344.             }
  345.             case CSW_AK47: {
  346.                 if(WeaponAK47[g_SelectedGun[AK47][id]][AnimType] == -1) return PLUGIN_HANDLED;
  347.                 UTIL_PlayWeaponAnimation(id, WeaponAK47[g_SelectedGun[AK47][id]][AnimType]);
  348.             }
  349.             case CSW_AWP: {
  350.                 if(WeaponAWP[g_SelectedGun[AWP][id]][AnimType] == -1) return PLUGIN_HANDLED;
  351.                 UTIL_PlayWeaponAnimation(id, WeaponAWP[g_SelectedGun[AWP][id]][AnimType]);
  352.             }
  353.             case CSW_SCOUT: {
  354.                 if(WeaponSCOUT[g_SelectedGun[SCOUT][id]][AnimType] == -1) return PLUGIN_HANDLED;
  355.                 UTIL_PlayWeaponAnimation(id, WeaponSCOUT[g_SelectedGun[SCOUT][id]][AnimType]);
  356.             }
  357.             case CSW_FAMAS: {
  358.                 if(WeaponFAMAS[g_SelectedGun[FAMAS][id]][AnimType] == -1) return PLUGIN_HANDLED;
  359.                 UTIL_PlayWeaponAnimation(id, WeaponFAMAS[g_SelectedGun[FAMAS][id]][AnimType]);
  360.             }
  361.             case CSW_GALIL: {
  362.                 if(WeaponGALIL[g_SelectedGun[GALIL][id]][AnimType] == -1) return PLUGIN_HANDLED;
  363.                 UTIL_PlayWeaponAnimation(id, WeaponGALIL[g_SelectedGun[GALIL][id]][AnimType]);
  364.             }
  365.             case CSW_AUG: {
  366.                 if(WeaponAUG[g_SelectedGun[AUG][id]][AnimType] == -1) return PLUGIN_HANDLED;
  367.                 UTIL_PlayWeaponAnimation(id, WeaponAUG[g_SelectedGun[AUG][id]][AnimType]);
  368.             }
  369.             case CSW_M3: {
  370.                 if(WeaponM3[g_SelectedGun[M3][id]][AnimType] == -1) return PLUGIN_HANDLED;
  371.                 UTIL_PlayWeaponAnimation(id, WeaponM3[g_SelectedGun[M3][id]][AnimType]);
  372.             }
  373.             case CSW_XM1014: {
  374.                 if(WeaponXM1014[g_SelectedGun[XM1014][id]][AnimType] == -1) return PLUGIN_HANDLED;
  375.                 UTIL_PlayWeaponAnimation(id, WeaponXM1014[g_SelectedGun[XM1014][id]][AnimType]);
  376.             }
  377.             case CSW_KNIFE: {
  378.                 if(WeaponKNIFE[g_SelectedGun[KNIFE][id]][AnimType] == -1) return PLUGIN_HANDLED;
  379.                 UTIL_PlayWeaponAnimation(id, WeaponKNIFE[g_SelectedGun[KNIFE][id]][AnimType]);
  380.             }
  381.             case CSW_DEAGLE: {
  382.                 if(WeaponDEAGLE[g_SelectedGun[DEAGLE][id]][AnimType] == -1) return PLUGIN_HANDLED;
  383.                 UTIL_PlayWeaponAnimation(id, WeaponDEAGLE[g_SelectedGun[DEAGLE][id]][AnimType]);
  384.             }
  385.             case CSW_USP: {
  386.                 if(WeaponUSP[g_SelectedGun[USP][id]][AnimType] == -1) return PLUGIN_HANDLED;
  387.                 UTIL_PlayWeaponAnimation(id, WeaponUSP[g_SelectedGun[USP][id]][AnimType]);
  388.             }
  389.             case CSW_GLOCK18: {
  390.                 if(WeaponGLOCK[g_SelectedGun[GLOCK][id]][AnimType] == -1) return PLUGIN_HANDLED;
  391.                 UTIL_PlayWeaponAnimation(id, WeaponGLOCK[g_SelectedGun[GLOCK][id]][AnimType]);
  392.             }  
  393.         }  
  394.         return PLUGIN_HANDLED
  395.     }
  396.     public evChangeWeapon(id) {
  397.         switch(get_user_weapon(id)) {
  398.             case CSW_M4A1: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponM4A1[g_SelectedGun[M4A1][id]][ModelName]);
  399.                 case CSW_AK47: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponAK47[g_SelectedGun[AK47][id]][ModelName]);
  400.                 case CSW_AWP: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponAWP[g_SelectedGun[AWP][id]][ModelName]);
  401.                 case CSW_SCOUT: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponSCOUT[g_SelectedGun[SCOUT][id]][ModelName]);
  402.                 case CSW_FAMAS: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponFAMAS[g_SelectedGun[FAMAS][id]][ModelName]);
  403.                 case CSW_GALIL: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponGALIL[g_SelectedGun[GALIL][id]][ModelName]);
  404.                 case CSW_AUG: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponAUG[g_SelectedGun[AUG][id]][ModelName]);
  405.                 case CSW_M3: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponM3[g_SelectedGun[M3][id]][ModelName]);
  406.                 case CSW_XM1014: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponXM1014[g_SelectedGun[XM1014][id]][ModelName]);
  407.                 case CSW_KNIFE: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponKNIFE[g_SelectedGun[KNIFE][id]][ModelName]);
  408.                 case CSW_DEAGLE: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponDEAGLE[g_SelectedGun[DEAGLE][id]][ModelName]);
  409.                 case CSW_USP: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponUSP[g_SelectedGun[USP][id]][ModelName])
  410.                 case CSW_GLOCK18: entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, WeaponGLOCK[g_SelectedGun[GLOCK][id]][ModelName]);
  411.             }
  412.         return PLUGIN_CONTINUE
  413.     }
  414.     public Halal() {
  415.        
  416.         new iAttacker = read_data(1)
  417.         new iVictim = read_data(2)
  418.         new iHs = read_data(3)
  419.         if(iAttacker == iVictim || iAttacker == 0) return PLUGIN_HANDLED
  420.         new iPoints = iHs ? HEADSHOT_POINT : KILL_POINT
  421.         switch(get_user_weapon(iAttacker)) {
  422.             case CSW_AK47: g_uPoints[AK47][iAttacker] += iPoints
  423.                 case CSW_M4A1: g_uPoints[M4A1][iAttacker] += iPoints
  424.                 case CSW_AWP: g_uPoints[AWP][iAttacker] += iPoints
  425.                 case CSW_SCOUT: g_uPoints[SCOUT][iAttacker] += iPoints
  426.                 case CSW_FAMAS: g_uPoints[FAMAS][iAttacker] += iPoints
  427.                 case CSW_GALIL: g_uPoints[GALIL][iAttacker] += iPoints
  428.                 case CSW_AUG: g_uPoints[AUG][iAttacker] += iPoints
  429.                 case CSW_M3: g_uPoints[M3][iAttacker] += iPoints
  430.                 case CSW_XM1014: g_uPoints[XM1014][iAttacker] += iPoints
  431.                 case CSW_KNIFE: g_uPoints[KNIFE][iAttacker] += iPoints
  432.                 case CSW_DEAGLE: g_uPoints[DEAGLE][iAttacker] += iPoints
  433.                 case CSW_USP: g_uPoints[USP][iAttacker] += iPoints
  434.                 case CSW_GLOCK18: g_uPoints[GLOCK][iAttacker] += iPoints
  435.             }
  436.         set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.85, 0, 6.0, 3.0);
  437.         show_hudmessage(iAttacker, "+%i Pont", iPoints);
  438.         return PLUGIN_CONTINUE;
  439.     }
  440.     public openMainMenu(id) {
  441.         new szMenu[121], String[6]
  442.         formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \wFőmenü", C_Perfix)
  443.         new menu = menu_create(szMenu, "hMainMenu");
  444.        
  445.         for(new i ;i < sizeof(MainStrings); i++) {
  446.             num_to_str(i, String, 5)
  447.             formatex(szMenu, charsmax(szMenu), MainStrings[i]);
  448.             menu_additem(menu, szMenu, String);
  449.         }
  450.         menu_display(id, menu, 0);
  451.         return PLUGIN_HANDLED;
  452.     }
  453.     public hMainMenu(id, menu, item) {
  454.         if(item == MENU_EXIT) {
  455.             menu_destroy(menu);
  456.             return PLUGIN_HANDLED;
  457.         }
  458.         g_Wpn[id] = item+1
  459.         openskinrangmenu(id)
  460.         menu_destroy(menu);
  461.         return PLUGIN_HANDLED;
  462.     }
  463.     public openskinrangmenu(id) {
  464.         new szMenu[121], szMenu2[64], String[15]
  465.         if(g_Wpn[id] == 1) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1],
  466.         g_uPoints[M4A1][id])
  467.         else if(g_Wpn[id] == 2) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[AK47][id])
  468.             else if(g_Wpn[id] == 3) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[AWP][id])
  469.             else if(g_Wpn[id] == 4) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[SCOUT][id])
  470.             else if(g_Wpn[id] == 5) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[FAMAS][id])
  471.             if(g_Wpn[id] == 6) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1],
  472.         g_uPoints[GALIL][id])
  473.         if(g_Wpn[id] == 7) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1],
  474.         g_uPoints[AUG][id])
  475.         if(g_Wpn[id] == 8) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1],
  476.         g_uPoints[M3][id])
  477.         if(g_Wpn[id] == 9) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1],
  478.         g_uPoints[XM1014][id])
  479.         if(g_Wpn[id] == 10) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1],
  480.         g_uPoints[KNIFE][id])
  481.         if(g_Wpn[id] == 11) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1],
  482.         g_uPoints[DEAGLE][id])
  483.         if(g_Wpn[id] == 12) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1],
  484.         g_uPoints[USP][id])
  485.         if(g_Wpn[id] == 13) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX, MainStrings[g_Wpn[id]-1],
  486.         g_uPoints[GLOCK][id])
  487.         new menu = menu_create(szMenu, "hSkinChooser");
  488.         if(g_Wpn[id] == 1) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  489.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[M4A1][id])
  490.         if(g_Wpn[id] == 2) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  491.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[AK47][id])
  492.         if(g_Wpn[id] == 3) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  493.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[AWP][id])
  494.         if(g_Wpn[id] == 4) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  495.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[SCOUT][id])
  496.         if(g_Wpn[id] == 5) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  497.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[FAMAS][id])
  498.         if(g_Wpn[id] == 6) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  499.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[GALIL][id])
  500.         if(g_Wpn[id] == 7) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  501.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[AUG][id])
  502.         if(g_Wpn[id] == 8) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  503.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[M3][id])
  504.         if(g_Wpn[id] == 10) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  505.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[XM1014][id])
  506.         if(g_Wpn[id] == 11) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  507.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[KNIFE][id])
  508.         if(g_Wpn[id] == 12) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  509.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[DEAGLE][id])
  510.         if(g_Wpn[id] == 13) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  511.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[USP][id])
  512.         if(g_Wpn[id] == 14) formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s \w%s^n\wPontjaid: \y%i\d", PREFIX,
  513.         MainStrings[g_Wpn[id]-1], g_uPoints[GLOCK][id])
  514.        
  515.        
  516.        
  517.        
  518.         if(g_Wpn[id] == 1) {
  519.             for(new i; i < sizeof(WeaponM4A1); i++) {
  520.                 num_to_str(i, String, 5)
  521.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponM4A1[i][Points]);
  522.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponM4A1[i][GunName], g_SelectedGun[M4A1][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  523.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  524.             }
  525.         }
  526.         else if(g_Wpn[id] == 2) {
  527.             for(new i; i < sizeof(WeaponAK47); i++) {
  528.                 num_to_str(i, String, 5)
  529.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponAK47[i][Points]);
  530.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponAK47[i][GunName], g_SelectedGun[AK47][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  531.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  532.             }
  533.         }
  534.         else if(g_Wpn[id] == 3) {
  535.             for(new i; i < sizeof(WeaponAWP); i++) {
  536.                 num_to_str(i, String, 5)
  537.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponAWP[i][Points]);
  538.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponAWP[i][GunName], g_SelectedGun[AWP][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  539.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  540.             }
  541.         }
  542.         else if(g_Wpn[id] == 4) {
  543.             for(new i; i < sizeof(WeaponSCOUT); i++) {
  544.                 num_to_str(i, String, 5)
  545.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponSCOUT[i][Points]);
  546.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponSCOUT[i][GunName], g_SelectedGun[SCOUT][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  547.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  548.             }
  549.         }
  550.         else if(g_Wpn[id] == 5) {
  551.             for(new i; i < sizeof(WeaponFAMAS); i++) {
  552.                 num_to_str(i, String, 5)
  553.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponFAMAS[i][Points]);
  554.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponFAMAS[i][GunName], g_SelectedGun[FAMAS][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  555.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  556.             }
  557.         }
  558.         else if(g_Wpn[id] == 6) {
  559.             for(new i; i < sizeof(WeaponGALIL); i++) {
  560.                 num_to_str(i, String, 5)
  561.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponGALIL[i][Points]);
  562.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponGALIL[i][GunName], g_SelectedGun[GALIL][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  563.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  564.             }
  565.         }
  566.         else if(g_Wpn[id] == 7) {
  567.             for(new i; i < sizeof(WeaponAUG); i++) {
  568.                 num_to_str(i, String, 5)
  569.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponAUG[i][Points]);
  570.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponAUG[i][GunName], g_SelectedGun[AUG][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  571.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  572.                
  573.             }  
  574.         }
  575.         else if(g_Wpn[id] == 8) {
  576.             for(new i; i < sizeof(WeaponM3); i++) {
  577.                 num_to_str(i, String, 5)
  578.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponM3[i][Points]);
  579.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponM3[i][GunName], g_SelectedGun[M3][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  580.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  581.                
  582.             }  
  583.         }
  584.         else if(g_Wpn[id] == 9) {
  585.             for(new i; i < sizeof(WeaponXM1014); i++) {
  586.                 num_to_str(i, String, 5)
  587.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponXM1014[i][Points]);
  588.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponXM1014[i][GunName], g_SelectedGun[XM1014][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  589.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  590.                
  591.             }  
  592.         }
  593.         else if(g_Wpn[id] == 10) {
  594.             for(new i; i < sizeof(WeaponKNIFE); i++) {
  595.                 num_to_str(i, String, 5)
  596.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponKNIFE[i][Points]);
  597.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponKNIFE[i][GunName], g_SelectedGun[KNIFE][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  598.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  599.                
  600.             }  
  601.         }
  602.         else if(g_Wpn[id] == 11) {
  603.             for(new i; i < sizeof(WeaponDEAGLE); i++) {
  604.                 num_to_str(i, String, 5)
  605.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponDEAGLE[i][Points]);
  606.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponDEAGLE[i][GunName], g_SelectedGun[DEAGLE][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  607.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  608.                
  609.             }  
  610.         }
  611.         else if(g_Wpn[id] == 12) {
  612.             for(new i; i < sizeof(WeaponUSP); i++) {
  613.                 num_to_str(i, String, 5)
  614.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponUSP[i][Points]);
  615.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponUSP[i][GunName], g_SelectedGun[USP][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  616.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  617.                
  618.             }  
  619.         }
  620.         else if(g_Wpn[id] == 13) {
  621.             for(new i; i < sizeof(WeaponGLOCK); i++) {
  622.                 num_to_str(i, String, 5)
  623.                 formatex(szMenu2, charsmax(szMenu2), "\r|%i| Ölés", WeaponGLOCK[i][Points]);
  624.                 formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s %s", WeaponGLOCK[i][GunName], g_SelectedGun[GLOCK][id] == i ? "\y|Aktív|": szMenu2);
  625.                 menu_additem(menu, szMenu, String);
  626.             }
  627.         }
  628.         menu_display(id, menu, 0);
  629.         return PLUGIN_HANDLED;
  630.     }
  631.     public hSkinChooser(id, menu, item) {
  632.         if(item == MENU_EXIT)
  633.         {
  634.             menu_destroy(menu);
  635.             return PLUGIN_CONTINUE;
  636.         }
  637.         switch(g_Wpn[id]) {
  638.             case 1: {
  639.                 if(g_uPoints[M4A1][id] >= WeaponM4A1[item][Points]) {
  640.                     g_SelectedGun[M4A1][id] = item
  641.                     client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  642.                 }
  643.                 else client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Nincs elég ölésedsed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  644.             }
  645.             case 2: {
  646.                 if(g_uPoints[AK47][id] >= WeaponAK47[item][Points]) {
  647.                     g_SelectedGun[AK47][id] = item
  648.                     client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  649.                 }
  650.                 else client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Nincs elég ölésedsed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  651.             }
  652.             case 3: {
  653.                 if(g_uPoints[AWP][id] >= WeaponAWP[item][Points]) {
  654.                     g_SelectedGun[AWP][id] = item
  655.                     client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  656.                 }
  657.                 else client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Nincs elég ölésedsed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  658.             }
  659.             case 4: {
  660.                 if(g_uPoints[SCOUT][id] >= WeaponSCOUT[item][Points]) {
  661.                     g_SelectedGun[SCOUT][id] = item
  662.                     client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  663.                 }
  664.                 else client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Nincs elég ölésedsed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  665.             }
  666.             case 5: {
  667.                 if(g_uPoints[FAMAS][id] >= WeaponFAMAS[item][Points]) {
  668.                     g_SelectedGun[FAMAS][id] = item
  669.                     client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  670.                 }
  671.                 else client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Nincs elég ölésedsed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  672.             }
  673.             case 6: {
  674.                 if(g_uPoints[GALIL][id] >= WeaponGALIL[item][Points]) {
  675.                     g_SelectedGun[GALIL][id] = item
  676.                     client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  677.                 }
  678.                 else client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Nincs elég ölésedsed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  679.             }
  680.             case 7: {
  681.                 if(g_uPoints[AUG][id] >= WeaponAUG[item][Points]) {
  682.                     g_SelectedGun[AUG][id] = item
  683.                     client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  684.                 }
  685.                 else client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Nincs elég ölésedsed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  686.             }
  687.             case 8: {
  688.                 if(g_uPoints[M3][id] >= WeaponM3[item][Points]) {
  689.                     g_SelectedGun[M3][id] = item
  690.                     client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  691.                 }
  692.                 else client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Nincs elég ölésedsed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  693.             }  
  694.             case 9: {
  695.                 if(g_uPoints[XM1014][id] >= WeaponXM1014[item][Points]) {
  696.                     g_SelectedGun[XM1014][id] = item
  697.                     client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  698.                 }
  699.                 else client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Nincs elég ölésedsed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  700.             }  
  701.             case 10: {
  702.                 if(g_uPoints[KNIFE][id] >= WeaponKNIFE[item][Points]) {
  703.                     g_SelectedGun[KNIFE][id] = item
  704.                     client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  705.                 }
  706.                 else client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Nincs elég ölésedsed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  707.             }  
  708.             case 11: {
  709.                 if(g_uPoints[DEAGLE][id] >= WeaponDEAGLE[item][Points]) {
  710.                     g_SelectedGun[DEAGLE][id] = item
  711.                     client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  712.                 }
  713.                 else client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Nincs elég ölésedsed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  714.             }  
  715.             case 12: {
  716.                 if(g_uPoints[USP][id] >= WeaponUSP[item][Points]) {
  717.                     g_SelectedGun[USP][id] = item
  718.                     client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  719.                 }
  720.                 else client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Nincs elég ölésedsed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  721.             }  
  722.             case 13: {
  723.                 if(g_uPoints[GLOCK][id] >= WeaponGLOCK[item][Points]) {
  724.                     g_SelectedGun[GLOCK][id] = item
  725.                     client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Sikeresen aktiváltad a skint!", C_Perfix)
  726.                 }
  727.                 else client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1Nincs elég ölésedsed az aktiváláshoz!", C_Perfix)
  728.                
  729.             }
  730.         }
  731.         menu_destroy(menu);
  732.         return PLUGIN_HANDLED;
  733.     }
  734.     stock UTIL_PlayWeaponAnimation(const Player, const Sequence) {
  735.         set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence)
  736.         message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player)
  737.         write_byte(Sequence)
  738.         write_byte(pev(Player, pev_body))
  739.         message_end()
  740.     }
  741.     public plugin_cfg()
  742.     {
  743.         g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(SQLINFO[0], SQLINFO[1], SQLINFO[2], SQLINFO[3])
  744.         static Query[10048]
  745.         new Len
  746.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "CREATE TABLE IF NOT EXISTS `skinrangmenu`")
  747.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "(`steamid` varchar(32) NOT NULL, ")
  748.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Szint` int(11) NOT NULL,")
  749.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Oles` int(11) NOT NULL,")
  750.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`hudkibe` int(11) NOT NULL,")
  751.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsM4A1` int(11) NOT NULL,")
  752.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsAK47` int(11) NOT NULL,")
  753.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsAWP` int(11) NOT NULL,")
  754.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsSCOUT` int(11) NOT NULL,")
  755.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsFAMAS` int(11) NOT NULL,")
  756.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsGALIL` int(11) NOT NULL,")
  757.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsAUG` int(11) NOT NULL,")
  758.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsM3` int(11) NOT NULL,")
  759.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsXM1014` int(11) NOT NULL,")
  760.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsKNIFE` int(11) NOT NULL,")
  761.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsDEAGLE` int(11) NOT NULL,")
  762.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsUSP` int(11) NOT NULL,")
  763.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_uPointsGLOCK` int(11) NOT NULL,")
  764.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunM4A1` int(11) NOT NULL,")
  765.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunAK47` int(11) NOT NULL,")
  766.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunAWP` int(11) NOT NULL,")
  767.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunSCOUT` int(11) NOT NULL,")
  768.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunFAMAS` int(11) NOT NULL,")
  769.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunGALIL` int(11) NOT NULL,")
  770.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunAUG` int(11) NOT NULL,")
  771.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunM3` int(11) NOT NULL,")
  772.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunXM1014` int(11) NOT NULL,")
  773.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunKNIFE` int(11) NOT NULL,")
  774.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunDEAGLE` int(11) NOT NULL,")
  775.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunUSP` int(11) NOT NULL,")
  776.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`g_SelectedGunGLOCK` int(11) NOT NULL,")
  777.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`id` INT(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY)")
  778.         SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "createTableThread", Query)
  779.     }
  780.    
  781.    
  782.     public Load(id) {
  783.         static Query[10048];
  784.         new Data[1]
  785.         Data[0] = id;
  786.         formatex(Query, charsmax(Query), "SELECT * FROM `skinrangmenu` WHERE steamid = ^"%s^";", steamid[id]);
  787.         SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectData", Query, Data, 1);
  788.     }
  789.    
  790.    
  791.     public QuerySelectData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  792.         if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) {
  793.             log_amx("%s", Error)
  794.             return
  795.         }
  796.         else {
  797.             new id = Data[0];
  798.             if(SQL_NumRows(Query) > 0)
  799.             {
  800.                 Rang[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "Szint"))
  801.                 Oles[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "Oles"))
  802.                 hudkibe[id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "hudkibe"))
  803.                 g_uPoints[M4A1][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsM4A1"))
  804.                 g_uPoints[AK47][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsAK47"))
  805.                 g_uPoints[AWP][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsAWP"))
  806.                 g_uPoints[SCOUT][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsSCOUT"))
  807.                 g_uPoints[FAMAS][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsFAMAS"))
  808.                 g_uPoints[GALIL][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsGALIL"))
  809.                 g_uPoints[AUG][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsAUG"))
  810.                 g_uPoints[M3][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsM3"))
  811.                 g_uPoints[XM1014][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsXM1014"))
  812.                 g_uPoints[KNIFE][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsKNIFE"))
  813.                 g_uPoints[DEAGLE][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsUSP"))
  814.                 g_uPoints[USP][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsGLOCK"))
  815.                 g_uPoints[GLOCK][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_uPointsDEAGLE"))
  816.                 g_SelectedGun[M4A1][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunM4A1"))
  817.                 g_SelectedGun[AK47][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunAK47"))
  818.                 g_SelectedGun[AWP][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunAWP"))
  819.                 g_SelectedGun[SCOUT][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunSCOUT"))
  820.                 g_SelectedGun[FAMAS][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunFAMAS"))
  821.                 g_SelectedGun[GALIL][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunGALIL"))
  822.                 g_SelectedGun[AUG][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunAUG"))
  823.                 g_SelectedGun[M3][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunM3"))
  824.                 g_SelectedGun[XM1014][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunXM1014"))
  825.                 g_SelectedGun[KNIFE][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunKNIFE"))
  826.                 g_SelectedGun[DEAGLE][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunDEAGLE"))
  827.                 g_SelectedGun[USP][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunUSP"))
  828.                 g_SelectedGun[GLOCK][id] = SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "g_SelectedGunGLOCK"))
  829.             }
  830.             else
  831.             {
  832.                 Save(id)
  833.             }
  834.         }
  835.     }
  836.     public Save(id)
  837.     {
  838.         new text[512];
  839.         formatex(text, charsmax(text), "INSERT INTO `skinrangmenu` (`steamid`) VALUES (^"%s^");", steamid[id]);
  840.         SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", text);
  841.     }
  842.    
  843.     public Update(id)
  844.     {
  845.         static Query[10048]
  846.         new Len
  847.         new Steam[32]; get_user_authid(id, Steam, 31)
  848.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query), "UPDATE `skinrangmenu` SET g_uPointsAWP = ^"%i^", ", g_uPoints[AWP][id])
  849.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Szint = ^"%i^", ", Rang[id]);
  850.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Oles = ^"%i^", ", Oles[id]);
  851.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "hudkibe = ^"%i^", ", hudkibe[id]);
  852.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_uPointsM4A1 = ^"%i^", ", g_uPoints[M4A1][id])
  853.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_uPointsAK47 = ^"%i^", ", g_uPoints[AK47][id])
  854.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_uPointsSCOUT = ^"%i^", ", g_uPoints[SCOUT][id])
  855.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_uPointsFAMAS = ^"%i^", ", g_uPoints[FAMAS][id])
  856.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_uPointsGALIL = ^"%i^", ", g_uPoints[GALIL][id])
  857.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_uPointsAUG= ^"%i^", ", g_uPoints[AUG][id])
  858.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_uPointsM3 = ^"%i^", ", g_uPoints[M3][id])
  859.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_uPointsXM1014 = ^"%i^", ", g_uPoints[XM1014][id])
  860.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_uPointsKNIFE = ^"%i^", ", g_uPoints[KNIFE][id])
  861.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_uPointsDEAGLE = ^"%i^", ", g_uPoints[DEAGLE][id])
  862.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_uPointsUSP = ^"%i^", ", g_uPoints[USP][id])
  863.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_uPointsGLOCK = ^"%i^", ", g_uPoints[GLOCK][id])
  864.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunM4A1 = ^"%i^", ", g_SelectedGun[M4A1][id])
  865.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunAK47 = ^"%i^", ", g_SelectedGun[AK47][id])
  866.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunAWP = ^"%i^", ", g_SelectedGun[AWP][id])
  867.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunSCOUT = ^"%i^", ", g_SelectedGun[SCOUT][id])
  868.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunFAMAS = ^"%i^", ", g_SelectedGun[FAMAS][id])
  869.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunGALIL = ^"%i^", ", g_SelectedGun[GALIL][id])
  870.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunAUG = ^"%i^", ", g_SelectedGun[AUG][id])
  871.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunM3 = ^"%i^", ", g_SelectedGun[M3][id])
  872.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunXM1014 = ^"%i^", ", g_SelectedGun[XM1014][id])
  873.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunKNIFE = ^"%i^", ", g_SelectedGun[KNIFE][id])
  874.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunDEAGLE = ^"%i^", ", g_SelectedGun[DEAGLE][id])
  875.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunUSP = ^"%i^", ", g_SelectedGun[USP][id])
  876.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunGLOCK = ^"%i^", ", g_SelectedGun[GLOCK][id])
  877.         Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "g_SelectedGunM4A1 = ^"%i^" WHERE steamid = ^"%s^";", g_SelectedGun[M4A1][id], steamid[id])
  878.         SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", Query)
  879.     }
  880.     public createTableThread(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  881.         if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  882.             set_fail_state("[HIBA*] NEM TUDTAM CSATLAKOZNI AZ ADATBAZISHOZ!")
  883.         else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  884.             set_fail_state("Query Error")
  885.         if(Errcode)
  886.             log_amx("[HIBA*] HIBAT DOBTAM: %s",Error)
  887.     }
  888.     public QuerySetData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  889.         if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) {
  890.             log_amx("%s", Error);
  891.             return;
  892.         }
  893.     }
  894.     public client_putinserver(id)
  895.         if(!is_user_bot(id))
  896.     {
  897.         get_user_authid(id,steamid[id], 32);
  898.         set_task(1.0, "hudrendszer", id, _, _, "b");
  899.         Load(id);
  900.     }
  901.     public client_disconnected(id)
  902.     {
  903.         if(!is_user_bot(id))
  904.         {
  905.             Update(id);
  906.         }
  907.         Rang[id] = 0;
  908.         Oles[id] = 0;
  909.         hudkibe[id] = 1;
  910.         g_uPoints[M4A1][id] = 0
  911.         g_uPoints[AK47][id] = 0
  912.         g_uPoints[AWP][id] = 0
  913.         g_uPoints[SCOUT][id] = 0
  914.         g_uPoints[FAMAS][id] = 0
  915.         g_uPoints[GALIL][id] = 0
  916.         g_uPoints[AUG][id] = 0
  917.         g_uPoints[M3][id] = 0
  918.         g_uPoints[XM1014][id] = 0
  919.         g_uPoints[KNIFE][id] = 0
  920.         g_uPoints[DEAGLE][id] = 0
  921.         g_uPoints[USP][id] = 0
  922.         g_uPoints[GLOCK][id] = 0
  923.        
  924.         g_SelectedGun[M4A1][id] = 0
  925.         g_SelectedGun[AK47][id] = 0
  926.         g_SelectedGun[AWP][id] = 0
  927.         g_SelectedGun[SCOUT][id] = 0
  928.         g_SelectedGun[FAMAS][id] = 0
  929.         g_SelectedGun[GALIL][id] = 0
  930.         g_SelectedGun[AUG][id] = 0
  931.         g_SelectedGun[M3][id] = 0
  932.         g_SelectedGun[XM1014][id] = 0
  933.         g_SelectedGun[KNIFE][id] = 0
  934.         g_SelectedGun[DEAGLE][id] = 0
  935.         g_SelectedGun[USP][id] = 0
  936.         g_SelectedGun[GLOCK][id] = 0
  937.     }
  938.     public plugin_end()
  939.     {
  940.         SQL_FreeHandle(g_SqlTuple)
  941.     }
  942.     public sayhook(id)
  943.     {
  944.         new message[192], Name[32], none[2][32], chat[192];
  945.         read_args(message, 191);
  946.         remove_quotes(message);
  947.        
  948.         formatex(none[0], 31, ""), formatex(none[1], 31, " ");
  949.        
  950.         if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '#' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  951.             return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
  952.        
  953.         if(!equali(message, none[0]) && !equali(message, none[1]))
  954.         {
  955.             get_user_name(id, Name, 31);
  956.             if(is_user_alive(id))
  957.             {
  958.                 if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  959.                     formatex(chat, 191, "^x04[Tulaj][%s] ^x03[%s] %s^x04: ^x04%s", Rangok[Rang[id]][Szint], Name, message);
  960.                 else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  961.                     formatex(chat, 191, "^x04[Admin][%s] ^x03%s^x04: ^x04%s", Rangok[Rang[id]][Szint], Name, message);
  962.                 else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  963.                     formatex(chat, 191, "^x04[FõAdmin][%s] ^x03%s^x04: ^x04%s", Rangok[Rang[id]][Szint], Name, message);
  964.                 else if(get_user_flags(id) & VIP)
  965.                     formatex(chat, 191, "^x04[VIP][%s] ^x03%s^x04: ^x04%s", Rangok[Rang[id]][Szint], Name, message);
  966.                 else
  967.                     formatex(chat, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", Rangok[Rang[id]][Szint], Name, message);
  968.                
  969.             }
  970.             else {
  971.                 get_user_name(id, Name, 31);
  972.                 if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  973.                     formatex(chat, 191, "^x01*Halott* ^x04[Tulaj][%s] ^x03[%s] %s^x04: ^x04%s", Rangok[Rang[id]][Szint], Name, message);
  974.                 else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  975.                     formatex(chat, 191, "^x01*Halott* ^x04[Admin][%s] ^x03%s^x04: ^x04%s", Rangok[Rang[id]][Szint], Name, message);
  976.                 else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  977.                     formatex(chat, 191, "^x01*Halott* ^x04[FõAdmin][%s] ^x03%s^x04: ^x04%s", Rangok[Rang[id]][Szint], Name, message);
  978.                 else if(get_user_flags(id) & VIP)
  979.                     formatex(chat, 191, "^x01*Halott* ^x04[VIP][%s] ^x03%s^x04: ^x04%s", Rangok[Rang[id]][Szint], Name, message);
  980.                 else
  981.                     formatex(chat, 191, "^x01*Halott* ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", Rangok[Rang[id]][Szint], Name, message);
  982.                
  983.             }
  984.            
  985.            
  986.             switch(cs_get_user_team(id)){
  987.                 case 1: client_print_color(0, print_team_red, chat);
  988.                     case 2: client_print_color(0, print_team_blue, chat);
  989.                 }
  990.            
  991.             if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
  992.                 client_print_color(0, print_team_grey, chat);
  993.             return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
  994.         }
  995.         return PLUGIN_CONTINUE;
  996.     }
  997.     public teamf(player, team[]){
  998.         message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player);
  999.         write_byte(player);
  1000.         write_string(team);
  1001.         message_end();
  1002.     }
  1003.     public elkuldes(player, Temp[]){
  1004.         message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player);
  1005.         write_byte( player );
  1006.         write_string( Temp );
  1007.         message_end();
  1008.     }
  1009.     /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  1010.     *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs18 \n\\ par }
  1011.     */


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentésel való problémák!
HozzászólásElküldve: 2022.03.01. 09:27 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
Steam-id re ment gondolom másik klienst használnak azok a játékosok vagy Steamid-changert és akkor el vesznek a skinek.

De dobj egy error naplót

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentésel való problémák!
HozzászólásElküldve: 2022.03.01. 09:50 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
8mTNNe írta:
Steam-id re ment gondolom másik klienst használnak azok a játékosok vagy Steamid-changert és akkor el vesznek a skinek.

De dobj egy error naplót



Nekem eredeti a játék és eltűnik :( error napló van de az public_sayhook )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentésel való problémák!
HozzászólásElküldve: 2022.03.03. 15:27 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
Hozzászólások: 140
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Szerintem az "Update(id)" túl sokmindent akar csinálni ahhoz hogy hamarabb menjen le mint a sok nullázás, esetleg próbáld meg ezzel:


Csatolmányok:
exo.sma [54.24 KiB]
Letöltve 51 alkalommal.

_________________
[ExTasY] Super Deathmatch [SENTRY GUN] [Soon]

ExTasY Zombie Mutation
217.144.54.193:27057
Facebook
Discord

Kép

Ők köszönték meg DexoN nek ezt a hozzászólást: saxxo (2022.03.03. 16:21)
  Népszerűség: 2.27%
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentésel való problémák!
HozzászólásElküldve: 2022.03.03. 16:21 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
DexoN írta:
Szerintem az "Update(id)" túl sokmindent akar csinálni ahhoz hogy hamarabb menjen le mint a sok nullázás, esetleg próbáld meg ezzel:



Sajnos nem jó, ugyan úgy, problémás.

egy darabig menti a dolgokat és olyan mintha eldobná a mentés :(

Konkréttan valaki megtudná nézni hogy mi okozza?


Csatolmányok:
exo.sma [55.25 KiB]
Letöltve 59 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentésel való problémák!
HozzászólásElküldve: 2022.03.09. 14:52 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Szia.

Amit biztosan látok a forráskód alapján:

  1. new steamid[32][33];


-->

  1. new steamid[33];


(Nem ez okozza a hibát, csak szúrta a szemem)

Aztán ebben a részben is le van kérve az user steam id-je:

  1. public Update(id)
  2.     {
  3.         static Query[10048]
  4.         new Len
  5.         new Steam[32]; get_user_authid(id, Steam, 31)


De maga ez a Steam változó sehol sincs használva, nem erre menti el a dolgot, de még ez sem okozza az említett hibát.

Én első lépésben elkezdenék logoltatni, hogy menti e az adott steamidre illetve betölti-e rendes az adott steam id-t.
Régen a client_disconect-el az volt a gond, hogy csak akkor futott le hogyha a játékból rendesen kilépett, viszont ha becsukta asztalról vagy valami, akkor nem futott le a dolog. (Szóval nem tudom hogy ez a client_disconnected-nél mennyire lett javítva, viszont egy kört megéri megnézni, hogy logoltatod, letálcázol, és bezárod a folyamatot, akkor is menti-e rendesen a dolgokat.) Mert én most azt tudom elképzelni hogy nem menti mert olyan módón lép ki a játékból. Erre megoldás lehet egy sűrűbb mentés, persze csak akkor ha ez a gond. Illetve nem tudom mennyire jó steamidre menteni, csak steames a szerver? Nem lehet hogy az NSeknek változik az idje, és azé nem tölti be nekik?

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentésel való problémák!
HozzászólásElküldve: 2022.03.09. 14:58 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
kiki írta:
Szia.

Amit biztosan látok a forráskód alapján:

  1. new steamid[32][33];


-->

  1. new steamid[33];


(Nem ez okozza a hibát, csak szúrta a szemem)

Aztán ebben a részben is le van kérve az user steam id-je:

  1. public Update(id)
  2.     {
  3.         static Query[10048]
  4.         new Len
  5.         new Steam[32]; get_user_authid(id, Steam, 31)


De maga ez a Steam változó sehol sincs használva, nem erre menti el a dolgot, de még ez sem okozza az említett hibát.

Én első lépésben elkezdenék logoltatni, hogy menti e az adott steamidre illetve betölti-e rendes az adott steam id-t.
Régen a client_disconect-el az volt a gond, hogy csak akkor futott le hogyha a játékból rendesen kilépett, viszont ha becsukta asztalról vagy valami, akkor nem futott le a dolog. (Szóval nem tudom hogy ez a client_disconnected-nél mennyire lett javítva, viszont egy kört megéri megnézni, hogy logoltatod, letálcázol, és bezárod a folyamatot, akkor is menti-e rendesen a dolgokat.) Mert én most azt tudom elképzelni hogy nem menti mert olyan módón lép ki a játékból. Erre megoldás lehet egy sűrűbb mentés, persze csak akkor ha ez a gond. Illetve nem tudom mennyire jó steamidre menteni, csak steames a szerver? Nem lehet hogy az NSeknek változik az idje, és azé nem tölti be nekik?



Szia! Erre eredeti nekem a játék és ugyan úgy eltűnnek dolgok! :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentésel való problémák!
HozzászólásElküldve: 2022.03.09. 15:06 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Olvasd végig amit írtam. És csináld meg, s hamar kiderülnek szerintem a dolgok.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentésel való problémák!
HozzászólásElküldve: 2022.03.09. 18:36 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
kiki írta:
Szia.

Amit biztosan látok a forráskód alapján:

  1. new steamid[32][33];


-->

  1. new steamid[33];


(Nem ez okozza a hibát, csak szúrta a szemem)

Aztán ebben a részben is le van kérve az user steam id-je:

  1. public Update(id)
  2.     {
  3.         static Query[10048]
  4.         new Len
  5.         new Steam[32]; get_user_authid(id, Steam, 31)


De maga ez a Steam változó sehol sincs használva, nem erre menti el a dolgot, de még ez sem okozza az említett hibát.

Én első lépésben elkezdenék logoltatni, hogy menti e az adott steamidre illetve betölti-e rendes az adott steam id-t.
Régen a client_disconect-el az volt a gond, hogy csak akkor futott le hogyha a játékból rendesen kilépett, viszont ha becsukta asztalról vagy valami, akkor nem futott le a dolog. (Szóval nem tudom hogy ez a client_disconnected-nél mennyire lett javítva, viszont egy kört megéri megnézni, hogy logoltatod, letálcázol, és bezárod a folyamatot, akkor is menti-e rendesen a dolgokat.) Mert én most azt tudom elképzelni hogy nem menti mert olyan módón lép ki a játékból. Erre megoldás lehet egy sűrűbb mentés, persze csak akkor ha ez a gond. Illetve nem tudom mennyire jó steamidre menteni, csak steames a szerver? Nem lehet hogy az NSeknek változik az idje, és azé nem tölti be nekik?

Ugyan ezt írtam neki én is PM be.
De hülyének lettem nézve.

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)

Ők köszönték meg 8mTNNe nek ezt a hozzászólást: saxxo (2022.03.10. 16:43)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mentésel való problémák!
HozzászólásElküldve: 2022.03.10. 16:45 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
8mTNNe írta:
kiki írta:
Szia.

Amit biztosan látok a forráskód alapján:

  1. new steamid[32][33];


-->

  1. new steamid[33];


(Nem ez okozza a hibát, csak szúrta a szemem)

Aztán ebben a részben is le van kérve az user steam id-je:

  1. public Update(id)
  2.     {
  3.         static Query[10048]
  4.         new Len
  5.         new Steam[32]; get_user_authid(id, Steam, 31)


De maga ez a Steam változó sehol sincs használva, nem erre menti el a dolgot, de még ez sem okozza az említett hibát.

Én első lépésben elkezdenék logoltatni, hogy menti e az adott steamidre illetve betölti-e rendes az adott steam id-t.
Régen a client_disconect-el az volt a gond, hogy csak akkor futott le hogyha a játékból rendesen kilépett, viszont ha becsukta asztalról vagy valami, akkor nem futott le a dolog. (Szóval nem tudom hogy ez a client_disconnected-nél mennyire lett javítva, viszont egy kört megéri megnézni, hogy logoltatod, letálcázol, és bezárod a folyamatot, akkor is menti-e rendesen a dolgokat.) Mert én most azt tudom elképzelni hogy nem menti mert olyan módón lép ki a játékból. Erre megoldás lehet egy sűrűbb mentés, persze csak akkor ha ez a gond. Illetve nem tudom mennyire jó steamidre menteni, csak steames a szerver? Nem lehet hogy az NSeknek változik az idje, és azé nem tölti be nekik?

Ugyan ezt írtam neki én is PM be.
De hülyének lettem nézve.



Helló!
Nem akaróm elkiabálni de úgy néz ki a dolgok, hogy működik! :D köszönöm szépen! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole