Offline |
|
|
Csatlakozott:2019.11.03. 22:00 Hozzászólások:346 Megköszönt másnak: 37 alkalommal Megköszönték neki: 22 alkalommal
|
~BoNe írta: DexoN írta: public ak47raktar(id) { new String[64]; //itt boven eleg 64 bajt. Skin nevet vagy a menu cimet tarolod csak. formatex(String, charsmax(String), "%s \r- \dAK47 Felszereléseim", Prefix); new menu = menu_create(String, "ak47raktar_h"); new Sor[4]; //szamot tarolsz benne. Boven eleg 4 bajt, valamint ciklusban ne hozd letre az osszes alkalommal amikor az lefut. for(new i;i < sizeof(Ak47Skinek); i++) { if(OsszesSkin[i][id] > 0) { num_to_str(i, Sor, 3); formatex(String, charsmax(String), "%s \y| \y[\d%d\y/\rDB\y]", Ak47Skinek[i][0], OsszesSkin[i][id]); menu_additem(menu, String, Sor); } } menu_display(id, menu, 0); } public ak47raktar_h(id, menu, item){ if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return; } new data[4] //itt csak szamokat tarolsz benne, igy boven eleg 4 bajt is. menu_item_getinfo(menu, item, _, data, charsmax(data)) //tobbi adatot nem kell lekerned. Csak a datara vagy kivancsi mert abba mented hogy melyik skinre nyomott. A menu es item adatlekereshez mindenkepp kell. Skin[0][id] = str_to_num(data) //itt felesleges a switch, mivel egy sorozatnal minden sornal ugyanazt csinalod. ak47raktar(id); menu_destroy(menu); };
Ezek mellett persze ugyis tudsz roviditeni, hogy a {-t egy sorral hamarabb rakod, vagy egymas mellett hozod letre es adsz erteket uj valtozoknak. Köszi szépen az infókat! Helló a régi modomból kiszedtem, Használd fel. public SkinDrop(id, CaseNum) { new RandomNum = random_num(1, 1000); new RandomStt = random_num(1, 100) new x if(DropData[CaseNum][10] >= RandomNum && DropData[CaseNum][0] == 1) { new RandomKnife = random_num(91, 114); if(RandomStt < 10) { Weapons[id][RandomKnife+120]++; x = RandomKnife+120 } else { Weapons[id][RandomKnife]++; x = RandomKnife } } else { new RandomNums[2], DroppedSkin; RandomNum = random_num(1, 100); if(RandomNum <= 5) { RandomNums[0] = 7; RandomNums[1] = 9; } else if(RandomNum <= 37) { RandomNums[0] = 4; RandomNums[1] = 6; } else if(RandomNum <= 100) { RandomNums[0] = 1; RandomNums[1] = 3; } DroppedSkin = DropData[CaseNum][random_num(RandomNums[0], RandomNums[1])]; if(RandomStt < 10) { x = DroppedSkin+120; Weapons[id][DroppedSkin+120]++; } else { x = DroppedSkin; Weapons[id][DroppedSkin]++; } } Rolling[id] = 45 NextItems[id][1] = DropData[CaseNum][random_num(1, 9)]; NextItems[id][2] = 0 NextItems[id][3] = 0 NextItems[id][4] = 0 NextItems[id][5] = 0 NextItems[id][6] = x if(RandomStt < 10) NextItems[id][7] = 1 else NextItems[id][7] = 0 RollingPattern[id] = random_num(1, 4) ItemRoll(id) RollCase[id] = CaseNum SQL_UpdateUser(id); } public ItemRoll(id) { show_menu(id, 0, "^n", 1) new menu[512], string[512], key formatex(string, 511, " %s%s^n %s%s^n\y >\r>%s %s^n %s%s^n %s%s", RareData[SkinData[NextItems[id][1]][4][0]], SkinData[NextItems[id][1]][0], RareData[SkinData[NextItems[id][2]][4][0]], SkinData[NextItems[id][2]][0], RareData[SkinData[NextItems[id][3]][4][0]], SkinData[NextItems[id][3]][0], RareData[SkinData[NextItems[id][4]][4][0]], SkinData[NextItems[id][4]][0], RareData[SkinData[NextItems[id][5]][4][0]], SkinData[NextItems[id][5]][0]) add(menu, 511, string) key = (-1^(-1<<(9))) show_menu(id, key, menu, -1, "CloseItemRoll") NextItems[id][5] = NextItems[id][4] NextItems[id][4] = NextItems[id][3] NextItems[id][3] = NextItems[id][2] NextItems[id][2] = NextItems[id][1] if(Rolling[id] == 4) NextItems[id][1] = NextItems[id][6] else NextItems[id][1] = DropData[RollCase[id]][random_num(1, 9)]; Rolling[id]-- remove_task(id) if(RollingPattern[id] == 1) { if(Rolling[id] > 30) set_task(0.1, "ItemRoll", id) if(Rolling[id] > 12) set_task(0.2, "ItemRoll", id) if(Rolling[id] > 8) set_task(0.3, "ItemRoll", id) if(Rolling[id] > 7) set_task(0.4, "ItemRoll", id) if(Rolling[id] > 5) set_task(0.5, "ItemRoll", id) if(Rolling[id] > 3) set_task(0.6, "ItemRoll", id) if(Rolling[id] > 1) set_task(0.7, "ItemRoll", id) if(Rolling[id] > 0) set_task(0.9, "ItemRoll", id) } if(RollingPattern[id] == 2) { if(Rolling[id] > 30) set_task(0.1, "ItemRoll", id) if(Rolling[id] > 10) set_task(0.2, "ItemRoll", id) if(Rolling[id] > 5) set_task(0.3, "ItemRoll", id) if(Rolling[id] > 1) set_task(0.6, "ItemRoll", id) if(Rolling[id] > 0) set_task(0.9, "ItemRoll", id) } if(RollingPattern[id] == 3) { if(Rolling[id] > 20) set_task(0.1, "ItemRoll", id) if(Rolling[id] > 3) set_task(0.2, "ItemRoll", id) if(Rolling[id] > 0) set_task(0.3, "ItemRoll", id) } if(RollingPattern[id] == 4) { if(Rolling[id] > 2) set_task(0.1, "ItemRoll", id) if(Rolling[id] > 0) set_task(0.3, "ItemRoll", id) } client_cmd(id, "spk misc/talk.wav") if(Rolling[id] == 0) { new ststring[64] formatex(ststring, 63, "%s", SkinData[NextItems[id][6]][0]); for(new i; i < MAXP; i++) if(is_user_connected(i)) print_color(i, "!g%s!y %L", Prefix, i, "UNBOXING", Name[id], ststring); //CaseMenu(id) } } public CloseItemRoll(id) { remove_task(id) if(Rolling[id] > 0) { new ststring[64] formatex(ststring, 63, "%s", SkinData[NextItems[id][6]][0]); for(new i; i < MAXP; i++) if(is_user_connected(i)) print_color(i, "!g%s!y %L", Prefix, i, "UNBOXING", Name[id], ststring); } show_menu(id, 0, "^n", 1) }
|
|