hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 06:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 285 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 285 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Részletes Raktár
HozzászólásElküldve: 2022.10.18. 12:44 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2022.10.18. 12:36
Hozzászólások: 12
Sziasztok, egy kérdésem lenne, raktár menüt részletre szeretném bontani pld ak47 skineim, m4a1 skineim stb stb.. és azt szeretném megkérdezni hogy akkor a Fegyverek skin neveit is külön kell bontani constal? Mert úgye editelni szeretnék egy módot és abba már megvan adva hogy Fegyverek[FEGYO][] és ha skint szeretnék valakinek küldeni akkor mi a teendő mert mindenhol az van megadva hogy FEGYO.. előre is köszönöm szépen!!

Sziasztok, azt szeretném megkérdezni hogy úgye a Raktár menüt el kezdtem szét osztani ak47 skinek stb stb.. mivel ezt constal oldtam meg az a kérdésem lenne hogy skin küldés meg mindenhol ez van megadva a régi Constal
  1. for(new i=0; i < FEGYO; i++) {
és úgyebár nekem az új Constal minden szét van választva igy nézett ki a régi
  1. new const Fegyverek[FEGYO][] =
és nem tudom az új constal hogyan tudom ezt megoldani.. előre is köszönöm a segítséget!!

_________________
****


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára theglorious 2022.10.27. 16:23-kor.
Másik témáddal egybevonva


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Részletes Raktár
HozzászólásElküldve: 2022.10.27. 18:17 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2022.10.18. 12:36
Hozzászólások: 12
Köszönöm ez megoldva ez mehet a kukába!

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Részletes Raktár
HozzászólásElküldve: 2022.10.28. 09:21 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
~BoNe írta:
Köszönöm ez megoldva ez mehet a kukába!

 ! Moderátori megjegyzés (theglorious):
Nem kell kukázni, a megoldást megosztod?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Részletes Raktár
HozzászólásElküldve: 2022.10.28. 22:48 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2022.10.18. 12:36
Hozzászólások: 12
Igen ha nem gond nem szeretnék nagy Leírást neki szerintem a forráskódból rendesen kivehető! ha valami nem jó vagy ilyesmi nyugodtan javítsatok de nekem működik! aki akarja nyugodtan próbálja ki!
  1. new const Ak47Skinek[][] =
  2. {
  3. { "Adidas AK47" },
  4. { "anubis AK47" },
  5. { "Aquamarine_revenge AK47" },
  6. { "Asiimov AK47" },
  7. { "bloodsport AK47" },
  8. { "blue_lines AK47" },
  9. { "Black AK47" },
  10. { "Galagxy AK47" },
  11. { "Collect AK47*" },
  12. { "Carbonite AK47" },
  13. { "Frozenak AK47" },
  14. { "GForce AK47" },
  15. { "Gold AK47" },
  16. { "Gotime AK47" },
  17. { "Injector AK47" },
  18. { "Collor AK47" },
  19. { "Silver AK47" },
  20. { "Paint AK47" },
  21. { "Point AK47" },
  22. { "Jaguar AK47" },
  23. { "Valentin AK47" },
  24. { "Iron AK47" }
  25. };
  26. new const M4a1Skinek[][] =
  27. {
  28. { "Acho M4A1" },
  29. { "Asiimov M4A1" },
  30. { "Black M4A1" },
  31. { "BulletRain M4A1" },
  32. { "Cool M4A1" },
  33. { "Condor M4A1" },
  34. { "Crome M4A1" },
  35. { "Dragon M4A1" },
  36. { "Irno M4A1" },
  37. { "Fain M4A1" },
  38. { "Fotote M4A1" },
  39. { "Future M4A1" },
  40. { "Galaxy M4A1" },
  41. { "Hands M4A1" },
  42. { "Howl M4A1" },
  43. { "HyperBeast M4A1" },
  44. { "Magma M4A1" },
  45. { "Paint M4A1" },
  46. { "Red M4A1" },
  47. { "Skull M4A1" },
  48. { "Star M4A1" },
  49. { "Tatto M4A1" },
  50. { "Torn M4A1" }
  51. };


  1. public ak47raktar(id)
  2. {
  3.     new String[121];
  4.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r- \dAK47 Felszereléseim", Prefix);
  5.     new menu = menu_create(String, "ak47raktar_h");
  6.    
  7.     for(new i;i < sizeof(Ak47Skinek); i++)
  8.     {
  9.         if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  10.         {
  11.             new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  12.             formatex(String, charsmax(String), "%s \y| \y[\d%d\y/\rDB\y]", Ak47Skinek[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  13.             menu_additem(menu, String, Sor);
  14.         }
  15.     }
  16.     menu_display(id, menu, 0);
  17. }          
  18. public ak47raktar_h(id, menu, item){
  19.     if(item == MENU_EXIT)
  20.     {
  21.         menu_destroy(menu);
  22.         return;
  23.     }
  24.    
  25.     new data[9], szName[64];
  26.     new access, callback;
  27.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  28.     new key = str_to_num(data);
  29.     switch(key)
  30.     {
  31.        
  32.         case 0: Skin[0][id] = 1;
  33.             case 1: Skin[0][id] = 2;
  34.             case 2: Skin[0][id] = 3;
  35.             case 3: Skin[0][id] = 4;
  36.             case 4: Skin[0][id] = 5;
  37.             case 5: Skin[0][id] = 6;
  38.             case 6: Skin[0][id] = 7;
  39.             case 7: Skin[0][id] = 8;
  40.             case 8: Skin[0][id] = 9;
  41.             case 9: Skin[0][id] = 10;
  42.             case 10: Skin[0][id] = 11;
  43.             case 11: Skin[0][id] = 12;
  44.             case 12: Skin[0][id] = 13;
  45.             case 13: Skin[0][id] = 14;
  46.             case 14: Skin[0][id] = 15;
  47.             case 15: Skin[0][id] = 16;
  48.             case 16: Skin[0][id] = 17;
  49.             case 17: Skin[0][id] = 18;
  50.             case 18: Skin[0][id] = 19;
  51.             case 19: Skin[0][id] = 20;
  52.             case 20: Skin[0][id] = 21;
  53.             case 21: Skin[0][id] = 22;
  54.         }
  55.     ak47raktar(id);
  56.     menu_destroy(menu);
  57. };

aki akarja rövíditheti is!

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Részletes Raktár
HozzászólásElküldve: 2022.10.29. 14:39 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
Hozzászólások: 140
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
  1. public ak47raktar(id)
  2. {
  3.     new String[64]; //itt boven eleg 64 bajt. Skin nevet vagy a menu cimet tarolod csak.
  4.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r- \dAK47 Felszereléseim", Prefix);
  5.     new menu = menu_create(String, "ak47raktar_h");
  6.         new Sor[4]; //szamot tarolsz benne. Boven eleg 4 bajt, valamint ciklusban ne hozd letre az osszes alkalommal amikor az lefut.
  7.    
  8.     for(new i;i < sizeof(Ak47Skinek); i++)
  9.     {
  10.         if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  11.         {
  12.             num_to_str(i, Sor, 3);
  13.             formatex(String, charsmax(String), "%s \y| \y[\d%d\y/\rDB\y]", Ak47Skinek[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  14.             menu_additem(menu, String, Sor);
  15.         }
  16.     }
  17.     menu_display(id, menu, 0);
  18. }          
  19. public ak47raktar_h(id, menu, item){
  20.     if(item == MENU_EXIT)
  21.     {
  22.         menu_destroy(menu);
  23.         return;
  24.     }
  25.    
  26.     new data[4] //itt csak szamokat tarolsz benne, igy boven eleg 4 bajt is.
  27.     menu_item_getinfo(menu, item, _, data, charsmax(data)) //tobbi adatot nem kell lekerned. Csak a datara vagy kivancsi mert abba mented hogy melyik skinre nyomott. A menu es item adatlekereshez mindenkepp kell.
  28.         Skin[0][id] = str_to_num(data) //itt felesleges a switch, mivel egy sorozatnal minden sornal ugyanazt csinalod.
  29.     ak47raktar(id);
  30.     menu_destroy(menu);
  31. };

Ezek mellett persze ugyis tudsz roviditeni, hogy a {-t egy sorral hamarabb rakod, vagy egymas mellett hozod letre es adsz erteket uj valtozoknak.

_________________
[ExTasY] Super Deathmatch [SENTRY GUN] [Soon]

ExTasY Zombie Mutation
217.144.54.193:27057
Facebook
Discord

Kép

Ők köszönték meg DexoN nek ezt a hozzászólást: theglorious (2022.10.30. 12:19)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Részletes Raktár
HozzászólásElküldve: 2022.10.29. 15:53 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2022.10.18. 12:36
Hozzászólások: 12
DexoN írta:
  1. public ak47raktar(id)
  2. {
  3.     new String[64]; //itt boven eleg 64 bajt. Skin nevet vagy a menu cimet tarolod csak.
  4.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r- \dAK47 Felszereléseim", Prefix);
  5.     new menu = menu_create(String, "ak47raktar_h");
  6.         new Sor[4]; //szamot tarolsz benne. Boven eleg 4 bajt, valamint ciklusban ne hozd letre az osszes alkalommal amikor az lefut.
  7.    
  8.     for(new i;i < sizeof(Ak47Skinek); i++)
  9.     {
  10.         if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  11.         {
  12.             num_to_str(i, Sor, 3);
  13.             formatex(String, charsmax(String), "%s \y| \y[\d%d\y/\rDB\y]", Ak47Skinek[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  14.             menu_additem(menu, String, Sor);
  15.         }
  16.     }
  17.     menu_display(id, menu, 0);
  18. }          
  19. public ak47raktar_h(id, menu, item){
  20.     if(item == MENU_EXIT)
  21.     {
  22.         menu_destroy(menu);
  23.         return;
  24.     }
  25.    
  26.     new data[4] //itt csak szamokat tarolsz benne, igy boven eleg 4 bajt is.
  27.     menu_item_getinfo(menu, item, _, data, charsmax(data)) //tobbi adatot nem kell lekerned. Csak a datara vagy kivancsi mert abba mented hogy melyik skinre nyomott. A menu es item adatlekereshez mindenkepp kell.
  28.         Skin[0][id] = str_to_num(data) //itt felesleges a switch, mivel egy sorozatnal minden sornal ugyanazt csinalod.
  29.     ak47raktar(id);
  30.     menu_destroy(menu);
  31. };

Ezek mellett persze ugyis tudsz roviditeni, hogy a {-t egy sorral hamarabb rakod, vagy egymas mellett hozod letre es adsz erteket uj valtozoknak.


Köszi szépen az infókat!

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Részletes Raktár
HozzászólásElküldve: 2022.10.29. 20:44 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.11.03. 22:00
Hozzászólások: 346
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
~BoNe írta:
DexoN írta:
  1. public ak47raktar(id)
  2. {
  3.     new String[64]; //itt boven eleg 64 bajt. Skin nevet vagy a menu cimet tarolod csak.
  4.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r- \dAK47 Felszereléseim", Prefix);
  5.     new menu = menu_create(String, "ak47raktar_h");
  6.         new Sor[4]; //szamot tarolsz benne. Boven eleg 4 bajt, valamint ciklusban ne hozd letre az osszes alkalommal amikor az lefut.
  7.    
  8.     for(new i;i < sizeof(Ak47Skinek); i++)
  9.     {
  10.         if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  11.         {
  12.             num_to_str(i, Sor, 3);
  13.             formatex(String, charsmax(String), "%s \y| \y[\d%d\y/\rDB\y]", Ak47Skinek[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  14.             menu_additem(menu, String, Sor);
  15.         }
  16.     }
  17.     menu_display(id, menu, 0);
  18. }          
  19. public ak47raktar_h(id, menu, item){
  20.     if(item == MENU_EXIT)
  21.     {
  22.         menu_destroy(menu);
  23.         return;
  24.     }
  25.    
  26.     new data[4] //itt csak szamokat tarolsz benne, igy boven eleg 4 bajt is.
  27.     menu_item_getinfo(menu, item, _, data, charsmax(data)) //tobbi adatot nem kell lekerned. Csak a datara vagy kivancsi mert abba mented hogy melyik skinre nyomott. A menu es item adatlekereshez mindenkepp kell.
  28.         Skin[0][id] = str_to_num(data) //itt felesleges a switch, mivel egy sorozatnal minden sornal ugyanazt csinalod.
  29.     ak47raktar(id);
  30.     menu_destroy(menu);
  31. };

Ezek mellett persze ugyis tudsz roviditeni, hogy a {-t egy sorral hamarabb rakod, vagy egymas mellett hozod letre es adsz erteket uj valtozoknak.


Köszi szépen az infókat!


Helló a régi modomból kiszedtem, Használd fel.
  1. public SkinDrop(id, CaseNum)
  2. {
  3.     new RandomNum = random_num(1, 1000);
  4.     new RandomStt = random_num(1, 100)
  5.     new x
  6.    
  7.     if(DropData[CaseNum][10] >= RandomNum && DropData[CaseNum][0] == 1)
  8.     {
  9.         new RandomKnife = random_num(91, 114);
  10.        
  11.         if(RandomStt < 10)
  12.         {
  13.             Weapons[id][RandomKnife+120]++;
  14.             x = RandomKnife+120
  15.         }
  16.         else
  17.         {
  18.             Weapons[id][RandomKnife]++;
  19.             x = RandomKnife
  20.         }
  21.     }
  22.     else
  23.     {
  24.         new RandomNums[2], DroppedSkin;
  25.         RandomNum = random_num(1, 100);
  26.        
  27.         if(RandomNum <= 5)
  28.         {
  29.             RandomNums[0] = 7; RandomNums[1] = 9;
  30.         }
  31.         else if(RandomNum <= 37)
  32.         {
  33.             RandomNums[0] = 4; RandomNums[1] = 6;
  34.         }
  35.         else if(RandomNum <= 100)
  36.         {
  37.             RandomNums[0] = 1; RandomNums[1] = 3;
  38.         }
  39.        
  40.         DroppedSkin = DropData[CaseNum][random_num(RandomNums[0], RandomNums[1])];
  41.        
  42.         if(RandomStt < 10)
  43.         {
  44.             x = DroppedSkin+120;
  45.             Weapons[id][DroppedSkin+120]++;
  46.         }
  47.         else
  48.         {
  49.             x = DroppedSkin;
  50.             Weapons[id][DroppedSkin]++;
  51.         }
  52.     }
  53.    
  54.     Rolling[id] = 45
  55.     NextItems[id][1] = DropData[CaseNum][random_num(1, 9)];
  56.     NextItems[id][2] = 0
  57.     NextItems[id][3] = 0
  58.     NextItems[id][4] = 0
  59.     NextItems[id][5] = 0
  60.     NextItems[id][6] = x
  61.    
  62.     if(RandomStt < 10)
  63.         NextItems[id][7] = 1
  64.     else
  65.         NextItems[id][7] = 0
  66.        
  67.     RollingPattern[id] = random_num(1, 4)
  68.     ItemRoll(id)
  69.     RollCase[id] = CaseNum
  70.    
  71.     SQL_UpdateUser(id);
  72. }
  73.  
  74. public ItemRoll(id)
  75. {
  76.     show_menu(id, 0, "^n", 1)
  77.     new menu[512], string[512], key
  78.     formatex(string, 511, "   %s%s^n    %s%s^n\y >\r>%s %s^n    %s%s^n   %s%s",
  79.     RareData[SkinData[NextItems[id][1]][4][0]], SkinData[NextItems[id][1]][0], RareData[SkinData[NextItems[id][2]][4][0]],
  80.     SkinData[NextItems[id][2]][0], RareData[SkinData[NextItems[id][3]][4][0]], SkinData[NextItems[id][3]][0],
  81.     RareData[SkinData[NextItems[id][4]][4][0]], SkinData[NextItems[id][4]][0], RareData[SkinData[NextItems[id][5]][4][0]],
  82.     SkinData[NextItems[id][5]][0])
  83.     add(menu, 511, string)
  84.    
  85.    
  86.     key = (-1^(-1<<(9)))
  87.    
  88.     show_menu(id, key, menu, -1, "CloseItemRoll")
  89.    
  90.     NextItems[id][5] = NextItems[id][4]
  91.     NextItems[id][4] = NextItems[id][3]
  92.     NextItems[id][3] = NextItems[id][2]
  93.     NextItems[id][2] = NextItems[id][1]
  94.    
  95.     if(Rolling[id] == 4)
  96.         NextItems[id][1] = NextItems[id][6]
  97.     else
  98.         NextItems[id][1] = DropData[RollCase[id]][random_num(1, 9)];
  99.    
  100.     Rolling[id]--
  101.    
  102.     remove_task(id)
  103.    
  104.     if(RollingPattern[id] == 1)
  105.     {
  106.         if(Rolling[id] > 30)
  107.         set_task(0.1, "ItemRoll", id)
  108.         if(Rolling[id] > 12)
  109.         set_task(0.2, "ItemRoll", id)
  110.         if(Rolling[id] > 8)
  111.         set_task(0.3, "ItemRoll", id)
  112.         if(Rolling[id] > 7)
  113.         set_task(0.4, "ItemRoll", id)
  114.         if(Rolling[id] > 5)
  115.         set_task(0.5, "ItemRoll", id)
  116.         if(Rolling[id] > 3)
  117.         set_task(0.6, "ItemRoll", id)
  118.         if(Rolling[id] > 1)
  119.         set_task(0.7, "ItemRoll", id)
  120.         if(Rolling[id] > 0)
  121.         set_task(0.9, "ItemRoll", id)
  122.     }
  123.    
  124.     if(RollingPattern[id] == 2)
  125.     {
  126.         if(Rolling[id] > 30)
  127.         set_task(0.1, "ItemRoll", id)
  128.         if(Rolling[id] > 10)
  129.         set_task(0.2, "ItemRoll", id)
  130.         if(Rolling[id] > 5)
  131.         set_task(0.3, "ItemRoll", id)
  132.         if(Rolling[id] > 1)
  133.         set_task(0.6, "ItemRoll", id)
  134.         if(Rolling[id] > 0)
  135.         set_task(0.9, "ItemRoll", id)
  136.     }
  137.    
  138.    
  139.     if(RollingPattern[id] == 3)
  140.     {
  141.         if(Rolling[id] > 20)
  142.         set_task(0.1, "ItemRoll", id)
  143.         if(Rolling[id] > 3)
  144.         set_task(0.2, "ItemRoll", id)
  145.         if(Rolling[id] > 0)
  146.         set_task(0.3, "ItemRoll", id)
  147.     }
  148.    
  149.     if(RollingPattern[id] == 4)
  150.     {
  151.         if(Rolling[id] > 2)
  152.         set_task(0.1, "ItemRoll", id)
  153.         if(Rolling[id] > 0)
  154.         set_task(0.3, "ItemRoll", id)
  155.     }
  156.    
  157.     client_cmd(id, "spk misc/talk.wav")
  158.    
  159.     if(Rolling[id] == 0)
  160.     {
  161.         new ststring[64]
  162.        
  163.         formatex(ststring, 63, "%s", SkinData[NextItems[id][6]][0]);
  164.        
  165.         for(new i; i < MAXP; i++)
  166.             if(is_user_connected(i))
  167.                 print_color(i, "!g%s!y %L", Prefix, i, "UNBOXING", Name[id], ststring);
  168.                
  169.         //CaseMenu(id)
  170.     }
  171. }
  172.  
  173. public CloseItemRoll(id)
  174. {
  175.     remove_task(id)
  176.    
  177.     if(Rolling[id] > 0)
  178.     {
  179.         new ststring[64]
  180.        
  181.         formatex(ststring, 63, "%s", SkinData[NextItems[id][6]][0]);
  182.        
  183.         for(new i; i < MAXP; i++)
  184.             if(is_user_connected(i))
  185.                 print_color(i, "!g%s!y %L", Prefix, i, "UNBOXING", Name[id], ststring);
  186.     }
  187.    
  188.     show_menu(id, 0, "^n", 1)
  189. }

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Részletes Raktár
HozzászólásElküldve: 2022.10.29. 22:16 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2022.10.18. 12:36
Hozzászólások: 12
Csabika20034 írta:
~BoNe írta:
DexoN írta:
  1. public ak47raktar(id)
  2. {
  3.     new String[64]; //itt boven eleg 64 bajt. Skin nevet vagy a menu cimet tarolod csak.
  4.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r- \dAK47 Felszereléseim", Prefix);
  5.     new menu = menu_create(String, "ak47raktar_h");
  6.         new Sor[4]; //szamot tarolsz benne. Boven eleg 4 bajt, valamint ciklusban ne hozd letre az osszes alkalommal amikor az lefut.
  7.    
  8.     for(new i;i < sizeof(Ak47Skinek); i++)
  9.     {
  10.         if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  11.         {
  12.             num_to_str(i, Sor, 3);
  13.             formatex(String, charsmax(String), "%s \y| \y[\d%d\y/\rDB\y]", Ak47Skinek[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  14.             menu_additem(menu, String, Sor);
  15.         }
  16.     }
  17.     menu_display(id, menu, 0);
  18. }          
  19. public ak47raktar_h(id, menu, item){
  20.     if(item == MENU_EXIT)
  21.     {
  22.         menu_destroy(menu);
  23.         return;
  24.     }
  25.    
  26.     new data[4] //itt csak szamokat tarolsz benne, igy boven eleg 4 bajt is.
  27.     menu_item_getinfo(menu, item, _, data, charsmax(data)) //tobbi adatot nem kell lekerned. Csak a datara vagy kivancsi mert abba mented hogy melyik skinre nyomott. A menu es item adatlekereshez mindenkepp kell.
  28.         Skin[0][id] = str_to_num(data) //itt felesleges a switch, mivel egy sorozatnal minden sornal ugyanazt csinalod.
  29.     ak47raktar(id);
  30.     menu_destroy(menu);
  31. };

Ezek mellett persze ugyis tudsz roviditeni, hogy a {-t egy sorral hamarabb rakod, vagy egymas mellett hozod letre es adsz erteket uj valtozoknak.


Köszi szépen az infókat!


Helló a régi modomból kiszedtem, Használd fel.
  1. public SkinDrop(id, CaseNum)
  2. {
  3.     new RandomNum = random_num(1, 1000);
  4.     new RandomStt = random_num(1, 100)
  5.     new x
  6.    
  7.     if(DropData[CaseNum][10] >= RandomNum && DropData[CaseNum][0] == 1)
  8.     {
  9.         new RandomKnife = random_num(91, 114);
  10.        
  11.         if(RandomStt < 10)
  12.         {
  13.             Weapons[id][RandomKnife+120]++;
  14.             x = RandomKnife+120
  15.         }
  16.         else
  17.         {
  18.             Weapons[id][RandomKnife]++;
  19.             x = RandomKnife
  20.         }
  21.     }
  22.     else
  23.     {
  24.         new RandomNums[2], DroppedSkin;
  25.         RandomNum = random_num(1, 100);
  26.        
  27.         if(RandomNum <= 5)
  28.         {
  29.             RandomNums[0] = 7; RandomNums[1] = 9;
  30.         }
  31.         else if(RandomNum <= 37)
  32.         {
  33.             RandomNums[0] = 4; RandomNums[1] = 6;
  34.         }
  35.         else if(RandomNum <= 100)
  36.         {
  37.             RandomNums[0] = 1; RandomNums[1] = 3;
  38.         }
  39.        
  40.         DroppedSkin = DropData[CaseNum][random_num(RandomNums[0], RandomNums[1])];
  41.        
  42.         if(RandomStt < 10)
  43.         {
  44.             x = DroppedSkin+120;
  45.             Weapons[id][DroppedSkin+120]++;
  46.         }
  47.         else
  48.         {
  49.             x = DroppedSkin;
  50.             Weapons[id][DroppedSkin]++;
  51.         }
  52.     }
  53.    
  54.     Rolling[id] = 45
  55.     NextItems[id][1] = DropData[CaseNum][random_num(1, 9)];
  56.     NextItems[id][2] = 0
  57.     NextItems[id][3] = 0
  58.     NextItems[id][4] = 0
  59.     NextItems[id][5] = 0
  60.     NextItems[id][6] = x
  61.    
  62.     if(RandomStt < 10)
  63.         NextItems[id][7] = 1
  64.     else
  65.         NextItems[id][7] = 0
  66.        
  67.     RollingPattern[id] = random_num(1, 4)
  68.     ItemRoll(id)
  69.     RollCase[id] = CaseNum
  70.    
  71.     SQL_UpdateUser(id);
  72. }
  73.  
  74. public ItemRoll(id)
  75. {
  76.     show_menu(id, 0, "^n", 1)
  77.     new menu[512], string[512], key
  78.     formatex(string, 511, "   %s%s^n    %s%s^n\y >\r>%s %s^n    %s%s^n   %s%s",
  79.     RareData[SkinData[NextItems[id][1]][4][0]], SkinData[NextItems[id][1]][0], RareData[SkinData[NextItems[id][2]][4][0]],
  80.     SkinData[NextItems[id][2]][0], RareData[SkinData[NextItems[id][3]][4][0]], SkinData[NextItems[id][3]][0],
  81.     RareData[SkinData[NextItems[id][4]][4][0]], SkinData[NextItems[id][4]][0], RareData[SkinData[NextItems[id][5]][4][0]],
  82.     SkinData[NextItems[id][5]][0])
  83.     add(menu, 511, string)
  84.    
  85.    
  86.     key = (-1^(-1<<(9)))
  87.    
  88.     show_menu(id, key, menu, -1, "CloseItemRoll")
  89.    
  90.     NextItems[id][5] = NextItems[id][4]
  91.     NextItems[id][4] = NextItems[id][3]
  92.     NextItems[id][3] = NextItems[id][2]
  93.     NextItems[id][2] = NextItems[id][1]
  94.    
  95.     if(Rolling[id] == 4)
  96.         NextItems[id][1] = NextItems[id][6]
  97.     else
  98.         NextItems[id][1] = DropData[RollCase[id]][random_num(1, 9)];
  99.    
  100.     Rolling[id]--
  101.    
  102.     remove_task(id)
  103.    
  104.     if(RollingPattern[id] == 1)
  105.     {
  106.         if(Rolling[id] > 30)
  107.         set_task(0.1, "ItemRoll", id)
  108.         if(Rolling[id] > 12)
  109.         set_task(0.2, "ItemRoll", id)
  110.         if(Rolling[id] > 8)
  111.         set_task(0.3, "ItemRoll", id)
  112.         if(Rolling[id] > 7)
  113.         set_task(0.4, "ItemRoll", id)
  114.         if(Rolling[id] > 5)
  115.         set_task(0.5, "ItemRoll", id)
  116.         if(Rolling[id] > 3)
  117.         set_task(0.6, "ItemRoll", id)
  118.         if(Rolling[id] > 1)
  119.         set_task(0.7, "ItemRoll", id)
  120.         if(Rolling[id] > 0)
  121.         set_task(0.9, "ItemRoll", id)
  122.     }
  123.    
  124.     if(RollingPattern[id] == 2)
  125.     {
  126.         if(Rolling[id] > 30)
  127.         set_task(0.1, "ItemRoll", id)
  128.         if(Rolling[id] > 10)
  129.         set_task(0.2, "ItemRoll", id)
  130.         if(Rolling[id] > 5)
  131.         set_task(0.3, "ItemRoll", id)
  132.         if(Rolling[id] > 1)
  133.         set_task(0.6, "ItemRoll", id)
  134.         if(Rolling[id] > 0)
  135.         set_task(0.9, "ItemRoll", id)
  136.     }
  137.    
  138.    
  139.     if(RollingPattern[id] == 3)
  140.     {
  141.         if(Rolling[id] > 20)
  142.         set_task(0.1, "ItemRoll", id)
  143.         if(Rolling[id] > 3)
  144.         set_task(0.2, "ItemRoll", id)
  145.         if(Rolling[id] > 0)
  146.         set_task(0.3, "ItemRoll", id)
  147.     }
  148.    
  149.     if(RollingPattern[id] == 4)
  150.     {
  151.         if(Rolling[id] > 2)
  152.         set_task(0.1, "ItemRoll", id)
  153.         if(Rolling[id] > 0)
  154.         set_task(0.3, "ItemRoll", id)
  155.     }
  156.    
  157.     client_cmd(id, "spk misc/talk.wav")
  158.    
  159.     if(Rolling[id] == 0)
  160.     {
  161.         new ststring[64]
  162.        
  163.         formatex(ststring, 63, "%s", SkinData[NextItems[id][6]][0]);
  164.        
  165.         for(new i; i < MAXP; i++)
  166.             if(is_user_connected(i))
  167.                 print_color(i, "!g%s!y %L", Prefix, i, "UNBOXING", Name[id], ststring);
  168.                
  169.         //CaseMenu(id)
  170.     }
  171. }
  172.  
  173. public CloseItemRoll(id)
  174. {
  175.     remove_task(id)
  176.    
  177.     if(Rolling[id] > 0)
  178.     {
  179.         new ststring[64]
  180.        
  181.         formatex(ststring, 63, "%s", SkinData[NextItems[id][6]][0]);
  182.        
  183.         for(new i; i < MAXP; i++)
  184.             if(is_user_connected(i))
  185.                 print_color(i, "!g%s!y %L", Prefix, i, "UNBOXING", Name[id], ststring);
  186.     }
  187.    
  188.     show_menu(id, 0, "^n", 1)
  189. }

Köszönöm szépen megy a pacsi!

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole