hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 21:50



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 252 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 252 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: K/D Saver
HozzászólásElküldve: 2013.10.18. 18:00 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
[kozep]K/D Saver[/kozep]

Leírás

Ez a plugin NVAULT ban menti el lecsatlakozáskor az öléseid/halálod számát
Felcsatlakozáskor meg is kapod az elmentett öléseid/halálod számát, amíg nem lesz restart :D

TESZTELVE, MŰKÖDIK

Cvarok nincsenek.

Letöltés

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk

Ők köszönték meg RaZzoR nek ezt a hozzászólást: ismeretlen (2014.12.01. 20:42)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.11.10. 09:34 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Picit frissíthetnéd, mire menti?

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: K/D Saver
HozzászólásElküldve: 2022.12.29. 15:51 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.12.01. 15:42
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Hali!
Azt meg lehet oldani, hogy kör újraindítás (restart round) után is megmaradjon a stat?
köszi! :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: K/D Saver
HozzászólásElküldve: 2022.12.31. 13:10 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
Hozzászólások: 140
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Helló. Elvileg így mennie kell:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6. new g_vault
  7.  
  8. public plugin_init()
  9. {
  10.     register_plugin("K/D Saver", "1.0", "RaZzoR")
  11.     g_vault = nvault_open("kd_saver")
  12.  
  13.     register_logevent("@fw_RoundEnd", 2, "1=Round_End")
  14.     register_event("HLTV", "@fw_NewRound", "a", "1=0", "2=0")
  15. }
  16.  
  17. @fw_NewRound(){
  18.     for(new i = 1; i <= 32; i++){
  19.         if(!is_user_connected(i))
  20.             continue;
  21.  
  22.         load_kd(i)
  23.     }
  24. }
  25.  
  26. @fw_RoundEnd(){
  27.     for(new i = 1; i <= 32; i++){
  28.         if(!is_user_connected(i))
  29.             continue;
  30.  
  31.         save_kd(i)
  32.     }
  33. }
  34.  
  35. public client_putinserver(id)
  36.     load_kd(id)
  37.  
  38. public client_disconnected(id)
  39.     save_kd(id)
  40.  
  41. save_kd(id)
  42. {
  43.     new name[32]
  44.     get_user_name(id, name, 31)
  45.  
  46.     new kills = get_user_frags(id)
  47.     new deaths = cs_get_user_deaths(id)
  48.  
  49.     new vaultkey[64], vaultdata[256]
  50.     format(vaultkey, 63, "%s-kd", name)
  51.     format(vaultdata, 255, "%i#%i#", kills, deaths)
  52.  
  53.     nvault_set(g_vault, vaultkey, vaultdata)
  54. }
  55.      
  56. load_kd(id)
  57. {
  58.     new name[32]
  59.     get_user_name(id, name, 31)
  60.  
  61.     new kills = get_user_frags(id)
  62.     new deaths = cs_get_user_deaths(id)
  63.  
  64.     new vaultkey[64], vaultdata[256]
  65.     format(vaultkey, 63, "%s-kd", name)
  66.     format(vaultdata, 255, "%i#%i#", kills, deaths)
  67.  
  68.     nvault_get(g_vault, vaultkey, vaultdata, 255)
  69.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  70.  
  71.     new kill[32], death[32]
  72.     parse(vaultdata, kill, 31, death, 31)
  73.     kills = str_to_num(kill)
  74.     deaths= str_to_num(death)
  75.  
  76.     set_user_frags(id, kills)
  77.     cs_set_user_deaths(id, deaths)
  78. }
  79.  
  80. public plugin_end()
  81.     nvault_close(g_vault)

_________________
[ExTasY] Super Deathmatch [SENTRY GUN]
213.181.206.27:27069

[ExTasY] Zombie Mutation [ZOMBIE NPC]
217.144.54.193:27057
Facebook
Discord

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: K/D Saver
HozzászólásElküldve: 2022.12.31. 17:13 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.12.01. 15:42
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
DexoN írta:
Helló. Elvileg így mennie kell:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6. new g_vault
  7.  
  8. public plugin_init()
  9. {
  10.     register_plugin("K/D Saver", "1.0", "RaZzoR")
  11.     g_vault = nvault_open("kd_saver")
  12.  
  13.     register_logevent("@fw_RoundEnd", 2, "1=Round_End")
  14.     register_event("HLTV", "@fw_NewRound", "a", "1=0", "2=0")
  15. }
  16.  
  17. @fw_NewRound(){
  18.     for(new i = 1; i <= 32; i++){
  19.         if(!is_user_connected(i))
  20.             continue;
  21.  
  22.         load_kd(i)
  23.     }
  24. }
  25.  
  26. @fw_RoundEnd(){
  27.     for(new i = 1; i <= 32; i++){
  28.         if(!is_user_connected(i))
  29.             continue;
  30.  
  31.         save_kd(i)
  32.     }
  33. }
  34.  
  35. public client_putinserver(id)
  36.     load_kd(id)
  37.  
  38. public client_disconnected(id)
  39.     save_kd(id)
  40.  
  41. save_kd(id)
  42. {
  43.     new name[32]
  44.     get_user_name(id, name, 31)
  45.  
  46.     new kills = get_user_frags(id)
  47.     new deaths = cs_get_user_deaths(id)
  48.  
  49.     new vaultkey[64], vaultdata[256]
  50.     format(vaultkey, 63, "%s-kd", name)
  51.     format(vaultdata, 255, "%i#%i#", kills, deaths)
  52.  
  53.     nvault_set(g_vault, vaultkey, vaultdata)
  54. }
  55.      
  56. load_kd(id)
  57. {
  58.     new name[32]
  59.     get_user_name(id, name, 31)
  60.  
  61.     new kills = get_user_frags(id)
  62.     new deaths = cs_get_user_deaths(id)
  63.  
  64.     new vaultkey[64], vaultdata[256]
  65.     format(vaultkey, 63, "%s-kd", name)
  66.     format(vaultdata, 255, "%i#%i#", kills, deaths)
  67.  
  68.     nvault_get(g_vault, vaultkey, vaultdata, 255)
  69.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  70.  
  71.     new kill[32], death[32]
  72.     parse(vaultdata, kill, 31, death, 31)
  73.     kills = str_to_num(kill)
  74.     deaths= str_to_num(death)
  75.  
  76.     set_user_frags(id, kills)
  77.     cs_set_user_deaths(id, deaths)
  78. }
  79.  
  80. public plugin_end()
  81.     nvault_close(g_vault)


Sajnos még most sem működik.
Újracsatlakozásnál visszadja a statot, de restart round után nem. :?
Amikor felcsatlakozok a szerverre elsőként akkor még megmarad a stat, de amikor becsatlakozik utánam mégegy játékos akkor automatikusan újra indul a kör és nullázódik az egész. :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: K/D Saver
HozzászólásElküldve: 2022.12.31. 17:53 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
Hozzászólások: 140
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Zolika_36 írta:
DexoN írta:
Helló. Elvileg így mennie kell:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6. new g_vault
  7.  
  8. public plugin_init()
  9. {
  10.     register_plugin("K/D Saver", "1.0", "RaZzoR")
  11.     g_vault = nvault_open("kd_saver")
  12.  
  13.     register_logevent("@fw_RoundEnd", 2, "1=Round_End")
  14.     register_event("HLTV", "@fw_NewRound", "a", "1=0", "2=0")
  15. }
  16.  
  17. @fw_NewRound(){
  18.     for(new i = 1; i <= 32; i++){
  19.         if(!is_user_connected(i))
  20.             continue;
  21.  
  22.         load_kd(i)
  23.     }
  24. }
  25.  
  26. @fw_RoundEnd(){
  27.     for(new i = 1; i <= 32; i++){
  28.         if(!is_user_connected(i))
  29.             continue;
  30.  
  31.         save_kd(i)
  32.     }
  33. }
  34.  
  35. public client_putinserver(id)
  36.     load_kd(id)
  37.  
  38. public client_disconnected(id)
  39.     save_kd(id)
  40.  
  41. save_kd(id)
  42. {
  43.     new name[32]
  44.     get_user_name(id, name, 31)
  45.  
  46.     new kills = get_user_frags(id)
  47.     new deaths = cs_get_user_deaths(id)
  48.  
  49.     new vaultkey[64], vaultdata[256]
  50.     format(vaultkey, 63, "%s-kd", name)
  51.     format(vaultdata, 255, "%i#%i#", kills, deaths)
  52.  
  53.     nvault_set(g_vault, vaultkey, vaultdata)
  54. }
  55.      
  56. load_kd(id)
  57. {
  58.     new name[32]
  59.     get_user_name(id, name, 31)
  60.  
  61.     new kills = get_user_frags(id)
  62.     new deaths = cs_get_user_deaths(id)
  63.  
  64.     new vaultkey[64], vaultdata[256]
  65.     format(vaultkey, 63, "%s-kd", name)
  66.     format(vaultdata, 255, "%i#%i#", kills, deaths)
  67.  
  68.     nvault_get(g_vault, vaultkey, vaultdata, 255)
  69.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  70.  
  71.     new kill[32], death[32]
  72.     parse(vaultdata, kill, 31, death, 31)
  73.     kills = str_to_num(kill)
  74.     deaths= str_to_num(death)
  75.  
  76.     set_user_frags(id, kills)
  77.     cs_set_user_deaths(id, deaths)
  78. }
  79.  
  80. public plugin_end()
  81.     nvault_close(g_vault)


Sajnos még most sem működik.
Újracsatlakozásnál visszadja a statot, de restart round után nem. :?
Amikor felcsatlakozok a szerverre elsőként akkor még megmarad a stat, de amikor becsatlakozik utánam mégegy játékos akkor automatikusan újra indul a kör és nullázódik az egész. :(

Esetleg így nézd meg akkor:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6. new g_vault
  7.  
  8. public plugin_init()
  9. {
  10.     register_plugin("K/D Saver", "1.0", "RaZzoR")
  11.     g_vault = nvault_open("kd_saver")
  12.  
  13.     register_logevent("@fw_RoundEnd_Reset", 2, "1=Round_End")
  14.     register_logevent("@fw_RoundEnd_Reset", 2, "1&Restart_Round_", "1=Game_Commencing");
  15.     register_event("HLTV", "@fw_NewRound", "a", "1=0", "2=0")
  16. }
  17.  
  18. @fw_NewRound(){
  19.     for(new i = 1; i <= 32; i++){
  20.         if(!is_user_connected(i))
  21.             continue;
  22.  
  23.         load_kd(i)
  24.     }
  25. }
  26.  
  27. @fw_RoundEnd_Reset(){
  28.     for(new i = 1; i <= 32; i++){
  29.         if(!is_user_connected(i))
  30.             continue;
  31.  
  32.         save_kd(i)
  33.     }
  34. }
  35.  
  36. public client_putinserver(id)
  37.     load_kd(id)
  38.  
  39. public client_disconnected(id)
  40.     save_kd(id)
  41.  
  42. save_kd(id)
  43. {
  44.     new name[32]
  45.     get_user_name(id, name, 31)
  46.  
  47.     new kills = get_user_frags(id)
  48.     new deaths = cs_get_user_deaths(id)
  49.  
  50.     new vaultkey[64], vaultdata[256]
  51.     format(vaultkey, 63, "%s-kd", name)
  52.     format(vaultdata, 255, "%i#%i#", kills, deaths)
  53.  
  54.     nvault_set(g_vault, vaultkey, vaultdata)
  55. }
  56.      
  57. load_kd(id)
  58. {
  59.     new name[32]
  60.     get_user_name(id, name, 31)
  61.  
  62.     new kills = get_user_frags(id)
  63.     new deaths = cs_get_user_deaths(id)
  64.  
  65.     new vaultkey[64], vaultdata[256]
  66.     format(vaultkey, 63, "%s-kd", name)
  67.     format(vaultdata, 255, "%i#%i#", kills, deaths)
  68.  
  69.     nvault_get(g_vault, vaultkey, vaultdata, 255)
  70.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  71.  
  72.     new kill[32], death[32]
  73.     parse(vaultdata, kill, 31, death, 31)
  74.     kills = str_to_num(kill)
  75.     deaths= str_to_num(death)
  76.  
  77.     set_user_frags(id, kills)
  78.     cs_set_user_deaths(id, deaths)
  79. }
  80.  
  81. public plugin_end()
  82.     nvault_close(g_vault)

_________________
[ExTasY] Super Deathmatch [SENTRY GUN]
213.181.206.27:27069

[ExTasY] Zombie Mutation [ZOMBIE NPC]
217.144.54.193:27057
Facebook
Discord

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: K/D Saver
HozzászólásElküldve: 2022.12.31. 18:22 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.12.01. 15:42
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Sajnos még mindig ugyanaz a probléma.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: K/D Saver
HozzászólásElküldve: 2022.12.31. 18:43 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
Hozzászólások: 140
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
edit: bocs, nincs időm megírni.

edit 2: Szerintem azért nem jó mert lehet hogy az új körben hamarabb akarom betölteni a KD-t minthogy resetelné a statokat, mivel ha jól tudom akkor resetelődnek.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6. new g_vault
  7.  
  8. public plugin_init()
  9. {
  10.     register_plugin("K/D Saver", "1.0", "RaZzoR")
  11.     g_vault = nvault_open("kd_saver")
  12.  
  13.     register_logevent("@fw_RoundEnd_Reset", 2, "1=Round_End")
  14.     register_logevent("@fw_RoundEnd_Reset", 2, "1&Restart_Round_", "1=Game_Commencing");
  15.     register_event("HLTV", "@fw_NewRound", "a", "1=0", "2=0")
  16. }
  17.  
  18. @fw_NewRound(){
  19.     for(new i = 1; i <= 32; i++){
  20.         if(!is_user_connected(i))
  21.             continue;
  22.  
  23.         set_task(0.7, "load_kd", i)
  24.     }
  25. }
  26.  
  27. @fw_RoundEnd_Reset(){
  28.     for(new i = 1; i <= 32; i++){
  29.         if(!is_user_connected(i))
  30.             continue;
  31.  
  32.         save_kd(i)
  33.     }
  34. }
  35.  
  36. public client_putinserver(id)
  37.     load_kd(id)
  38.  
  39. public client_disconnected(id)
  40.     save_kd(id)
  41.  
  42. save_kd(id)
  43. {
  44.     new name[32]
  45.     get_user_name(id, name, 31)
  46.  
  47.     new kills = get_user_frags(id)
  48.     new deaths = cs_get_user_deaths(id)
  49.  
  50.     new vaultkey[64], vaultdata[256]
  51.     format(vaultkey, 63, "%s-kd", name)
  52.     format(vaultdata, 255, "%i#%i#", kills, deaths)
  53.  
  54.     nvault_set(g_vault, vaultkey, vaultdata)
  55. }
  56.      
  57. public load_kd(id)
  58. {
  59.     if(!is_user_connected(id))
  60.         return;
  61.  
  62.     new name[32]
  63.     get_user_name(id, name, 31)
  64.  
  65.     new kills = get_user_frags(id)
  66.     new deaths = cs_get_user_deaths(id)
  67.  
  68.     new vaultkey[64], vaultdata[256]
  69.     format(vaultkey, 63, "%s-kd", name)
  70.     format(vaultdata, 255, "%i#%i#", kills, deaths)
  71.  
  72.     nvault_get(g_vault, vaultkey, vaultdata, 255)
  73.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  74.  
  75.     new kill[32], death[32]
  76.     parse(vaultdata, kill, 31, death, 31)
  77.     kills = str_to_num(kill)
  78.     deaths= str_to_num(death)
  79.  
  80.     set_user_frags(id, kills)
  81.     cs_set_user_deaths(id, deaths)
  82. }
  83.  
  84. public plugin_end()
  85.     nvault_close(g_vault)

Ha így sem jó akkor játszadoznod kell a logolással, hogy új körben / kör végén lefut-e a betöltés / mentés, illetve hogy a megfelelő mennyiséget menti-e (tehát nem 0-t) stb.

_________________
[ExTasY] Super Deathmatch [SENTRY GUN]
213.181.206.27:27069

[ExTasY] Zombie Mutation [ZOMBIE NPC]
217.144.54.193:27057
Facebook
Discord

Kép

Ők köszönték meg DexoN nek ezt a hozzászólást: Zolika_36 (2022.12.31. 20:05)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole