hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.25. 11:45



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 323 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 323 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Milliárdokat ad
HozzászólásElküldve: 2023.01.04. 14:31 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2023.01.04. 13:43
Hozzászólások: 4
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
l
Sziasztok! :bye:

Adott egy küldetésrendszer.
Viszont az lenne a baj, hogy a forintból milliárdokat add, hogyha befejezete a küldetést.

És nem tudom, hogy mi lehet a baj. :cry: :cry:

Valaki megtudja mondani nekem, hogy mi a hiba benne?
Azt meg köszönöm!


Csatolmányok:
FloatosKuldetes.sma [6.38 KiB]
Letöltve 40 alkalommal.

_________________
boymd
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Milliárdokat ad
HozzászólásElküldve: 2023.01.05. 14:54 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
Hozzászólások: 142
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Kód:
public Kuldetesek_menu(id)
{
   new String[121];
   formatex(String, charsmax(String), "%s Küldetések^n\wForint: \r%d HUF\y |\d-\y|\w Befejezett küldeteseid:\r %d", MenuName, Dollar[id], g_QuestMVP[id]);
   new menu = menu_create(String, "Kuldetesek_menu_h");
   
   if(g_Quest[id] == 0) format(String,charsmax(String),"\w|\y»\wKüldetések\y«\w|");
   else format(String,charsmax(String),"\w|\y»\wKüldetések\y«\w|\r(\yFolyamatban\r)^n      (Hátra van még %d ölés)^n", g_QuestKills[0][id]-g_QuestKills[1][id]);
   menu_additem(menu,String,"4", 0);
   
   menu_additem(menu, "\w|\y»\wBattle Pass\y«\w|", "2", 0);
   menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
   menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "»Előző«");
   menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "»Következő«");
   menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "»Kilépés«");
   menu_display(id, menu, 0);
}
public Kuldetesek_menu_h(id, menu, item){
   if(item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(menu);
      return;
   }
   
   new data[9], szName[64];
   new access, callback;
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
   new key = str_to_num(data);
   new randomKills = random_num(29,35);
   new randomWeapon = random_num(0,6);
   new randomHead = random_num(0,1);
   
   new randomLada = random_num(0,5);
   new randomKulcs = random_num(0,5);
   new randomPremium = random_num(1,15);
   new randomDollar = random_float(0.10, 15.00);
   switch(key)
   {
      case 2: BattlePassMenu(id);
      case 4:
      {
         if(g_Quest[id] == 0)
         {
            g_QuestKills[0][id] = randomKills;
            g_QuestWeapon[id] = randomWeapon;
            g_QuestHead[id] = randomHead;
               
            g_Jutalom[0][id] = randomDollar;
            g_Jutalom[1][id] = randomLada;
            g_Jutalom[2][id] = randomKulcs;
            g_Jutalom[3][id] = randomPremium;
            g_Quest[id] = 1;
            openQuestMenu(id);
         }
         else
         {
            openQuestMenu(id);
         }
      }
   }
}

//-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
public openQuestMenu(id)
{
   new String[121];
   formatex(String, charsmax(String), "^n^n%s \r- \dKüldetések^n\wFeladatod:", Prefix);
   new menu = menu_create(String, "h_openQuestMenu");

   new const QuestWeapons[][] = { "AK47", "M4A1", "AWP", "DEAGLE", "AWP", "AK47", "M4A1", "DEAGLE", "KNIFE", "bármivel" };
   new const QuestHeadKill[][] = { "Bárhogyan", "Csak fejlövéssel" };

   formatex(String, charsmax(String), "\r%s \yölj meg \r%d \yjátékost \r%s \yfegyverrel.",QuestHeadKill[g_QuestHead[id]], g_QuestKills[0][id]-g_QuestKills[1][id], QuestWeapons[g_QuestWeapon[id]]);
   menu_additem(menu, String, "0",0);
   formatex(String, charsmax(String), "\wJutalom:^n\y- Forint [%d Ft]^n- Láda [%d DB]^n- Kulcs [%d DB]^n- Küldetés Pont [+1]", g_Jutalom[0][id], g_Jutalom[1][id], g_Jutalom[2][id]);
   menu_additem(menu, String, "0",0);
   formatex(String, charsmax(String), "^n\yKüldetés kihagyása \d(\r-200 Forint\d)");
   menu_additem(menu, String, "1",0);

   menu_display(id, menu, 0);
   return PLUGIN_HANDLED;
}
public h_openQuestMenu(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return;
}

new data[9], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);

switch(key)
   {
      case 0: openQuestMenu(id);

      case 1:
      {
         if(Dollar[id] >= 10.00)
         {
            g_QuestKills[1][id] = 0;
            g_QuestWeapon[id] = 0;
            g_Quest[id] = 0;
            Dollar[id] -= 10.00;
            ColorChat(id, GREEN, "%s ^4Kihagytad ^1ezt a ^3küldetést!", C_Prefix);
         }
         else ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Nincs elég HUF-od.", C_Prefix);
      }
   }
}
public Quest(id)
{
new HeadShot = read_data(3);
new randomKeyAll = random_num(0,1);
new randomCaseAll = random_num(0,1);
new name[32]; get_user_name(id, name, charsmax(name));


if(g_QuestHead[id] == 1 && (HeadShot))
{
   if(g_QuestWeapon[id] == 9) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 8 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 7 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 6 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 5 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 0 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47) g_QuestKills[1][id]++;
}
if(g_QuestHead[id] == 0)
{
   if(g_QuestWeapon[id] == 9) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 8 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 7 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 6 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 5 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 0 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47) g_QuestKills[1][id]++;
}

if(g_QuestKills[1][id] >= g_QuestKills[0][id])
{
   Dollar[id] += g_Jutalom[0][id];
   Lada[randomCaseAll][id] += g_Jutalom[1][id];
   Kulcs[randomKeyAll][id] += g_Jutalom[2][id];
   SMS[id] += g_Jutalom[3][id];
   g_QuestMVP[id]++;
      
   g_QuestKills[1][id] = 0;
   g_QuestWeapon[id] = 0;
      
   g_Quest[id] = 0;
   ColorChat(id, GREEN, "%s ^1A ^4küldetésre ^1kapott ^4jutalmakat ^3megkaptad.", C_Prefix);
   ColorChat(0, GREEN, "%s ^1Játékos: ^3%s^1 | ^1 Befejezte a ^4kiszabott küldetését. ^1A ^3jutalmakat  ^1megkapta^4!", C_Prefix, name);
}
if(g_QuestMVP[id] >= ErdemErmek[g_Erem[id]][Xp]) g_Erem[id]++;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Valószínűleg mert a g_Jutalom nem floatként van létrehozva, és te úgy akarod megjeleníteni

_________________
[ExTasY] Furien Hero [CRAFT SYSTEM]
213.181.206.21:27140

[ExTasY] Super Deathmatch [SENTRY GUN]
213.181.206.27:27069

[ExTasY] Zombie Mutation [ZOMBIE NPC]
213.181.206.28:27057
Facebook
Discord

Kép

Ők köszönték meg DexoN nek ezt a hozzászólást: boymd (2023.01.07. 18:06)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Milliárdokat ad
HozzászólásElküldve: 2023.01.05. 20:11 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2023.01.04. 13:43
Hozzászólások: 4
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
DexoN írta:
Kód:
public Kuldetesek_menu(id)
{
   new String[121];
   formatex(String, charsmax(String), "%s Küldetések^n\wForint: \r%d HUF\y |\d-\y|\w Befejezett küldeteseid:\r %d", MenuName, Dollar[id], g_QuestMVP[id]);
   new menu = menu_create(String, "Kuldetesek_menu_h");
   
   if(g_Quest[id] == 0) format(String,charsmax(String),"\w|\y»\wKüldetések\y«\w|");
   else format(String,charsmax(String),"\w|\y»\wKüldetések\y«\w|\r(\yFolyamatban\r)^n      (Hátra van még %d ölés)^n", g_QuestKills[0][id]-g_QuestKills[1][id]);
   menu_additem(menu,String,"4", 0);
   
   menu_additem(menu, "\w|\y»\wBattle Pass\y«\w|", "2", 0);
   menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
   menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "»Előző«");
   menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "»Következő«");
   menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "»Kilépés«");
   menu_display(id, menu, 0);
}
public Kuldetesek_menu_h(id, menu, item){
   if(item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(menu);
      return;
   }
   
   new data[9], szName[64];
   new access, callback;
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
   new key = str_to_num(data);
   new randomKills = random_num(29,35);
   new randomWeapon = random_num(0,6);
   new randomHead = random_num(0,1);
   
   new randomLada = random_num(0,5);
   new randomKulcs = random_num(0,5);
   new randomPremium = random_num(1,15);
   new randomDollar = random_float(0.10, 15.00);
   switch(key)
   {
      case 2: BattlePassMenu(id);
      case 4:
      {
         if(g_Quest[id] == 0)
         {
            g_QuestKills[0][id] = randomKills;
            g_QuestWeapon[id] = randomWeapon;
            g_QuestHead[id] = randomHead;
               
            g_Jutalom[0][id] = randomDollar;
            g_Jutalom[1][id] = randomLada;
            g_Jutalom[2][id] = randomKulcs;
            g_Jutalom[3][id] = randomPremium;
            g_Quest[id] = 1;
            openQuestMenu(id);
         }
         else
         {
            openQuestMenu(id);
         }
      }
   }
}

//-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
public openQuestMenu(id)
{
   new String[121];
   formatex(String, charsmax(String), "^n^n%s \r- \dKüldetések^n\wFeladatod:", Prefix);
   new menu = menu_create(String, "h_openQuestMenu");

   new const QuestWeapons[][] = { "AK47", "M4A1", "AWP", "DEAGLE", "AWP", "AK47", "M4A1", "DEAGLE", "KNIFE", "bármivel" };
   new const QuestHeadKill[][] = { "Bárhogyan", "Csak fejlövéssel" };

   formatex(String, charsmax(String), "\r%s \yölj meg \r%d \yjátékost \r%s \yfegyverrel.",QuestHeadKill[g_QuestHead[id]], g_QuestKills[0][id]-g_QuestKills[1][id], QuestWeapons[g_QuestWeapon[id]]);
   menu_additem(menu, String, "0",0);
   formatex(String, charsmax(String), "\wJutalom:^n\y- Forint [%d Ft]^n- Láda [%d DB]^n- Kulcs [%d DB]^n- Küldetés Pont [+1]", g_Jutalom[0][id], g_Jutalom[1][id], g_Jutalom[2][id]);
   menu_additem(menu, String, "0",0);
   formatex(String, charsmax(String), "^n\yKüldetés kihagyása \d(\r-200 Forint\d)");
   menu_additem(menu, String, "1",0);

   menu_display(id, menu, 0);
   return PLUGIN_HANDLED;
}
public h_openQuestMenu(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return;
}

new data[9], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);

switch(key)
   {
      case 0: openQuestMenu(id);

      case 1:
      {
         if(Dollar[id] >= 10.00)
         {
            g_QuestKills[1][id] = 0;
            g_QuestWeapon[id] = 0;
            g_Quest[id] = 0;
            Dollar[id] -= 10.00;
            ColorChat(id, GREEN, "%s ^4Kihagytad ^1ezt a ^3küldetést!", C_Prefix);
         }
         else ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Nincs elég HUF-od.", C_Prefix);
      }
   }
}
public Quest(id)
{
new HeadShot = read_data(3);
new randomKeyAll = random_num(0,1);
new randomCaseAll = random_num(0,1);
new name[32]; get_user_name(id, name, charsmax(name));


if(g_QuestHead[id] == 1 && (HeadShot))
{
   if(g_QuestWeapon[id] == 9) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 8 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 7 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 6 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 5 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 0 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47) g_QuestKills[1][id]++;
}
if(g_QuestHead[id] == 0)
{
   if(g_QuestWeapon[id] == 9) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 8 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 7 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 6 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 5 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 4 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 3 && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 2 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 1 && get_user_weapon(id) == CSW_M4A1) g_QuestKills[1][id]++;
   else if(g_QuestWeapon[id] == 0 && get_user_weapon(id) == CSW_AK47) g_QuestKills[1][id]++;
}

if(g_QuestKills[1][id] >= g_QuestKills[0][id])
{
   Dollar[id] += g_Jutalom[0][id];
   Lada[randomCaseAll][id] += g_Jutalom[1][id];
   Kulcs[randomKeyAll][id] += g_Jutalom[2][id];
   SMS[id] += g_Jutalom[3][id];
   g_QuestMVP[id]++;
      
   g_QuestKills[1][id] = 0;
   g_QuestWeapon[id] = 0;
      
   g_Quest[id] = 0;
   ColorChat(id, GREEN, "%s ^1A ^4küldetésre ^1kapott ^4jutalmakat ^3megkaptad.", C_Prefix);
   ColorChat(0, GREEN, "%s ^1Játékos: ^3%s^1 | ^1 Befejezte a ^4kiszabott küldetését. ^1A ^3jutalmakat  ^1megkapta^4!", C_Prefix, name);
}
if(g_QuestMVP[id] >= ErdemErmek[g_Erem[id]][Xp]) g_Erem[id]++;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Valószínűleg mert a g_Jutalom nem floatként van létrehozva, és te úgy akarod megjeleníteni


Köszönöm, tényleg ez volt a probléma. :) :)

_________________
boymd


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole