hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.26. 18:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 312 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 311 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés Drop pontokért
HozzászólásElküldve: 2023.04.23. 22:42 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2023.03.12. 22:01
Hozzászólások: 42
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Sziasztok az a probléma hogy szerettem volna megcsinálni a random skin droppot de csak késre, de nem akar sikerülni kiprobáltam már pár módszert itt vannak a kódok:

  1. new skin_nevek[][] =
  2. {
  3. { "KARABIT | Autumn" }, //1
  4. { "KARABIT | Black Camo" }, //2
  5. { "KARABIT | Case Hardened" }, //3
  6. { "KARABIT | Crimson Web" }, //4
  7. { "KARABIT | Fade" }, //5
  8. { "KARABIT | Gamma Doppler" }, //6
  9. { "KARABIT | Hyper Beast" }, //7
  10. { "KARABIT | Machine" }, //8
  11. { "KARABIT | Red Khokhloma" }, //9
  12. { "KARABIT | FadeV2" }, //10
  13. { "M9BAYONET | Asimov" }, //11
  14. { "M9BAYONET | Boom" }, //12
  15. { "M9BAYONET | Superfurry" }, //13
  16. { "M9BAYONET | Echo Tek" }, //14
  17. { "M9BAYONET | Crimson Web" }, //15
  18. { "M9BAYONET | Next Technology" }, //16
  19. { "M9BAYONET | SlaughterV2" }, //17
  20. { "M9BAYONET | Gamma Doppler" }, //18
  21. { "M9BAYONET | Dragon Lore" }, //19
  22. { "HUNTSMAN | Slaughter" } //20
  23. };



  1. case 9:
  2.         {
  3.             if(SMS[id] >= 500)
  4.             {
  5.                 SMS[id] -= 500;
  6.                 new random_kes = random_num(1, skin_nevek);
  7.                 new skin_index = random_kes - 1; // mivel a tömbök 0-tól indexelődnek, a generált indexet csökkentjük 1-el
  8.  
  9.                 OsszesSkin[skin_index][id]++; // növeljük a skin darabszámot a megfelelő indexen
  10.                 ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Random droppod egy ^4%s ^1kes", C_Prefix, skin_nevek[skin_index]); // kiírjuk a skin nevét a játékosnak
  11.             }
  12.             else
  13.             {
  14.                 ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Nincs elĂ©g Dollárod!", C_Prefix);
  15.             }
  16.             return PLUGIN_HANDLED;
  17.         }
  18.     }
  19. }

_________________
Mindenki a tettei következményeit szenvedi.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés Drop pontokért
HozzászólásElküldve: 2023.04.24. 20:18 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2023.03.12. 22:01
Hozzászólások: 42
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
John Wick írta:
Sziasztok az a probléma hogy szerettem volna megcsinálni a random skin droppot de csak késre, de nem akar sikerülni kiprobáltam már pár módszert itt vannak a kódok:

  1. new skin_nevek[][] =
  2. {
  3. { "KARABIT | Autumn" }, //1
  4. { "KARABIT | Black Camo" }, //2
  5. { "KARABIT | Case Hardened" }, //3
  6. { "KARABIT | Crimson Web" }, //4
  7. { "KARABIT | Fade" }, //5
  8. { "KARABIT | Gamma Doppler" }, //6
  9. { "KARABIT | Hyper Beast" }, //7
  10. { "KARABIT | Machine" }, //8
  11. { "KARABIT | Red Khokhloma" }, //9
  12. { "KARABIT | FadeV2" }, //10
  13. { "M9BAYONET | Asimov" }, //11
  14. { "M9BAYONET | Boom" }, //12
  15. { "M9BAYONET | Superfurry" }, //13
  16. { "M9BAYONET | Echo Tek" }, //14
  17. { "M9BAYONET | Crimson Web" }, //15
  18. { "M9BAYONET | Next Technology" }, //16
  19. { "M9BAYONET | SlaughterV2" }, //17
  20. { "M9BAYONET | Gamma Doppler" }, //18
  21. { "M9BAYONET | Dragon Lore" }, //19
  22. { "HUNTSMAN | Slaughter" } //20
  23. };



  1. case 9:
  2.         {
  3.             if(SMS[id] >= 500)
  4.             {
  5.                 SMS[id] -= 500;
  6.                 new random_kes = random_num(1, skin_nevek);
  7.                 new skin_index = random_kes - 1; // mivel a tömbök 0-tól indexelődnek, a generált indexet csökkentjük 1-el
  8.  
  9.                 OsszesSkin[skin_index][id]++; // növeljük a skin darabszámot a megfelelő indexen
  10.                 ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Random droppod egy ^4%s ^1kes", C_Prefix, skin_nevek[skin_index]); // kiírjuk a skin nevét a játékosnak
  11.             }
  12.             else
  13.             {
  14.                 ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Nincs elĂ©g Dollárod!", C_Prefix);
  15.             }
  16.             return PLUGIN_HANDLED;
  17.         }
  18.     }
  19. }



A probléma időközben megoldodott:
new random_kes = random_num(83, MAX);

_________________
Mindenki a tettei következményeit szenvedi.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés Drop pontokért
HozzászólásElküldve: 2023.04.24. 20:20 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
en igy oldottam meg anno.


  1. }
  2. public kes_talal(id)
  3. {
  4. new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  5. new RandomKes = random_num(88,107);
  6.  
  7. Allmdl[RandomKes][id]++;
  8. ColorChat(id, GREEN, nyitottal[7][Nyelv[id]], Prefix, Nev, Fegyverek[RandomKes], ldNevek[7][0])
  9. }

new RandomKes = random_num(88,107);

(88,107); 88 és 107 között vannak a kések.

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)

Ők köszönték meg 8mTNNe nek ezt a hozzászólást: John Wick (2023.04.24. 21:29)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés Drop pontokért
HozzászólásElküldve: 2023.04.24. 21:29 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2023.03.12. 22:01
Hozzászólások: 42
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
8mTNNe írta:
en igy oldottam meg anno.


  1. }
  2. public kes_talal(id)
  3. {
  4. new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  5. new RandomKes = random_num(88,107);
  6.  
  7. Allmdl[RandomKes][id]++;
  8. ColorChat(id, GREEN, nyitottal[7][Nyelv[id]], Prefix, Nev, Fegyverek[RandomKes], ldNevek[7][0])
  9. }

new RandomKes = random_num(88,107);

(88,107); 88 és 107 között vannak a kések.


Igen, így is tökéletes, ezelőtt nem értem hogy nem gondoltam ezekre a megoldásokra :D

_________________
Mindenki a tettei következményeit szenvedi.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole