hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.10.10. 23:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 274 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 272 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Újraéledés (E betűvel)
HozzászólásElküldve:2024.06.02. 02:46 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2021.03.16. 10:28
Hozzászólások:44
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Sziasztok

Az alábbi pluginnal lehetőségünk lesz amikor meghaltunk újraéledni ha megnyomjuk az (E) betűt.

Újraéledés Idő: (Sma fájlban változtatható)

#define RESPAWN_DELAY "5" // hány másodpercig tartson az újraéledés


Telepítés: ZIP fájlnak megfelelően!


Tesztelve volt, működik!

_________________
[steam]MyNameIsTesco[/steam]

Ha tudtam valamiben segíteni köszönd meg:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Újraéledés (E betűvel)
HozzászólásElküldve:2024.06.08. 22:23 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2016.03.06. 14:20
Hozzászólások:972
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
ASDD írta:
Sziasztok

Az alábbi pluginnal lehetőségünk lesz amikor meghaltunk újraéledni ha megnyomjuk az (E) betűt.

Újraéledés Idő: (Sma fájlban változtatható)

#define RESPAWN_DELAY "5" // hány másodpercig tartson az újraéledés


Telepítés: ZIP fájlnak megfelelően!


Tesztelve volt, működik!


ha kell van 1 ilyenem régről.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. #define KESES_ALAP 15
  7.  
  8. new const PLUGIN_NEV[] = "Ujraeles E gombbal + minden éledés után +15 másodperc mulva lehet éledni.";
  9. new const PLUGIN_VERZIO[] = "1.0";
  10. new const PLUGIN_SZERZO[] = "ThePeace";
  11.  
  12. new ujraeles[MAX_PLAYERS+1];
  13. new Float:ujraeles_ido[MAX_PLAYERS+1];
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16.     register_plugin(PLUGIN_NEV, PLUGIN_VERZIO, PLUGIN_SZERZO);
  17.     register_clcmd("use", "Parancs");
  18.     register_event("DeathMsg", "Halal", "a");
  19. }
  20.  
  21.  
  22.  
  23. public Halal() {
  24.     new jatekos = read_data(2);
  25.     ujraeles[jatekos] += KESES_ALAP;
  26.     ujraeles_ido[jatekos] = get_gametime() + float(ujraeles[jatekos]);
  27.     set_task(1.0, "HUD", jatekos);
  28. }
  29.  
  30. public Parancs(jatekos) {
  31.     if (!is_user_alive(jatekos)) {
  32.         new Float:ujra_ido;
  33.         ujra_ido = get_gametime() + float(ujraeles[jatekos]);
  34.         set_task(ujra_ido - get_gametime(), "Ujraeles", jatekos);
  35.     }
  36. }
  37.  
  38. public Ujraeles(jatekos) {
  39.     if (!is_user_alive(jatekos)) {
  40.         respawn(jatekos);
  41.         ujraeles[jatekos] += KESES_ALAP; // Frissítjük a következő éledés késleltetését
  42.         remove_task(jatekos);
  43.     }
  44. }
  45. public respawn(jatekos) {
  46.     if (!is_user_connected(jatekos)) return;
  47.    
  48.     // A jatekos ujraelesztése
  49.     cs_set_user_team(jatekos, CS_TEAM_T);
  50.     ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, jatekos);
  51. }
  52.  
  53. public HUD(jatekos) {
  54.     if (!is_user_alive(jatekos)) {
  55.         new Float:hatravan = ujraeles_ido[jatekos] - get_gametime();
  56.         if (hatravan > 0.0) {
  57.             set_hudmessage(255, 0, 0, 0.5, 0.2, 0, 6.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1);
  58.             show_hudmessage(jatekos, "Ujraeledsz %d masodperc mulva", floatround(hatravan));
  59.             set_task(1.0, "HUD", jatekos);
  60.         }
  61.     }
  62. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve:2024.09.25. 13:39 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2024.08.04. 04:21
Hozzászólások:1
Szia El küldöd Nekem Privátban? Nem fogják Jóváhagyni


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve:2024.09.27. 16:05 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott:2012.07.02. 17:41
Hozzászólások:1643
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 248 alkalommal
Papo1 írta:
Szia El küldöd Nekem Privátban? Nem fogják Jóváhagyni

Lang:
  1. [hu]
  2. RESPAWN_MSG = %d másodperc múlva újraéledsz
  3.  
  4. [ru]
  5. RESPAWN_MSG = Ты воскреснешь через %d секунды


Sma:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Simple Respawn"
  7. #define VERSION "0.6"
  8. #define AUTHOR "fl0wer / Safety1st"
  9.  
  10. /*------------------ EDIT ME ------------------*/
  11. #define RESPAWN_DELAY     5     // hány másodpercig tartson az újraéledés
  12. #define SHOW_BAR                //hud információk, kikapcsoláshoz -> //#define SHOW_BAR  
  13. #define MAX_PLAYERS       32
  14. /*------ NOTHING TO EDIT BELOW THIS POINT ------*/
  15.  
  16. #if defined SHOW_BAR
  17. new gMsgBarTime
  18. #endif
  19.  
  20. new HamHook:g_iHhCBasePlayerPreThink
  21.  
  22. const m_iJoinedState = 121
  23. const m_iMenu = 205
  24. const MENU_CHOOSEAPPEARANCE = 3
  25. const STATE_JOINED = 0
  26. const STATE_PICKINGCLASS = 4
  27. const PDATA_SAFE = 2
  28.  
  29. new giExecuteFwd
  30. enum {
  31.     PLAYER_SPAWN,
  32.     PLAYER_RESPAWN
  33. }
  34.  
  35. new Float:gflNextAllowedTime[MAX_PLAYERS + 1]
  36.  
  37. public plugin_init() {
  38.     register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
  39.     register_dictionary( "simple_respawn.txt" )
  40.  
  41.     RegisterHam( Ham_Killed, "player", "OnCBasePlayer_Killed_Post", .Post = 1 )
  42.     DisableHamForward( g_iHhCBasePlayerPreThink = RegisterHam( Ham_Player_PreThink, "player", "OnCBasePlayer_PreThink_Post", .Post = 1 ) )
  43.  
  44. #if defined SHOW_BAR
  45.     gMsgBarTime = get_user_msgid( "BarTime" )
  46. #endif
  47.  
  48.     register_clcmd( "chooseteam", "ClCmd_ChooseTeam_Cmd" )
  49.     register_clcmd( "menuselect", "ClCmd_MenuSelect_JoinClass" )
  50.     register_clcmd( "joinclass", "ClCmd_MenuSelect_JoinClass" )
  51. }
  52.  
  53. public OnCBasePlayer_Killed_Post(id) {
  54.     set_task( RESPAWN_DELAY.0, "Respawn", id )
  55.  
  56. #if defined SHOW_BAR
  57.     message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, gMsgBarTime, _, id )
  58.     write_short( RESPAWN_DELAY )
  59.     message_end()
  60. #endif
  61.  
  62.     client_print( id, print_center, "%L", id, "RESPAWN_MSG", RESPAWN_DELAY )
  63. }
  64.  
  65. public Respawn(id) {
  66.     switch( cs_get_user_team(id) ) {
  67.         case CS_TEAM_T, CS_TEAM_CT : {
  68.             if( !is_user_alive(id) )
  69.                 ExecuteHam( Ham_CS_RoundRespawn, id )
  70.         }
  71.     }
  72. }
  73.  
  74. public client_disconnect(id)
  75.     remove_task(id)
  76.  
  77. public ClCmd_ChooseTeam_Cmd(id) {
  78.     if( is_user_alive(id) )
  79.         // as a simple solution: 1st invoke could be useless for a player who wants to join to Spectators
  80.         return
  81.  
  82.     // avoiding abusing
  83.     new Float:flTime = get_gametime()
  84.     if( gflNextAllowedTime[id] > flTime )
  85.         return
  86.  
  87.     // intentionally allow unlimited team change for dead players because of infinity round
  88.     if( pev_valid(id) == PDATA_SAFE ) {
  89.         // thx to ConnorMcLeod
  90. #if AMXX_VERSION_NUM < 183
  91.         const m_bools125 = 125
  92.         const m_bHasChangeTeamThisRound = (1<<8)
  93.         set_pdata_int( id, m_bools125, get_pdata_int( id, m_bools125 ) & ~m_bHasChangeTeamThisRound )
  94. #else
  95.         const m_bHasChangeTeamThisRound = 501   // bool m_bTeamChanged
  96.         set_pdata_bool( id, m_bHasChangeTeamThisRound, false )
  97. #endif
  98.  
  99.         gflNextAllowedTime[id] = flTime + RESPAWN_DELAY.0
  100.     }
  101. }
  102.  
  103. public ClCmd_MenuSelect_JoinClass(id) {
  104.     if( pev_valid(id) == PDATA_SAFE && get_pdata_int( id, m_iMenu ) == MENU_CHOOSEAPPEARANCE ) {
  105.         switch( get_pdata_int( id, m_iJoinedState ) ) {     // that check is mandatory for safety
  106.             case STATE_PICKINGCLASS : {
  107.                 // player is entering to a game for the first time
  108.                 giExecuteFwd = PLAYER_SPAWN
  109.             }
  110.             case STATE_JOINED : {
  111.                 if( task_exists(id) ) {
  112.                     // no need to respawn here; it also avoids abusing
  113.                     return
  114.                 }
  115.                 giExecuteFwd = PLAYER_RESPAWN
  116.             }
  117.         }
  118.         EnableHamForward( g_iHhCBasePlayerPreThink )
  119.     }
  120. }
  121.  
  122. public OnCBasePlayer_PreThink_Post(id) {
  123.     DisableHamForward( g_iHhCBasePlayerPreThink )
  124.     if( !is_user_alive(id) )
  125.         giExecuteFwd == PLAYER_SPAWN ? fm_cs_user_spawn(id) : ExecuteHam( Ham_CS_RoundRespawn, id )
  126. }
  127.  
  128. /* code from base fakemeta_util.inc is used since even
  129.    ExecuteHamB( Ham_Spawn, id ) is not noticed by other plugins */
  130. fm_cs_user_spawn(index) {
  131.     set_pev( index, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE )
  132.     dllfunc( DLLFunc_Spawn, index )
  133.     set_pev( index, pev_iuser1, 0 )     // OBS_NONE; to remove 'Free Chase Cam' hint
  134. }

_________________
Kép

Ők köszönték meg theglorious nek ezt a hozzászólást: ASDD (2024.09.28. 23:36)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole