hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.20. 05:29



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 243 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 241 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 17 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: help
HozzászólásElküldve: 2010.04.06. 15:52 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2009.11.17. 19:57
Hozzászólások: 752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Lehetséges, hogy amit használsz lézer mód az ilyen.
Most gondoljatok bele, leraksz a nappalidba egy halálos mindent elpusztító lézert, és csak a betörő hal bele?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: help
HozzászólásElküldve: 2010.04.06. 18:58 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Mondok én jobbat:
Zombik tudnak lézert tenni? O.o


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: help
HozzászólásElküldve: 2010.04.17. 14:52 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2010.04.03. 17:22
Hozzászólások: 12
hali
a szeromhoz keresem ezeket:
ha tudod honnan kell letölteni írj, és jó lenne hozzá leírás

admin.amxx
admincmd.amxx
adminhelp.amxx
;adminslots.amxx
multilingual.amxx
menufront.amxx
cmdmenu.amxx
plmenu.amxx
telemenu.amxx
mapsmenu.amxx
adminchat.amxx
antiflood.amxx
scrollmsg.amxx
imessage.amxx
adminvote.amxx
mapchooser.amxx
timeleft.amxx
pausecfg.amxx
statscfg.amxx
amxmod_compat.amxx
restmenu.amxx
statsx.amxx
;miscstats.amxx

stats_logging.amxx
amx_login.amxx
;NoIP.amxx
speclist.amxx
ad_manager.amxx
abd.amxx
admin_chat_colors.amxx
;swear_filter.amxx
block_wallhack.amxx
bunnyhop.amxx
multijump.amxx
KP_FIX.amxx
Black_Sounds.amxx
lasermine.amxx
voteban.amxx
flashbang_dlight.amxx
Bullet_Whizz.amxx
miscstats_updated.amxx
anti_freglopas.amxx
hack_hunter.amxx
;planting.amxx


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: help
HozzászólásElküldve: 2010.04.17. 16:57 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2010.03.13. 16:42
Hozzászólások: 34
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Ezeknek nagy részük alap plugin (Az alap amx-ben benne van) , a többit megtalálod az amxx.try.hu -n .


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: help
HozzászólásElküldve: 2010.04.17. 17:22 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2009.09.26. 10:29
Hozzászólások: 171
Megköszönték neki: 54 alkalommal
Ha ezeken nem találod meg, még mindig ott www.amxmodx.org ! 8-)

Ők köszönték meg JoZsi nek ezt a hozzászólást: nazz1995 (2015.07.04. 00:27)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: help
HozzászólásElküldve: 2010.04.18. 10:45 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2010.04.03. 17:22
Hozzászólások: 12
a rush blokkolót,antirush honnan lehet letölteni rengeteget kerestem de csak egy szlovak nyelvüt
kaptam magyar vagy angol nyelvű kéne


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: help
HozzászólásElküldve: 2010.04.18. 15:14 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2010.01.05. 21:54
Hozzászólások: 169
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Az amxmodx.crys.hu-n amx_hitbox amxx fájlját próbáltam,működik.
No rush plugin pedig itt van:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>

//Used for create_middle functions
#define tag_sprite_size_horizontal   4000
#define tag_sprite_size_vertical   600
#define tag_sprite_vertical_increments   15

#define MINNUM      2

new bool:stopplugin

new beamsprite

new CTspawn_loc[3]
new Tspawn_loc[3]

new plugin_enabled, plugin_fence, plugin_2ppl, plugin_checktime, plugin_redrawtime, plugin_fencecolor, plugin_fencealpha, plugin_punishment

new Float:farthest_point1[3]
new Float:farthest_point2[3]
new alivenum, maxplayers

new Float:oldtime

new multiplier

public plugin_init()
{
   register_plugin("No Rush","2.0","GHW_Chronic")

   plugin_enabled = register_cvar("NR_enabled","1")
   plugin_fence = register_cvar("NR_fence","1")
   plugin_2ppl = register_cvar("NR_twopeople","1")
   plugin_punishment = register_cvar("NR_punishment","1")
   plugin_checktime = register_cvar("NR_checktime","2.0")
   plugin_redrawtime = register_cvar("NR_redrawtime","15.0")
   plugin_fencecolor = register_cvar("NR_fencecolor","green")
   plugin_fencealpha = register_cvar("NR_fencealpha","200")

   stopplugin=true
   new mapname[32]
   get_mapname(mapname,31)
   new configfile[200]
   get_configsdir(configfile,199)
   format(configfile,199,"%s/no_rush_maps.ini",configfile)
   if(file_exists(configfile))
   {
      new read[32], trash
      for(new i=0;i<file_size(configfile,1);i++)
      {
         read_file(configfile,i,read,31,trash)
         if(equali(mapname,read))
         {
            set_task(0.1,"spawn_locs")
            set_task(0.2,"create_middle1")
            oldtime = get_pcvar_float(plugin_redrawtime)
            stopplugin=false
            break;
         }
      }
   }

   register_event("DeathMsg","checknum","a")
   register_event("ResetHUD","checknum","b")

   maxplayers = get_maxplayers()
}

public plugin_precache()
{
   beamsprite = precache_model("sprites/dot.spr")
}

public client_putinserver(id)
{
   if(!stopplugin)
   {
      set_task(get_pcvar_float(plugin_checktime),"prethink",id,"",0,"b")
   }
}

public client_disconnect(id)
{
   remove_task(id)
}

public checknum()
{
   if(get_pcvar_num(plugin_enabled) && !stopplugin)
   {
      new newnum
      for(new i=0;i<=maxplayers;i++)
      {
         if(is_user_alive(i)) newnum++
      }
      if(alivenum>MINNUM && newnum<=MINNUM && get_pcvar_num(plugin_2ppl))
      {
         client_print(0,print_chat,"[AMXX] You can now cross over to the other side since only 2 people remain.")
      }
      alivenum=newnum
   }
}

public prethink(id)
{
   if(is_user_alive(id) && !stopplugin && get_pcvar_num(plugin_enabled) && !(alivenum<=MINNUM && get_pcvar_num(plugin_2ppl)) )
   {
      new origin[3]
      get_user_origin(id,origin)
      new team[32]
      get_user_team(id,team,31)
      new teamnum=1
      if(containi(team,"CT")!=-1 || containi(team,"Counter")!=-1)
      {
         teamnum=2
      }
      if( (get_distance(origin,CTspawn_loc)<get_distance(origin,Tspawn_loc) && teamnum==1) || (get_distance(origin,Tspawn_loc)<get_distance(origin,CTspawn_loc) && teamnum==2) )
      {
         if(get_pcvar_num(plugin_punishment)==1) user_kill(id)
         else
         {
            new origin[3]
            get_user_origin(id,origin)
            new Float:vector1[3]
            if(teamnum==2)
            {
               vector1[0] = float(CTspawn_loc[0]) - origin[0]
               vector1[1] = float(CTspawn_loc[1]) - origin[1]
               vector1[2] = float(CTspawn_loc[2]) - origin[2]
            }
            else
            {
               vector1[0] = float(Tspawn_loc[0]) - origin[0]
               vector1[1] = float(Tspawn_loc[1]) - origin[1]
               vector1[2] = float(Tspawn_loc[2]) - origin[2]
            }
            new Float:num = floatsqroot(250*250 / vector1[0]*vector1[0] + vector1[1]*vector1[1] + vector1[2]*vector1[2])
            vector1[0] *= num
            vector1[1] *= num
            vector1[2] *= num
            set_user_velocity(id,vector1)
         }
         client_print(id,print_chat,"[AMXX] No crossing the middle line.")
      }
   }
}

public spawn_locs()
{
   new ent1 = find_ent_by_class(0,"info_player_start")
   new ent2 = find_ent_by_class(0,"info_player_deathmatch")
   if(!ent1)
   {
      log_amx("No info_player_start found")
      stopplugin=true
   }
   if(!ent2)
   {
      log_amx("No info_player_deathmatch found")
      stopplugin=true
   }
   new Float:CTspawn_loc_F[3]
   new Float:Tspawn_loc_F[3]
   entity_get_vector(ent1,EV_VEC_origin,CTspawn_loc_F)
   entity_get_vector(ent2,EV_VEC_origin,Tspawn_loc_F)
   CTspawn_loc[0] = floatround(CTspawn_loc_F[0])
   CTspawn_loc[1] = floatround(CTspawn_loc_F[1])
   CTspawn_loc[2] = floatround(CTspawn_loc_F[2])
   Tspawn_loc[0] = floatround(Tspawn_loc_F[0])
   Tspawn_loc[1] = floatround(Tspawn_loc_F[1])
   Tspawn_loc[2] = floatround(Tspawn_loc_F[2])
}

public create_middle1()
{
   //***
   //Simple Algebra to calculate the location of the middle line(s).
   //***
   
   new Float:CTspawn_loc_F[3]
   new Float:Tspawn_loc_F[3]
   IVecFVec(CTspawn_loc,CTspawn_loc_F)
   IVecFVec(Tspawn_loc,Tspawn_loc_F)
   
   new Float:line1_slope = (CTspawn_loc_F[1] - Tspawn_loc_F[1]) / (CTspawn_loc_F[0] - Tspawn_loc_F[0])
   new Float:line2_slope = -1.0 * (1.0 / line1_slope)
   
   new Float:midpoint[3]
   midpoint[0] = (CTspawn_loc_F[0] + Tspawn_loc_F[0]) / 2
   midpoint[1] = (CTspawn_loc_F[1] + Tspawn_loc_F[1]) / 2
   midpoint[2] = (CTspawn_loc_F[2] + Tspawn_loc_F[2]) / 2

   if(floatabs(line2_slope)>1.0)
   {
      farthest_point1[1] = midpoint[1] + (tag_sprite_size_horizontal / 2)
      farthest_point2[1] = midpoint[1] - (tag_sprite_size_horizontal / 2)
      
      farthest_point1[0] = (farthest_point1[1] - midpoint[1] + (line2_slope * midpoint[0])) / line2_slope
      farthest_point2[0] = (farthest_point2[1] - midpoint[1] + (line2_slope * midpoint[0])) / line2_slope
   }
   
   if(floatabs(line2_slope)<=1.0)
   {
      farthest_point1[0] = midpoint[0] + (tag_sprite_size_horizontal / 2)
      farthest_point2[0] = midpoint[0] - (tag_sprite_size_horizontal / 2)

      farthest_point1[1] = line2_slope*(farthest_point1[0]-midpoint[0]) + midpoint[1]
      farthest_point2[1] = line2_slope*(farthest_point2[0]-midpoint[0]) + midpoint[1]
   }
   
   farthest_point1[2] = midpoint[2] - (tag_sprite_size_vertical / 2)

   set_task(get_pcvar_float(plugin_redrawtime),"create_middle2",1337,"",0,"b")
}

public create_middle2()
{
   if(!stopplugin && get_pcvar_num(plugin_fence) && get_pcvar_num(plugin_enabled) && !(alivenum<=MINNUM && get_pcvar_num(plugin_2ppl)))
   {
      set_task(0.1,"create_middle3",0,"",0,"a",(tag_sprite_size_vertical / tag_sprite_vertical_increments))
      multiplier=1
   }
   if(oldtime!=get_pcvar_float(plugin_redrawtime))
   {
      remove_task(1337)
      set_task(get_pcvar_float(plugin_redrawtime),"create_middle1",1337,"",0,"b")
      oldtime=get_pcvar_float(plugin_redrawtime)
   }
}

public create_middle3()
{
   new zpoint = floatround(farthest_point1[2]) + (multiplier * tag_sprite_vertical_increments)
   multiplier++
   new color[32], red, green, blue
   get_pcvar_string(plugin_fencecolor,color,31)
   if(equali(color,"red"))
   {
      red=255
      green=0
      blue=0
   }
   else if(equali(color,"blue"))
   {
      red=0
      green=0
      blue=255
   }
   else if(equali(color,"white"))
   {
      red=255
      green=255
      blue=255
   }
   else if(equali(color,"random"))
   {
      red=random_num(0,255)
      green=random_num(0,255)
      blue=random_num(0,255)
   }
   else if(equali(color,"Yellow"))
   {
      red = 255
      green = 255
      blue = 0
   }
   else if(equali(color,"Orange"))
   {
      red = 255
      green = 128
      blue = 64
   }
   else if(equali(color,"Pink"))
   {
      red = 255
      green = 0
      blue = 128
   }
   else if(equali(color,"Indigo"))
   {
      red = 0
      green = 255
      blue = 255
   }
   else
   {
      red=0
      green=255
      blue=0
   }

   message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
   write_byte(0)      //TE_BEAMPOINTS
   write_coord(floatround(farthest_point1[0]))
   write_coord(floatround(farthest_point1[1]))
   write_coord(zpoint)
   write_coord(floatround(farthest_point2[0]))
   write_coord(floatround(farthest_point2[1]))
   write_coord(zpoint)
   write_short(beamsprite)
   write_byte(1)      // framestart
   write_byte(1)      // framerate
   write_byte(get_pcvar_num(plugin_redrawtime) * 10)// life in 0.1's
   write_byte(5)      // width
   write_byte(0)      // noise
   write_byte(red)      // red
   write_byte(green)   // green
   write_byte(blue)   // blue
   write_byte(get_pcvar_num(plugin_fencealpha))// brightness
   write_byte(0)      // speed
   message_end()
}

Ezt átalakítod amxx formátummá, aztán a configs mappába csinálsz 1 no_rush_maps.ini fájlt és ide azon mappok nevét írod amelyiknél szeretnéd, hogy működjön az antri rush (pl awp_india).
Ha megvan akkor mapváltás...
Kód:
NR_enabled 1
NR_fence 1
NR_twopeople 0
NR_checktime 2.0
NR_redrawtime 120.0
NR_fencecolor red
NR_fencealpha 200
NR_punishment 2

Szerintem ezek a legjobb beállítások hozzá.Remélem segítettem...üdv


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 17 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole