hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 371 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 369 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [21 hozzászólás ]  OldalElőző123Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Körvégi
HozzászólásElküldve:2012.03.06. 06:31 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
IrOn! Troll srvren is lesz sok metal :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Körvégi
HozzászólásElküldve:2012.03.06. 07:24 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
Silent írta:
IrOn! Troll srvren is lesz sok metal :D

:D

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Körvégi
HozzászólásElküldve:2012.03.06. 08:30 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Sok az off...
...ha sok offot látok, ilyen leszek:

http://www.youtube.com/watch?v=A43JOxLa5MM


A lényeg annyi, hogy kiveszd a random számgenerálást, helyette egy változó értékét növeled, és a hozzá tartozó hangot játszod le.
Természetesen mind2 oldanak (CT, TE) külön változó kell, kint hozod létre mint gobális változót. Természetesen ha túlindexelnél vele, akkor visszateszed 0ra és így tovább, és így tovább...

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Körvégi
HozzászólásElküldve:2012.03.06. 19:07 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Metal írta:
Sok az off...
...ha sok offot látok, ilyen leszek:

http://www.youtube.com/watch?v=A43JOxLa5MM


A lényeg annyi, hogy kiveszd a random számgenerálást, helyette egy változó értékét növeled, és a hozzá tartozó hangot játszod le.
Természetesen mind2 oldanak (CT, TE) külön változó kell, kint hozod létre mint gobális változót. Természetesen ha túlindexelnél vele, akkor visszateszed 0ra és így tovább, és így tovább...


Neki nemfog túlindexelni. Mivel neki 25köre van és 25 zenéje :) Vagyis 50 de két változóba tárolja. Szal egyre 25 jut. xd


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Körvégi
HozzászólásElküldve:2012.05.12. 10:40 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Na nem nyitok újjabb témát mert én is ezt szeretném elérni csak kicsit máshogyan !! nekem 24 körre kéne 24 zene és nem kell külön ct meg t hanem mehet egybe is !! És ne random legyen hanem minden körnek meglegyen a saját zenéje, függetlenül attól, hogy ki nyeri a kört !! Sztem nem lehet nehéz de én megint hülye vagyok hozzá ! :D Előre is köszönöm szépen aki rászánja az időt !

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Körvégi
HozzászólásElküldve:2012.05.13. 06:16 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Ezt próbáld meg. Majd a hangokat még tovább kell írnod, és a KorKezdes-ben is tovább kell írnod az if-eket.
A plugin annyit tesz, hogy minden körben hozzáad 1-et a gCount-hoz, ami egyenlő a körök számával. Minden kör végén a gCount-tal egyenlő szám játszódik le.

Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3.  

  4. #define PLUGIN "New Plug-In"

  5. #define VERSION "1.0"

  6. #define AUTHOR "author"

  7. #pragma semicolon 1

  8.  

  9. new play[64];

  10. new gCount;

  11. new korvegi[][] =

  12. {

  13.         "",

  14.         "mappa/hang1.wav",

  15.         "mappa/hang2.wav",

  16.         "mappa/hang3.wav",

  17.         "mappa/hang4.wav",

  18.         "mappa/hang5.wav",

  19.         "mappa/hang6.wav"

  20.         /* És így tovább...*/

  21. };

  22.  

  23. public plugin_init() {

  24.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

  25.         register_logevent( "KorVege", 2, "1=Round_End" );

  26.         register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_");

  27.         register_logevent("ElsoKor", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing");

  28. }      

  29. public ElsoKor()

  30. {

  31.         gCount = 0;

  32. }

  33. public KorVege()

  34. {

  35.         gCount++;

  36.         format(play, 64, "spk %s", korvegi[gCount]);

  37.         client_cmd(0, play)

  38. public plugin_precache()

  39. {

  40.         for(new i; i<sizeof(korvegi); i++)

  41.         precache_sound(korvegi[i]);

  42. }


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára oroszrulett 2012.05.13. 10:35-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Körvégi
HozzászólásElküldve:2012.05.13. 09:32 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Köszi szépen oroszrulett !! És am az nem fog gondot okozni hogy van autorr a szeromon ?? vagy az nem befolyásol? azt nem fogja körnek számítani ??

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Körvégi
HozzászólásElküldve:2012.05.13. 10:22 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Akkor nullázódik a számolás, mivel az első körben ( RR utáni kör is első körnek számít ) mindig lefut a nullázás.

UPDATE:
-Hiba kijavítva.
-if részek törlése ( felesleges volt. )

Ui.: Elküldtem PM-be, amit kértél.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára oroszrulett 2012.05.13. 10:48-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Körvégi
HozzászólásElküldve:2012.05.13. 10:45 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
oroszrulett írta:
Akkor nullázódik a számolás, mivel az első körben ( RR utáni kör is első körnek számít ) mindig lefut a nullázás.

UPDATE:
-Hiba kijavítva.
-if részek törlése ( felesleges volt. )

Rendben, és köszi szépen,,,mai nap folyamán tesztelem is !

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Körvégi
HozzászólásElküldve:2012.09.24. 16:02 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2012.09.22. 13:48
Hozzászólások:82
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Ez a pluginom van körvégi zenének: http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz& ... ltendsound
Hogy lehet állítani a zene hangját? Mert elég halk...

_________________
Kép
Kép
YouTube: Pat™

AfterDark PUB Bemutató<-Katt


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [21 hozzászólás ]  OldalElőző123Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole