hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 15:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 352 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 350 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [17 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Include
HozzászólásElküldve:2012.05.24. 17:37 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Vkinek nincs meg a weapon.inc
Kód:
  1. give_weapon(id, CSW_AK47, 90);

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Include
HozzászólásElküldve:2012.05.24. 17:47 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
ebből nem értek sokat. xd
Erre gondoltál?:
Kód:
Index Name         Number     Ammo                              Weapon                               Clips
CSW_P228           1          give_item(id,"ammo_357sig")       give_item(id, "weapon_p228")         CLIP SIZE/BP SIZE: 13/52
==================================================================================================================================
CSW_SCOUT          3          give_item(id,"ammo_762nato")      give_item(id, "weapon_scout")        CLIP SIZE/BP SIZE: 10/90
==================================================================================================================================
CSW_XM1014         5          give_item(id,"ammo_buckshot")     give_item(id, "weapon_xm1014")       CLIP SIZE/BP SIZE: 7/32
==================================================================================================================================
CSW_MAC10          7          give_item(id,"ammo_45acp")        give_item(id, "weapon_mac10")        CLIP SIZE/BP SIZE: 30/100
==================================================================================================================================
CSW_AUG            8          give_item(id,"ammo_556nato")      give_item(id, "weapon_aug")          CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_ELITE          10         give_item(id,"ammo_9mm")          give_item(id, "weapon_elite")        CLIP SIZE/BP SIZE: 30/120
==================================================================================================================================
CSW_FIVESEVEN      11         give_item(id,"ammo_57mm")         give_item(id, "weapon_fiveseven")    CLIP SIZE/BP SIZE: 20/100
==================================================================================================================================
CSW_UMP45          12         give_item(id,"ammo_45acp")        give_item(id, "weapon_ump45")        CLIP SIZE/BP SIZE: 25/100
==================================================================================================================================
CSW_SG550          13         give_item(id,"ammo_556nato")      give_item(id, "weapon_sg550")        CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_GALIL           14         give_item(id,"ammo_556nato")      give_item(id, "weapon_galil")         CLIP SIZE/BP SIZE: 35/90
==================================================================================================================================
CSW_FAMAS          15         give_item(id,"ammo_556nato")      give_item(id, "weapon_famas")        CLIP SIZE/BP SIZE: 25/90
==================================================================================================================================
CSW_USP            16         give_item(id,"ammo_45acp")        give_item(id, "weapon_usp")          CLIP SIZE/BP SIZE: 12/100
==================================================================================================================================
CSW_GLOCK18        17         give_item(id,"ammo_9mm")          give_item(id, "weapon_glock18")      CLIP SIZE/BP SIZE: 20/120
==================================================================================================================================
CSW_AWP            18         give_item(id,"ammo_338magnum")    give_item(id, "weapon_awp")          CLIP SIZE/BP SIZE: 10/30
==================================================================================================================================
CSW_MP5NAVY        19         give_item(id,"ammo_9mm")          give_item(id, "weapon_mp5navy")      CLIP SIZE/BP SIZE: 30/120
==================================================================================================================================
CSW_M249           20         give_item(id,"ammo_556nato")      give_item(id, "weapon_m249")         CLIP SIZE/BP SIZE: 100/200
==================================================================================================================================
CSW_M3             21         give_item(id,"ammo_buckshot")         give_item(id, "weapon_m3")       CLIP SIZE/BP SIZE: 8/32
==================================================================================================================================
CSW_M4A1           22         give_item(id,"ammo_556nato")      give_item(id, "weapon_m4a1")         CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_TMP            23         give_item(id,"ammo_9mm")          give_item(id, "weapon_tmp")          CLIP SIZE/BP SIZE: 30/120
==================================================================================================================================
CSW_G3SG1          24         give_item(id,"ammo_762nato")      give_item(id, "weapon_g3sg1")        CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_DEAGLE         26         give_item(id,"ammo_50ae")         give_item(id, "weapon_deagle")       CLIP SIZE/BP SIZE: 7/35
==================================================================================================================================
CSW_SG552          27         give_item(id,"ammo_556nato")      give_item(id, "weapon_sg552")        CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_AK47           28         give_item(id,"ammo_762nato")      give_item(id, "weapon_ak47")         CLIP SIZE/BP SIZE: 30/90
==================================================================================================================================
CSW_P90            30         give_item(id,"ammo_57mm")         give_item(id, "weapon_p90")          CLIP SIZE/BP SIZE: 50/100
__________________________________________________________________________________________________________________________________

DEFUSE KIT                    give_item(id, "item_thighpack")                                                                         
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NVGS                          give_item(id, "item_nvgs")                                                           
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SHIELD                        give_item(id, "weapon_shield")                                                           
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_C4             6          give_item(id, "weapon_c4")                                             BP SIZE: 1
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_VEST           31         give_item(id, "item_kevlar")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_VESTHELM       32         give_item(id, "item_assaultsuit")
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_HEGRENADE      4          give_item(id, "weapon_hegrenade")                                      BP SIZE: 1
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_FLASHBANG      25         give_item(id, "weapon_flashbang")                                      BP SIZE: 2
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CSW_SMOKEGRENADE   9          give_item(id, "weapon_smokegrenade")                                   BP SIZE: 1
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
__________________


Last edited by Emp`; 05-29-2011 at 13:51.
   
      

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Include
HozzászólásElküldve:2012.05.24. 17:55 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
wapon.inc?

a give_item az fun függvény csak megsúgom, a csw definíciók meg cstrikeban vannak létrehozva!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Include
HozzászólásElküldve:2012.05.24. 18:04 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <cstrike>

  3. #include <vip>

  4. #include <weapon>

  5.  

  6. new const gNazwaPluginu[] = "V.i.P : Menu Broni";

  7. new const gWersjaPluginu[] = "1.0.2";

  8. new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";

  9.  

  10. new gPcvarMenuBroniRunda, Runda;

  11. new bool:MaC4[33];

  12.  

  13. public plugin_init()

  14. {

  15.         register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);

  16.        

  17.         gPcvarMenuBroniRunda = register_cvar("vip_menu_broni_runda", "3");

  18.        

  19.         register_logevent("Nowa_Runda", 2, "1=Round_Start");

  20.         register_logevent("Restart_Rund", 2, "1=Game_Commencing");

  21.         register_event("TextMsg", "Restart_Rund", "a", "2&Game_will_restart_in");

  22. }

  23.  

  24. public Restart_Rund()

  25. {

  26.         Runda = 0;

  27. }

  28.  

  29. public Nowa_Runda()

  30. {

  31.         Runda++;

  32.         for(new i = 1 ; i <= get_maxplayers() ; i++)

  33.         {

  34.                 if (is_user_alive(i))

  35.                 {              

  36.                         if(is_user_vip(i))

  37.                         {

  38.                                 if(Runda > get_pcvar_num(gPcvarMenuBroniRunda))

  39.                                 {

  40.                                         menu_broni(i);

  41.                                 }

  42.                         }

  43.                 }

  44.         }

  45. }

  46.  

  47. public menu_broni(id)

  48. {

  49.         new menu = menu_create("\rV.i.P\w - \yMenu", "menu_broni_wybor");

  50.        

  51.         menu_additem(menu, "\wM4A1\r+\wDeagle\r+\wGranatok", "0", 0);

  52.         menu_additem(menu, "\wAK47\r+\wDeagle\r+\wGranatok", "1", 0);

  53.        

  54.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

  55.         menu_display(id, menu, 0);

  56. }

  57.  

  58. public menu_broni_wybor(id, menu, item)

  59. {

  60.         if (item == MENU_EXIT)

  61.         {

  62.                 menu_destroy(menu);

  63.                

  64.                 return PLUGIN_HANDLED;

  65.         }

  66.         new data[6], iName[64];

  67.         new acces, callback;

  68.         menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback);

  69.        

  70.         new key = str_to_num(data);

  71.         new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);

  72.        

  73.         switch(key)

  74.         {

  75.                 case 0:

  76.                 {

  77.                         if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && userTeam == CS_TEAM_T)

  78.                         {

  79.                                 MaC4[id] = true;

  80.                         }

  81.                         else

  82.                         {

  83.                                 MaC4[id] = false;

  84.                         }

  85.                        

  86.                         strip_user_weapons(id);

  87.                         give_weapon(id, CSW_M4A1, 90);

  88.                         give_weapon(id, CSW_DEAGLE, 42);

  89.                         give_weapon(id, CSW_KNIFE);

  90.                         give_weapon(id, CSW_HEGRENADE, 1);

  91.                         give_weapon(id, CSW_FLASHBANG, 2);

  92.                         give_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE, 1);

  93.                         give_item(id, "item_assaultsuit");

  94.                         give_item(id, "item_thighpack");

  95.                        

  96.                         if(MaC4[id])

  97.                         {

  98.                                 give_weapon(id, CSW_C4);

  99.                                 cs_set_user_plant(id, 1, 1);

  100.                         }

  101.                         menu_destroy(menu);

  102.                         return PLUGIN_HANDLED

  103.                 }              

  104.                 case 1:

  105.                 {

  106.                         if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && userTeam == CS_TEAM_T)

  107.                         {

  108.                                 MaC4[id] = true;

  109.                         }

  110.                         else

  111.                         {

  112.                                 MaC4[id] = false;

  113.                         }

  114.                        

  115.                         strip_user_weapons(id);

  116.                         give_weapon(id, CSW_AK47, 90);

  117.                         give_weapon(id, CSW_DEAGLE, 42);

  118.                         give_weapon(id, CSW_KNIFE);

  119.                         give_weapon(id, CSW_HEGRENADE, 1);

  120.                         give_weapon(id, CSW_FLASHBANG, 2);

  121.                         give_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE, 1);

  122.                         give_item(id, "item_assaultsuit");

  123.                         give_item(id, "item_thighpack");

  124.                        

  125.                         if(MaC4[id])

  126.                         {

  127.                                 give_weapon(id, CSW_C4);

  128.                                 cs_set_user_plant(id, 1, 1);

  129.                         }

  130.                         menu_destroy(menu);

  131.                         return PLUGIN_HANDLED;

  132.                 }

  133.         }

  134.         menu_destroy(menu);

  135.         return PLUGIN_HANDLED;

  136. }

itt van
és nemtudom h ez a plugin vagy másik okozza azt h a vip játékosoknak ad fegyokat randomba(kör elejen + választ is a menüböl így eleg sok fegyvere lesz a végén ):D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Include
HozzászólásElküldve:2012.05.24. 18:22 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
kiki írta:
wapon.inc?

a give_item az fun függvény csak megsúgom, a csw definíciók meg cstrikeban vannak létrehozva!


Kód:
give_weapon != give_item

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Include
HozzászólásElküldve:2012.05.24. 18:31 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
fuck604 írta:
kiki írta:
wapon.inc?

a give_item az fun függvény csak megsúgom, a csw definíciók meg cstrikeban vannak létrehozva!


Kód:
give_weapon != give_item

hanem tévedek akkor a give_item és a give_weapon a give_item funkcióba tartozik.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Include
HozzászólásElküldve:2012.05.24. 19:06 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Így is megtudod csinálni azt, amit szeretnél:
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <fun>

  3. #include <cstrike>

  4.  

  5. public Funkcio(id)

  6. {

  7.         give_item(id, "weapon_deagle")

  8.         cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)

  9. }


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára oroszrulett 2012.05.24. 19:47-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Include
HozzászólásElküldve:2012.05.24. 19:07 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
oroszrulett írta:
Így is megtudod csinálni azt, amit szeretnél:
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <fun>

  3. #include <cstrike>

  4.  

  5. public Funkcio(id)

  6. {

  7.         give_item(id, "CSW_DEAGLE")

  8.         cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)

  9. }

nem

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Include
HozzászólásElküldve:2012.05.24. 19:08 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
fear_ezmegmi írta:
fuck604 írta:
kiki írta:
wapon.inc?

a give_item az fun függvény csak megsúgom, a csw definíciók meg cstrikeban vannak létrehozva!


Kód:
give_weapon != give_item

hanem tévedek akkor a give_item és a give_weapon a give_item funkcióba tartozik.


Ennek nincs értelme amit írtál

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Include
HozzászólásElküldve:2012.05.24. 19:15 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Idézet:
hanem tévedek akkor a give_item és a give_weapon a give_item funkcióba tartozik.


Ez szerintem egy nagy-nagy hülyeség. És nem is igazán értem. A give item a give item funkciójába tartozik?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [17 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole