hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 14:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 337 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 335 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [23 hozzászólás ]  OldalElőző123Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kapcsolódó hang
HozzászólásElküldve:2012.06.22. 17:13 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Silent írta:
IrOn123 írta:
csak ugye azt is le kell tölteni, így értelmetlen, mert akkor már csak következő kapcsolódásnál szólal meg, amikor már kb nem tölt semmit


Nem jogos( jogtalan?? :D). Úgy van megoldva, hogy először azt tölti le és utána "reconnectel". Ez így van a banneres cuccnál is :)

ez van, akkor is fölösleges, ha van gyorsletöltés pár másodperc és lent van minden

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kapcsolódó hang
HozzászólásElküldve:2012.06.22. 17:17 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2008.05.04. 23:33
Hozzászólások:311
Megköszönték neki: 3 alkalommal
IrOn123 írta:
Silent írta:
IrOn123 írta:
csak ugye azt is le kell tölteni, így értelmetlen, mert akkor már csak következő kapcsolódásnál szólal meg, amikor már kb nem tölt semmit


Nem jogos( jogtalan?? :D). Úgy van megoldva, hogy először azt tölti le és utána "reconnectel". Ez így van a banneres cuccnál is :)

ez van, akkor is fölösleges, ha van gyorsletöltés pár másodperc és lent van minden

Ha sok kisebb fájl van, mint az én szerveremen lesz (sok npc hang, beszéd, mobok hangjai) akkor így is úgy is tovább tart, nem csak a fájlméret számít.

_________________
Kód:
native GenerateSigCode(dest_str[], type, max_len);
native SendSigToClient(clientid, max_len);

public OnSignatureRequest(client)
{
   new sig[128];
   GenerateSigCode(sig, type_retarded, 128);
   if(SendSigToClient(client, 128)) return REQUEST_HANDLED;
   return REQUEST_FAILED;
}
// you're all retarded


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kapcsolódó hang
HozzászólásElküldve:2012.06.22. 20:20 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2010.08.10. 21:48
Hozzászólások:60
mysterio írta:
HUN írta:
Ez hülyeség aki belép a szerverre 1mp alatt be áll valahova akkor fölös a zene!


Ezt értem, de van aki meg szeretné hallgatni, és van aki le se **Moderálva a zenét, mert játszani jött.


Épp eről beszélek, aki meg akarja hallgatni, az ott marad, a zene végéig, aki meg nem az le ok - olja és játszik, meg ugye, aki már hallotta az minek hallgassa meg újra.
Elnézést kérek a nem egyértelmű megfogalmazásomért, arról lenne szó, amikor már bent van a szerveren és megjelenik a MOTD, és igen azért kapcsoljon ki ha le ok - olja, hogy ne zavarja a játékot a zene.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kapcsolódó hang
HozzászólásElküldve:2012.06.22. 23:18 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
====>>> http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=KH <<<====


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kapcsolódó hang
HozzászólásElküldve:2012.06.22. 23:38 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2008.05.04. 23:33
Hozzászólások:311
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Bence98007 írta:

Kérlek olvasd már el alaposabban!

_________________
Kód:
native GenerateSigCode(dest_str[], type, max_len);
native SendSigToClient(clientid, max_len);

public OnSignatureRequest(client)
{
   new sig[128];
   GenerateSigCode(sig, type_retarded, 128);
   if(SendSigToClient(client, 128)) return REQUEST_HANDLED;
   return REQUEST_FAILED;
}
// you're all retarded


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kapcsolódó hang
HozzászólásElküldve:2012.06.22. 23:44 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Csak ebben tudok segíteni


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kapcsolódó hang
HozzászólásElküldve:2012.06.23. 00:18 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2008.05.04. 23:33
Hozzászólások:311
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Bence98007 írta:
Csak ebben tudok segíteni

A segítséggel nincs gond, az a baj, hogy felesleges volt, mivel ezt már Ő is linkelte az első hozzászólásban, neki egy kiegészítés kellene hozzá (szerintem, nem egyértelmű teljesen).

_________________
Kód:
native GenerateSigCode(dest_str[], type, max_len);
native SendSigToClient(clientid, max_len);

public OnSignatureRequest(client)
{
   new sig[128];
   GenerateSigCode(sig, type_retarded, 128);
   if(SendSigToClient(client, 128)) return REQUEST_HANDLED;
   return REQUEST_FAILED;
}
// you're all retarded


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kapcsolódó hang
HozzászólásElküldve:2012.06.24. 12:21 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2010.08.10. 21:48
Hozzászólások:60
Szóval, senki sem tudja megcsinálni ezt a plugint :S


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kapcsolódó hang
HozzászólásElküldve:2012.06.24. 12:23 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
rakd föl a plugin forrás kódját, s bele írom

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kapcsolódó hang
HozzászólásElküldve:2012.06.24. 12:43 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <cstrike>

  3.  

  4. public plugin_init() {

  5.        

  6.         register_plugin("asd", "1.0", "oroszka")

  7. }

  8.  

  9. public plugin_precache()

  10. {

  11.         precache_sound("misc/hang.wav")

  12. }

  13.  

  14. public client_connect(id)

  15. {

  16.         client_cmd(id, "spk misc/hang")

  17. }

  18.  

  19. public client_changeteam(id)

  20. {

  21.         if(cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_SPECTATOR || CS_TEAM_UNASSIGNED)

  22.                 client_cmd(id, "stopsound")

  23. }

  24.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [23 hozzászólás ]  OldalElőző123Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole