hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.09.15. 19:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 333 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 332 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: 512 limit...
HozzászólásElküldve:2012.06.25. 16:57 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2011.12.30. 16:46
Hozzászólások:150
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok!
Lenne egy ilyen probléma a szerveremmel:

FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: PF_precache_sound_I: Sound 'debris/metal3.wav' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.

Nos ez elméletileg azt jelenti, hogy meghaladtam a letöltendő fájlok határát ami 512 fájl.
Viszont én egy plugintól sem akarok megszabadulni....
Nem lehetne bővíteni, esetleg törölni ezt a határt?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit...
HozzászólásElküldve:2012.06.25. 17:02 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Se bővíteni, se törölni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit...
HozzászólásElküldve:2012.06.25. 17:18 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
Ez az en szakma reszem:Diron szerin meglehet oldani precache_controlla de az mar fizetos :D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit...
HozzászólásElküldve:2012.06.25. 18:19 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Ezzel meg tudod oldani.
Tulajdonképpen egyszerű a használata. A két konstansba beírod azokat a modelleket és hangokat amiről tudod, hogy minden kliensnek megvan és azt nem kell leellenőrizni h megvan-e. Gondolok itt ilyenekre, hogy az usp hangja, az usp modellje stb.

Kód:
  1. #include <amxmodx>  

  2. #include <cstrike>  

  3. #include <fakemeta>  

  4.  

  5. #define VERSION "0.1"  

  6.  

  7. new const g_Sounds[][] =  

  8. {

  9.     "ambience\3dmbridge.wav",

  10.     "ambience\3dmeagle.wav",

  11.     "ambience\3dmstart.wav",

  12.     "ambience\3dmthrill.wav",

  13.     "ambience\alarm1.wav",

  14.     "ambience\arabmusic.wav",

  15.     "ambience\Birds1.wav",

  16.     "ambience\Birds2.wav",

  17.     "ambience\Birds3.wav",

  18.     "ambience\Birds4.wav",

  19.     "ambience\Birds5.wav",

  20.     "ambience\Birds6.wav",

  21.     "ambience\Birds7.wav",

  22.     "ambience\Birds8.wav",

  23.     "ambience\Birds9.wav",

  24.     "ambience\car1.wav",

  25.     "ambience\car2.wav",

  26.     "ambience\cat1.wav",

  27.     "ambience\chimes.wav",

  28.     "ambience\cicada3.wav",

  29.     "ambience\copter.wav",

  30.     "ambience\cow.wav",

  31.     "ambience\crow.wav",

  32.     "ambience\dog1.wav",

  33.     "ambience\dog2.wav",

  34.     "ambience\dog3.wav",

  35.     "ambience\dog4.wav",

  36.     "ambience\dog5.wav",

  37.     "ambience\dog6.wav",

  38.     "ambience\dog7.wav",

  39.     "ambience\doorbell.wav",

  40.     "ambience\fallscream.wav",

  41.     "ambience\guit1.wav",

  42.     "ambience\kajika.wav",

  43.     "ambience\lv1.wav",

  44.     "ambience\lv2.wav",

  45.     "ambience\lv3.wav",

  46.     "ambience\lv4.wav",

  47.     "ambience\lv5.wav",

  48.     "ambience\lv6.wav",

  49.     "ambience\lv_elvis.wav",

  50.     "ambience\lv_fruit1.wav",

  51.     "ambience\lv_fruit2.wav",

  52.     "ambience\lv_fruitwin.wav",

  53.     "ambience\lv_jubilee.wav",

  54.     "ambience\lv_neon.wav",

  55.     "ambience\Opera.wav",

  56.     "ambience\rain.wav",

  57.     "ambience\ratchant.wav",

  58.     "ambience\rd_shipshorn.wav",

  59.     "ambience\rd_waves.wav",

  60.     "ambience\sheep.wav",

  61.     "ambience\sparrow.wav",

  62.     "ambience\thunder_clap.wav",

  63.     "ambience\waterrun.wav",

  64.     "ambience\wolfhowl01.wav",

  65.     "ambience\wolfhowl02.wav",

  66.     "de_torn\tk_steam.wav",

  67.     "de_torn\tk_windStreet.wav",

  68.     "de_torn\torn_AK-47.wav",

  69.     "de_torn\torn_ambience.wav",

  70.     "de_torn\torn_Bomb1.wav",

  71.     "de_torn\torn_Bomb2.wav",

  72.     "de_torn\torn_MGun1.wav",

  73.     "de_torn\torn_Templewind.wav",

  74.     "de_torn\torn_thndrstrike.wav",

  75.     "de_torn\torn_water1.wav",

  76.     "de_torn\torn_water2.wav",

  77.     "events\enemy_died.wav",

  78.     "events\friend_died.wav",

  79.     "events\task_complete.wav",

  80.     "events\tutor_msg.wav",

  81.     "hostage\hos1.wav",

  82.     "hostage\hos2.wav",

  83.     "hostage\hos3.wav",

  84.     "hostage\hos4.wav",

  85.     "hostage\hos5.wav",

  86.     "items\equip_nvg.wav",

  87.     "items\kevlar.wav",

  88.     "items\nvg_off.wav",

  89.     "items\nvg_on.wav",

  90.     "items\tr_kevlar.wav",

  91.     "plats\vehicle1.wav",

  92.     "plats\vehicle2.wav",

  93.     "plats\vehicle3.wav",

  94.     "plats\vehicle4.wav",

  95.     "plats\vehicle6.wav",

  96.     "plats\vehicle7.wav",

  97.     "plats\vehicle_brake1.wav",

  98.     "plats\vehicle_ignition.wav",

  99.     "plats\vehicle_start1.wav",

  100.     "player\bhit_flesh-1.wav",

  101.     "player\bhit_flesh-2.wav",

  102.     "player\bhit_flesh-3.wav",

  103.     "player\bhit_helmet-1.wav",

  104.     "player\bhit_kevlar-1.wav",

  105.     "player\breathe1.wav",

  106.     "player\breathe2.wav",

  107.     "player\death6.wav",

  108.     "player\die1.wav",

  109.     "player\die2.wav",

  110.     "player\die3.wav",

  111.     "player\headshot1.wav",

  112.     "player\headshot2.wav",

  113.     "player\headshot3.wav",

  114.     "player\pl_die1.wav",

  115.     "player\pl_dirt1.wav",

  116.     "player\pl_dirt2.wav",

  117.     "player\pl_dirt3.wav",

  118.     "player\pl_dirt4.wav",

  119.     "player\pl_duct1.wav",

  120.     "player\pl_duct2.wav",

  121.     "player\pl_duct3.wav",

  122.     "player\pl_duct4.wav",

  123.     "player\pl_fallpain1.wav",

  124.     "player\pl_fallpain2.wav",

  125.     "player\pl_fallpain3.wav",

  126.     "player\pl_grate1.wav",

  127.     "player\pl_grate2.wav",

  128.     "player\pl_grate3.wav",

  129.     "player\pl_grate4.wav",

  130.     "player\pl_jump1.wav",

  131.     "player\pl_jump2.wav",

  132.     "player\pl_ladder1.wav",

  133.     "player\pl_ladder2.wav",

  134.     "player\pl_ladder3.wav",

  135.     "player\pl_ladder4.wav",

  136.     "player\pl_metal1.wav",

  137.     "player\pl_metal2.wav",

  138.     "player\pl_metal3.wav",

  139.     "player\pl_metal4.wav",

  140.     "player\pl_pain2.wav",

  141.     "player\pl_pain4.wav",

  142.     "player\pl_pain5.wav",

  143.     "player\pl_pain6.wav",

  144.     "player\pl_pain7.wav",

  145.     "player\pl_shell1.wav",

  146.     "player\pl_shot1.wav",

  147.     "player\pl_slosh1.wav",

  148.     "player\pl_slosh2.wav",

  149.     "player\pl_slosh3.wav",

  150.     "player\pl_slosh4.wav",

  151.     "player\pl_snow1.wav",

  152.     "player\pl_snow2.wav",

  153.     "player\pl_snow3.wav",

  154.     "player\pl_snow4.wav",

  155.     "player\pl_snow5.wav",

  156.     "player\pl_snow6.wav",

  157.     "player\pl_step1.wav",

  158.     "player\pl_step2.wav",

  159.     "player\pl_step3.wav",

  160.     "player\pl_step4.wav",

  161.     "player\pl_swim1.wav",

  162.     "player\pl_swim2.wav",

  163.     "player\pl_swim3.wav",

  164.     "player\pl_swim4.wav",

  165.     "player\pl_tile1.wav",

  166.     "player\pl_tile2.wav",

  167.     "player\pl_tile3.wav",

  168.     "player\pl_tile4.wav",

  169.     "player\pl_tile5.wav",

  170.     "player\pl_wade1.wav",

  171.     "player\pl_wade2.wav",

  172.     "player\pl_wade3.wav",

  173.     "player\pl_wade4.wav",

  174.     "player\sprayer.wav",

  175.     "radio\blow.wav",

  176.     "radio\bombdef.wav",

  177.     "radio\bombpl.wav",

  178.     "radio\circleback.wav",

  179.     "radio\clear.wav",

  180.     "radio\com_followcom.wav",

  181.     "radio\com_getinpos.wav",

  182.     "radio\com_go.wav",

  183.     "radio\com_reportin.wav",

  184.     "radio\ct_affirm.wav",

  185.     "radio\ct_backup.wav",

  186.     "radio\ct_coverme.wav",

  187.     "radio\ct_enemys.wav",

  188.     "radio\ct_fireinhole.wav",

  189.     "radio\ct_imhit.wav",

  190.     "radio\ct_inpos.wav",

  191.     "radio\ct_point.wav",

  192.     "radio\ct_reportingin.wav",

  193.     "radio\ctwin.wav",

  194.     "radio\elim.wav",

  195.     "radio\enemydown.wav",

  196.     "radio\fallback.wav",

  197.     "radio\fireassis.wav",

  198.     "radio\flankthem.wav",

  199.     "radio\followme.wav",

  200.     "radio\getout.wav",

  201.     "radio\go.wav",

  202.     "radio\hitassist.wav",

  203.     "radio\hosdown.wav",

  204.     "radio\letsgo.wav",

  205.     "radio\locknload.wav",

  206.     "radio\matedown.wav",

  207.     "radio\meetme.wav",

  208.     "radio\moveout.wav",

  209.     "radio\negative.wav",

  210.     "radio\position.wav",

  211.     "radio\regroup.wav",

  212.     "radio\rescued.wav",

  213.     "radio\roger.wav",

  214.     "radio\rounddraw.wav",

  215.     "radio\sticktog.wav",

  216.     "radio\stormfront.wav",

  217.     "radio\takepoint.wav",

  218.     "radio\terwin.wav",

  219.     "radio\vip.wav",

  220.     "storm\thunder-theme.wav"

  221. }

  222.  

  223. new const g_Models[][] =  

  224. {

  225.     "bag.mdl",

  226.     "bigtree.mdl",

  227.     "bush.mdl",

  228.     "chick.mdl",

  229.     "fern.mdl",

  230.     "grass.mdl",

  231.     "hostage.mdl",

  232.     "lv_bottle.mdl",

  233.     "orange.mdl",

  234.     "shield\p_shield_deagle.mdl",

  235.     "shield\p_shield_fiveseven.mdl",

  236.     "shield\p_shield_flashbang.mdl",

  237.     "shield\p_shield_glock18.mdl",

  238.     "shield\p_shield_hegrenade.mdl",

  239.     "shield\p_shield_knife.mdl",

  240.     "shield\p_shield_p228.mdl",

  241.     "shield\p_shield_smokegrenade.mdl",

  242.     "shield\p_shield_usp.mdl",

  243.     "shield\v_shield_deagle.mdl",

  244.     "shield\v_shield_fiveseven.mdl",

  245.     "shield\v_shield_flashbang.mdl",

  246.     "shield\v_shield_glock18.mdl",

  247.     "shield\v_shield_hegrenade.mdl",

  248.     "shield\v_shield_knife.mdl",

  249.     "shield\v_shield_p228.mdl",

  250.     "shield\v_shield_smokegrenade.mdl",

  251.     "shield\v_shield_usp.mdl",

  252.     "hostage.mdl",

  253.     "hostage01.mdl",

  254.     "hostage02.mdl",

  255.     "hostage03.mdl",

  256.     "hostage04.mdl",

  257.     "hostage05.mdl",

  258.     "hostage06.mdl",

  259.     "hostage07.mdl",

  260.     "hostage08.mdl",

  261.     "v_ak47.mdl",

  262.     "v_aug.mdl",

  263.     "v_awp.mdl",

  264.     "v_c4.mdl",

  265.     "v_deagle.mdl",

  266.     "v_elite.mdl",

  267.     "v_famas.mdl",

  268.     "v_fiveseven.mdl",

  269.     "v_flashbang.mdl",

  270.     "v_g3sg1.mdl",

  271.     "v_galil.mdl",

  272.     "v_glock18.mdl",

  273.     "v_hegrenade.mdl",

  274.     "v_m249.mdl",

  275.     "v_m3.mdl",

  276.     "v_m4a1.mdl",

  277.     "v_mac10.mdl",

  278.     "v_mp5.mdl",

  279.     "v_p228.mdl",

  280.     "v_scout.mdl",

  281.     "v_sg550.mdl",

  282.     "v_sg552.mdl",

  283.     "v_smokegrenade.mdl",

  284.     "v_tmp.mdl",

  285.     "v_ump45.mdl",

  286.     "v_usp.mdl",

  287.     "v_xm1014.mdl",

  288.     "p_ak47.mdl",

  289.     "p_aug.mdl",

  290.     "p_awp.mdl",

  291.     "p_c4.mdl",

  292.     "p_deagle.mdl",

  293.     "p_elite.mdl",

  294.     "p_famas.mdl",

  295.     "p_fiveseven.mdl",

  296.     "p_flashbang.mdl",

  297.     "p_g3sg1.mdl",

  298.     "p_galil.mdl",

  299.     "p_glock18.mdl",

  300.     "p_hegrenade.mdl",

  301.     "p_m249.mdl",

  302.     "p_m3.mdl",

  303.     "p_m4a1.mdl",

  304.     "p_mac10.mdl",

  305.     "p_mp5.mdl",

  306.     "p_p228.mdl",

  307.     "p_scout.mdl",

  308.     "p_sg550.mdl",

  309.     "p_sg552.mdl",

  310.     "p_smokegrenade.mdl",

  311.     "p_tmp.mdl",

  312.     "p_ump45.mdl",

  313.     "p_usp.mdl",

  314.     "p_xm1014.mdl",

  315.     "w_ak47.mdl",

  316.     "w_aug.mdl",

  317.     "w_awp.mdl",

  318.     "w_c4.mdl",

  319.     "w_deagle.mdl",

  320.     "w_elite.mdl",

  321.     "w_famas.mdl",

  322.     "w_fiveseven.mdl",

  323.     "w_flashbang.mdl",

  324.     "w_g3sg1.mdl",

  325.     "w_galil.mdl",

  326.     "w_glock18.mdl",

  327.     "w_hegrenade.mdl",

  328.     "w_m249.mdl",

  329.     "w_m3.mdl",

  330.     "w_m4a1.mdl",

  331.     "w_mac10.mdl",

  332.     "w_mp5.mdl",

  333.     "w_p228.mdl",

  334.     "w_scout.mdl",

  335.     "w_sg550.mdl",

  336.     "w_sg552.mdl",

  337.     "w_smokegrenade.mdl",

  338.     "w_tmp.mdl",

  339.     "w_ump45.mdl",

  340.     "w_usp.mdl",

  341.     "w_xm1014.mdl"

  342.  

  343. }

  344.  

  345. public plugin_precache()  

  346. {

  347.     register_forward(FM_PrecacheModel, "PrecacheModel")

  348.     register_forward(FM_PrecacheSound, "PrecacheSound")      

  349. }  

  350.  

  351. public PrecacheModel(const szModel[])  

  352. {  

  353.     for(new i = 0; i < sizeof(g_Models); i++)

  354.     {

  355.         if( containi(szModel, g_Models[i]) != -1 )  

  356.         {  

  357.             forward_return(FMV_CELL, 0)  

  358.             return FMRES_SUPERCEDE  

  359.         }  

  360.     }

  361.     return FMRES_IGNORED  

  362. }  

  363.  

  364. public PrecacheSound(const szSound[])  

  365. {  

  366.     for(new i = 0; i < sizeof(g_Sounds); i++)

  367.     {

  368.         if( containi(szSound, g_Sounds[i]) != -1 )  

  369.         {  

  370.             forward_return(FMV_CELL, 0)  

  371.             return FMRES_SUPERCEDE  

  372.         }  

  373.     }

  374.     return FMRES_IGNORED  

  375. }

  376.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit...
HozzászólásElküldve:2012.06.25. 18:25 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
modelt nem lehet, amikor elővennéd USP-t kifagy a szerver
Silent írta:
Ezzel meg tudod oldani.
Tulajdonképpen egyszerű a használata. A két konstansba beírod azokat a modelleket és hangokat amiről tudod, hogy minden kliensnek megvan és azt nem kell leellenőrizni h megvan-e. Gondolok itt ilyenekre, hogy az usp hangja, az usp modellje stb.

Kód:
  1. #include <amxmodx>  

  2. #include <cstrike>  

  3. #include <fakemeta>  

  4.  

  5. #define VERSION "0.1"  

  6.  

  7. new const g_Sounds[][] =  

  8. {

  9.     "ambience\3dmbridge.wav",

  10.     "ambience\3dmeagle.wav",

  11.     "ambience\3dmstart.wav",

  12.     "ambience\3dmthrill.wav",

  13.     "ambience\alarm1.wav",

  14.     "ambience\arabmusic.wav",

  15.     "ambience\Birds1.wav",

  16.     "ambience\Birds2.wav",

  17.     "ambience\Birds3.wav",

  18.     "ambience\Birds4.wav",

  19.     "ambience\Birds5.wav",

  20.     "ambience\Birds6.wav",

  21.     "ambience\Birds7.wav",

  22.     "ambience\Birds8.wav",

  23.     "ambience\Birds9.wav",

  24.     "ambience\car1.wav",

  25.     "ambience\car2.wav",

  26.     "ambience\cat1.wav",

  27.     "ambience\chimes.wav",

  28.     "ambience\cicada3.wav",

  29.     "ambience\copter.wav",

  30.     "ambience\cow.wav",

  31.     "ambience\crow.wav",

  32.     "ambience\dog1.wav",

  33.     "ambience\dog2.wav",

  34.     "ambience\dog3.wav",

  35.     "ambience\dog4.wav",

  36.     "ambience\dog5.wav",

  37.     "ambience\dog6.wav",

  38.     "ambience\dog7.wav",

  39.     "ambience\doorbell.wav",

  40.     "ambience\fallscream.wav",

  41.     "ambience\guit1.wav",

  42.     "ambience\kajika.wav",

  43.     "ambience\lv1.wav",

  44.     "ambience\lv2.wav",

  45.     "ambience\lv3.wav",

  46.     "ambience\lv4.wav",

  47.     "ambience\lv5.wav",

  48.     "ambience\lv6.wav",

  49.     "ambience\lv_elvis.wav",

  50.     "ambience\lv_fruit1.wav",

  51.     "ambience\lv_fruit2.wav",

  52.     "ambience\lv_fruitwin.wav",

  53.     "ambience\lv_jubilee.wav",

  54.     "ambience\lv_neon.wav",

  55.     "ambience\Opera.wav",

  56.     "ambience\rain.wav",

  57.     "ambience\ratchant.wav",

  58.     "ambience\rd_shipshorn.wav",

  59.     "ambience\rd_waves.wav",

  60.     "ambience\sheep.wav",

  61.     "ambience\sparrow.wav",

  62.     "ambience\thunder_clap.wav",

  63.     "ambience\waterrun.wav",

  64.     "ambience\wolfhowl01.wav",

  65.     "ambience\wolfhowl02.wav",

  66.     "de_torn\tk_steam.wav",

  67.     "de_torn\tk_windStreet.wav",

  68.     "de_torn\torn_AK-47.wav",

  69.     "de_torn\torn_ambience.wav",

  70.     "de_torn\torn_Bomb1.wav",

  71.     "de_torn\torn_Bomb2.wav",

  72.     "de_torn\torn_MGun1.wav",

  73.     "de_torn\torn_Templewind.wav",

  74.     "de_torn\torn_thndrstrike.wav",

  75.     "de_torn\torn_water1.wav",

  76.     "de_torn\torn_water2.wav",

  77.     "events\enemy_died.wav",

  78.     "events\friend_died.wav",

  79.     "events\task_complete.wav",

  80.     "events\tutor_msg.wav",

  81.     "hostage\hos1.wav",

  82.     "hostage\hos2.wav",

  83.     "hostage\hos3.wav",

  84.     "hostage\hos4.wav",

  85.     "hostage\hos5.wav",

  86.     "items\equip_nvg.wav",

  87.     "items\kevlar.wav",

  88.     "items\nvg_off.wav",

  89.     "items\nvg_on.wav",

  90.     "items\tr_kevlar.wav",

  91.     "plats\vehicle1.wav",

  92.     "plats\vehicle2.wav",

  93.     "plats\vehicle3.wav",

  94.     "plats\vehicle4.wav",

  95.     "plats\vehicle6.wav",

  96.     "plats\vehicle7.wav",

  97.     "plats\vehicle_brake1.wav",

  98.     "plats\vehicle_ignition.wav",

  99.     "plats\vehicle_start1.wav",

  100.     "player\bhit_flesh-1.wav",

  101.     "player\bhit_flesh-2.wav",

  102.     "player\bhit_flesh-3.wav",

  103.     "player\bhit_helmet-1.wav",

  104.     "player\bhit_kevlar-1.wav",

  105.     "player\breathe1.wav",

  106.     "player\breathe2.wav",

  107.     "player\death6.wav",

  108.     "player\die1.wav",

  109.     "player\die2.wav",

  110.     "player\die3.wav",

  111.     "player\headshot1.wav",

  112.     "player\headshot2.wav",

  113.     "player\headshot3.wav",

  114.     "player\pl_die1.wav",

  115.     "player\pl_dirt1.wav",

  116.     "player\pl_dirt2.wav",

  117.     "player\pl_dirt3.wav",

  118.     "player\pl_dirt4.wav",

  119.     "player\pl_duct1.wav",

  120.     "player\pl_duct2.wav",

  121.     "player\pl_duct3.wav",

  122.     "player\pl_duct4.wav",

  123.     "player\pl_fallpain1.wav",

  124.     "player\pl_fallpain2.wav",

  125.     "player\pl_fallpain3.wav",

  126.     "player\pl_grate1.wav",

  127.     "player\pl_grate2.wav",

  128.     "player\pl_grate3.wav",

  129.     "player\pl_grate4.wav",

  130.     "player\pl_jump1.wav",

  131.     "player\pl_jump2.wav",

  132.     "player\pl_ladder1.wav",

  133.     "player\pl_ladder2.wav",

  134.     "player\pl_ladder3.wav",

  135.     "player\pl_ladder4.wav",

  136.     "player\pl_metal1.wav",

  137.     "player\pl_metal2.wav",

  138.     "player\pl_metal3.wav",

  139.     "player\pl_metal4.wav",

  140.     "player\pl_pain2.wav",

  141.     "player\pl_pain4.wav",

  142.     "player\pl_pain5.wav",

  143.     "player\pl_pain6.wav",

  144.     "player\pl_pain7.wav",

  145.     "player\pl_shell1.wav",

  146.     "player\pl_shot1.wav",

  147.     "player\pl_slosh1.wav",

  148.     "player\pl_slosh2.wav",

  149.     "player\pl_slosh3.wav",

  150.     "player\pl_slosh4.wav",

  151.     "player\pl_snow1.wav",

  152.     "player\pl_snow2.wav",

  153.     "player\pl_snow3.wav",

  154.     "player\pl_snow4.wav",

  155.     "player\pl_snow5.wav",

  156.     "player\pl_snow6.wav",

  157.     "player\pl_step1.wav",

  158.     "player\pl_step2.wav",

  159.     "player\pl_step3.wav",

  160.     "player\pl_step4.wav",

  161.     "player\pl_swim1.wav",

  162.     "player\pl_swim2.wav",

  163.     "player\pl_swim3.wav",

  164.     "player\pl_swim4.wav",

  165.     "player\pl_tile1.wav",

  166.     "player\pl_tile2.wav",

  167.     "player\pl_tile3.wav",

  168.     "player\pl_tile4.wav",

  169.     "player\pl_tile5.wav",

  170.     "player\pl_wade1.wav",

  171.     "player\pl_wade2.wav",

  172.     "player\pl_wade3.wav",

  173.     "player\pl_wade4.wav",

  174.     "player\sprayer.wav",

  175.     "radio\blow.wav",

  176.     "radio\bombdef.wav",

  177.     "radio\bombpl.wav",

  178.     "radio\circleback.wav",

  179.     "radio\clear.wav",

  180.     "radio\com_followcom.wav",

  181.     "radio\com_getinpos.wav",

  182.     "radio\com_go.wav",

  183.     "radio\com_reportin.wav",

  184.     "radio\ct_affirm.wav",

  185.     "radio\ct_backup.wav",

  186.     "radio\ct_coverme.wav",

  187.     "radio\ct_enemys.wav",

  188.     "radio\ct_fireinhole.wav",

  189.     "radio\ct_imhit.wav",

  190.     "radio\ct_inpos.wav",

  191.     "radio\ct_point.wav",

  192.     "radio\ct_reportingin.wav",

  193.     "radio\ctwin.wav",

  194.     "radio\elim.wav",

  195.     "radio\enemydown.wav",

  196.     "radio\fallback.wav",

  197.     "radio\fireassis.wav",

  198.     "radio\flankthem.wav",

  199.     "radio\followme.wav",

  200.     "radio\getout.wav",

  201.     "radio\go.wav",

  202.     "radio\hitassist.wav",

  203.     "radio\hosdown.wav",

  204.     "radio\letsgo.wav",

  205.     "radio\locknload.wav",

  206.     "radio\matedown.wav",

  207.     "radio\meetme.wav",

  208.     "radio\moveout.wav",

  209.     "radio\negative.wav",

  210.     "radio\position.wav",

  211.     "radio\regroup.wav",

  212.     "radio\rescued.wav",

  213.     "radio\roger.wav",

  214.     "radio\rounddraw.wav",

  215.     "radio\sticktog.wav",

  216.     "radio\stormfront.wav",

  217.     "radio\takepoint.wav",

  218.     "radio\terwin.wav",

  219.     "radio\vip.wav",

  220.     "storm\thunder-theme.wav"

  221. }

  222.  

  223. new const g_Models[][] =  

  224. {

  225.     "bag.mdl",

  226.     "bigtree.mdl",

  227.     "bush.mdl",

  228.     "chick.mdl",

  229.     "fern.mdl",

  230.     "grass.mdl",

  231.     "hostage.mdl",

  232.     "lv_bottle.mdl",

  233.     "orange.mdl",

  234.     "shield\p_shield_deagle.mdl",

  235.     "shield\p_shield_fiveseven.mdl",

  236.     "shield\p_shield_flashbang.mdl",

  237.     "shield\p_shield_glock18.mdl",

  238.     "shield\p_shield_hegrenade.mdl",

  239.     "shield\p_shield_knife.mdl",

  240.     "shield\p_shield_p228.mdl",

  241.     "shield\p_shield_smokegrenade.mdl",

  242.     "shield\p_shield_usp.mdl",

  243.     "shield\v_shield_deagle.mdl",

  244.     "shield\v_shield_fiveseven.mdl",

  245.     "shield\v_shield_flashbang.mdl",

  246.     "shield\v_shield_glock18.mdl",

  247.     "shield\v_shield_hegrenade.mdl",

  248.     "shield\v_shield_knife.mdl",

  249.     "shield\v_shield_p228.mdl",

  250.     "shield\v_shield_smokegrenade.mdl",

  251.     "shield\v_shield_usp.mdl",

  252.     "hostage.mdl",

  253.     "hostage01.mdl",

  254.     "hostage02.mdl",

  255.     "hostage03.mdl",

  256.     "hostage04.mdl",

  257.     "hostage05.mdl",

  258.     "hostage06.mdl",

  259.     "hostage07.mdl",

  260.     "hostage08.mdl",

  261.     "v_ak47.mdl",

  262.     "v_aug.mdl",

  263.     "v_awp.mdl",

  264.     "v_c4.mdl",

  265.     "v_deagle.mdl",

  266.     "v_elite.mdl",

  267.     "v_famas.mdl",

  268.     "v_fiveseven.mdl",

  269.     "v_flashbang.mdl",

  270.     "v_g3sg1.mdl",

  271.     "v_galil.mdl",

  272.     "v_glock18.mdl",

  273.     "v_hegrenade.mdl",

  274.     "v_m249.mdl",

  275.     "v_m3.mdl",

  276.     "v_m4a1.mdl",

  277.     "v_mac10.mdl",

  278.     "v_mp5.mdl",

  279.     "v_p228.mdl",

  280.     "v_scout.mdl",

  281.     "v_sg550.mdl",

  282.     "v_sg552.mdl",

  283.     "v_smokegrenade.mdl",

  284.     "v_tmp.mdl",

  285.     "v_ump45.mdl",

  286.     "v_usp.mdl",

  287.     "v_xm1014.mdl",

  288.     "p_ak47.mdl",

  289.     "p_aug.mdl",

  290.     "p_awp.mdl",

  291.     "p_c4.mdl",

  292.     "p_deagle.mdl",

  293.     "p_elite.mdl",

  294.     "p_famas.mdl",

  295.     "p_fiveseven.mdl",

  296.     "p_flashbang.mdl",

  297.     "p_g3sg1.mdl",

  298.     "p_galil.mdl",

  299.     "p_glock18.mdl",

  300.     "p_hegrenade.mdl",

  301.     "p_m249.mdl",

  302.     "p_m3.mdl",

  303.     "p_m4a1.mdl",

  304.     "p_mac10.mdl",

  305.     "p_mp5.mdl",

  306.     "p_p228.mdl",

  307.     "p_scout.mdl",

  308.     "p_sg550.mdl",

  309.     "p_sg552.mdl",

  310.     "p_smokegrenade.mdl",

  311.     "p_tmp.mdl",

  312.     "p_ump45.mdl",

  313.     "p_usp.mdl",

  314.     "p_xm1014.mdl",

  315.     "w_ak47.mdl",

  316.     "w_aug.mdl",

  317.     "w_awp.mdl",

  318.     "w_c4.mdl",

  319.     "w_deagle.mdl",

  320.     "w_elite.mdl",

  321.     "w_famas.mdl",

  322.     "w_fiveseven.mdl",

  323.     "w_flashbang.mdl",

  324.     "w_g3sg1.mdl",

  325.     "w_galil.mdl",

  326.     "w_glock18.mdl",

  327.     "w_hegrenade.mdl",

  328.     "w_m249.mdl",

  329.     "w_m3.mdl",

  330.     "w_m4a1.mdl",

  331.     "w_mac10.mdl",

  332.     "w_mp5.mdl",

  333.     "w_p228.mdl",

  334.     "w_scout.mdl",

  335.     "w_sg550.mdl",

  336.     "w_sg552.mdl",

  337.     "w_smokegrenade.mdl",

  338.     "w_tmp.mdl",

  339.     "w_ump45.mdl",

  340.     "w_usp.mdl",

  341.     "w_xm1014.mdl"

  342.  

  343. }

  344.  

  345. public plugin_precache()  

  346. {

  347.     register_forward(FM_PrecacheModel, "PrecacheModel")

  348.     register_forward(FM_PrecacheSound, "PrecacheSound")      

  349. }  

  350.  

  351. public PrecacheModel(const szModel[])  

  352. {  

  353.     for(new i = 0; i < sizeof(g_Models); i++)

  354.     {

  355.         if( containi(szModel, g_Models[i]) != -1 )  

  356.         {  

  357.             forward_return(FMV_CELL, 0)  

  358.             return FMRES_SUPERCEDE  

  359.         }  

  360.     }

  361.     return FMRES_IGNORED  

  362. }  

  363.  

  364. public PrecacheSound(const szSound[])  

  365. {  

  366.     for(new i = 0; i < sizeof(g_Sounds); i++)

  367.     {

  368.         if( containi(szSound, g_Sounds[i]) != -1 )  

  369.         {  

  370.             forward_return(FMV_CELL, 0)  

  371.             return FMRES_SUPERCEDE  

  372.         }  

  373.     }

  374.     return FMRES_IGNORED  

  375. }

  376.  

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit...
HozzászólásElküldve:2012.06.25. 19:03 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2011.12.30. 16:46
Hozzászólások:150
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Köszönöm a segítséget :D

Nem működik. errort ír.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára oroszrulett 2012.06.26. 06:40-kor.
Duplapost.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole