hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.09.16. 01:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 330 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 329 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Freezetime
HozzászólásElküldve:2012.07.03. 19:56 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3. #include <fakemeta>

  4.  

  5. #define PLUGIN "Team Freeze"

  6. #define VERSION "1.0"

  7. #define AUTHOR "M249-M4A1"

  8. // alka is teh sexy man

  9.  

  10. new gTeamFreeze, gFreezeTime, gFreezeTeam

  11.  

  12. public plugin_init() {

  13.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  14.     register_event("HLTV", "eRoundStart", "a", "1=0", "2=0")

  15.      

  16.     // Change the CVAR "freeze_team" to "0" to disable this plugin

  17.     gTeamFreeze = register_cvar("freeze_team_enabled", "1")

  18.     // 10.0 is how many seconds to freeze the player

  19.     gFreezeTime = register_cvar("freeze_time", "10.0")

  20.     // team 1 = terrorist, team 2 = counter-terrorist

  21.     gFreezeTeam = register_cvar("freeze_team", "1")

  22. }

  23.  

  24. public eRoundStart() {

  25.     // This set_task is necessary

  26.     if (get_pcvar_num(gTeamFreeze) > 0) {

  27.         set_task(get_cvar_num("mp_freezetime") + 0.1, "FreezeTeam")

  28.     }

  29. }

  30.  

  31. public FreezeTeam() {

  32.     new players[32], totalplayers, player

  33.     get_players(players, totalplayers)

  34.      

  35.     for (new i = 0; i < totalplayers; i++)

  36.     {

  37.         player = players[i]

  38.         if (get_user_team(player) == get_pcvar_num(gFreezeTeam)) {

  39.             client_print(player, print_chat, "[AMXX] Your team is currently frozen for %i seconds.", get_pcvar_num(gFreezeTime))

  40.             set_pev(player, pev_flags, pev(player, pev_flags) | FL_FROZEN)

  41.         }

  42.     }

  43.     set_task(float(get_pcvar_num(gFreezeTime)), "UnFreezeTeam", 6291)

  44. }

  45.  

  46. public UnFreezeTeam() {

  47.     new players[32], totalplayers, player

  48.     get_players(players, totalplayers)

  49.      

  50.     for (new i = 0; i < totalplayers; i++)

  51.     {

  52.         player = players[i]

  53.         if (get_user_team(player) == get_pcvar_num(gFreezeTeam)) {

  54.             client_print(player, print_chat, "[AMXX] Your team is no longer frozen.")

  55.             set_pev(player, pev_flags, pev(player, pev_flags) & ~FL_FROZEN)

  56.         }

  57.     }

  58. }  

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Freezetime
HozzászólásElküldve:2012.07.03. 20:48 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Nem....jó...
Kezdődik a kör...pár mpt még tudok futni és azután fagyaszt csak....
Akkor fagyaszt amikor kezd valamit pofázni a báziséépítő mód hogy the fdlg fdkg..xD

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole