hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.22. 22:11



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 370 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 368 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [39303 hozzászólás ]  OldalElőző16956966976986993931Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.07.06. 17:54 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Silent írta:
Háháá visszatértem Zamárdiból :DD Kinek hiányoztam? :$$ Na ô izé.. rámentem h offtopikban az utolsó két hét hsz-eit listázza ki.. 96 oldal.. úgydöntöttem h nem olvasom el xD

ok, senkinek, én is így voltam vele

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.07.06. 17:58 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
IrOn123 írta:
Silent írta:
Háháá visszatértem Zamárdiból :DD Kinek hiányoztam? :$$ Na ô izé.. rámentem h offtopikban az utolsó két hét hsz-eit listázza ki.. 96 oldal.. úgydöntöttem h nem olvasom el xD

ok, senkinek, én is így voltam vele


Menjinnen nemszeretlek :|| xD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.07.06. 18:12 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
Silent írta:
Háháá visszatértem Zamárdiból :DD Kinek hiányoztam? :$$ Na ô izé.. rámentem h offtopikban az utolsó két hét hsz-eit listázza ki.. 96 oldal.. úgydöntöttem h nem olvasom el xD

Szerintem senkinek nem is kerestek :D vagyis de ha jól emlékszem CocaIne :)

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.07.06. 18:28 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Van egy pár pm, azokat elkezdem elolvasgatni :D Egyébként mitakart cocaine? v csak hiányoztam neki? :$ xD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.07.06. 18:31 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
Silent írta:
Van egy pár pm, azokat elkezdem elolvasgatni :D Egyébként mitakart cocaine? v csak hiányoztam neki? :$ xD

csak hiányoztál neki de kb néz vissza vagy 50 oldalt és meg találod :D

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.07.06. 18:42 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
silent add meg a steamod...xD

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.07.06. 18:56 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
cső
valaki kijavítaná nekem? :D
csak azért ide írtam mert itt minden másodpercben vannak :)

Kód:
  1.  

  2. #include <amxmodx>

  3. #include <amxmisc>

  4.  

  5. #define PLUGIN_NAME "Ultimate KillStreak Advanced"

  6. #define PLUGIN_VERSION "0.7"

  7. #define PLUGIN_AUTHOR "SAMURAI"

  8.  

  9.  

  10. new kills[33] = {0,...};

  11. new deaths[33] = {0,...};

  12. new firstblood

  13. new kill[33][24];

  14.  

  15. #define LEVELS 10

  16. #define hsounds 2

  17. #define knsounds 2

  18. #define fbsounds 2

  19. #define prpsounds 3

  20. #define suicidesounds 4

  21. #define maxdbsounds 2

  22. #define TASK_CLEAR_KILL    100

  23.  

  24. new hsenable

  25. new knifeenable

  26. new firstbloodenable

  27. new nadecvar

  28. new suicidecvar

  29. new cvardouble

  30. new rnstartcvar

  31. new killstreaktype

  32.  

  33.  

  34. new levels[10] = {3, 4, 6, 8, 10, 12,14,15,16,18};

  35.  

  36. new sounds[10][] =

  37. {

  38. "vox/triplekill",

  39. "vox/multikill",

  40. "vox/ultrakill_ultimate",

  41. "vox/killingspree_ultimate",

  42. "vox/megakill_",

  43. "vox/holyshit_ultimate",

  44. "vox/ludicrouskill_ultimate",

  45. "vox/rampage",

  46. "vox/unstoppable_ultimate",

  47. "vox/monsterkill"

  48. };

  49.  

  50. new messages[10][] =

  51. {

  52. "%s: Triple Kill !",

  53. "%s: Multi Kill !",

  54. "%s: Ultra Kill !",

  55. "%s: Killing Spree !",

  56. "%s: Mega Kill !",

  57. "%s: Holy Shit !",

  58. "%s: Ludicrous Kill !",

  59. "%s: Rampage !",

  60. "%s: Unstoppable !",

  61. "%s: M o n s t e R  K i L L ! ! !"

  62. };

  63.  

  64. new hslist[hsounds][] =

  65. {

  66. "vox/headshot1",

  67. "vox/crazy",

  68. "vox/gotit",

  69. "vox/outofworld"

  70. }

  71.  

  72. new fblist[fbsounds][]=

  73. {

  74. "vox/firskill",

  75. "vox/cantbelive",

  76. "vox/incredible"

  77. }

  78.  

  79. new fbmessages[3][]=

  80. {

  81. "%s : First Blood !",

  82. "%s Drew First Blood !!!",

  83. "%s First Shot on tha Mark !"

  84. }

  85.  

  86. new hsmessages[4][]=

  87. {

  88. "%s removed %s head !!",

  89. "%s had a superb aim with %s !",

  90. "%s Made a superb headshot to %s!",

  91. "%s down %s with a superb headshot !"

  92. }

  93.  

  94. new knlist[knsounds][]=

  95. {

  96. "vox/humililation",

  97. "vox/ohgod",

  98. "vox/promoted"

  99. }

  100.  

  101. new knmessages[3][]=

  102. {

  103. "%s sliced and diced %s",

  104. "%s pulled out knife and gutted %s",   

  105. "%s knifed %s"

  106. }

  107.  

  108. new nademessages[3][]=

  109. {

  110. "%s got a big explosion for %s",

  111. "%s made a precision throw to %s",

  112. "%s is good grenadier ! i think he back from the war ..."

  113. }

  114.  

  115. new suicidemess[2][]=

  116. {

  117. "%s knows how the kill command works!",

  118. "%s prefer to kill himself...rather than die on battle land"

  119. }

  120.  

  121. new suicidelist[suicidesounds][]=

  122. {

  123. "vox/suicide1_ultimate",

  124. "vox/suicide2_ultimate",

  125. "vox/suicide3_ultimate",

  126. "vox/suicide4_ultimate"

  127. }

  128.  

  129. new doublelist[maxdbsounds][]=

  130. {

  131. "vox/doublekill",

  132. "vox/excellent",

  133. "vox/godlike"

  134. }

  135.  

  136. is_mode_set(bits) {

  137.     new mode[9];

  138.     get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);

  139.     return read_flags(mode) & bits;

  140. }

  141.  

  142. public plugin_init() {

  143.     register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);

  144.     killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");

  145.     register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");

  146.     register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");

  147.     register_event("DeathMsg", "event_death", "a");

  148.     hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");

  149.     knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");

  150.     firstbloodenable = register_cvar("ut_firstblood","1");

  151.     nadecvar = register_cvar("ut_nade_events","1");

  152.     suicidecvar = register_cvar("ut_suicide_events","1");

  153.     cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");

  154.     rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");

  155.  

  156.     return PLUGIN_CONTINUE;

  157. }

  158.  

  159.  

  160. public event_death(id) {

  161.     new killer = read_data(1);

  162.     new victim = read_data(2);

  163.     new headshot = read_data(3);

  164.     new weapon[24], vicname[32], killname[32]

  165.     read_data(4,weapon,23)

  166.     get_user_name(victim,vicname,31)

  167.     get_user_name(killer,killname,31)

  168.    

  169.    

  170.  

  171.     if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)

  172.     {

  173.         set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)

  174.         show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)

  175.         new i

  176.         i = random_num(0,hsounds-1)

  177.         client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])

  178.     }

  179.  

  180.    

  181.     if(weapon[0] == 'k'  && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)

  182.     {

  183.         set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)

  184.         show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)

  185.         new r

  186.         r = random_num(0,knsounds-1)

  187.         client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])  

  188.     }

  189.    

  190.    

  191.     if(firstblood && killer!=victim && killer>0 && get_pcvar_num(firstbloodenable) ==1)

  192.     {          

  193.         set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)

  194.         show_hudmessage(0, (fbmessages[random_num(0,2)]), killname)

  195.         new t

  196.         t = random_num(0,fbsounds-1)

  197.         client_cmd(0,"spk %s",fblist[t])

  198.         firstblood = 0

  199.      }

  200.      

  201.      

  202.     if(weapon[1] == 'r' && get_pcvar_num(nadecvar) ==1)

  203.      {

  204.         set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)

  205.         show_hudmessage(0,(nademessages[random_num(0,2)]),killname,vicname)

  206.         client_cmd(0,"spk ultimate_sounds/nade_ultimate")

  207.      }

  208.  

  209.      

  210.     if(killer == victim && get_pcvar_num(suicidecvar) ==1)

  211.     {

  212.         set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)

  213.         show_hudmessage(0,(suicidemess[random_num(0,1)]), vicname)

  214.         new z

  215.         z = random_num(0,suicidesounds-1)

  216.         client_cmd(0,"spk %s",suicidelist[z])

  217.      

  218.     }

  219.    

  220.    

  221.     if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)

  222.     {

  223.         set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)

  224.         show_hudmessage(0,"Wow %s made a double kill", killname)

  225.         kill[killer][0] = 0;

  226.         new q

  227.         q= random_num(0,maxdbsounds-1)

  228.         client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])

  229.     }

  230.    

  231.     else

  232.     {

  233.         kill[killer] = weapon;

  234.         set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);

  235.     }

  236.        

  237.        

  238.    

  239.     kills[killer] += 1;

  240.     kills[victim] = 0;

  241.     deaths[killer] = 0;

  242.     deaths[victim] += 1;

  243.  

  244.     for (new i = 0; i < LEVELS; i++)

  245.     {

  246.         if (kills[killer] == levels[i])

  247.         {

  248.             announce(killer, i);

  249.             return PLUGIN_CONTINUE;

  250.         }

  251.     }

  252.  

  253.     return PLUGIN_CONTINUE;

  254. }

  255.  

  256. announce(killer, level)

  257. {

  258.        

  259.     new name[33]

  260.     new r = random(256)

  261.     new g = random(256)

  262.     new b = random(256)

  263.  

  264.     get_user_name(killer, name, 32);

  265.     set_hudmessage(r,g,b, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);

  266.  

  267.     if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)

  268.     return PLUGIN_HANDLED;

  269.    

  270.    

  271.    

  272.     if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)

  273.     {

  274.         show_hudmessage(0, messages[level], name);

  275.     }

  276.        

  277.     if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)

  278.     {

  279.         client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);

  280.     }

  281.  

  282.     if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)

  283.     {

  284.         show_hudmessage(0, messages[level], name);

  285.         client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);

  286.     }

  287.        

  288.     return PLUGIN_CONTINUE;

  289.        

  290. }

  291.  

  292.  

  293. public reset_hud(id)

  294. {

  295.     firstblood = 1

  296.     if (is_mode_set(16)) {

  297.       if (kills[id] > levels[0]) {

  298.         client_print(id, print_chat,

  299.                      "* You are on a killstreak with %d kills.", kills[id]);

  300.       } else if (deaths[id] > 1) {

  301.         client_print(id, print_chat,

  302.                      "* Take care, you are on a deathstreak with %d deaths in a row.", deaths[id]);

  303.  

  304.         }

  305.     }

  306. }

  307.  

  308. public client_connect(id) {

  309.     kills[id] = 0;

  310.     deaths[id] = 0;

  311. }

  312.  

  313. public clear_kill(taskid)

  314.  {

  315.     new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;

  316.     kill[id][0] = 0;

  317.  }

  318.  

  319. public plugin_precache()

  320. {

  321. precache_sound("vox/triplekill.wav")

  322. precache_sound("vox/multikill.wav")

  323. precache_sound("vox/ultrakill_ultimate.wav")

  324. precache_sound("vox/killingspree_ultimate.wav")

  325. precache_sound("vox/megakill.wav")

  326. precache_sound("vox/holyshit_ultimate.wav")

  327. precache_sound("vox/ludicrouskill_ultimate.wav")

  328. precache_sound("vox/rampage.wav")

  329. precache_sound("vox/unstoppable_ultimate.wav")

  330. precache_sound("vox/monsterkill.wav")

  331. precache_sound("vox/headshot.wav")

  332. precache_sound("vox/humililation.wav")

  333. precache_sound("vox/firstkill.wav")

  334. precache_sound("vox/nade_ultimate.wav")

  335. precache_sound("vox/suicide1_ultimate.wav")

  336. precache_sound("vox/suicide2_ultimate.wav")

  337. precache_sound("vox/suicide3_ultimate.wav")

  338. precache_sound("vox/suicide4_ultimate.wav")

  339. precache_sound("vox/doublekill1.wav")

  340. precache_sound("vox/cantbelive.wav")

  341. precache_sound("vox/crazy.wav")

  342. precache_sound("vox/excellent.wav")

  343. precache_sound("vox/godlike.wav")

  344. precache_sound("vox/gotit.wav")

  345. precache_sound("vox/incredible.wav")

  346. precache_sound("vox/outofworld.wav")

  347. precache_sound("vox/promoted.wav")

  348. }

  349.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.07.06. 19:23 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.11.15. 16:29
Hozzászólások:1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
ja kijavítom . :arrow: TEGNAP

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.07.06. 19:29 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
norbee.16 írta:
Silent írta:
Háháá visszatértem Zamárdiból :DD Kinek hiányoztam? :$$ Na ô izé.. rámentem h offtopikban az utolsó két hét hsz-eit listázza ki.. 96 oldal.. úgydöntöttem h nem olvasom el xD

Szerintem senkinek nem is kerestek :D vagyis de ha jól emlékszem CocaIne :)

Fenét cocaine...én kérdeztem,hogy hol van silent xD

Idézet:
Silent-el mi van? Rég láttam fent xD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2012.07.06. 19:31 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Itt vok bébi mondjad xD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [39303 hozzászólás ]  OldalElőző16956966976986993931Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole