hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 13:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 340 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 338 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Több rétegű modell
HozzászólásElküldve:2012.07.11. 10:48 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
Hali!
Csináltam egy többrétegű modellt :)
Mit értek ez alatt?
Ugyanaz a modell több skinnel!
Haszna:
Ha tetszik a modell és több skined is van hozzá, nem kell feltölteni 4 modellt, csak beépíted a skint. 4 skint raktam bele, ami 8 MB lenne külön modellben de így csak 3 MB :), van hozzá T modell is
Már csak arra vár hogy egy vállalkozó ember plugint csináljon hozzá hogy szerveren is használható legyen :)
Ha valami bugot észleltek a modellen, szóljatok :)
Képek:

Kép
Kép
Kép
Kép


Csatolmányok:
seal.zip [1.79MiB]
Letöltve 41 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Több rétegű modell
HozzászólásElküldve:2012.07.11. 12:00 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
kössz, végre egy elismerés! :) persze nem ez lesz az egyetlen, igyekszek minél több ilyet csinálni és feltölteni, hátha valakinek jól jön :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Több rétegű modell
HozzászólásElküldve:2012.07.11. 12:08 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
És hogy kell beállítani hogy pl. melyiket használjuk?

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Több rétegű modell
HozzászólásElküldve:2012.07.11. 12:11 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
jailbreak model is ilyen, nem?

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Több rétegű modell
HozzászólásElküldve:2012.07.11. 12:11 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
hát egy plugin kell hozzá
de pl itt a back weapons
az is többrétegű modellt használ
valami ilyesmi az elve
Kód:
  1.  

  2. #include <amxmodx>

  3. #include <fakemeta>

  4. #include <hamsandwich>

  5.  

  6. #define PLUGIN  "Back Weapons"

  7. #define AUTHOR  "hoboman313/cheap_suit"

  8. #define VERSION "1.87"

  9.  

  10. #define MAX_PLAYERS             32

  11. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON    116

  12. #define OFFSET_WEAPONTYPE       43

  13. #define EXTRAOFFSET_WEAPONS     4

  14. #define OFFSET_AUTOSWITCH       509

  15. #define OFFSET_SHIELD           510

  16. #define HAS_SHIELD              (1<<24)

  17.  

  18. #define PRIMARY_WEAPONS (1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_XM1014 | 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_UMP45 | 1<<CSW_SG550 | 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_M249 | 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_TMP | 1<<CSW_G3SG1 | 1<<CSW_SG552 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_P90)

  19.  

  20. #define is_weapon_primary(%1)      (PRIMARY_WEAPONS & (1<<%1))

  21. #define cs_get_weapon_type(%1)     get_pdata_int(%1, OFFSET_WEAPONTYPE, EXTRAOFFSET_WEAPONS)

  22. #define cs_get_user_hasprim(%1)    get_pdata_int(%1, OFFSET_PRIMARYWEAPON)

  23. #define cs_get_user_autoswitch(%1) get_pdata_int(%1, OFFSET_AUTOSWITCH)

  24. #define cs_get_user_shield(%1)     (get_pdata_int(%1, OFFSET_SHIELD) & HAS_SHIELD) ? 1 : 0

  25.  

  26. enum

  27. {

  28.         MODEL_NULL    = 0,

  29.         MODEL_AUG     = 1,

  30.         MODEL_AK47    = 2,

  31.         MODEL_AWP     = 3,

  32.         MODEL_MP5NAVY = 4,

  33.         MODEL_P90     = 5,

  34.         MODEL_GALIL   = 6,

  35.         MODEL_M4A1    = 7,

  36.         MODEL_SG550   = 8,

  37.         MODEL_SG552   = 9,

  38.         MODEL_SCOUT   = 10,

  39.         MODEL_XM1014  = 11,

  40.         MODEL_M3      = 12,

  41.         MODEL_G3SG1   = 13,

  42.         MODEL_M249    = 14,

  43.         MODEL_FAMAS   = 15,

  44.         MODEL_UMP45   = 16

  45. }

  46.  

  47. new g_weapons[][] =

  48. {      

  49.         "weapon_p228",

  50.         "weapon_scout",

  51.         "weapon_hegrenade",

  52.         "weapon_xm1014",

  53.         "weapon_c4",

  54.         "weapon_mac10",

  55.         "weapon_aug",

  56.         "weapon_smokegrenade",

  57.         "weapon_elite",

  58.         "weapon_fiveseven",

  59.         "weapon_ump45",

  60.         "weapon_sg550",

  61.         "weapon_galil",

  62.         "weapon_famas",

  63.         "weapon_usp",

  64.         "weapon_glock18",

  65.         "weapon_awp",

  66.         "weapon_mp5navy",

  67.         "weapon_m249",

  68.         "weapon_m3",

  69.         "weapon_m4a1",

  70.         "weapon_tmp",

  71.         "weapon_g3sg1",

  72.         "weapon_flashbang",

  73.         "weapon_deagle",

  74.         "weapon_sg552",

  75.         "weapon_ak47",

  76.         "weapon_knife",

  77.         "weapon_p90"

  78. }

  79.  

  80. new g_weaponclass[] = "backweapon"

  81. new g_weaponmodel[] = "models/backweapons.mdl"

  82.  

  83. new g_weaponent[MAX_PLAYERS+1]

  84.  

  85. public plugin_init()

  86. {

  87.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  88.         register_cvar(PLUGIN, VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)

  89.  

  90.         RegisterHam(Ham_Killed,           "player", "bacon_killed")

  91.         RegisterHam(Ham_Spawn,            "player", "bacon_spawn_post", 1)

  92.         RegisterHam(Ham_AddPlayerItem,    "player", "bacon_addplayeritem")

  93.         RegisterHam(Ham_RemovePlayerItem, "player", "bacon_removeplayeritem")

  94.  

  95.         for(new i = 0; i < sizeof g_weapons; i++)

  96.         {

  97.                 RegisterHam(Ham_Item_AttachToPlayer, g_weapons[i], "bacon_item_attachtoplayer_post", 1)

  98.                 RegisterHam(Ham_Item_Deploy,         g_weapons[i], "bacon_item_deploy_post",         1)

  99.         }

  100. }

  101.  

  102. public plugin_precache()

  103.         precache_model(g_weaponmodel)

  104.  

  105. public client_putinserver(id)

  106. {

  107.         static infotarget

  108.         if(!infotarget) infotarget = engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target")

  109.  

  110.         g_weaponent[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, infotarget)

  111.         if(pev_valid(g_weaponent[id]))

  112.         {

  113.                 engfunc(EngFunc_SetModel, g_weaponent[id], g_weaponmodel)

  114.                 set_pev(g_weaponent[id], pev_classname, g_weaponclass)

  115.                 set_pev(g_weaponent[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)

  116.                 set_pev(g_weaponent[id], pev_effects, EF_NODRAW)

  117.                 set_pev(g_weaponent[id], pev_aiment, id)

  118.         }

  119. }

  120.  

  121. public client_disconnect(id)

  122. {

  123.         if(g_weaponent[id] > 0 && pev_valid(g_weaponent[id]))

  124.                 engfunc(EngFunc_RemoveEntity, g_weaponent[id])

  125.  

  126.         g_weaponent[id] = 0

  127. }

  128.  

  129. public bacon_killed(id, idattacker, shouldgib)

  130.         fm_set_entity_visibility(g_weaponent[id], 0)

  131.  

  132. public bacon_addplayeritem(id, ent)

  133. {

  134.         static weaponid; weaponid = cs_get_weapon_type(ent)

  135.         if(is_weapon_primary(weaponid) && pev_valid(g_weaponent[id]))

  136.         {

  137.                 fm_set_entity_visibility(g_weaponent[id], 0)

  138.                 set_pev(g_weaponent[id], pev_body, get_weapon_model(weaponid))

  139.         }

  140. }

  141.  

  142. public bacon_removeplayeritem(id, ent)

  143. {

  144.         if(is_weapon_primary(cs_get_weapon_type(ent)) && pev_valid(g_weaponent[id]))

  145.                 fm_set_entity_visibility(g_weaponent[id], 0)

  146. }

  147.  

  148. public bacon_spawn_post(id) if(is_user_alive(id))

  149. {

  150.         if(!cs_get_user_hasprim(id))

  151.                 fm_set_entity_visibility(g_weaponent[id], 0)

  152. }

  153.  

  154. public bacon_item_attachtoplayer_post(ent, id) if(is_user_alive(id) && !cs_get_user_autoswitch(id))

  155. {

  156.         if(is_weapon_primary(cs_get_weapon_type(ent)) && pev_valid(g_weaponent[id]))

  157.                 fm_set_entity_visibility(g_weaponent[id], 1)

  158. }

  159.  

  160. public bacon_item_deploy_post(ent)

  161. {

  162.         static id; id = pev(ent, pev_owner)

  163.         if(is_user_alive(id))

  164.         {

  165.                 static weapon; weapon = cs_get_weapon_type(ent)

  166.                 if(is_weapon_primary(weapon) || cs_get_user_shield(id))

  167.                         fm_set_entity_visibility(g_weaponent[id], 0)

  168.  

  169.                 else if(cs_get_user_hasprim(id))

  170.                         fm_set_entity_visibility(g_weaponent[id], 1)

  171.         }

  172. }

  173.  

  174. stock get_weapon_model(weapon)

  175. {

  176.         switch(weapon)

  177.         {

  178.                 case CSW_SCOUT:   return MODEL_SCOUT

  179.                 case CSW_XM1014:  return MODEL_XM1014

  180.                 case CSW_AUG:     return MODEL_AUG

  181.                 case CSW_UMP45:   return MODEL_UMP45

  182.                 case CSW_SG550:   return MODEL_SG550

  183.                 case CSW_GALIL:   return MODEL_GALIL

  184.                 case CSW_FAMAS:   return MODEL_FAMAS

  185.                 case CSW_AWP:     return MODEL_AWP

  186.                 case CSW_MP5NAVY: return MODEL_MP5NAVY

  187.                 case CSW_M249:    return MODEL_M249

  188.                 case CSW_M3:      return MODEL_M3

  189.                 case CSW_M4A1:    return MODEL_M4A1

  190.                 case CSW_G3SG1:   return MODEL_G3SG1

  191.                 case CSW_SG552:   return MODEL_SG552

  192.                 case CSW_AK47:    return MODEL_AK47

  193.                 case CSW_P90:     return MODEL_P90

  194.         }

  195.         return 0

  196. }

  197.  

  198. stock fm_set_entity_visibility(index, visible = 1)

  199.         set_pev(index, pev_effects, visible == 1 ? pev(index, pev_effects) & ~EF_NODRAW : pev(index, pev_effects) | EF_NODRAW)

  200.  


amúgy láttam egyszer ilyet egy szerveren hogy az a T meg a CT vip modellt ugyanígy olvasztották egybe, gondolom ők is plugint használtak :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Több rétegű modell
HozzászólásElküldve:2012.07.11. 12:21 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Miután beállítottad a modeljét:
Kód:
  1. entity_set_int(id, EV_INT_body, 0)//1.submodel

  2. entity_set_int(id, EV_INT_body, 3)//4.submodel

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Több rétegű modell
HozzászólásElküldve:2012.07.11. 12:27 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
HunGamer írta:
Miután beállítottad a modeljét:
Kód:
  1. entity_set_int(id, EV_INT_body, 0)//1.submodel

  2. entity_set_int(id, EV_INT_body, 3)//4.submodel

aha, akkor ilyen jailbreak is :D

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Több rétegű modell
HozzászólásElküldve:2012.07.11. 12:29 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
IrOn123 írta:
aha, akkor ilyen jailbreak is :D

Igen :D.. Pont tegnap kellett használnom, mert egyik szerón ki kellett cserélnem a modelt, szóval emlékeztem erre. :D

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Több rétegű modell
HozzászólásElküldve:2012.07.11. 12:35 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
ÉN egyszerűen megoldom : ami kell arra kicserélem mind a 4 et :D

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Több rétegű modell
HozzászólásElküldve:2012.07.11. 13:37 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
IrOn123 írta:
HunGamer írta:
Miután beállítottad a modeljét:
Kód:
  1. entity_set_int(id, EV_INT_body, 0)//1.submodel

  2. entity_set_int(id, EV_INT_body, 3)//4.submodel

aha, akkor ilyen jailbreak is :D

Igen jailbreak is ezt a modszert hasznalja :D
Ricsi irhatnal rola tutorialt :D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole