Aj már
buster ez nagyon előnytelen megoldás!
Az alábbi egyszerűbb:
1. Egy fájlban eltárolod a játékos nevét és a hozzátartozó admin modellt (A fájl neve legyen mondjuk
adminmodels.ini)
A szintaktika a lényeg meg hogy mit tartalmazzon a fájl te inkább fontos hogy tudjuk meg különböztetni a programunkkal melyik adat micsoda.
Pl.:
Kód:
Jozsika;modules/adminmodellek/adminmodel1.mdl
Tehát:
Kód:
név;modell fájl helye(; választja el a nevet és a modell fájlt)
2. Ezt a fájlt be kell olvasni aztán feldarabolni soronként (
explode) (az új sort(enter) \n karakterrel jelölöd) utánna feldarabolni szintén a
;-szerint így meg kapod a játékos nevét és a hozzátartozó modellt
külön változókba.
[De ez megoldható cvar-al is de az nem olyan jó mint ez. Inkább a külön fájl az átlátható egy kezdőnek.

]
3. Ezután már csak ha belép a szerverre ellenőrizni kell a játékosnak hogy mi a neve(
get_user_name() fügvény) ezt össze hasonlítod(
if(feltétel) fügvény) a fájlból kapott játékosokkal.
4. Ha egyezik cseréled a modellt ha nem akkor békén hagyja.
Ezt egy maximum 40-50 sor .sma fájlként képzelem el. Ha több időm lesz megírom addig valaki más foglalkozhat vele, én a munka folyamatot leírtam már csak le kell kódolni.

Üdv!