hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 20:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 377 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 376 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: C4 Lerakás tíltó
HozzászólásElküldve:2012.07.25. 19:40 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Helló!

Valaki írna nekem egy olyan plugint, hogy attól a játékostól elvegye a c4-et akinél van, és ne legyen senkinél, hogy ne tudják letenni a bombát?
Köszi előre is!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: C4 Lerakás tíltó
HozzászólásElküldve:2012.07.25. 19:50 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <hamsandwich>

  3. #include <fun>

  4. public plugin_init()register_plugin("NoC4", "1.0", "Petrik"), RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "hamPlayerSpawn", 1);

  5.  

  6. public hamPlayerSpawn(id){

  7. if(user_has_weapon(id, CSW_C4)) {

  8. strip_user_weapons(id)

  9. give_item(id, "weapon_knife")

  10. give_item(id, "weapon_glock18")

  11. }

  12. return PLUGIN_CONTINUE

  13. }

_________________
[img]semmi[/img]


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára fuck604 2012.07.25. 19:57-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: C4 Lerakás tíltó
HozzászólásElküldve:2012.07.25. 19:52 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Mé uspt ad neki xdd?

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: C4 Lerakás tíltó
HozzászólásElküldve:2012.07.25. 19:54 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Mielőtt másolsz ide ( vagy itt írod mindegy ) egy kódot, előtte teszteld is. Mit keres a sor végén vessző?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: C4 Lerakás tíltó
HozzászólásElküldve:2012.07.25. 19:55 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
mert tknek nem usp van alapból?? :D

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: C4 Lerakás tíltó
HozzászólásElküldve:2012.07.25. 19:56 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
fuck604 írta:
mert tknek nem usp van alapból?? :D

glock...
és miért kést ad?

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: C4 Lerakás tíltó
HozzászólásElküldve:2012.07.25. 19:56 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
oroszrulett írta:
Mielőtt másolsz ide ( vagy itt írod mindegy ) egy kódot, előtte teszteld is. Mit keres a sor végén vessző?

a sor végi vessző folytatja az if-et

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: C4 Lerakás tíltó
HozzászólásElküldve:2012.07.25. 19:57 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Jaa, ígyisjó tényleg. Bocs, csak vesszős megoldást még nem láttam. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: C4 Lerakás tíltó
HozzászólásElküldve:2012.07.25. 19:58 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
IrOn123 írta:
fuck604 írta:
mert tknek nem usp van alapból?? :D

glock...
és miért kést ad?

mert strip_user_weapon elveszi. eredetileg usp is volt csak kiszedtem

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: C4 Lerakás tíltó
HozzászólásElküldve:2012.07.25. 20:05 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Ez eltávolítja a célokat cs , de stb mapokon !
Kód:
  1. /* AMX Mod X

  2. *   No Objectives

  3. *

  4. * (c) Copyright 2007 by VEN

  5. *

  6. * This file is provided as is (no warranties)

  7. *

  8. *       DESCRIPTION

  9. *               Plugin allow to remove all map objectives or objectives of certain type.

  10. *               Round timer will be disbled for maps that doesn't contain any objectives.

  11. *

  12. *       CVARS

  13. *               no_objectives (flags: acde, default: acde, "": disable the plugin)

  14. *                       a - remove "as" (vip assasination) objectives

  15. *                       c - remove "cs" (hostage rescue) objectives

  16. *                       d - remove "de" (bomb defuse) objectives

  17. *                       e - remove "es" (T escape) objectives

  18. *               Note: map change on CVar change required.

  19. *

  20. *       VERSIONS

  21. *               0.3

  22. *                       - added support for all objective entities

  23. *                       - fixed: timer wasn't shown on multi objective maps if objectives wasn't completely removed

  24. *                       - improvements in objective modes routine

  25. *               0.2

  26. *                       - disabled round timer

  27. *                       - added no_objectives CVar

  28. *               0.1

  29. *                       - initial version

  30. */

  31.  

  32. // plugin's main information

  33. #define PLUGIN_NAME "No Objectives"

  34. #define PLUGIN_VERSION "0.3"

  35. #define PLUGIN_AUTHOR "VEN"

  36.  

  37. #include <amxmodx>

  38. #include <fakemeta>

  39.  

  40. new const g_objective_ents[][] = {

  41.         "func_bomb_target",

  42.         "info_bomb_target",

  43.         "hostage_entity",

  44.         "monster_scientist",

  45.         "func_hostage_rescue",

  46.         "info_hostage_rescue",

  47.         "info_vip_start",

  48.         "func_vip_safetyzone",

  49.         "func_escapezone"

  50. }

  51.  

  52. #define OBJTYPE_AS (1<<0)

  53. #define OBJTYPE_CS (1<<2)

  54. #define OBJTYPE_DE (1<<3)

  55. #define OBJTYPE_ES (1<<4)

  56. #define OBJTYPE_ALL (OBJTYPE_AS | OBJTYPE_CS | OBJTYPE_DE | OBJTYPE_ES)

  57.  

  58. #define CVAR_NAME "no_objectives"

  59. #define CVAR_DEFAULT OBJTYPE_ALL

  60.  

  61. new const g_objective_type[] = {

  62.         OBJTYPE_DE,

  63.         OBJTYPE_DE,

  64.         OBJTYPE_CS,

  65.         OBJTYPE_CS,

  66.         OBJTYPE_CS,

  67.         OBJTYPE_CS,

  68.         OBJTYPE_AS,

  69.         OBJTYPE_AS,

  70.         OBJTYPE_ES

  71. }

  72.  

  73. new const bool:g_objective_prim[] = {

  74.         true,

  75.         true,

  76.         true,

  77.         false,

  78.         false,

  79.         false,

  80.         false,

  81.         true,

  82.         true

  83. }

  84.  

  85. #define HIDE_ROUND_TIMER (1<<4)

  86.  

  87. new g_msgid_hideweapon

  88.  

  89. new g_pcvar_no_objectives

  90.  

  91. new g_no_objectives = CVAR_DEFAULT & OBJTYPE_ALL

  92.  

  93. public plugin_precache() {

  94.         if ((g_pcvar_no_objectives = get_cvar_pointer(CVAR_NAME))) {

  95.                 new cvar_val[8]

  96.                 get_pcvar_string(g_pcvar_no_objectives, cvar_val, sizeof cvar_val - 1)

  97.                 g_no_objectives = read_flags(cvar_val) & OBJTYPE_ALL

  98.         }

  99.  

  100.         if (g_no_objectives)

  101.                 register_forward(FM_Spawn, "forward_spawn")

  102. }

  103.  

  104. public plugin_init() {

  105.         register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)

  106.  

  107.         if (!g_pcvar_no_objectives) {

  108.                 new cvar_defval[8]

  109.                 get_flags(CVAR_DEFAULT, cvar_defval, sizeof cvar_defval - 1)

  110.                 register_cvar(CVAR_NAME, cvar_defval)

  111.         }

  112.  

  113.         if (is_objective_map())

  114.                 return

  115.  

  116.         g_msgid_hideweapon = get_user_msgid("HideWeapon")

  117.         register_message(g_msgid_hideweapon, "message_hide_weapon")

  118.         register_event("ResetHUD", "event_hud_reset", "b")

  119.         set_msg_block(get_user_msgid("RoundTime"), BLOCK_SET)

  120. }

  121.  

  122. public forward_spawn(ent) {

  123.         if (!pev_valid(ent))

  124.                 return FMRES_IGNORED

  125.  

  126.         static classname[32], i

  127.         pev(ent, pev_classname, classname, sizeof classname - 1)

  128.         for (i = 0; i < sizeof g_objective_ents; ++i) {

  129.                 if (equal(classname, g_objective_ents[i])) {

  130.                         if (!(g_no_objectives & g_objective_type[i]))

  131.                                 return FMRES_IGNORED

  132.  

  133.                         engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)

  134.                         return FMRES_SUPERCEDE

  135.                 }

  136.         }

  137.  

  138.         return FMRES_IGNORED

  139. }

  140.  

  141. public message_hide_weapon() {

  142.         set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(1) | HIDE_ROUND_TIMER)

  143. }

  144.  

  145. public event_hud_reset(id) {

  146.         message_begin(MSG_ONE, g_msgid_hideweapon, _, id)

  147.         write_byte(HIDE_ROUND_TIMER)

  148.         message_end()

  149. }

  150.  

  151. bool:is_objective_map() {

  152.         new const classname[] = "classname"

  153.         for (new i = 0; i < sizeof g_objective_ents; ++i) {

  154.                 if (g_objective_prim[i] && engfunc(EngFunc_FindEntityByString, FM_NULLENT, classname, g_objective_ents[i]))

  155.                         return true

  156.         }

  157.  

  158.         return false

  159. }

  160.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole