hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 11:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 534 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 532 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Win message HUD
HozzászólásElküldve: 2012.08.27. 14:02 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
    register_message(get_user_msgid("TextMsg") ,"message_TextMsg")
}

public message_TextMsg( const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity )
{   
    static message[32]
    get_msg_arg_string(2, message, charsmax(message))
   
    if(equal(message, "#Terrorists_Win"))
    {
        set_hudmessage( 200, 0, 0, -1.0, 0.40, 4, 3.0, 8.0, 0.0, 0.0, 10);
        show_hudmessage(0, "TERRORISTAK GYOZTEK")
    }
    else if(equal(message, "#CTs_Win"))
    {
        set_hudmessage( 0, 0, 200, -1.0, 0.40, 4, 3.0, 8.0, 0.0, 0.0, 10);
        show_hudmessage(0, "CTK GYOZTEK!")
    }


Valaki megtudná nézni mi lehet a gond?!

vagy :

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
new const VERSION[] = "1.0"
public plugin_init() {
    register_plugin("Round End Hud", VERSION, "Shuttle_Wave")
    register_message(get_user_msgid("TextMsg") ,"message_TextMsg")
}
public message_TextMsg( const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity )
{   
    static message[32]
    get_msg_arg_string(2, message, charsmax(message))
   
    if(equal(message, "#Terrorists_Win"))
    {
  set_hudmessage( 200, 0, 0, -1.0, 0.40, 4, 3.0, 8.0, 0.0, 0.0, 10);
  show_hudmessage(0, "Prisoners Win!^nAll Guards were killed in action.") 
    }
    else if(equal(message, "#CTs_Win"))
    {
  set_hudmessage( 0, 0, 200, -1.0, 0.40, 4, 3.0, 8.0, 0.0, 0.0, 10);
  show_hudmessage(0, "Guards Win!^nAll Prisoners were defeated.")
    }
 else
 {
        set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 0.0, 3.0, 2.0, 1.0, -1);
        show_hudmessage(0, "No one won.");
 }

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Win message HUD
HozzászólásElküldve: 2012.08.27. 14:10 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2011.10.28. 13:32
Hozzászólások: 148
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
    register_message(get_user_msgid("TextMsg") ,"message_TextMsg")
}

public message_TextMsg( const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity )
{   
    static message[32]
    get_msg_arg_string(2, message, charsmax(message))
   
    if(equal(message, "#Terrorists_Win"))
    {
        set_hudmessage( 200, 0, 0, -1.0, 0.40, 4, 3.0, 8.0, 0.0, 0.0, 10);
        show_hudmessage(0, "TERRORISTAK GYOZTEK")
    }
    else if(equal(message, "#CTs_Win"))
    {
        set_hudmessage( 0, 0, 200, -1.0, 0.40, 4, 3.0, 8.0, 0.0, 0.0, 10);
        show_hudmessage(0, "CTK GYOZTEK!")
    }


Nekem ez lefut.

_________________
Következő pluginok várhatóak:
  • Emoticon of message


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Win message HUD
HozzászólásElküldve: 2012.08.27. 14:12 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
tessek

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
new const VERSION[] = "1.0"
public plugin_init() {
    register_plugin("Round End Hud", VERSION, "Shuttle_Wave")
    register_message(get_user_msgid("TextMsg") ,"message_TextMsg")
}
public message_TextMsg( const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity )
{   
    static message[32]
    get_msg_arg_string(2, message, charsmax(message))
   
    if(equal(message, "#Terrorists_Win"))
    {
  set_hudmessage( 200, 0, 0, -1.0, 0.40, 4, 3.0, 8.0, 0.0, 0.0, 10);
  show_hudmessage(0, "Prisoners Win!^nAll Guards were killed in action.") 
    }
    else if(equal(message, "#CTs_Win"))
    {
  set_hudmessage( 0, 0, 200, -1.0, 0.40, 4, 3.0, 8.0, 0.0, 0.0, 10);
  show_hudmessage(0, "Guards Win!^nAll Prisoners were defeated.")
    }
 
}

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Win message HUD
HozzászólásElküldve: 2012.08.27. 14:29 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <dhudmessage>
new const VERSION[] = "1.0"
public plugin_init() {
    register_plugin("Round End Hud", VERSION, "Shuttle_Wave")
    register_message(get_user_msgid("TextMsg") ,"message_TextMsg")
}
public message_TextMsg( const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity )
{   
    static message[32]
    get_msg_arg_string(2, message, charsmax(message))
   
    if(equal(message, "#Terrorists_Win"))
    {
  set_dhudmessage( 200, 0, 0, -1.0, 0.40, 4, 3.0, 8.0, 0.0, 0.0, 10);
  show_dhudmessage(0, "A Terroristák gyĹ‘ztek!
    }
    else if(equal(message, "#CTs_Win"))
    {
  set_dhudmessage( 0, 0, 200, -1.0, 0.40, 4, 3.0, 8.0, 0.0, 0.0, 10);
  show_dhudmessage(0, "A Ct-k tĂşlĂ©ltĂ©k a terror támadást!")
    }
 
}     
stock print_color(const id, const input[], any:...)

    {

            new count = 1, players[32]

            static msg[191]

            vformat(msg, 190, input, 3)

     

            replace_all(msg, 190, "!g", "^4")

            replace_all(msg, 190, "!y", "^1")

            replace_all(msg, 190, "!t", "^3")

            replace_all(msg, 190, "á", "á")

            replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")

            replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")

            replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")

            replace_all(msg, 190, "ö", "ö")

            replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")

            replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")

            replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")

            replace_all(msg, 190, "ű", "ű")

            replace_all(msg, 190, "Á", "Á")

            replace_all(msg, 190, "É", "É")

            replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")

            replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")

            replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")

            replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")

            replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")

            replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")

            replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")

           

            if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")

            {

                    for (new i = 0; i < count; i++)

                    {

                            if (is_user_connected(players[i]))

                            {

                                    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])

                                    write_byte(players[i])

                                    write_string(msg)

                                    message_end()

                            }

                    }

            }

            return PLUGIN_HANDLED

    }


3 warning:S És azabaj hogy néha ki irja néha nem... és még mindig nagyno kicsi:S

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Win message HUD
HozzászólásElküldve: 2012.08.27. 14:30 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <dhudmessage>
new const VERSION[] = "1.0"
public plugin_init() {
    register_plugin("Round End Hud", VERSION, "Shuttle_Wave")
    register_message(get_user_msgid("TextMsg") ,"message_TextMsg")
}
public message_TextMsg( const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity )
{   
    static message[32]
    get_msg_arg_string(2, message, charsmax(message))
   
    if(equal(message, "#Terrorists_Win"))
    {
  set_hudmessage( 200, 0, 0, -1.0, 0.40, 4, 3.0, 8.0, 0.0, 0.0, 10);
  show_hudmessage(0, "A Terroristák gyĹ‘ztek!")
    }
    else if(equal(message, "#CTs_Win"))
    {
  set_hudmessage( 0, 0, 200, -1.0, 0.40, 4, 3.0, 8.0, 0.0, 0.0, 10);
  show_hudmessage(0, "A Ct-k tĂşlĂ©ltĂ©k a terror támadást!")
    }
 
}     
stock print_color(const id, const input[], any:...)

    {

            new count = 1, players[32]

            static msg[191]

            vformat(msg, 190, input, 3)

     

            replace_all(msg, 190, "!g", "^4")

            replace_all(msg, 190, "!y", "^1")

            replace_all(msg, 190, "!t", "^3")

            replace_all(msg, 190, "á", "á")

            replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")

            replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")

            replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")

            replace_all(msg, 190, "ö", "ö")

            replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")

            replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")

            replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")

            replace_all(msg, 190, "ű", "ű")

            replace_all(msg, 190, "Á", "Á")

            replace_all(msg, 190, "É", "É")

            replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")

            replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")

            replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")

            replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")

            replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")

            replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")

            replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")

           

            if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")

            {

                    for (new i = 0; i < count; i++)

                    {

                            if (is_user_connected(players[i]))

                            {

                                    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])

                                    write_byte(players[i])

                                    write_string(msg)

                                    message_end()

                            }

                    }

            }

            return PLUGIN_HANDLED

    }

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Win message HUD
HozzászólásElküldve: 2012.08.27. 14:39 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Azt megmondjátok hogy ez minek bele?
Kód:
stock print_color

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Win message HUD
HozzászólásElküldve: 2012.08.27. 14:57 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
HunGamer írta:
Azt megmondjátok hogy ez minek bele?
Kód:
stock print_color

Azt a felet nem en csinaltam :D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Win message HUD
HozzászólásElküldve: 2012.08.27. 16:59 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
DeteCT0R írta:
HunGamer írta:
Azt megmondjátok hogy ez minek bele?
Kód:
stock print_color

Azt a felet nem en csinaltam :D

Oké :D

Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HunGamer"


public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
   register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
   set_hudmessage( 200, 0, 0, -1.0, 0.40, 4, 3.0, 8.0, 0.0, 0.0, 10);
   show_hudmessage(0, "TERRORISTAK GYOZTEK")
}
public ct_win()
{
   set_hudmessage( 0, 0, 200, -1.0, 0.40, 4, 3.0, 8.0, 0.0, 0.0, 10);
   show_hudmessage(0, "CTK GYOZTEK!")
}

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->

Ők köszönték meg HunGamer nek ezt a hozzászólást: alfanero (2013.03.30. 23:33)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole