hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 15:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 211 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 210 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: entity_set_origin leírás
HozzászólásElküldve: 2012.09.29. 11:40 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Szeretnék kérni egy leírást az "entity_set_origin" funkcióhoz ,mert nem találok sehol róla leírást :cry:

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: entity_set_origin leírás
HozzászólásElküldve: 2012.09.29. 13:05 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Entytinek állítja be a pozícióját!

entity_set_origin ( entity, Float:NewOrigin[3] )

_________________
http://www.easyrankup.eu

Ők köszönték meg kiki nek ezt a hozzászólást: fear_ezmegmi (2012.09.29. 13:11)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: entity_set_origin leírás
HozzászólásElküldve: 2012.09.29. 13:08 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
kiki írta:
Entytinek állítja be a pozícióját!

entity_set_origin ( entity, Float:NewOrigin[3] )


Kód:
entity_set_origin( Ent, Float:{-466.0, 2104.0, -91.0} );

ennél melyik az X , Z , Y kordináta?

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: entity_set_origin leírás
HozzászólásElküldve: 2012.09.29. 13:10 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. -466.0, 2104.0, -91.0

Sorba ahogy jön:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. X: -466.0
  2. Y: 2104.0
  3. Z: -91.0

Ők köszönték meg VirTuaL ~` nek ezt a hozzászólást: fear_ezmegmi (2012.09.29. 13:11)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: entity_set_origin leírás
HozzászólásElküldve: 2012.09.29. 13:12 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
kösz. ( Ment a lájk xD )

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole