hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 10:35



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 349 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 348 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: NPC átírása
HozzászólásElküldve: 2012.09.30. 17:03 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.27. 21:43
Hozzászólások: 106
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Sziasztok!
Valaki áttudná nekem úgy írni ezt a plugint hogy az npc tudjon:
Lőni
Cvaral ki-be lehessen kapcsolni(ha magát az npc-t nem is legalább aszt hogy ne lőjön!)
Meglehessen ölni!
Aki megöli az kapjon 16.000$!

UI:Aki tud egy tökéletesen működő vip plugint az pls linket!

Kösz!

Itt a forrás kod(SMA):

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. public plugin_init()
  5. {
  6. register_clcmd("hitman", "hitman")
  7. register_think("npc_hitman","npc_think");
  8. }
  9.  
  10. public plugin_precache()
  11. {
  12. precache_model("models/hitman.mdl") //ide itt tallózod a neked megfelelő modelt
  13. precache_model("models/p_ak47.mdl") //ide azt hogy melyik fegyó legyen a kezébe
  14. }
  15. public hitman(id)
  16. {
  17.  
  18. new Float:origin[3]
  19.  
  20. entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,origin)
  21.  
  22. new ent = create_entity("info_target")
  23. give_weapon(ent)
  24.  
  25. entity_set_origin(ent,origin);
  26. origin[2] += 300.0
  27. entity_set_origin(id,origin)
  28.  
  29. entity_set_float(ent,EV_FL_takedamage,1.0) //itt állíthatod hogy lehessen-e lőni az npc-t (1 lehet lőni, 0 nem lehet lőni)
  30. entity_set_float(ent,EV_FL_health,100.0) //ha lehet lőni menyi hp-ja legyen
  31.  
  32. entity_set_string(ent,EV_SZ_classname,"npc_hitman");
  33. entity_set_model(ent,"models/hitman.mdl");
  34. entity_set_int(ent,EV_INT_solid, 2)
  35.  
  36. entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller1,125);
  37. entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller2,125);
  38. entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller3,125);
  39. entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller4,125);
  40.  
  41. new Float:maxs[3] = {16.0,16.0,36.0}
  42. new Float:mins[3] = {-16.0,-16.0,-36.0}
  43. entity_set_size(ent,mins,maxs)
  44.  
  45. entity_set_float(ent,EV_FL_animtime,2.0)
  46. entity_set_float(ent,EV_FL_framerate,2.0)
  47. entity_set_int(ent,EV_INT_sequence,1);
  48.  
  49. entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01)
  50.  
  51. drop_to_floor(ent)
  52. return 1;
  53. }
  54.  
  55. public give_weapon(ent) //itt adunk a kezébe fegyvert
  56. {
  57. new entWeapon = create_entity("info_target")
  58.  
  59. entity_set_string(entWeapon, EV_SZ_classname, "npc_weapon")
  60.  
  61. entity_set_int(entWeapon, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
  62. entity_set_int(entWeapon, EV_INT_solid, SOLID_NOT)
  63. entity_set_edict(entWeapon, EV_ENT_aiment, ent)
  64. entity_set_model(entWeapon, "models/p_ak47.mdl")
  65. }
  66.  
  67. public npc_think(id)
  68. {
  69. // ide lehet még extrákat rakni
  70. entity_set_float(id,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01)
  71. }

_________________
http://www.gametracker.com/server_info/ ... .41:27548/
[ablak]91.82.84.41:27548[/ablak]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC átírása
HozzászólásElküldve: 2012.10.01. 18:12 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.16. 20:57
Hozzászólások: 950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
Én tudok írni VIP plugint írj üzenetet, hogy mi kellene a VIP-nek

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép

Ők köszönték meg Nandee nek ezt a hozzászólást: ziman01 (2012.10.05. 17:30)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC átírása
HozzászólásElküldve: 2012.10.15. 21:01 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.27. 21:43
Hozzászólások: 106
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Nandee írta:
Én tudok írni VIP plugint írj üzenetet, hogy mi kellene a VIP-nek

irtam üzit már rég de még nem válaszoltál..:D

_________________
http://www.gametracker.com/server_info/ ... .41:27548/
[ablak]91.82.84.41:27548[/ablak]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC átírása
HozzászólásElküldve: 2012.10.15. 21:42 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
ziman01 írta:
Nandee írta:
Én tudok írni VIP plugint írj üzenetet, hogy mi kellene a VIP-nek

irtam üzit már rég de még nem válaszoltál..:D

írd le ide.
Valaki megcsinálja majd! ( én xD )

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC átírása
HozzászólásElküldve: 2012.10.15. 22:06 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Nem arról kell szólnia a témának, ami a tartalma? Hmm.... jól elkanyarodtatok a témától...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC átírása
HozzászólásElküldve: 2012.10.15. 22:21 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Bence98007 írta:
Nem arról kell szólnia a témának, ami a tartalma? Hmm.... jól elkanyarodtatok a témától...

Idézet:
UI:Aki tud egy tökéletesen működő vip plugint az pls linket!

Gondolom téma nyitás után írta oda ,hogy kellene neki a vip is és ezért nem írta át a téma nevét.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC átírása
HozzászólásElküldve: 2012.10.16. 15:21 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.27. 21:43
Hozzászólások: 106
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
fear_ezmegmi írta:
Bence98007 írta:
Nem arról kell szólnia a témának, ami a tartalma? Hmm.... jól elkanyarodtatok a témától...

Idézet:
UI:Aki tud egy tökéletesen működő vip plugint az pls linket!

Gondolom téma nyitás után írta oda ,hogy kellene neki a vip is és ezért nem írta át a téma nevét.


igy van:D

A VIP-et pedig ilyenre szeretném:
+50 HP-ja legyen (150)
ha lehet akkor minden kör elején tegyen ki neki egy menut hogy m4es vagy ak47 es felszerelést kapjon(m4+desert+gránátok)(ak47+desert+gránátok)Ha a menü nem megoldható akkor csak ugy legyen hogy m4+desert+gránátokat kapjon)
tudjon kickelni(szines írása ne legyen!!)
amxmodx menut ne tudja hasznlni csak az amx_kick és az amx_map parancsot használhatja!!!

Kb. igy!
Kösz!:d

_________________
http://www.gametracker.com/server_info/ ... .41:27548/
[ablak]91.82.84.41:27548[/ablak]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC átírása
HozzászólásElküldve: 2012.10.18. 22:27 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.27. 21:43
Hozzászólások: 106
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
ziman01 írta:
fear_ezmegmi írta:
Bence98007 írta:
Nem arról kell szólnia a témának, ami a tartalma? Hmm.... jól elkanyarodtatok a témától...

Idézet:
UI:Aki tud egy tökéletesen működő vip plugint az pls linket!

Gondolom téma nyitás után írta oda ,hogy kellene neki a vip is és ezért nem írta át a téma nevét.


igy van:D

A VIP-et pedig ilyenre szeretném:
+50 HP-ja legyen (150)
ha lehet akkor minden kör elején tegyen ki neki egy menut hogy m4es vagy ak47 es felszerelést kapjon(m4+desert+gránátok)(ak47+desert+gránátok)Ha a menü nem megoldható akkor csak ugy legyen hogy m4+desert+gránátokat kapjon)
tudjon kickelni(szines írása ne legyen!!)
amxmodx menut ne tudja hasznlni csak az amx_kick és az amx_map parancsot használhatja!!!

Kb. igy!
Kösz!:d


Akkor valaki megírja?:D

_________________
http://www.gametracker.com/server_info/ ... .41:27548/
[ablak]91.82.84.41:27548[/ablak]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC átírása
HozzászólásElküldve: 2012.10.18. 22:33 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
holnap délután megcsinálom :D
ui: majd ezt a hozzászólást szerkesztem.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC átírása
HozzászólásElküldve: 2012.10.19. 21:36 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.27. 21:43
Hozzászólások: 106
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
fear_ezmegmi írta:
holnap délután megcsinálom :D
ui: majd ezt a hozzászólást szerkesztem.



Holnap akkor mert mára igérted de még nincs kész?:/

_________________
http://www.gametracker.com/server_info/ ... .41:27548/
[ablak]91.82.84.41:27548[/ablak]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole