hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 09:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 200 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 200 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2012.10.03. 18:56 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
1, Hogyan lehet lekérni ,hogy a játékos megérintette -e pl: a func_door entity -t , és ha megérintette akkor lefusson egy kód?
2, Egy adott entity -t pl: func_door -t pluginnal ,hogyan tudnék aktiválni?

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.10.03. 19:08 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
1.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. RegisterHam(Ham_Touch, "func_door", "Erintes");
  2. -------------------------------------------------------
  3. public Erintes(entity, id)
  4. {
  5. //kod
  6. }

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->

Ők köszönték meg HunGamer nek ezt a hozzászólást: fear_ezmegmi (2012.10.03. 19:13)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.10.03. 19:15 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
köszönöm :D
nah valaki a 2. -at is xd

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.10.03. 19:28 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
fear_ezmegmi írta:
köszönöm :D
nah valaki a 2. -at is xd

érthetőbben, mivel akarod aktiválni?

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.10.03. 19:36 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
IrOn123 írta:
fear_ezmegmi írta:
köszönöm :D
nah valaki a 2. -at is xd

érthetőbben, mivel akarod aktiválni?

azt szeretném ,hogy egy adott mappon le van rakva egy func_door.
És ezt egy pluginnal akarom aktiválni ,hogy pl ha beírja a játékos ,hogy : /nyit
akkor kinyitja az ajtót ( működésbe lép a func_door ).

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.10.03. 19:42 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
És mivan ha több ajtó van? Úgy jó hogyha ránéz,és beírja jó?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.10.03. 19:49 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
VirTuaL ~` írta:
És mivan ha több ajtó van? Úgy jó hogyha ránéz,és beírja jó?

név szerint nem lehet? ,hogy pl ha az ajtó neve xy akkor az xy ajtót nyissa csak ki?

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.10.03. 19:53 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Hát..nemtom de ez alapján kiindulhatsz: Ez lövésre nyitja ki,írd át parancsra,de még pár dolgot át kell írni azon kívül.
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1143062


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.10.03. 20:07 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
VirTuaL ~` írta:
Hát..nemtom de ez alapján kiindulhatsz: Ez lövésre nyitja ki,írd át parancsra,de még pár dolgot át kell írni azon kívül.
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1143062

a neves dolog még mindig nem megy :cry:

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.10.03. 20:14 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Mivel ezeket kérdezted ezért gondolom az kell hogy ha hozzáérnek akkor kinyissa.
dllfunc(DLLFunc_Use, iEnt, iAttacker)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. RegisterHam(Ham_Touch, "func_door", "Erintes");
  2. -------------------------------------------------------
  3. public Erintes(entity, id)
  4. {
  5. if(!is_user_alive(id))
  6. return PLUGIN_HANDLED;
  7. dllfunc(DLLFunc_Use, entity, id)
  8. }

Talán így.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole