hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 14:39



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 339 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 339 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: id definiálása
HozzászólásElküldve: 2012.10.07. 14:16 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Vinnice"
  7.  
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  11. register_logevent("Korveg", 2, "1=Round_End")
  12. }
  13. public Korveg()
  14. {
  15.  
  16. client_print(player, print_chat, "asdasd") // player == a játékos idje
  17. }

hogy tudnám ezt definiálni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: id definiálása
HozzászólásElküldve: 2012.10.07. 14:34 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Vinnice írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Vinnice"
  7.  
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  11. register_logevent("Korveg", 2, "1=Round_End")
  12. }
  13. public Korveg()
  14. {
  15.  
  16. client_print(player, print_chat, "asdasd") // player == a játékos idje
  17. }

hogy tudnám ezt definiálni?

gondolom ezt akarod:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Vinnice"
  7.  
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  11. register_logevent("Korveg", 2, "1=Round_End")
  12. }
  13. public Korveg()
  14. {
  15. new players[32], pnum;
  16. get_players(players, pnum "c")
  17. for(new i = 0; i < 0; i++)
  18. {
  19. client_print(players[i], print_chat, "asdasd") // player == a játékos idje
  20. }
  21. }

_________________
http://www.ebateam.eu/

Ők köszönték meg IrOn nek ezt a hozzászólást: Vinnice (2012.10.07. 15:05)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: id definiálása
HozzászólásElküldve: 2012.10.07. 15:05 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Expected token: ",", but found "-string-" on line 16
Warning: Expression has no effect on line 16
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 16
Error: Invalid expression, assumed zero on line 16
Error: Too many error messages on one line on line 16

Compilation aborted.
4 Errors.

help!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: id definiálása
HozzászólásElküldve: 2012.10.07. 16:16 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Vinnice"
  7.  
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  11. register_logevent("Korveg", 2, "1=Round_End")
  12. }
  13. public Korveg()
  14. {
  15. for(new id = 1 ; id <= get_maxplayers() ; id++)
  16. if(is_user_connected(id))
  17. client_print(id, print_chat, "asdasd") // player == a játékos idje
  18. }

_________________
[img]semmi[/img]

Ők köszönték meg fuck604 nek ezt a hozzászólást: Vinnice (2012.10.07. 16:23)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: id definiálása
HozzászólásElküldve: 2012.10.07. 17:36 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. get_players(players, pnum "c")

itt maradt le enyémbe 1 vessző
-->
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. get_players(players, pnum, "c")

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole