hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.26. 18:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 322 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 321 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2012.11.07. 15:01 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2011.12.15. 20:03
Hozzászólások: 132
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni hogyan kéne beleírni hogy az adott Zombi HP,Speed,Gravity cvarral lehessen állítani persze ne csak az értéke legyen annyi hanem az infókat ami ki ír a zombiról a menüben ott is írja a cvarban található értéke , egyszer már megpróbáltam én is de sajnos sok error üzenetet kaptam :///

Előre is köszönöm! :)

Kód:
/*================================================================================
   
   -----------------------------------
   -*- [BB] Default Zombie Classes -*-
   -----------------------------------
   
   ~~~~~~~~~~~~~~~
   - Description -
   ~~~~~~~~~~~~~~~
   
   This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
   into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
   
   All classes have been balanced, but feel free to edit them if
   you are not satisfied.
   
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <basebuilder>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>

/*================================================================================
 [Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Classic Zombie Attribute

new const zclass1_name[] = { "Klasszikus Zombie" }
new const zclass1_info[] = { " HP 4500 Speed:265 Gr.:1.0", }
new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass1_health = 4500
const zclass1_speed = 265
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL

// Fast Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Gyors Zobmie" }
new const zclass2_info[] = { "4000 HP Speed:325 Gr.:1.0" }
new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass2_health = 4000
const zclass2_speed = 325
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL

// Jumper Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Ugro Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "5000 HP Speed:275 Gr.:0.5" }
new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass3_health = 5000
const zclass3_speed = 285
const Float:zclass3_gravity = 0.5
const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL

// Tanker Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Tank Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "7000 HP Speed:210 Gr.:1.0" }
new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass4_health = 7000
const zclass4_speed = 210
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
#define TANK_ARMOR 200

// Admin ZM
new const zclass5_name[] = { "Admin Zombie" }
new const zclass5_info[] = { "7500 HP Speed:280 Gr.:0.5" }
new const zclass5_model[] = { "bb_admin" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_admin" }
const zclass5_health = 7500
const zclass5_speed = 280
const Float:zclass5_gravity = 0.5
const zclass5_adminflags = ADMIN_BAN

// VIP ZM
new const zclass6_name[] = { "VIP Zombie" }
new const zclass6_info[] = { "7800 HP Speed:290 Gr.:0.5" }
new const zclass6_model[] = { "bb_vip" }
new const zclass6_clawmodel[] = { "v_bb_vip" }
const zclass6_health = 7800
const zclass6_speed = 290
const Float:zclass6_gravity = 0.5
const zclass6_adminflags = ADMIN_CHAT

/*============================================================================*/

new g_zclass_tanker

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
   register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
   
   // Register all classes
   bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
   bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
   bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
   g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
   bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, 0.0, zclass5_adminflags)
   bb_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, 0.0, zclass6_adminflags)
   
}

#if defined TANK_ARMOR
public plugin_init()
{
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
}

public ham_PlayerSpawn_Post(id)
{
   if (!is_user_alive(id))
      return ;
      
   if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
   {
      give_item(id, "item_assaultsuit");
      cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
   }
}
#endif


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.11.07. 16:56 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.21. 18:04
Hozzászólások: 557
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 74 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3. -----------------------------------
  4. -*- [BB] Default Zombie Classes -*-
  5. -----------------------------------
  6.  
  7. ~~~~~~~~~~~~~~~
  8. - Description -
  9. ~~~~~~~~~~~~~~~
  10.  
  11. This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
  12. into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
  13.  
  14. All classes have been balanced, but feel free to edit them if
  15. you are not satisfied.
  16.  
  17. ================================================================================*/
  18.  
  19. #include <amxmodx>
  20. #include <basebuilder>
  21. #include <hamsandwich>
  22. #include <fun>
  23. #include <cstrike>
  24.  
  25. /*================================================================================
  26. [Plugin Customization]
  27. =================================================================================*/
  28.  
  29. // Classic Zombie Attribute
  30.  
  31. new const zclass1_name[] = { "Klasszikus Zombie" }
  32. new const zclass1_info[] = { " HP %s Speed:%d Gr.:%d",get_pcvar_num(Classic Zombie Health),get_pcvar_num(Classic Zombie Health),get_pcvar_num(Classic Zombie Gravity) }
  33. new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
  34. new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  35. const zclass1_health = get_pcvar_num(Classic Zombie Health)
  36. const zclass1_speed = get_pcvar_num(Classic Zombie Health)
  37. const Float:zclass1_gravity = get_pcvar_num(Classic Zombie Gravity)
  38. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  39.  
  40. // Fast Zombie Attributes
  41. new const zclass2_name[] = { "Gyors Zobmie" }
  42. new const zclass2_info[] = { "%d HP Speed:%d Gr.:%d",get_pcvar_num(Fast Zombie Health),get_pcvar_num(Fast Zombie Speed),get_pcvar_num(Fast Zombie Gravity) }
  43. new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
  44. new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  45. const zclass2_health = get_pcvar_num(Fast Zombie Health)
  46. const zclass2_speed = get_pcvar_num(Fast Zombie Speed)
  47. const Float:zclass2_gravity = get_pcvar_num(Fast Zombie Gravity)
  48. const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
  49.  
  50. // Jumper Zombie Attributes
  51. new const zclass3_name[] = { "Ugro Zombie" }
  52. new const zclass3_info[] = { "%d HP Speed:%d Gr.:%d",get_pcvar_num(Jumper Zombie Health),get_pcvar_num(Jumper Zombie Speed),get_pcvar_num(Jumper Zombie Gravity)}
  53. new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
  54. new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  55. const zclass3_health = get_pcvar_num(Jumper Zombie Health)
  56. const zclass3_speed = get_pcvar_num(Jumper Zombie Speed)
  57. const Float:zclass3_gravity = get_pcvar_num(Jumper Zombie Gravity)
  58. const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
  59.  
  60. // Tanker Zombie Attributes
  61. new const zclass4_name[] = { "Tank Zombie" }
  62. new const zclass4_info[] = { "7000 HP Speed:210 Gr.:1.0", get_pcvar_num(Tanker Zombie Health),get_pcvar_num(Tanker Zombie Speed), get_pcvar_num(Tanker Zombie Gravity)}
  63. new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
  64. new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  65. const zclass4_health = get_pcvar_num(Tanker Zombie Health)
  66. const zclass4_speed = get_pcvar_num(Tanker Zombie Speed)
  67. const Float:zclass4_gravity = get_pcvar_num(Tanker Zombie Gravity)
  68. const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
  69. #define TANK_ARMOR 200
  70.  
  71. // Admin ZM
  72. new const zclass5_name[] = { "Admin Zombie" }
  73. new const zclass5_info[] = { "%d HP Speed:%d Gr.:%d",get_pcvar_num(AdminZm Health),get_pcvar_num(AdminZm Speed),get_pcvar_num(AdminZm Gravity) }
  74. new const zclass5_model[] = { "bb_admin" }
  75. new const zclass5_clawmodel[] = { "v_admin" }
  76. const zclass5_health = get_pcvar_num(AdminZm Health)
  77. const zclass5_speed = get_pcvar_num(AdminZm Speed)
  78. const Float:zclass5_gravity = get_pcvar_num(AdminZm Gravity)
  79. const zclass5_adminflags = ADMIN_BAN
  80.  
  81. // VIP ZM
  82. new const zclass6_name[] = { "VIP Zombie" }
  83. new const zclass6_info[] = { "%d HP Speed:%d Gr.:%d",get_pcvar_num(VIPZm Health),get_pcvar_num(VIPZm Speed),get_pcvar_num(VIPZm Gravity)}
  84. new const zclass6_model[] = { "bb_vip" }
  85. new const zclass6_clawmodel[] = { "v_bb_vip" }
  86. const zclass6_health = get_pcvar_num(VIPZm Health)
  87. const zclass6_speed = get_pcvar_num(VIPZm Speed)
  88. const Float:zclass6_gravity = get_pcvar_num(VIPZm Gravity)
  89. const zclass6_adminflags = ADMIN_CHAT
  90.  
  91. /*============================================================================*/
  92.  
  93. new AdminZm Speed
  94. new AdminZm Gravity
  95. new AdminZm Health
  96. new Tanker Zombie Speed
  97. new Tanker Zombie Gravity
  98. new Tanker Zombie Health
  99. new Jumper Zombie Speed
  100. new Jumper Zombie Gravity
  101. new Jumper Zombie Health
  102. new Fast Zombie Speed
  103. new Fast Zombie Gravity
  104. new Fast Zombie Health
  105. new Classic Zombie Speed
  106. new Classic Zombie Gravity
  107. new Classic Zombie Health
  108. new VIPZm Speed
  109. new VIPZm Gravity
  110. new VIPZm Health
  111. new g_zclass_tanker
  112.  
  113. // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
  114. public plugin_precache()
  115. {
  116. register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
  117.  
  118. // Register all classes
  119. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
  120. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
  121. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
  122. g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
  123. bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, 0.0, zclass5_adminflags)
  124. bb_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, 0.0, zclass6_adminflags)
  125.  
  126. }
  127.  
  128. #if defined TANK_ARMOR
  129. public plugin_init()
  130. {
  131. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
  132. VIPZm Health = register_cvar("zclass6_health", "7800")
  133. VIPZm Speed = register_cvar("zclass6_speed", "290")
  134. VIPZm Gravity = register_cvar("zclass6_gravity", "0.5")
  135. AdminZm Health = register_cvar("zclass5_health", "7500")
  136. AdminZm Speed = register_cvar("zclass5_speed", "280")
  137. AdminZm Gravity = register_cvar("zclass5_gravity", "0.5")
  138. Tanker Zombie Health = register_cvar("zclass4_health", "7000")
  139. Tanker Zombie Speed = register_cvar("zclass4_speed", "210")
  140. Tanker Zombie Gravity = register_cvar("zclass4_gravity", "1.0")
  141. Jumper Zombie Health = register_cvar("zclass3_health", "500")
  142. Jumper Zombie = register_cvar("zclass3_speed", "285")
  143. Jumper Zombie = register_cvar("zclass3_gravity", "0.5")
  144. Fast Zombie Health = register_cvar("zclass2_health", "4000")
  145. Fast Zombie Speed = register_cvar("zclass2_speed", "325")
  146. Fast Zombie Gravity = register_cvar("zclass2_gravity", "1.0")
  147. Classic Zombie Health = register_cvar("zclass2_health", "4500")
  148. Classic Zombie Speed = register_cvar("zclass2_speed", "265")
  149. Classic Zombie Gravity = register_cvar("zclass2_gravity", "1.0")
  150. }
  151.  
  152. public ham_PlayerSpawn_Post(id)
  153. {
  154. if (!is_user_alive(id))
  155. return ;
  156.  
  157. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
  158. {
  159. give_item(id, "item_assaultsuit");
  160. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  161. }
  162. }
  163. #endif

Ők köszönték meg small nek ezt a hozzászólást: Cyber (2012.11.07. 17:25)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.11.07. 17:24 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2011.12.15. 20:03
Hozzászólások: 132
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Ezer köszönet !! :)))


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.11.07. 17:44 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2011.12.15. 20:03
Hozzászólások: 132
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
valamiért nem tudom leforgatni :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.11.07. 17:47 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.08. 11:16
Hozzászólások: 115
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
ezert : 509a90a333f9f.sma(39) : fatal error 100: cannot read from file: "basebuilder" .


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.11.07. 18:03 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2011.12.15. 20:03
Hozzászólások: 132
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Nem azért neked csak azért nem megy el odáig ahova nekem már igen mert neked hiányzik az inc, de nekem ezt a hiba üzenetet írja:

Kód:
//AMXXPC compile.exe
// by the AMX Mod X Dev Team


//// bb_classes65.sma
// C:\Documents and Settings\MßtÚ\Asztal\compiler\bb_classes65.sma(32) : error 0
17: undefined symbol "Classic_Zombie_Health"
// C:\Documents and Settings\MßtÚ\Asztal\compiler\bb_classes65.sma(35) : error 0
17: undefined symbol "Classic_Zombie_Health"
// C:\Documents and Settings\MßtÚ\Asztal\compiler\bb_classes65.sma(35 -- 36) : e
rror 008: must be a constant expression; assumed zero
// C:\Documents and Settings\MßtÚ\Asztal\compiler\bb_classes65.sma(36 -- 37) : e
rror 008: must be a constant expression; assumed zero
// C:\Documents and Settings\MßtÚ\Asztal\compiler\bb_classes65.sma(36 -- 37) : f
atal error 107: too many error messages on one line
//
// Compilation aborted.
// 5 Errors.
// Could not locate output file compiled\bb_classes65.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,11 sec
// ----------------------------------------

Press enter to exit ...


Valaki tud rá esetleg megoldást?
Néztem mindent nincs elírva semmi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.11.08. 09:37 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.08. 11:16
Hozzászólások: 115
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
jo mijen inc kell hoza?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.11.08. 11:39 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Kocfg ne legyél már ennyire Moderálva..

#include <basebuilder>

_________________
****


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára HunGamer 2012.11.08. 14:11-kor.
Kerüld a sértéseket. Te sem vagy profi.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.11.08. 14:02 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
1. hiba: Ez így nem lesz jó: Classic Zombie Health. Így kéne: Classic_Zombie_Health
2. hiba: A Classic_Zombie_Health változó (nálad: Classic Zombie Health) később van létrehozva mint ahogy a get_pcvar_numot használod
3. hiba ha eddig minden stimmelne, akkor is rosszat mutatna mert a plugin_initben adja csak meg a cvar értékeket --> ha a zclass1_infot így használod 0át fog írni.

Ui.:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const zclass1_info[] = { " HP %s Speed:%d Gr.:%d",get_pcvar_num(Classic Zombie Health),get_pcvar_num(Classic Zombie Health),get_pcvar_num(Classic Zombie Gravity) }

Ez így lehetséges egyáltalán? Szerintem formatexelni kéne és csak úgy lehet.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole