hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.16. 22:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 92 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 92 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.10. 18:33 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
Sziasztok!

Kérnék szépen egy olyan fegyvermenüt ami azt tudja, hogy: minden kör elején kijön és 1 szer használatos.
! az első gomb (1) M4A1 2. AK47 3. AWP (awp 1 csapatban csak a 4 első tudja kérni!)
a 3 fegyóval együtt kapjon 1 deaglét és 2 vakítót meg 1 gránátot + 100 armor!
Ne kerüljön dollárba, köszönöm.
A menü színes legyen, térkép alá... tudjátok ? :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.13. 21:05 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.21. 18:04
Hozzászólások: 557
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 74 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. new wp
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10.  
  11. register_event("ResetHUD", "fegyo", "b")
  12. register_logevent("End", 2, "1=Round_End")
  13.  
  14.  
  15. }
  16.  
  17. public End()
  18. {
  19. wp = 0
  20. }
  21.  
  22.  
  23. public fegyo(id)
  24. {
  25. if (is_user_alive(id))
  26. {
  27. new menu = menu_create("\rValassz fegyvert!", "menu_handler")
  28.  
  29. menu_additem(menu, "M4A1", "1", 0);
  30. menu_additem(menu, "AK47", "2", 0);
  31. menu_additem(menu, "AWP \y[Csak 2 embernek!]", "3", 0);
  32.  
  33. menu_display(id, menu, 0);
  34. }
  35. }
  36.  
  37.  
  38. public menu_handler(id, menu, item)
  39. {
  40.  
  41. new data[6], szName[64];
  42. new access, callback;
  43. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  44.  
  45. new key = str_to_num(data);
  46.  
  47. switch(key)
  48. {
  49. case 1:
  50. {
  51. if (user_has_weapon(id, CSW_C4))
  52. {
  53. strip_user_weapons(id)
  54. give_item(id, "weapon_knife")
  55. give_item(id, "weapon_m4a1")
  56. give_item(id, "weapon_deagle")
  57. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  58. give_item(id, "weapon_flashbang")
  59. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  60. give_item(id, "item_assaultsuit")
  61. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  62. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  63. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  64. give_item(id, "weapon_c4")
  65. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  66. }
  67. else if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  68. {
  69. strip_user_weapons(id)
  70. give_item(id, "weapon_knife")
  71. give_item(id, "weapon_m4a1")
  72. give_item(id, "weapon_deagle")
  73. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  74. give_item(id, "weapon_flashbang")
  75. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  76. give_item(id, "item_assaultsuit")
  77. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  78. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  79. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  80. give_item(id, "item_thighpack")
  81. }
  82. else
  83. {
  84. strip_user_weapons(id)
  85. give_item(id, "weapon_knife")
  86. give_item(id, "weapon_m4a1")
  87. give_item(id, "weapon_deagle")
  88. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  89. give_item(id, "weapon_flashbang")
  90. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  91. give_item(id, "item_assaultsuit")
  92. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  93. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  94. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  95. }
  96. }
  97.  
  98. case 2:
  99. {
  100.  
  101. if (user_has_weapon(id, CSW_C4))
  102. {
  103. strip_user_weapons(id)
  104. give_item(id, "weapon_knife")
  105. give_item(id, "weapon_ak47")
  106. give_item(id, "weapon_deagle")
  107. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  108. give_item(id, "weapon_flashbang")
  109. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  110. give_item(id, "item_assaultsuit")
  111. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  112. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  113. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  114. give_item(id, "weapon_c4")
  115. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  116. }
  117. else if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  118. {
  119. strip_user_weapons(id)
  120. give_item(id, "weapon_knife")
  121. give_item(id, "weapon_ak47")
  122. give_item(id, "weapon_deagle")
  123. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  124. give_item(id, "weapon_flashbang")
  125. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  126. give_item(id, "item_assaultsuit")
  127. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  128. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  129. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  130. give_item(id, "item_thinghpack")
  131. }
  132. else
  133. {
  134. strip_user_weapons(id)
  135. give_item(id, "weapon_knife")
  136. give_item(id, "weapon_ak47")
  137. give_item(id, "weapon_deagle")
  138. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  139. give_item(id, "weapon_flashbang")
  140. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  141. give_item(id, "item_assaultsuit")
  142. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  143. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  144. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  145. }
  146. }
  147.  
  148. case 3:
  149. {
  150. if (wp < 4)
  151. {
  152. if (user_has_weapon(id, CSW_C4))
  153. {
  154. strip_user_weapons(id)
  155. give_item(id, "weapon_knife")
  156. give_item(id, "weapon_awp")
  157. give_item(id, "weapon_deagle")
  158. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  159. give_item(id, "weapon_flashbang")
  160. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  161. give_item(id, "item_assaultsuit")
  162. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
  163. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  164. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  165. give_item(id, "weapon_c4")
  166. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  167. wp++
  168. }
  169. else if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  170. {
  171. strip_user_weapons(id)
  172. give_item(id, "weapon_knife")
  173. give_item(id, "weapon_awp")
  174. give_item(id, "weapon_deagle")
  175. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  176. give_item(id, "weapon_flashbang")
  177. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  178. give_item(id, "item_assaultsuit")
  179. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
  180. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  181. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  182. give_item(id, "item_thinghpack")
  183. wp++
  184. }
  185. else
  186. {
  187. strip_user_weapons(id)
  188. give_item(id, "weapon_knife")
  189. give_item(id, "weapon_awp")
  190. give_item(id, "weapon_deagle")
  191. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  192. give_item(id, "weapon_flashbang")
  193. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  194. give_item(id, "item_assaultsuit")
  195. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
  196. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  197. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  198.  
  199. }
  200. }
  201.  
  202. else
  203. {
  204. client_print(id, print_chat, "*Az AWP-t mar 4-en valasztottak, nem valaszthatod!")
  205. }
  206.  
  207. menu_destroy(menu);
  208. return PLUGIN_CONTINUE
  209. }
  210. }
  211. }
  212.  

Ők köszönték meg small nek ezt a hozzászólást: theglorious (2012.11.13. 21:20)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.13. 21:26 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
Köszönöm, működik? :)
Am a 4 wp-t úgy értettem, hogy 4-4 wp :) ezt könyű átírni? Valahogy belekéne "bányászni" azt hogy 4 v 4 től van wp, addig míg nincs 4v4 addig legyen más színű. Ha ezt még beletunnád írni, vagy csak mond mit hova :)
Köszönöm :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.17. 10:10 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:11
Hozzászólások: 24
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Itt egy sniper limit:http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=Szniperlimit
Ezzel betudod állitani , hogy hány ember legyen on wp használatakor,meg még hogy hány wpt tudjanak használni. :roll:

_________________
Konfigolt szerverem:
Kép

[mozgo]Megköszöni nem szégyen![/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.17. 10:18 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
okés köszi

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.18. 14:35 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.21. 18:04
Hozzászólások: 557
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 74 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7.  
  8. public plugin_init() {
  9.  
  10. register_event("ResetHUD", "fegyo", "b")
  11. register_logevent("End", 2, "1=Round_End")
  12.  
  13.  
  14. }
  15.  
  16.  
  17.  
  18.  
  19. public fegyo(id)
  20. {
  21. new min_players = get_cvar_num("min_players")
  22.  
  23. if (min_players < 0)
  24. {
  25. if (is_user_alive(id))
  26. {
  27. new menu = menu_create("\rValassz fegyvert!", "menu_handler")
  28.  
  29. menu_additem(menu, "\rM4A1", "1", 0);
  30. menu_additem(menu, "\rAK47", "2", 0);
  31. menu_additem(menu, "\dAWP \y[Csak 2 embernek!]", "3", 0);
  32.  
  33. menu_display(id, menu, 0);
  34. }
  35. else
  36. if (is_user_alive(id))
  37.  
  38. {
  39. new menu = menu_create("\rValassz fegyvert!", "menu_handler")
  40.  
  41. menu_additem(menu, "\rM4A1", "1", 0);
  42. menu_additem(menu, "\rAK47", "2", 0);
  43. menu_additem(menu, "\rAWP \y[Csak 2 embernek!]", "3", 0);
  44.  
  45. menu_display(id, menu, 0);
  46. }
  47. }
  48. }
  49.  
  50. public menu_handler(id, menu, item)
  51. {
  52. new min_players = get_cvar_num("min_players")
  53.  
  54. new data[6], szName[64];
  55. new access, callback;
  56. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  57.  
  58. new key = str_to_num(data);
  59.  
  60. switch(key)
  61. {
  62. case 1:
  63. {
  64. if (user_has_weapon(id, CSW_C4))
  65. {
  66. strip_user_weapons(id)
  67. give_item(id, "weapon_knife")
  68. give_item(id, "weapon_m4a1")
  69. give_item(id, "weapon_deagle")
  70. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  71. give_item(id, "weapon_flashbang")
  72. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  73. give_item(id, "item_assaultsuit")
  74. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  75. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  76. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  77. give_item(id, "weapon_c4")
  78. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  79. }
  80. else if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  81. {
  82. strip_user_weapons(id)
  83. give_item(id, "weapon_knife")
  84. give_item(id, "weapon_m4a1")
  85. give_item(id, "weapon_deagle")
  86. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  87. give_item(id, "weapon_flashbang")
  88. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  89. give_item(id, "item_assaultsuit")
  90. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  91. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  92. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  93. give_item(id, "item_thighpack")
  94. }
  95. else
  96. {
  97. strip_user_weapons(id)
  98. give_item(id, "weapon_knife")
  99. give_item(id, "weapon_m4a1")
  100. give_item(id, "weapon_deagle")
  101. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  102. give_item(id, "weapon_flashbang")
  103. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  104. give_item(id, "item_assaultsuit")
  105. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  106. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  107. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  108. }
  109. }
  110.  
  111. case 2:
  112. {
  113.  
  114. if (user_has_weapon(id, CSW_C4))
  115. {
  116. strip_user_weapons(id)
  117. give_item(id, "weapon_knife")
  118. give_item(id, "weapon_ak47")
  119. give_item(id, "weapon_deagle")
  120. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  121. give_item(id, "weapon_flashbang")
  122. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  123. give_item(id, "item_assaultsuit")
  124. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  125. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  126. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  127. give_item(id, "weapon_c4")
  128. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  129. }
  130. else if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  131. {
  132. strip_user_weapons(id)
  133. give_item(id, "weapon_knife")
  134. give_item(id, "weapon_ak47")
  135. give_item(id, "weapon_deagle")
  136. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  137. give_item(id, "weapon_flashbang")
  138. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  139. give_item(id, "item_assaultsuit")
  140. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  141. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  142. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  143. give_item(id, "item_thinghpack")
  144. }
  145. else
  146. {
  147. strip_user_weapons(id)
  148. give_item(id, "weapon_knife")
  149. give_item(id, "weapon_ak47")
  150. give_item(id, "weapon_deagle")
  151. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  152. give_item(id, "weapon_flashbang")
  153. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  154. give_item(id, "item_assaultsuit")
  155. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  156. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  157. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  158. }
  159. }
  160.  
  161. case 3:
  162. {
  163. if (min_players > 0)
  164. {
  165.  
  166. if (user_has_weapon(id, CSW_C4))
  167. {
  168. strip_user_weapons(id)
  169. give_item(id, "weapon_knife")
  170. give_item(id, "weapon_awp")
  171. give_item(id, "weapon_deagle")
  172. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  173. give_item(id, "weapon_flashbang")
  174. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  175. give_item(id, "item_assaultsuit")
  176. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
  177. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  178. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  179. give_item(id, "weapon_c4")
  180. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  181. }
  182.  
  183. else if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  184. {
  185. strip_user_weapons(id)
  186. give_item(id, "weapon_knife")
  187. give_item(id, "weapon_awp")
  188. give_item(id, "weapon_deagle")
  189. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  190. give_item(id, "weapon_flashbang")
  191. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  192. give_item(id, "item_assaultsuit")
  193. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
  194. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  195. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  196. give_item(id, "item_thinghpack")
  197. }
  198.  
  199. else
  200. {
  201. strip_user_weapons(id)
  202. give_item(id, "weapon_knife")
  203. give_item(id, "weapon_awp")
  204. give_item(id, "weapon_deagle")
  205. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  206. give_item(id, "weapon_flashbang")
  207. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  208. give_item(id, "item_assaultsuit")
  209. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
  210. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  211. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  212.  
  213. }
  214. }
  215.  
  216. else
  217. {
  218. client_print(id, print_chat, "*Nincs eleg jatekos!")
  219. }
  220.  
  221. menu_destroy(menu);
  222. return PLUGIN_CONTINUE
  223. }
  224. }
  225. }
  226.  
  227.  

Ők köszönték meg small nek ezt a hozzászólást: theglorious (2012.11.18. 14:50)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole