hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 03:29



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 221 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 220 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: AWP fegyver szorzó
HozzászólásElküldve: 2012.11.18. 20:47 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2011.12.15. 20:03
Hozzászólások: 132
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Hello!

Egy olyan kérdésem lenne hogy, hogyan tudnám azt megcsinálni hogy ugye van az a pontrendszer, és azt szeretném hogy lehessen venni AWP de olyat ami 5.0 szorzóval lő.
Már próbálkoztam vele de sehogy se sikerült, maga a pontrendszer meg van, és van benne sok minden de ezt a szorzós dolgot nem tudom megcsinálni, jah és még annyi hogy csak akkor működjön ha AWP van és persze megvette.

Ezer hálám aki megcsinálja! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP fegyver szorzó
HozzászólásElküldve: 2012.11.19. 15:53 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.21. 18:04
Hozzászólások: 557
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 74 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Pont"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Small"
  10.  
  11.  
  12. public plugin_init()
  13. {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  15. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Damage");
  16. register_event("ResetHUD", "weapon", "b")
  17. }
  18. public weapon(id)
  19. {
  20. if(pont => X)
  21. {
  22. give_item(id, "weapon_awp")
  23. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
  24. }
  25.  
  26. else
  27. {
  28. client_print(id,print_chat,"Nincs eleg pontod")
  29. }
  30. }
  31.  
  32. public Damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
  33. {
  34. if(get_user_weapon(attacker) != CSW_AWP)
  35. return HAM_IGNORED;
  36.  
  37. SetHamParamFloat(4, damage*5.0);
  38. return HAM_IGNORED;
  39. }
  40.  

X helyett ird be amennyibe akarod h kerüljön

Ők köszönték meg small nek ezt a hozzászólást: Cyber (2012.11.19. 17:52)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP fegyver szorzó
HozzászólásElküldve: 2012.11.19. 18:36 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Kéne egy tömb, ami tárolja hogy megvásárolta-e.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP fegyver szorzó
HozzászólásElküldve: 2012.11.19. 21:27 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
De lehet Boolean is ;)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Pont"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Small & Bence98007"
  10.  
  11. new bool:van[33]
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  16. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Damage");
  17. register_event("ResetHUD", "weapon", "b")
  18. }
  19. public weapon(id)
  20. {
  21. if (van[id] == false)
  22. {
  23. if(pont => X)
  24. {
  25. give_item(id, "weapon_awp")
  26. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
  27. van[id] = true
  28. }
  29.  
  30. else
  31. {
  32. client_print(id,print_chat,"Nincs eleg pontod")
  33. }
  34. }
  35. else
  36. {
  37. client_print(id, print_chat, "Mar van ilyened!")
  38. }
  39. }
  40.  
  41. public Damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
  42. {
  43. if (van[id] == true)
  44. {
  45. if(get_user_weapon(attacker) != CSW_AWP)
  46. return HAM_IGNORED;
  47.  
  48. SetHamParamFloat(4, damage*5.0);
  49. return HAM_IGNORED;
  50. }
  51. }
  52.  
  53. public client_disconnect(id)
  54. van[id] = false
  55.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP fegyver szorzó
HozzászólásElküldve: 2012.11.20. 13:43 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Bence98007 írta:
De lehet Boolean is ;)

Attól az még ugyanúgy egy tömb

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP fegyver szorzó
HozzászólásElküldve: 2012.11.20. 17:49 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
HunGamer írta:
Bence98007 írta:
De lehet Boolean is ;)

Attól az még ugyanúgy egy tömb

Tudom, de akkor is boooooooooooooooooooooooool!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole